İlla zenci olmasına gerek yok kaza yaptın mı agusta her renkte 30 cm'in altına düşmez ama yıllık bakım fiyatlarının karşılaştırması vardı bir site de, bir çok marka ile aşağı yukarı aynı fiyattaydı hatta Kawa'nın altında bile kalıyodu ama tek farkla Kawa 10binde bir bakıma giriyorsa agusta 7000'de bir bakıma giriyo ama toplam da öyle çok aman aman bir fark yok yeter ki kaza yapma ya da motora zarar verme onu da Allah hiçbirimizin başına vermesin...
Doğru söylüyosun o arkadaşın birkaç değişik motorla çekilmiş resmini gösterdiler son motoru da kawasakiymiş sanırım, hatata gösterilen resimlerin içlerinde bu da vardı ama bu resimde ki o muyudu değil miydi bilmiyorum çünkü hiç alakası olmayan sosyal medyada paylaşılan drag resimleri de vardı, Allah rahmet eylesin bu tür kaza haberleri insanı bir an için acaba doğru mu yapıyorum diye düşündürmüyor değil...
Şehirlerarası yolda, otobanda viraj yapmak saçmalıktan başka bişey değil. Git İstanbulpark'a istediğin kadar viraj yap hiçbişey olmaz.
Doğru tabi, ama viraj yapmak bir zorunluluk değil ki. İnsanın canından kıymetlimi. Vefat eden arkadaş face de şöyle demiş "Belki siz bizden uzun yaşarsınız ama biz sizden çok başka yaşarız" Viraj yapcam diye kendini tehlikeye atmaya değer mi...
Ah be hocam, buradaki yazılanları okuyunca insan bir garip oluyor. Allah rahmet eylesin tekrardan.
Bugün itibariyle 636'ımı satmış bulunuyorum. Kış sezonu olduğu için fiyatı uygun tuttum, buna rağmen 39'a falan indirmeye çalışan ölücüler oldu. Sonuçta motorun kıymetini, hesabını kitabını bilen birisi gelip görüp aynı gün satın aldı. Umarım kazasız belasız kullanır.
İyi akşamlar herkese bende r6 düşünürken yeni 636 aldım abs li ama satıp r6 ya tekrar geçeceğim sanırım
Geçen hafta 2015 abs'li modele 37.500'e isteyen arkadaşın motorunu kim satın aldı buradamı o arkadaş acaba
Sen ne diyosun hocam, ben 35'e ikna ettim o arkadaşı hatta pazarlık yapsam dahada düşerdi belki, krediyle alıcam dedim o işleri hiç bilmiyorum bi araştırayım dedi, borçlarımdan dolayı çok üstüne düşemedim aklına yatmıyosa çok uğraşma dedim, tamam araştırayım dedi ertesi gün akşamına satıldı zaten, yanlış hatırlamıyosam 11000 km'deydi 30.yıl versiyonu abs'li, ulan o kadar zaman bekledim bekledim bir tane motor denkgelmedi, bilgisayarım bozuldu taksitle bi bilgisayar alayım dedim, bir ayda bu kaçırdığım kaçıncı motor oldu
Valla güncel zx6'dan çok başka her muhabbet dönmüş..Piyasa da adam akıllı 2013-14-15 incelemesi yok 1-2 tane var onlarda zaten incelemese de olurmuş..
millet uçmuş sıfırı hiç pazarlık yapmadan 45.000 tl olan motorun 2. eline 48.500 tl istemişler, 2015'ine 50.000 tl isteyen bile var hakaten çok merak ediyorum bu neyin kafası acaba
Kusura bakmayın birşey sormak istiyorum daha önce mt07 abs li kullandım şuanda da 600rr kullanıyorum abs ye pek sıcak bakmıyorum ama racing motorda abs nasıldır bilemiyorum çoğu markanın racing motorunda abs yok kawasaki 636 almayı düşünüyorum abs bana göre iyi olurmu pek sıcak bakamadım abs siz almayı düşünüyorum sizlerinde yorumlarını almak istiyorum.
Abs'li almakta her zaman fayda var. Bu sistemin eksisi nedir ki, 2 kg fazlalik ve 1050 euro. Abs fren mesafesini uzatir diye bir kani var, eski sistemlerde belki. Simdiki yeni sistemlerde abs zaten erken devreye girmiyor, surucu gercekten yanlis frenleyip tekeri kilitlediginde giriyor. Hatali devreye girip de mesafeyi uzattigi durumlar yok denebilir.
Ben sifir alip 7-8k km falan kullandim, gecen sene yazin yunanistan gezisi yaptik, piste ciktik. Sadece bir sefer abs devreye girdi, o da kocaeli taraflarinda doblo 2 seritli yolda sag seritten onume ani u donusu yapti, 2 seridi de kapadi. Yeminle araca giriyorum sandim ama zink diye yavaslayip durdum abs sayesinde.
Yani ekstra verecegin para ihtiyac oldugunda kendini kat be kat amorti eder. Hatali u donusu yapan, sola donus yapan, yola atlayan yaya vs ye karsi her zaman her kosulda dogru fren yapabilirim diyebiliyorsan almayabilirsin.
MT-07 ABS de normal fren bastığında abs devreye giriyor tak tak hissediyorsun zaten 636 da öyle değil mi sadece ani fren yaptığında mı giriyor devreye normal yavaşlamak için fren basıldığında devreye girmiyor sanırım anlattığından bunu anladım çünkü ?
Dedigim gibi istemsiz olarak abs bir sefer devreye girdi. Abs yi test etme amacli frenlemeler haric.
Zaten normal frenlemede fren teknigi dogruysa abs nin devreye girmemesi lazim.
zx9r ile takasa girme durumum varda motorun burda konusunu bile bulamadım 98 model çok eski birde z750 var 2004 model nasıldır acaba z750 daha mantıklı geliyorda ne dersiniz?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)