Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Suzuki XF650 Freewind

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Özgür bey, çözersem yazarım buraya muhakkak.

    Gp500-1st hidrolik yağının yarım litresi ortalama 15 lira sen değiştirirsen bu kadar falan olur maliyeti herhalde, ama kaç ml ihtiyacın olacak onu bilemiyorum DOT4 tipi kullanacaksın incelemek istersen yukarıda linkini verdiğim yerden servis kitapçığını indirebilirsin 184. sayfadan başlayarak anlatıyor fren hidroliğinin değişimi. Başkasına yaptırısan işçilik ne ister bilemiyorum tabi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Baelmoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özgür bey, çözersem yazarım buraya muhakkak.

    Gp500-1st hidrolik yağının yarım litresi ortalama 15 lira sen değiştirirsen bu kadar falan olur maliyeti herhalde, ama kaç ml ihtiyacın olacak onu bilemiyorum DOT4 tipi kullanacaksın incelemek istersen yukarıda linkini verdiğim yerden servis kitapçığını indirebilirsin 184. sayfadan başlayarak anlatıyor fren hidroliğinin değişimi. Başkasına yaptırısan işçilik ne ister bilemiyorum tabi.
    Arkadaşımda var freewind . Değişim süresi 2 yılı geçmiş aşşağı yukarı. İlk defa değiştirecek birinin yapabileceği şekildeyse bizde yaparız Kitapçığı dün indirdim arkadaşımada yolladım. Link için sağolun

  3. #23
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Rica ederim, ilk defa değişen birinin yapıp yapamayacağı el becerisine kalmış birşey, ama tek kişi değiştiremez falan yazıyordu bi yerde, google da aratırsanız, bu işlemi yaparken dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında birşeyler bulabilirsiniz, nebileyim mesela bu yağ grenajlara falan zarar veriyormuş dikkatli değişin falan yazıyordu. Kılavuzu inceleyin gözünüz keserse girişirsiniz, birde bi ustaya sorun eğer çok bi işçilik ücreti istemezse hiç uğraşmayabilirisiniz. Eğer siz değiştirirseniz resim falan çekip buraya koyabilirseniz güzel olur hem sizden sonrakilere referens olursunuz.

  4. #24
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar Merhaba,

    2 ay kadar önce MErsin Temsilcimiz Yürekçe (Sencer Abi)' nin Suzuki Freewind FX 650' sini alarak motosiklet tutkuma kaldığım yerden devam etmeye başladım. Ancak zaman zaman yedek parça ihityaçları konusunda modelib bir yaşlı olması nedeni ile ya beklemek yada muadillerini bulmak gerekebiliyor.

    Şimdi gelelim asıl konuya, acil ihtiyacım olan şey bu motorun ön farı, sahibinden.com' da bir tane sıfır var ancak bu farın fiyatı motorun 10' da biri kadar bu kadar para veremem. Bu farın bir yerlerde bildiğiniz çıkması var mıdır? Veya, farın ön kısmındaki camın aynısı yapabilecek yetenekte bir pleksi ustası tanıyormusunuz bunu öğrenmek istiyorum. Ancak bu pleksi ustası benim sorduğum gibi bir adam olmazsa sevinirim. Çünkü benim sorduğum saçma sapan bir fiyatla 150 lira istedi farın sadece ön kısmını yapmak için. Her halde düştün kucağıma ne versem yiyeceksin mi dedi artık nedir.?

    Neyse mevzu belli acil ihtiyacım olan far sonrasında da orta sehpa.

    Konu hakkında bilgi ve tecrübesi olanlardan yardımlarını rica ediyorum.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  5. #25
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar bu konuda hiç kimse mi bilgi sahibi değil?

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  6. #26

    Üyelik
    09 Aralık 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Piaggio X9
    Selamlar Kardeşim, (motor kardeşliği)
    Ben de freewind'imi bir ay önce aldım.
    Birhayli araştırmıştım. Ustanın da tavsiye etmesiyle
    karar verdim. Çok memnunum. Süspansiyon harika, sürüş mükemmel. Sanırım artık Gs 1000 lere geçene kadar enaz 4-6 yıl binerim. Belki de hiç değiştirmem. Sehiricinde de rahat çünkü. Bu motorlar basit ve problemsiz, az masraflı motorlar.

