Meriç Fatih kardeşime hayırlı teskereler dileğimi iletirsin...
abi bir ucu 15 diğer ucu 22.Şöyle yap 15 olanı sabit tut 22 anahtarla çevirilen taraftan çevir.Ters diş falan değil.Sola çevireceksin sökmek için.Veya en basiti ayakla bas üstten
Tahsin sen ustanın ustalığını tekrar bi gözden geçir bence ya desteksiz sallıyor yada hiç salcano arka fren balatası sökmemiş ben değiştirdim arka fren balatasını ybr ile bire bir aynı hatta iyisinden ybr balatası diye alıp taktım uymayan parçalar sadece kafa grenajı,km teli, depo, koltuk, ve kaporta grubu (yan kapaklar,arka kapaklar,arka ve yan demirler) bunların harici ybr parçaları alınıp takılabilir
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
ben balataları degıstırdım ybr balatası oldu.sıkıntı yok yanı.
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
ahmet abi titan parçasıda uyuyomu buna?
Titan bambaşka bi Alem Adem
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
niye öyle diyon abi bak lastikleri bile uyuyo. 2/75-18 ön, 90/90-18 arka.
Ona bakarsan 175-70-13 lastik te pek çok arabaya uyuyor Adem ama sadece lastik yetmiyor
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Motosikletin arkasına geçin, soldaki 15 lik civatayı sabit tutun ( açık ağız anahtarla da olur), sağ civataya (egzozun tarafındaki) sağlam ve uzun kollu kapalı bi anahtarı sabitleyip zemine doğru bastırmanız gerekir (saat yönünün tersi).
Zincir germe işlemide (Ybr de buna benzer bi gergi aparatı var, Salco da aynıdır diye düşünüyorum) ;
Videodaki sıralamaya uyun, heriki taraftaki çentiklerin eşit olduğundan emin olun, zinciri videodaki bollukta kalacak kadar gerin (fazla germeyin) geri toplamak zaten işlemlerin tersi, kolay gelsin
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
sınavlar, okul derken ybrmin son bakımından itibaren 2900kmdir geçti.
benim zincir neredeyse üst zincire vuruyor
castrol power1 yağın gözünü seviyim, vites geçişleri hala ilk koyduğumdaki gibi. yaöalubenin yarı sentetiği 2 bin kmdeyken vites geçişleri leş gibi olmuştu.
aslında motorla iyi bi uğraşmam lazım. muayeneye sokacağım, ön far xenon; h4e çevirmem lazım. sis farlarımın 2 tanesi temassızlık yapıyor, haa en başta akü şarj olmuyor
minder var, koltuğa sabit, onu çıkarmam lazım, ön cam gelecek rialliden onu da takacağım. benimki 2009 kafa karenajlısı, aynı candan sipariş ettin ön cama ek yapacağım. zincir öyle bol ki, alt tarafı üste vuruyor.
hava soğuk olmasa tüm bakımını kendim yaparım da çok souk buralar. gündüz bile 6-7 derece. şu an -3 falan. dün gece kar yağdı ya...
zincir için yardım eden arkadaşlar teşekkürler. allahlık bi 22 açık ağızım vardı bi deniyeyim. olmadı 22 yıldız alacağım.
egelim abi ben artık bizim ustanın dediklerini buraya yazmayacağım. adam artniyetli sanırım. çünkü motor bakımdayken sordum, oda eğilip balataya baktı. yok buna ybr balatası olmaz dedi. netekim ybr koruma demiride eski wolfe uymasına rağmen benim yeni wolfe eksoz yüzünden uymadı. uyduracak bugün bakalım.
bu arada benim makina sıcakken 1. vitese geçmiyor, kırmızı ışıklarda vites boşta bekliyorum. yeşil yanıyor debriyaja basıyorum viites kemik gibi. cartlama falan yok. ileri geri falan yapıyorum öyle geçiyor. bende kırmızı ışıkta durmaya yakın vitesi 1e atıyorum. debriyaj basılı bekliyorum. zararı yoktur umarım.
Allahlık 22 açık ağzı çok zorlarsanız somunun köşeleri yenebilir. Bi deneyin ama çok zorlamadan açılırsa açılır ama o somun bayağa bi sıkı oluyor
Dururken 1e geçmemesi çok normal, aktarmanın sağlıklı çalıştığının önemli bi göstergesi, hiçbir sorun yok. Debriyajı bırakıp tekrar basınca veya bikaç cm ileri geri yapınca doğru pozisyona gelip geçmeside çok normal.
Kırmızı ışığa gelirken 1e alıp, debriyaj çekili beklemek eğitmenlerinde önerdiği en doğru kullanım şekli zaten, en doğrusunu yapıyorsun
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
günaydınlar manisa yagışlı.
“ Lâ havle ve lâ kuvvete illâ
billâhil aliyyil azîm”
diyerek başlıyorum yazıma. gerçekten çok sinirliyim.
1-)motoru aldığımdan beri bir dengesizlik var motorda. acemiliğime verip düzelir dedim. ama düzelmedi. virajlarda yatmaya çalışınca motor atma yapıyor. binbir besmeleyle giriyodum viraja.
2-)bide debriyajı bırakınca gelen tak sesi.
sabah zinciri germeye gittim. baktım çizgiler var ayar vidasının. hee zincir gerginliğini gösteriyor. temizledim. bide baktım sağdaki 1 gösterirken soldaki 2 gösteriyor. 22lik civatada çok sıkılmamış. en az 8kg sıkılmış olması gerekirdi. deliye döndüm.
hemen ikisini eşitledim 22lik somunu adam gibi sıktım. tura çıktım
ulan motor çappır motora döndü. hele o virajlar kaymak oldu. istediğin gibi yat.
zincirden gelen tak tuk sesinden eser yok.
lan bisikletçi servis usta ettin beni.
motor kullanmanın en guzel yanıda bı mddet sonra kendınınde bıseyler yapabılıyo olması sevındırıcı.bundan oncekı cup motorumu 20km ılerıde kı ustama goturup sıkıntı oldugunu dusundugum seylerın lıstesını yapıp gıderdım.bı cogu mudahale gerektırmeyen sylerdı.yanı kısaca adamına denk gelmessen kotu.
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
ben viraj adamıyım. Çok güzel yatırırım. Heleki lastikler iyi olunca. Ama yağmurlu, yaş yolda çok dikkatli sürerim.
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)