parmağım ağrıdı farenin tekerleğini yuvarlarken resim manyağı olduk
parmağım ağrıdı farenin tekerleğini yuvarlarken resim manyağı olduk
Hocam beni biliyosunuz Ninja'ya o kadar produksiyon yaptiysam kimbilir buna neler yaparim : )) Ama en az 1 sezon beklemek lazim ancak borclari bitsin de aksesuara butce kalsin
Hocam ya o ya da beyaz. arada kaldim ben de. 50.yil versiyonun kafa kismindaki kirmizilar o agresif bakisi yok ediyor gibime geldi. Bi de beyazdaki yan logo ve sari jantlar cok sik duruyor. Buyuk ihtimalle beyaz olacak ama ikisinden de getirtiyorum yan yana gorup son karari vericem hayirlisi
Ustat kismet diyorum. Muhtemelen bu h.sonu satisini yapicam motorun ama belli de olmaz. Size yeni sahibinin bilgilerini veririm takipte kalin. O da baslangic olarak alacak muhtemelen onumuzdeki sezona 600e gecer. O zaman daha uygun bir fiyata alabilirsiniz isterseniz
Nedense benim oldugum topic ler hep zor acılıyor yüklediğim fotoğraflar yüzünden
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Benim Motordaki Eksesuarları yazayım bari
*Çelik Fren Hortumları
*Mono Kapak (Fakat Kullanmıyorum, öyle duruyor kenarda )
*Xenon Far 10ooo K... aşırı bi mavilği var
*Seramik Fren Balataları
*Renkli öncam
*Katlanır PLakalık ve Led Sinyaller
*Led Stop Lambası
*Özel üretim Koruma topuzları, normalden daha uzundurlar.
*Keiti 46 Logolu Tankpad (MonoKapagımda da aynı logo mevcuttur )
*Keiti Jant Şeridi ve Sibop kapakları
*Harris Silikonlı R1 elcikleri...
Ben Manet lerin Orjinal olması taraftarıyım. Cünkü Orjinali gibi olmuyor diğerleri, kullandığımdan dolayı biliyorum. Bu yüzden değştirmedim.
Ayrıca, Elinde 2005 Model Uyumlu Orjinal egzozları olan var ise, satın alabilirim.
Benim Egzozların susturucusu sökülü ve özel olarak dizayn edildi iç kısmı...Buna bağlı olarak da, sesi cok fena
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaslar; değişeli 3000 km olduğundan dolayı Yağ , Yağ Filtresi ve Hava filtresini değiştirdim tekrar...
Yağ 110 TL (Castrol 10-50) , Filtre 40 TL (Orjinal Yamaha) , Hava Filtresi 70 TL (Orjianl Yamaha)
Bilginiz olsun
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
XT ye bi oturayım dedim, yere zor değidim
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşlar herkese merhaba.
Uzun süredir kafamı karıştıran bir durumvar ne yapacağımı şaşırdım. Şöyle ki;
2006 model R1 im var. Şu anda 25000 km de ben aldığımda 9000 km deydi. Motor ısındığında özellikle acayip bir vuruntu sesi geliyor, debriyaj çektiğim zaman bu ses azalıyor.
Bıraktığımda tekrar ses geliyor. Ustalara götürdüm hepsi r1 lerde bu ses normal diyor. Debriyaj tası sert kullanımlarda aşındığı için ses yaparmış. Tamam olabilir değiştir ozaman diyorum
set olarak değiştirmek gerekiyormuş, tamam onada kabul ama 5000 km geçmeden aynı sesi yeniden yapar diyorlar. Bir de önceden 299 km ye bir nefeste çıkan makina artık 280 km den sonra
çok yavaş hızlanıypr acaba debiryaj mı kaçırıyor? Birde motor soğukken (yani 40 45 derece gibi) kalkışta silkeleyerek kalkıyor.
Şaşırdım ne yapacağımı. Bu konuda tecrübesi olan var mı dır?
Bu arada Hava filtresini değiştirdikten sonra Yakıt bariz sekilde düşüşe geçti
5.5 Litre ile 80 km Yaptım bugün, üstelik devirli kullanımda...
Sakin kullanımda sanıyorum, 5.5 Litre ile cok rahat 100 km yapabileceğim...
Deneyince yazarım
Buyrun Fotoğraflar...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Şu ana kadar gördüğüm R1 lerin Hepsinde de Rolantide çalıstığında hafiften bir vurma sesi oluyor. Debriyaj sıkınca geçiyor Anlayacağın Normaldir...
Benim motorumda da var Lakin bu öyle bariz belli olan birşey değil. Motoru dinleyebilen kişiler duyabilir. acıkca duyuluyorsa , sıkıntı olabilir...Bu ses sadece R1 lerde değil, tüm Racing motorlarda genel olarak mevcuttur. O kadar kafana takma bence. bu arada Motorun kacırma yapıyorsa, devrin boşa cıkması gerekiyor ani hızlanmalarda. bir dene anlarsın
Hızlanma konusunda, ben tık diye 290 Lı hızları görebiliyorum.
40-45 Derece konusunda yorum yapamayacağım cünkü en az 70 dereceyi ekranda görmeden hareket ettirmiyorum bebeğimi... Belki tam ısınmadığı için tekleme yapıyor olabilir senin R1 ...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
R1'den anlamam fakat benim Çinli bile ısınmadan yola çıkınca tekliyor ve aniden gaz yiyor.Motorun uzun vadede sağlığı için ısınmadan yola çıkmamak gerekiyor.
ANGARAJ
Hocam 3,000km'de hava filtresi niye degisiyor onu anlamadim?
Hava filtresi 5500 km de değişti
Yağ ve Yağ filtresi 3000 km de değişti
Hava filtresini geçen bakımda değiştirmiştim. bir öncekinde değiştirmedim, şimdiki bakımda değiştirdim...
Ki kesinlikle hava filtrelerinin 5000-6000 km aralığında değiştirilmesi gerekiyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Kitapçığında 40 dereeceden sonra hareket edebilirsin yazıyor belkide soğukken silkeleme olabilir, arasıra oluyor bu olay herzaman değil..... zaten bende 65-70 e gelmeden çok yüklenmiyorum motora. Devrin boşa çıkması konusunu tam anlayamadım. Ani hızlanmada devir boşa çıkması nasıl oluyor? Bende öyle bir şey olmuyor.
Debriyaj kacırması demek, ani gaz verdiğin zaman, devrin lastiklere orantıyla bosa yükselmesi demektir. Yani gaz verirsin, motor verdiğin gaz kadar hızlanmaz, yalnız devir saati bostaymıs gibi yükselir. motor bağırır doğal olarak..
R1 'lerin kitapcığında 40 derece yazıyor olabilir fakat rolanti tam düşmeden hareket kesinlikle sakıncalıdır...Rolantiniz kaç derecede sabitleniyor bilmiyorum yalnız rolantiniz düşüp düzene girdğnde hareket etmeyi deneyiniz.
Bu işlem şu anki sıcaklıklarda 2 ila 3 dakika arası sürüyor...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
bende 3-4 kez böyle bir durumla karşılaştım, tamamına yakını dediğin gibi soğuk motora yüklenince oldu doğan abi. demek anormal bir durum yok, ısınmadan çalıştırmamak gerek.ama sabahları işe giderken 2 ila 3 dakika gözümde gerçekten çok fazlaymış gibi gözüküyor, hiç ısıtmadan sürüyorum, motor 30 dk gitmeden kendine gelemiyor.gerçi benimki 150 cc ama hava ve yağ soğutmalı olduğundan azda olsa ısınması gerek.
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)