    Yedek parça için eBay'a bakmanızı öneririm.
    Hem parça, hem de aksesuar bolca var. Zaten bu motor avrupa da çok tutulan bir motor olduğu için parça bol ve ucuz.
    Ayrıca Xenon projektör taktirmani öneririm. ama
    elektrik üretimi yeterli olmadığından akuyu buyutmen gerekebilir. Mutlaka role ile taktir., elektrik tesisatinin sağlığı açısından. Gece görüşte muhteşem faydalı, Hatta farı kapatıp sadece bunu bile kullanırsın. xenon olmasa bile projektör taktir.


    Suzuki aynı motoru DR650 de ve Chopper olan LA 650' de kullanmış.
    Nasip olursa Ağustos ta Batum Motor Fest. Eylül de Balkan turu düşünüyorum.

    Facede XF650 freewind grubu oluşturacağım.
    katılım olursa, paylasimlarimiz da bol olur.
    Belli mi olur belki sadece freewind toplantilati duzenleriz.

    Özgür rüzgarlarımizi kazasız belasız, iyi günlerde surelim.
    Ahmet çe.

  7. #27
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    arkadaşlar asfaltta motosikletlerinizin davranışları nasıl? yol tutuşu, frenajı, manevra kabiliyeti olarak...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  8. #28
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Xahcell cevabın için teşekkür ederim, ancak benden önceki sahibi Sencer abi (Yürekçe) mercek taktığı için farın ön kısmından mercekleri dışarı çıkartacak şekilde farı kesmiş bu nedenle farın ön camı yokmuş gibi düşün :( e-bay de herşey var bir bu motorun farı yok o da ilgin.

    Özgür Akman; Ben farklı bir kaç motor kullandım ancak bu cc' de tercihim genellikle BMW' den yana olduğundan hep onları kullanmıştım ancak Freewind kadar esnek ve manevra kabiliyeti olan bir motora ilk defa biniyorum. Diğerlerine oranla yüksek oluşu boyum nedeni ile bana dezavantaj olsada trafikte sıkıştığınızda sizi oldukça yüksek yerlerden geçirdiğinde teşekkür etmek geliyor. yol tutuş konusuna gelince oldukça dengeli bir alet, bu nedenle yol tutuşu konusunda bir problem yaşamadım ama ben sakin bir sürücüyümdür, daha agresif kullanımlarda ne gibi bir sonuçlar verir bilmiyorum.

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  9. #29
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    Yaklaşık 4 aydır Freewind kullanıyorum. Bu boyuttaki (cc olarak) ilk motorum ve oldukça memnunum. Son olarak üzerinde oldukça eskimiş olan Michellin Anakee lastikleri 100x90x19 ve 130x80x17 boyutlarında SAVA MC24 lastiklerle değiştirdim. Ünlü lastiklere 600 lira üzerinde fiyatlar vermek yerine takımı 250 liraya mal ettim. Gerçekten lastiklerimden çok memnunum. Şu an motorumla ilgili tek derdim hız sensörümün bozuk olması. Bu arada şehir içi - dışı karışık olarak 4 litrenin biraz altında yakıyor.
    I'M BACK !!!

  10. #30
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı derin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 4 aydır Freewind kullanıyorum. Bu boyuttaki (cc olarak) ilk motorum ve oldukça memnunum. Son olarak üzerinde oldukça eskimiş olan Michellin Anakee lastikleri 100x90x19 ve 130x80x17 boyutlarında SAVA MC24 lastiklerle değiştirdim. Ünlü lastiklere 600 lira üzerinde fiyatlar vermek yerine takımı 250 liraya mal ettim. Gerçekten lastiklerimden çok memnunum. Şu an motorumla ilgili tek derdim hız sensörümün bozuk olması. Bu arada şehir içi - dışı karışık olarak 4 litrenin biraz altında yakıyor.
    özgür palabıyık da gösterge panelinde problem çekmişti ancak halletti. sana belki yardımcı olabilir...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  11. #31

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Kle 500
    8-9 ay olmuş kimse bir paylaşım yapmamış. Bu motoru almayı düşünen her arkadaş gibi bende baya bir araştırma yaptım ve en sonunda fiyatlada mukayese edince almaya karar verdim arkadaşlar. İstanbulda olan veya kullanıcılardan bana bu motoru tekrardan vakti varsa uzunca anlatabilecek bir arkadaş var mı?

