valla adem araştırdım.
bu motora yapılacak en dişe dokunur modifiye konvertör iptali. 2.5 beygir artırıyor.
açık hava filtresi ve düzgün bir hava ayarıyla düzde 120-130 pekte hayal değil bu çay bardağı motorla.
valla adem araştırdım.
bu motora yapılacak en dişe dokunur modifiye konvertör iptali. 2.5 beygir artırıyor.
açık hava filtresi ve düzgün bir hava ayarıyla düzde 120-130 pekte hayal değil bu çay bardağı motorla.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
rapsy hayırlısı olsun.
Tahsin 2004 ybr üst kapak oluyomu buna? Yakıt çok artarmi? Bunları araştırmak lazım.
olurmu acaba? Sökmesi zor değil ama hiç denemedim. Bi arıza yapmasın sonra? Onuda araştırmak lazım. Parlak bi fikir aslında.
CG serisinde iptal edeni çok gördüm abi.şöyle birşey yapabilirsin silindirde metal bağlantı yeri varya ondan 1 tane alırsın ucunu kestirir kaynakla kapattırırsın.Üstündekini söküp onu takarsın.Diğer yerlerdeki bağlantılarınıda o boyutta hortum alıp ısıtıp yağıştırırsın.Orjinallerini çıkarıp kör bağlantıları takarsın denersin
yani ucunu kapattıkmı tamamdır öylemi?hani o metal boru yukarda plastik boruya giriyo. Ordan filan kapatsak olmazmı? Hem kapalı olduğu belli olmaz?
valla şimdi inceledim, silindirden çıkan demir boru deponun altına doğru plastik boruya giriyor. Deponun altında dönüşüm kutusu var. Ordan tekrar karburatörün silindire giriş borusuna verilmiş. Önce işe yarıyomu diye o boruyu karaburatör ve silindir arasından çıkarıp motoru çalıştırıp hatta biraz gaz verip ordan bişeyler geliyomu bi bakmak lazım. Geliyosa katalizatör geri dönüşüm çalışıyodur. Gelmiyosa depoyu söküp altındaki zımbırtıdan kapatıp deneme yapmak lazım. Ne oluyor, ne olmuyor. Fat280 girebilseydi nete o bilirdi.
kör tapa ile kapatınca 12.5 hp olmazsa geri takarım haaa
denemek lazım. Denemeden olmuyor meriç.
hem fikir veriyosun hemde bizim motorlara öyle şeyler gelmez diyosun bıraz bekliyem bakem. Bi deneyen olurda paylaşırsa ona göre karar veririz.
meriç yok şimdi korktum bak. Bozulur mozulur mübarek.
Macera aramayın arkadaşlar kat. iptali yaptırınca biraz gücü artar fakat birazda (hatta baya baya) yakıt artar kmde ortalama 11-12 kuruş yakıpta 80-100 stabil giden motorunuz kmde 15-20 kuruş yakıp 100-120 stabil gitmeye başlar gittikten sonra durdurması dert ayrıca bunu üzerindeki frenler brembo, yada tokiko değil haberiniz olsun
@Meriç yan çantayı takıyorsan ona göre kullancaksın artık motoru biz 2.5x 7.40 dorse ile ş.içlerine tırla giren adamız sıkıntı yok yani
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
hoşgeldin ahmet abi. Niye öyle diyon? 2004 ybr ler çokmu yakıyor? Beneki 2005 titan katalizatörsüz, 12.5 hp ve aşa yukarı wolf le aynı Yakıyor? Fikrin nedir?
Yapacaz abi birşeyler.Motor kısmı ile oynamaya zaten karşıyım ben sadece olabilir şeyler söyledim.
hoşbulduk 2004 YBR yi yapan MÜHENDİSLER öyle yapmış senin yapacağın saçma sapan iptaller onunla aynımı olacak sanıyorsun ayrıca şunuda unutmayın "modifiye etmek geliştirmek için yapılır ingilizce modification yani geliştirmek ten gelir ve hiç bir makinenin üzerinde bir özelliği iptal edilerek geliştirme yapılamaz"
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)