ay sonu fuarda belli olur suzukinin durumu, kar mı ettik acep!!
ay sonu fuarda belli olur suzukinin durumu, kar mı ettik acep!!
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum Yollarda görüşürüz inşallah .
Hayat 3,5 ile 4 arasıdır;
ya üçbuçuk atar, ya da dört dörtlük olursunuz.
dl 650 67 hp, dl 1000 105 hp, ama fren sistemi aynı haliyle kontrolsüz güç olarak yorumlanabiliyor, bu yüzden 1000 lik tutulmuyor deniliyor,ancak 15.04.2011 günü saat:13.30 da Manisa Akhisar'dan çıktım aksam saat:22.00 civarında evime geldim 180 den asağı inmedim,yollarda sis ve yer yer yağmur da vardı yolda kapısanlar oldu 650 de olsaydı nal toplardım ama 1000 de uğrasmayın benimle dedirtti çok memnunum.Yakıtta da basarsan hangi motor yakmaz ki,3,5 depo ile 1100 km yaptım .Sorunsuz bi yolculuk oldu,
slm arkadaslar
sizlere bir kaç sorum olacak
yaklaşık 10 sene den fazla race kullanıcısıyım. 2 senedır 2006 1000 rr kullanıyorum.tarz değişikliğinin zamanı geldi artık race yormaya başladı.
650 yada 1000 DL konusunda cok fazla bılgım yok. ama forumlardan anladıgım kadarıyla 650 dl modelı daha cok tutulan modelı sanırım.
unutmadan eger ki race e gecmek ısteyen arkadaslarımız var ise bilgilendırmek acısından yardımcı olabılırım
hatta v strom unu degıstırmek ısteyen arkadaslar ıle ırtıbata gecebılırız.
hepınıze teşekkurler
[QUOTE=Atahualpa;2333913]RR dan sonra DL serisi sana çok konforlu gelecektir. Ancak güç olarak zayıf gelebilirler. DL 1000 düşünüyorsan eğer, KLV 1000 e de bakabilirsin. Tamamen aynı motosikletlerdir.[/
güç konusunda tamamen olayı bıtırdım artık.rahat konforlu yorulmadan keyıflı surus ıstıyorum.
klv baktım ama pıyasada fazla yok bırde aprılla konusunda bılgın varmı acaba.onlarda dolu özellıkte gorunen bır motor
bılgın ıcın saol..
YOU WILL NEVER WALK ALONE
tekrar slm
biraz araştırma sonucu %80 gıbı dl 650 daha cok tavsiye edılıyor.
benım rr la takas yada motorumu satıp temiz bir 650 bakıcam
yıne tavsıye ve bılgılerını yazan arkadaslara sımdı den tesekkurler
merhaba arkadaşlar bende aranıza KLV 1000 ile katıldım..
Hayat 3,5 ile 4 arasındadır
Ya 3,5 Atarsın
Ya 4 dörtlük yaşarsın...
Suzuki DL 1000 (DELİ BİN, ama sorun yok).
Güç var, sorun yok.
Karizma var, sorun yok.
Kalite var, sorun yok.
Para (benzin) var, sorun yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------
Özellikle benzin hesabı yapan arkadaşlara tek tavsiyem 250 cc lik motorları (hangi tarzı seviyorlarsa) tercih etmeleri, hem performansları yeterli hem de vergileri gayet düşük .
Bu tarz motorlara binecekseniz öyle kıl tüy ince hesaplar yapmayınız .
Bakım zamanlarında da ağzınız açık kalacak şaşıracaksınız, sadece benzin hesabıyla bitmiyor yani.
Hayat 3,5 ile 4 arasıdır;
ya üçbuçuk atar, ya da dört dörtlük olursunuz.
Uzun zamandır kimseler buraya uğramamış, herkes gezmelerde herhalde
Emniyetli sürüşler.
Hayat 3,5 ile 4 arasıdır;
ya üçbuçuk atar, ya da dört dörtlük olursunuz.
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[
Uploaded with ImageShack.us/URL]Kullanılacak en iyi motorlardan biridir , Bana görede en iyisidir emektar DL 1000
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
Intermot Köln Fuarından
Yeni Dl v strom 1000 ´in resimlerini sizlerle paylaşıyorum.
Tam olark bitmemiş henüz konsept halinde.
Fakat kasa resimlerdeki gibi olacakmış.
Büyük ihtimalle Gelecek yaz yollarda görecekmişiz(2013).
Multistrada Gs karişimi gibi geldi bana.
Teknik özellileri tam olarak bilinmiyor.(Gizli tutuyorlarmış)
Motor V2 Bazında olacakmış.
Topaç ölmüşde Ağlayanı yok...
Biraz gıdıklayalım bakalım ses seda çıkacakmı
ANGARAJ
Bu topik niye ölü yaw? Hiç mi ayrıntılı bilgi verebilecek DL 1000 kullanıcısı yok?
only god can judge me
Öğrenmek istedikleriniz nedir acaba?
ANGARAJ
Ben de tekrarlayım soruyu. 2014 DL1000 kullanıcısı varsa görülerini paylaşabilir mi? Fuarda çok hoşuma gitti motor. Fiyat olarak da emsallerine göre daha uygun gibi. Yol tutuşu, hızlanması, durması, manevra kabiliyeti, sesi vs nasıldır?
Aşka düştüm ben de geldim
Performans olarak mt09 ayarındadır.
Önceki modellere göre fren performansının iyileştirildiği söyleniyor. 228kg ağırlığı ile vfr1200x ve xtz1200'den arazide avantajlı konumda. 2.el piyasasının durgun olması göz ardı edildiğinde bu kategorideki diğer motorların sunduğunu ağırlık avantajı ile birlikte daha uygun fiyata sunuyor olması dl1000 tercih etmek için yeterli sebeplerdir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)