  12. #32
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    arkadaşlar benim de km göstergemde sıkıntı var yardımcı olabilecek biri var mı?
    KM sayacımda arıza var. Motosikleti aldığım arkadaş janta bağlı mıknatıslarda sıkıntı olduğunu söylemişti. O parçayı nereden temin edebilirim? veya muadili bir parça var mıdır acaba?

  13. #33
    telmessos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Motosikleti
    fz6 fazer 2007 kırmızı
    arkadaşlar merhaba biraz bu model hakkında bilgi alabilir miyim kronik sorunları var mı motor ömrü ne kadardır parçaları bulunuyor hassas yönleri nelerdir kullanıcısı neden bu kadar az acaba forumda alıp satanlar ne der

  14. #34

    Üyelik
    17 Ocak 2012
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Suzuki Freewind xf650 - 2001 model
    Arkadaşlar ben 1 yıla yakındır kullanıyorum ve km 120 binde motor sorunsuz. Hakimiyeti sürüş pozisyonu rahat titreşim yok denecek kadar, torku güçlü,yakıtı makül, şimdiye kadar sadece kontak sorunu yaşadım onuda yerel ustalarla çözdüm. Düzgün bakıldığında ömürlük bir motor olduğunu düşünüyorum,Ayrıca alırken ekonomik olması başta kazandırıyor bence 2001 model 650gs almak istesem iki katı para vermek zorunda kalırdım.

  15. #35
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    aktif olarak kullanmaya devam ediyorum. kronik arıza değil de marş ve stop ederken bi sesi var dr650 ve xf650 lerde kronik bir ses. bir zararla karşılaşanı daha görmedim. şimdi ağır bakıma giriyorum. çıktıktan sonra üzerindeki laylom lastikleri metzeller tourance exp ile değiştiricem. ön 110 arka 140 yaptım ki viraj kabiliyeti ve tutuşu artsın diye. gücü torku gerçekten iyi kullanımı çok rahat ve titreşim tek silindire göre minimum. ben görmedim ama topspeedde 175 leri görenler varmış yakıt tüketimi bakımsız olduğu için 4.5 litrelerdeydi fakat ağır bakımdan sonra bunun 4 litre belki altına ineceğini düşünüyorum. yüksek olması ordan burdan atlamaya elverişli çok ağır bir motor da değil ıslak ağırlığı 175 kg gibi bişey. haliyle 200 üstü enduro touring lere göre çok daha atik ve seri. 2 silindirlerden daha iyi torku olduğunu düşünüyorum anlamadım ama çok güzel bir ivmelenmesi var. Parçası yaygın bir tek conta ve çeşitli motor keçelerini bulmakta zorlanıyorum şu anda. son çare servisine gidicem. uzun yolda ister 70le ister 110 ile giderken birini sollamak istediğinizde gazı çevirmeniz yeter ardçı tutunmuyorsa düşürürü valla


    dezavantajlarına gelirsek piyasası öyle çok değil, daha başka dezavantajla karşılaşmadım. olursa yine söylerim

  16. #36
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aktif olarak kullanmaya devam ediyorum. kronik arıza değil de marş ve stop ederken bi sesi var dr650 ve xf650 lerde kronik bir ses. bir zararla karşılaşanı daha görmedim. şimdi ağır bakıma giriyorum. çıktıktan sonra üzerindeki laylom lastikleri metzeller tourance exp ile değiştiricem. ön 110 arka 140 yaptım ki viraj kabiliyeti ve tutuşu artsın diye. gücü torku gerçekten iyi kullanımı çok rahat ve titreşim tek silindire göre minimum. ben görmedim ama topspeedde 175 leri görenler varmış yakıt tüketimi bakımsız olduğu için 4.5 litrelerdeydi fakat ağır bakımdan sonra bunun 4 litre belki altına ineceğini düşünüyorum. yüksek olması ordan burdan atlamaya elverişli çok ağır bir motor da değil ıslak ağırlığı 175 kg gibi bişey. haliyle 200 üstü enduro touring lere göre çok daha atik ve seri. 2 silindirlerden daha iyi torku olduğunu düşünüyorum anlamadım ama çok güzel bir ivmelenmesi var. Parçası yaygın bir tek conta ve çeşitli motor keçelerini bulmakta zorlanıyorum şu anda. son çare servisine gidicem. uzun yolda ister 70le ister 110 ile giderken birini sollamak istediğinizde gazı çevirmeniz yeter ardçı tutunmuyorsa düşürürü valla


