Arkadaşlar yeni dink 200 i motoru olanlar lütfen bu başlıkta bilğilerini paylaşsımlar
Arkadaşlar yeni dink 200 i motoru olanlar lütfen bu başlıkta bilğilerini paylaşsımlar
Eskisi çok tipsizdi, şimdi bişeye benziyor. Gücü-torku de yerinde.
http://www.kymco.com.tr/html/dink200.html
henüz rodaj aşamasındayım
depo yaklaşık 40 tl ye doluyor
230 km yi 36 tl lik benzinle şehir içi yaptı ortalama 40-85 km lik hızlarla..
motor düzene girdikten sonra ne yakar bilemem......
yol tutuşu ve çekişi çok iyi diyebilirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------
bu senede bi mt3 alamadım...inşallah seneye.....
syn bandana ilerleyen zamanalarda daha detaylı bilği verirsen hepimiz faydalanırız ayrıca fotolarınıda yanınlarsan sevinirim zira resmi sitesindeki foto cok cansız renksiz şimdiden hayırlı udurlu olsun
bjk lı kardeşim benim.
6.350.00tl ye 6 taksit aldım ama ödeme şartları size sunarlar zaten aşağı yukarı bu fiyata alırsın..
şimdiden hayırlı olsun
hocam süspansiyon nasıl ?kymco sert olur arkada oturanı özellikle çok rahatsız eder diyolar bilemedim . Birde uzun yolda kullanma imkanın olurda paylaşırsan sevinirim . teşekkürler.
hacı hacıyı mekkede deli deliyi dakkasında bulur.
arkadaşlar kymco dink200i hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazsın.buralarda yok bu motordan ,resimleri çok güzel fiyatıda fena değil fakat performansı hakkında bilgi yok.
Herkese merhabalar,
Arkadaşlar bende askere gitmeden önce sattığım derbi terra 125 motorumun üzerine scooter'a döndüm ve bir dink 200i aldım. Motoru 6000tl'ye kredi kartına 12 taksite avcılarda Akçelik motordan aldım. Motordan kısaca bahsetmek istiyorum. Motor şu anda 1100km'de. Depo 35tl civarına doluyor ve hergün eşimle e-5'ten beylikdüzü-taksim yapıyoruz, ortalama 250-270 km. gidiyor (hızım 80-90-100). Kullanımı uzun yolda rahat, amortisörler sert (kymco klasiği). Yol tutuşu orjinal lastiklerle sıkıntı yaratmadı. Depo altı bir açık kask ve bir mont alıyor. En sevdiğim özellikleri ön arka fren disk ve motor su soğutmalı. En sevmediğim özelliğiyse trafik sıkışıkken dur kalklarda dengemi sağlayamamam. Sanırım bunda bacaklarımın kısa olması ve yere parmaklarımın ucuyla değiyor olmam ve arkamda eşimin olması büyük etken çünkü tek başımayken böyle bir sıkıntı yaşamıyorum. Haftasonu eşimle Tekirdağa gittik gece 1'de yola çıktık yoldaki yarım saatlik molamızla beraber saat 3'te tekirdağ'daydık. Far aydınlatması iyi. Çekişi 1 kişi çok iyi (70 kiloyum) fakat eşimleyken motor biraz hantallaşıyor. Tek başıma 107km/h Esenyurt otoban bağlantı yokuşunu çıktım. En fazla 127km/h hız gördüm (iki kişi yokuş aşağı). Yardımcı olabileceğim başka konular varsa lütfen çekinmeyin sorun.
Benden şimdilik bukadar, herkese kazasız belasız sürüşler.
2011 model 3500 kmde 5250 tl ye bugün aldım motoru. Noter açık olmadığı için motorun devrini almadım. Motoru salı günü alacağım. Veo gün uzun bir yol yapacağım. İlk kez scooter kullanacağım başımdan geçenleri paylaşırım
İyi günler süper 8 imi sattıktan sonra yine bir scooter arayışı içine girdim. Alacağım motoru %90 şehir içi %10 da şehirler arası kullanacağım. Döndüm dolaştım yine Kymco da karar kıldım. Evveliyatında üç tane kymco eskiten bir kullanıcı olarak yine 150-200 cc ler içinde bana en makul görünen dink 200i oldu. Kullanan arkadaşlar varsa ban bu motorun kronik rahatsızlıkları varmı yoksa yine bilindik kymco sağlamlığındamı bilgi verirlerse memnun olurum.
O değil de 2014 fiyatları ne öyle.. Bildiğin 500-600 lira zamli hep.. Sene dolmadan alabilsek bari yeni motor.s
arkadaşlar dink 200i de sele altı bagaj var mı, varsa 1 kapalı kask yada 2 kapalı kask sığdırabilirmiyiz?
bisan pasıfic ten sonra ki gordugun en tıpsız ıkıncı scoter gercı oncekı modelı daha berbattı ya kalıtelı olabılır ama tıpı kesınlıkle yok
Tipinin kötü durması hırsızlığa karşı alınmış güzel bir önlem olarak düşünülebilir. Güncel fiyatıyla bile ülkemizde kendisine rakip bir scooter bulunmuyor.
-200cc altında en fazla yük taşıma alanı/kapasitesi
-Enjeksiyonlu ve sıvı soğutmalı motor
-Arka disk fren
-55 watt ön far
-11 litre benzin deposu
-GPS'ten bile az gösteren hız göstergesi (var mı bu kadar isabetli gösterge başka motorda acaba)
-Artçı için standart bel desteği
Honda PCX'e o kadar para verip 2014'te hala 4 parmak kampanalı scooter kullanacağınıza, sadece kendinizi ve yarı açık kaskınızı taşıyabileceğinize, azcık daha koyun ve Dink 200i alın.
Bu arada kadrosu da çok sağlamdır.
LS2 full face kaskı sığabiliyor ve oldukça geniş dizliklerim eldivenlerım diz örtüm hepsi altta taşıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
Süper bir eleştiri pcx gibi bir motora bu kadar para vermek çok gereksiz anlamıyorum.7 aydır kullanıyorum çok memnunum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-20-ay-daha-garantisi-devam-ediyor.memurdan-temiz-dink-200-i-159597476/detay/
detaylar ilanda yazıyor arkadaşlar.İlgilenencek arkadaşlar iletişime geçebilirler.
Merhaba arkadaşlar konuyu hortlatmış olacağım biraz ama kusura bakmayın artık. İsmim Burak İstanbul'dayım 1 hafta kadar önce ilk scooterim Dink 200ü aldım. Motorun genel olarak bir sıkıntısı bulunmamakla birlikte 85-87 km hızlarda 8000 devirde redline'a geliyor. Redline'a girmeden önceki hızının en azından 3 basamaklı değerleri görebilmesi gerektiğini düşündüğümden sorunu nerede aramam gerektiği konusunda yardımlarınızı rica ediyorum. Herkese kazasız sürüşler dilerim.
sorun buyuk ihtimal varyator misketlerinden kaynaklanıyor. zamanla aşınan misketler varyator kasnağını tam olarak açamıyor ve son hız düşüyor. ayrıca bu misketler olması gerekenden dusuk ağırlıkta takıldığı zaman da son hız duser. siz fabrıkasyon olarak kac gram misket takılması gerektiğini bulun ve ustaya yenilerini taktırın. dikkat edin çapları ve tum olculeri de esit olması gerekir. son hız normale donecektir. red line girmeden 110 u rahat goruyor sanırım dink 200 ler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)