hepsini toplasan bi honda fes250 etmez ama oda tipten kaybediyor! aslında tipi çok güzel ama malum çinli kopyaları motordan soğutuyor
hepsini toplasan bi honda fes250 etmez ama oda tipten kaybediyor! aslında tipi çok güzel ama malum çinli kopyaları motordan soğutuyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Selenoid dediğiniz, benim benizn regülatörü olarak bildirdiğim kronik arızadır. Eğer rölantiniz düzensiz ise, stop etmemesi için rölantiyi 2500 devirlere kadar çıkarmak zorunda kalıyorsanız evet gerçekten arızalı, ve performansı düşüren bir arıza bu. Sanırım 130-150 TL civarında bir parça, Kanuni'den temin edebiliyorsanız değiştirmeniz gerekir.
acayüp nickli arkadaş kymco bugüne kadar tık demedi demişsin ama ms3le 2 tur atmışın nasıl anladıysan tık diceni 2 turda bide gidip sym joyridela karşılaştırmışın ms3 ü joyride ms3ün yanında bisiklettir malzeme kalitesine lafımız yok ama inceleyipte içini nasıl gördün ben anlamadım valla??
kim ne derse desin MS3 iyidir.
boyraz valla öle sorunlar yazdınki benide korkuttun ben hiçbir sorun yaşamadığım için şimdi daha temkinli bakıcam motora ama arkadaşta var oda 22000 de ondada bi problem yok muhtemelen gelen serilerle ilgili 22000 de olan motorda st bide derince de bi arkadaş var 8000 de oda hepimizin ki 2008 model ama derincedeki hyo olarak gelmiş bi sıkıntımız yok bu arada benim motor yeni bakıma giricek şu an şehir içi performanslı kullanımda 4,2 litre falan yakıo ama hakkını veriyorum motorun bi anormalliK varmı ama hava filtresi falan değişicek 2 3 güne kadar??
Şehiriçinde sıkıştırarak kullanıyorsan 4.2 normal bir tüketim bence.
Dediğin gibi problemler S&T ithalatlarında giderilmiş olabilir, ama motorda genel olarak bir malzeme kalitesi sorunu var. Bu sebeple bakımlarını aksatmamanı, hararetini ve akü şarjını sık sık kontrol edip, elektrik sistemini zorlayacak aksesuarlar takmamanı (ben takmadım) öneririm.
malzeme kalitesi sorunu kesinlikle var torpido kapağını tutan tırnak bozuk bi yolda kırıldı yapıştırdım şimdi daha sağlam oldu bunlar böle bi motorda olmaması gerekn şeyler acaba neden böle bi motorda daha kaliteli bi plastik aksam kullanılmamış bu arada yeni kasası geliyomu bu motorun bilgisi olan varmı acaba?
330 tl fiyatı var dediğiniz olaylar mevcut beyinci açtı parçayı içindeki motor çalışıyormuş anca valf i hareket ettiren dişli bozukmuş ondan dolayı valf hareket edemiyormuş bana söylenilen o tabi izmirdeki beyinci öyle dedi belki başka birisi çözebilir birde mesela motor redline a tam gaz verirsem girmiyor devir düşmesi oluyo 9bin rpm den sonra sonra aragaz vererek 11bin rpm ye kadar çıkıyor tabi bu dediğim olaylar sehpada gazlarken oldu yoldada tam gaz kapatmıştım ondan belkide motor 145 km de kaldı daha sonrada deneme şansım olmadı
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
Sevgili arkadaşım o yazımın altında kaç yıldır ne motorlar kullandığımı hava olsun diye yazmadım. Tecrübeme rağmen hala neyin ne olduğunu anlayamayacaksam boşuna binmişim ben bu zamana kadar bu kadar motora.
Ayrıca 2. turu "hadi canım bukadar kötü olamaz" duygusu ile attım. Yoksa ilk turda notunu vermiştim bile. Ayrıcada motorun her yerini söküp inceledim. Nedenmi yolda kalmıştı ve adam ne yaptıysa çalıştıramamıştı. Ben yardımcı oldum zorlada olsa çalıştı. Neredeyse benim 1 aylık jel akümüde bitirecek ikimizde yolda kalıcaktık. Düşünki kymco ile ilk yolda kalışım bile bir ms3 yüzünden olucaktı. Çevreye bile zararlı yani o derece bir model.
Şidmi bu motor hakkındaki içimden gelen asıl düşüncelerim bunlardı. İlk yazımda acımasız olmak istememiştim ama bu sefer hepsini söylimde içim rahatlasın
Almayı düşünen varsa aklından bile geçirmesin derim. Kendi görüşümdür.
Ayrıca da joyride ile kıyaslarım ancak ,gts ile kıyaslayamam , sym ye ayıp etmiş olurdum. Bu nedenle joyride ile kıyasladım ki yinede joyride derim.
Almayı düşünenler uzun uzun düşünsünler. Altıktan sonra düşünmenin faydası olmaz. Sırf satanların 170 yapan 180 yapan tek 250cc demesi (ki sanmam) yada o hıza ulaşıyor olması kime ne fayda sağlar o da tartışılır. Dahada vahimi herkesin kabul ettiği malzeme kalitesizliği ile kendini gözden düşüren bir modelle kim 170-180 yapmaya cesaret edebilir. Yapmak doğrumudur. vsvsvsvsvs
Bu arada hyosung a bir garezim yok. gt250 r kullanıyorum gayet güzel. gv 250 kullandım o da gayet kaliteli.
Bu arada unutmadan ms3 ü olanlar lütfen hava filtrenizi iyi bir ustaya inceletin. Yapısından dolayı motorun içine toz toprak alıyor. (hava filtresine giden boruyu çamur kaplıyor o derece yani) 10,000 de piston silindir sekman gerekmesin motorlarınıza. Sanırım bir tasarım hatası mevcut..
(işte bu şekilde inceledim arkadaş bu motoru )
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
motorun hızlı gitmesi onun kaliteli kalitesiz olduğunu göstermez
ama 174 yapmaz sonuçda 250cc vede racing değil scooter
tamam arkadaşlar haklısınız bende yalan söylüyorum o zaman bu foruma atıp tutmak için üye oldum 2008 model öncesinde yaşanılan elektrik kesme problemi sadece ms3 te yok gt 250r var arkadaşımda gece gebzeden dönerken aynı sorunu yaşadı giderken motor stop etti bu ms3 e özel bi sorun değil sen kötü tecrübeni yazmışsın bende iyi tecrübelerimi yazdım joyride 200 ms3 yanında bisiklettir kesinlikle benim için motorun güçlü olması önemlidir sym gts250 ve ms3 arasında kaldım alırken güzellik göreceli bi kavramdır bana daha ii geldi dış görünüşü ms3 ün artı performans olarak çok fark var iki motor arasında 140 ı geçmiyo sym defalarca denedim 174 e inanmayan arkadaşlar kocaeli motor klübü kurucularından fatih şehsuvar bey tarafından da kullanılıp 170 yapılmış bi motordur inanan inanır inanmayan inanmaz bu arada sadece plastik kalitesi zayıf motor dayanıklılığı soğutma sistemi yürüyen aksamı çok sağlam bi motor 2 ay önce nette 40000 de satılık olanı vardı he bu arada herkezin motoru kendine mercedes dir. çünkü adamın bmw gs sinde bana ne fayda var. ben binip izmit izmir kuşadası marmaris 2000 km artçılı toplamda 180 kg + 170 motor ve valizlerle yol yapabiliyosam gazı açtığım zaman beni zor durumda bırakmıosa 4000 de bir 100 lira bakım parasıyla yırtabiliyosam 100 kmde 3 ile 4 litre arası benzin yakıyosam dediğiniz sorunlarında hiçbirini yaşamadıysam benim için bu motor iyidir. sen ne kadar 2 tur atıpta kötülersen kötüle. bu arada 1000 lira fark var ms3 ün sıfırıyla gts arasında bunuda göz önünde bulundur.. bu arada bu motorun 2012 de yeni kasası glicek sanırım bilgi bulursam paylaşıcam..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 ----------
bide 2 turda seni bu kadar bu motordan iten ne binip yol yaptınmı şöle 100 200 km yol tutuşunu performansını sesini frenlerini denedinmi testine bak bu motorun ben yalanmı sölüyorumm..
sugaboy kardeşim ben bu siteye sırf bu motor yüzünden üye oldum kimseden bilgi alamıyınca google da burası çıktı ki, iyi olmuş ben istanbuldan yazıyorum burada 2008 model 16500 km de bir ms3 var 3750 tl istiyor bu hafta içi almayı düşünüyorum( tabi istediğim fiyata düşürürse ) senin yazılarını okudum ve 2 yıldır motoru kullandığın için benden çok tecrübelisin bu konuda benim sormak istediğim ms3 de parça sorunu varmı şehirler arası yolda vibrasyon varmı ş güç kaybı yaşanıyormu ve bu fiyat iyimidir( ben 3000 tl vericem ) hayırlı günler
3 bin tl'ye 16 bin kilometrede 170 km hız yapabilen 250cc maxiscooter.Bu nasıl iş arkadaş.250cc bütün maxiscooterlar 6 bin'den başlıyo.Onlarda 4-5 yaşında kilometresi fazla motorlar.Biraz düşünün yaw bu nasıl iş.Bu kadar ucuza maxiscooter mı olur?Demek ki harbiden sorunlu motor ki bu kadar ucuza gidiyo.