    dezavantajlarına gelirsek piyasası öyle çok değil, daha başka dezavantajla karşılaşmadım. olursa yine söylerim
    en az yaktığın kaç litre birde KLE500 le kıyaslarsak nasıl yazarsan sevinirim kardeşim
    muhabbeti demleyelim...

  17. #37
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    En az 4.5 lt yaktım. Kle500 ile kıyaslamak biraz farklı olur gibi güç olarak torkları yakın ama kle daha ağır ama toplam hız olarak tabiki çift silindirin avantajı var. Fakat aynı tipteki tek silindir 650cc ler ile kıyaslarsak bir pegasso veya f650 den çok daha stabil. Motor, yürüyen, yol tutuşu, güç, piyasa, yakıt olarak çok daha avantajlı.

  18. #38
    telmessos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Motosikleti
    fz6 fazer 2007 kırmızı
    herkese iyi sürüşler bende yaklaşık 1 ay önce 1998 freewind aldım şimdilik ufak tefek problemlerin dışında bir sorunla karşılaşmadım bu hacimde kullandığım ilk makine gayet memnunum şehir içinde 5 lt civarı yakıyorum oda verdiği zevke göre feda olsun bir sorum olacak far ayarım düşük bunu yükseltmek istiyorum nasıl yapılır bilen varmı ben vida falan göremedim baktığımda birde geçen gün motoru olduğu yerde sola devirdim allahtan koruma demiri vardı hiç birşey olmadı fakat şimdi hafif hafif benzin kaçırıyor karbüratörden musluğu sebebi nedendir?

  19. #39
    altora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2012
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En az 4.5 lt yaktım. Kle500 ile kıyaslamak biraz farklı olur gibi güç olarak torkları yakın ama kle daha ağır ama toplam hız olarak tabiki çift silindirin avantajı var. Fakat aynı tipteki tek silindir 650cc ler ile kıyaslarsak bir pegasso veya f650 den çok daha stabil. Motor, yürüyen, yol tutuşu, güç, piyasa, yakıt olarak çok daha avantajlı.
    Parça durumu nasıl pahalıda olsa bütün parçaları varmı? Sarf malzemeleri uyar bir şekilde ama kaporta ya gelince nasıl ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------

    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En az 4.5 lt yaktım. Kle500 ile kıyaslamak biraz farklı olur gibi güç olarak torkları yakın ama kle daha ağır ama toplam hız olarak tabiki çift silindirin avantajı var. Fakat aynı tipteki tek silindir 650cc ler ile kıyaslarsak bir pegasso veya f650 den çok daha stabil. Motor, yürüyen, yol tutuşu, güç, piyasa, yakıt olarak çok daha avantajlı.
    Parça durumu nasıl pahalıda olsa bütün parçaları varmı? Sarf malzemeleri uyar bir şekilde ama kaporta ya gelince nasıl ?

  20. #40
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Gaz ve jikle telini uygun fiyata bulmakta zorlanıyorun fakat bişeyler uydurucam. İnternette türkiyeden tüm parçalarını bulabilirsiniz. Fiyatlar üç aşşağo beş yukarı oynar. Ama bulursunuz. Servisinde de var sahibindende 100 lira olan hava filtresine 80 liraya sahip oldum ebay de shipping dahil 55 lira civarı araştıemak gerekiyor aynı yetkili servis gaz teline 180 tl fiyat çekti. Yani araştırmak lazım her yeri. Oemmotorparts ta tüm vidasına kadar herşeyini göstermişler ordan bakarak sıfırdan motoru toplayabilirsin üstelik vidasına kadar fiyat da koymuşlar türkiyeye shipping var mı bilemiyorum ama her parça var orada. Ortalama fiyatlarda. Ağır bakıma sokuyorum tüm parçaları sıkıntısız buldum. Hem de uygun.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler