İstiyoruzda istemekle kalıyoruz işte sadece sizlerin vakti yok bende yetenek yok malzeme yok yok oğlu yok işte
İstiyoruzda istemekle kalıyoruz işte sadece sizlerin vakti yok bende yetenek yok malzeme yok yok oğlu yok işte
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
yan çantada su bidonu bayaa yaygın herhalde. buda başka bir ybr.
bekliyorum arkadaşlar. Vaktin ne zaman olacağı mühim değil.
yan çantalar normal topcase degılmı ılk motordakı böyle yapsanız uymazmı arkıdışler....
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
2 yan çanta 1 arka çanta ve demirleri 500 tl den başlıyor. çantalar kappa.
20lt lik mobil delvac yağ bidonundan yapacağım ben yan çantaları.. arkayada büyük bi ekmek sepeti..
sen sağ ben selamet
YAP ta görelım bakalım olacakmı begenırsem bende yaparım
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
ben kaynak ve torna işi yaptığımdan yaparım gibi geliyor
bidon güzelde fazla geniş. araçların arasından geçerken sıkıntı olur. su geçirmeyen başka bişeylerr bakmak lazım..
beyler yakıt tüketimleriniz ne alemde ?
ölçüm yaptım. depo yedeğe düştüğünde gittim 10tl benzin aldım po'dan.
80 km gitti. gene yedeğe düştü.
yani 2.2lt benzinle 80 km gitti
sonuç 100km de 2.75lt yaktı.
5000-6000devir gaz yarımdan fazla açmadım.
sizin yakıt tüketimleriniz ne alemde..?
(kitapçıkta 100km/1.5lt demiş yakıt için)
100 km de 2.8 litre şehir içi, ful artçılı, ve bol rampalı. Uzun yolda ölçmedim hiç. Zorlamazsan 2.4, 2,5 gibi olur tahminim.
kitapçıkta 1.5lt diyince dedim benim cengo çokmu yakıyor ? artık nasıl psikoparca kullanıp yaktırdılarsa 1.5lt/100km..
benim kilo zaten artçılı gibi normal ozaman benim yakıt .
benim motor şu an 1350 km'de 31 milyonluk benzin aldım 200 km götürdü. kaba hesapla 31000/4700:6,6 litre 200/6,6: 30,3 km'de 1 Litre yakmış.yani 100 km de 3 litreden fazla . bu arada bunun hepsi şehir içi değil.
Mevlana Değilim, Adam Olmayan Gelmesin !!!
1.5 litreye daha kimse düşüremedi tahsin. En fazla uzun yola tın tın gidersen 2.3 filan yakar. Fatih daha iyi bilir.
O motosiklet benim zaten
4 tane bidon, 4 menteşe, 2 asma kilit ve kapı cengeli, yeterli vida, somun ve pul. Boya için plastik astarı sprey boya, mat siyah akçalı sprey boya. Bidona şekil vermek için havya yani lehim makinası lazım. Kapak kısmından boylu boyunca havya ile kes. Menteseleri kısa tarafa tak. Kapı cengelini de karşı tarafına. Diğer 2 bidonu da kapak olacak şekilde kes. Menteşeye sabitle. Bi kat astarı 2 kat boyayı kurutarak kat kat at. Bi karış uzaktan sıkıp tek seferde at. En son demircide cub motorların basamaklı arka tamponuna benzer demir yaptır. 2 şer sağlam vida ile bu demirlere vidala.
maxi senin motorun neden gıtmeyip çok yaktıgı anlaşıldı okadar çanta, rüzgarlık örtü vs, resmen paraşüt görevini üstlenmiş.
az önce kitapçığa tekrar baktım. adam sonuna 35km demiş
sanırım 5. vites 35le gidiyor eleman
1.5lt yakacak diye 3000-4000km de motoru hurdaya çıkaramam varsın yaksın 100/2.75lt .
motorun tadı 5000-6000 devirde çıkıyor. 8000-9000leri hiç görmedim.
motor 1000kmyi devirip yağı değişsin göreceğiz 8000-9000 devirleride
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)