bu motoru türkiyeye getiren distribitör bu motoru bu hale getirmiştir arkadaşım. bi şeyin ucuz olması onun kalitesiyle alakalı olmayabilir her zaman bu motoru ne pazarlayabildiler nede satabildiler parça sorunu kesinlikle yok sen olumsuz yorumlara aldırma 3000 liraya 50000 binde bile olsa al ama 2008 altı sakıncalı olabilir böle atıp tutan arkadaşlar yokmu inanamıyorum ya kim olumsuz düşünüyosa gelsin benim motoru incelesin binsin sora sınıfındaki diğer makinalra binsin hiç kullanmayan birisi 3000 de aldım 13000 de bi kere 2, marşta çalış ya bi kere beni yolda bırak bi kere garip bi ses gelsin arkadaş 10000 km olmuş alalı 2000 km tatilde yapmışım 170 yapmıo diyen arkadaşlar gt 250 ile kafa kafaya gidio motor kalkış hariç hala atıp tutuyosunuz motor şöle motor böle adam test etmiş objektif koymuş kulp takıyosunuz kendi bindiğim motoramı inancam sizin eksik bilgilerinizemi daha ne yazıyım al bin rahatına bak her parçası var serviste st almaya çalış daha rahat olur...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:30 ----------
bu arada amonra34 kardeşim 3000 lira demişin 3750 den başlıo en düşük ms3 karşılaştırma yapıcak olursak tutulmayan bir motor ms3 böle yanlış bilgilerden ve distribitörden dolayı sym gts 250 de çok tutulan bir motor servis ve iyi pazarlanmasından dolayı oda 4500 den başlıo bilgin olsun...
benimde aklımda olan bir motor ms3. bir ra alıp almamak arasında çok gittim geldim ve sonra vazgeçtim. hyo da olan sorunlr s&t de devam etmiyorsa aslında uygun fiyatıyla alınabilir. şu an bir mağazada sıfır s&t ms3 5450 tl sıfır km. şu an en ucuz 250 lik maxi, bence fiyatına göre iyi.
bence 5000tl ye alınır,neden derseniz motoru çok kuvvetli ,bende xmax varken kullanmıştım ms3ü ,hızlanması ve gücü xmax tan daha iyiydi ,hatta bu motor hakkında bir inceleme yazımda var , büyük ihtimal yeni seride kronik sorunlarında çoğu giderilmiştir,ama şans meselesi birazda,xmax tede bilirsiniz 2006 öncesi modellerinde kronik saçma sapan arızalar çıkıyordu ama 2007 den sonra yamaha hepsini temizlemişti ve şuan xmax yok satıyor,benim düşüncem sağlam bilinen bir kanuni servisi tanıdığınız varsa ve üzmeden temiz binilirse çok sorun çıkarcağınıda sanmam
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
arkadaşlar motorumla cumartesi günü gezerken bi takırtıyla beraber motor stop etti. marşa bastım takır takır bi ses ve motor çalışmıo neyse.. motoru st kanuni servisi sandığım ve bütün bakımlarını düzenli yaptırdığım ama sadece kanuni servisi olan bi servise götürdük.. motor açıldı ve volan dişlisinin içi dağılmış dişlide bişey yok. dolayısıyla alternatörde bozulmuş.. yaklaşık olarak 1000 parçaya bölünmüştü volan dişlisinin içindeki sarılı malzeme.. neyse bu kendini servis sanan arkadaş bu parçların garantiden değişmeyeceğini hiç göndermeye gerek olmadığını
göndersekte olumsuz yanıt gelir 15 gün sürer en az dedi.. ve bana 800 lira gibi bir maliyet çıkardı..bende yaptıramam dedim 1 ay çünkü param yoktu..oda motorun burda durmasın içeri alıp koymam zor olur dedi. bende uyuz oldum başka st kanuni servisi aradım adam anlattığınız parça kullanmayla dağılmaz bi problem vardır dedi. aldım motoru o servsiten attım kamyonete başka servise götürdüm. o serviste bu motor açılmış bizim açmamız lazımdı diye motoru kabul etmek istemedi. yani garanti dışı kalır diye sonra kuralkanı aradım. durumu izah ettim. zaten diğer servis sandığımız yerin aslında st kanuni değil sadece kanuni servisi old. öğrendik camında kocaman st kanuni yazıyo biz nerden bilelim..kuralkanla görüştüm yaklaşık yarım saat motor kamyonnette durdu ve servisi aradılar tabi uzun uğraşlar ve kouşmalardan sonra motoru o servis o şekilde kırılan parça sökülmüş şekilde kabul etti şimdi parça garantiye yollandı ve bakalım sonuç ne olucak motoru bu kadar anlattık övdük nazar değdi he bu arada kuralkan ilgili bu konularda yardımcı oldu arkadaşlar bilginiz olsun..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:09 ----------
bu arada motorun dış malzemesi yani gösterge tablosunun plastiği vasat çok kötü değil ama motor aksamları dişliler bi japona yakın taiwana çok benziyor bilginiz olsun bunuda görmüş olduk..
nerde bu ms3 250 kullanıcıları arkadaşlar ya hiç kalmadı artık sanırım piyasada kullanan arkadaşlar varsa bilgi alışverişinde bulunmak istediğim bi kaç konu var..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)