kaza yaptıklarında genelde ya cıkma takıyorlar ya naked yapıyorlar street fighter diyorlar yarım granaj motor sağlıgı yeterli soğutması için bana gore en guzeli. sürücüyü rüzgar yormuyor. motor sıcaktan sıkılmıyor. daha ne istenir
kaza yaptıklarında genelde ya cıkma takıyorlar ya naked yapıyorlar street fighter diyorlar yarım granaj motor sağlıgı yeterli soğutması için bana gore en guzeli. sürücüyü rüzgar yormuyor. motor sıcaktan sıkılmıyor. daha ne istenir
O street fighter hikayesi genelde avrupada tutar. Bizde öyle birşey yapıldıgında genelde kendiyle yaşlanır o makina.Bu nedenle o grenaj bir şekilde temin edilip yerine takılıyor.Dedigin gibi grenajlardan dolayı makinanın haşlanması ise ayrı bir hikaye.
Hafta sonu turundan birkaç kare....
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
buda benim hatay gezisinden.
görsellik artsın
Evet arkadaşlar haydutları kış uykusuna yatırmadıysanız biraz görsel konusuna el atsak diyorum
knntpl33 bukadar çok görsel eklenir mi?. Sayfa kilitlenecek? Fotografları yüklemeye para almiyik elinizi korkak alıştırmayın
esasında 650 forumunda palaşmak gerekte buraya koyalım
Olsun 650 de yabancı sayılmaz. Aslında GSF serisi 600-650 ve 1200'leri tek konuda birleştirmek lazım. Zaten kullanıcılar oldukça az birde cc farkından dolayı ayırınca iyice konular ölü oluyor.
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Maşallah Allah kaza bela vermesin..çok güzel görüntüler,bazen çok özlüyorum Bandit imi.Çok rahat ve sorunsuz bir motordu.Tekeriniz hep düz bassın
Herkes hakettiğini yaşar.
Hafta sonu turlamasından birkaç kare...
[COLOR="Silver"]
Sagol potenza. Seninde düz bassın Bu arada kendi motosikletinede haksızlık etme VFR 1200F'lerde süper motorlar. Sport touring birşey alacak olsam ve elimde vfr 1200 bütçesi olsa başka birşeye bakmazdım. Onca ön plana çıkan özelligini geçtim o kafa grenajı gerçekten fena duruyor.. Çok tatlı bri tasarımı var
Arkadaslar Selam
2 yila yakindir 1200 sahibiyim. 2006 model yeni gorunumlu abs'li ama karburatorlu olanlardan. Aslen enduro'cu oldugumdan kullanmaya fazla vakit kalmiyor . Ancak daha evvel 4 silindir makinelerimi her sattigimda 3 ay sonra kasinti tuttugunu bildigimden elimde tutuyorum (Zaman zaman fikir degistirsem de)
Kisin fazla kullanamadim ara ara binmek haricinde. Simdi bakimini yaptiriyorum. Motorun subap ayar period'unu arastirirken cok eskiden beri uye oldugum ama uzun zamandir ugramadigim bu sitedeki basligi gordum. Guncel bilgiler olmasi cok hosuma gitti. Umarim faydali paylasim olur.
Dedigim gibi motorun subap ayar period'unu arastiriyordum. 2004 sonrasi modellerde subap ayari simle olmuyormus. Nette arastirdigim kadari ile eski modellerde 7500 milde bir yeni modellerde 15.000 milde bir mis???? (Dogrumu?) ama yeni modelleri yapmak cok daha zormus vs vs vs.
Motorum 22 bin km'de 16 binde senkron 18 binde yag filtre bakimlarini yaptirdim. ama hava filtre bulamadim idare eder durumda idi. 20 bin civari motorda b tikaniklik oldu gidiyor ama keyifsiz ara ara tikaniklik yapiyor vs. Baktim ki filtre les olmus yenisini yine bulamadim gittim KN aldim . Cok enteresan iyice arastirip o kudun GSF1200'e ait oldugunu kontrol etmeme ragmen filtrenin kaucuk dudaklari azicik uzun geldigi icin yerine oturmadi ben de jiletle 1-2 mm kadar trasladim ama ne kadar da dikkat etsem tahmin edeceginiz gibi sifir gibi olmadi. Neyse ciddi bi sorun gormuyorum taktim filtreyi . Motor yine tam kendine gelemedi. gayet iyi zaten guc ve torkdan dolayi gazi tam acamadim hicbir zaman ama yağ gibi gitmiyor hafif bi cekimserlik oluyor gaza basinca. Bugun bakim icin gittigim batuhan ( ? ) subap ayarini kontrol edecegini soyledi. Bir de K&N filtre jet kit olmadan bu motorda dengeyi bozar dedi. Ne dersiniz arkadaslar?
Bir de elimde holseshot jet kit var. Daha ambalajindan cikmamis. Ne dersinzi taktirayimmi? Orjinallik hastasiyim bu sebeple soruyorum. Motor aksirip tiksirirsa illet olurum. Bu konuda aci tatli tecrubesi olan varmi?
tek tek cevap vereyim. öncelikle hoşgeldin.
subap ayarı konusunda senin makina şimli değil normal 2 milyarlık çin malı scooterda olan yaylı subap var. tahmini 25 binde bir kontrol edilmesinde fayda var. fakat yapan kişi el yordamıyla kafasına göre uygun açıklık ayarlıyarak değil, servis manuelinde yazan değerler ile senteyle yapılması gerekir tek tek.
tabi extradan subap sesi gelmeye başladıysa hemende yaptırabilirsiniz.
Hava filtresini ben hep orjinal kullandım. servisten 60 tlye 2 haftada elind oluyor. k&n e hiç gerek yok benim fikrim. yakıtıda arttırıyormuş sanırım.
yağ ve yağ filtresini bn 3000 kmde bir, hava filtresini ve bujileri 8000 kmde bir değiştiriyorum.
o yıkanıklık için yakıt sistemine bakılsa iyi olur. mumkunse yakıt filtresi değiştirip, depoyu söküp deponun içindeki filtreyi temizleyerek işe başlayabilirsin.
Jetkit olayına bi ara çok niyetlenmiştim fakat 3-4 tane kişinin gerek yok yakıtın artcak boşuna ayarları vs bozulcak demesiyle vazgeçmiştim. malum yakıt fiyatları yüksek. heleki senin motor 1200 cc. tamam ivmelenmesine hızını extra güç vericen bu iyi fakat şu anda yetmiyormu . yinede karar senin
bu konudada orjinal hava filtresini alıp tekrar bir senkron ayarı yapıp hava yakıt karışımını guzelce ayarlatabilirsin.
Tabi bu dediklerimi işinin ehli birine yaptırmanı özellikle söylüyorum.
Hoşgeldin bberksan. Sorularına dogan cevap vermiş ki zaten bu banditleri benden daha iyi biliyor.Bende alalı 5-6 ay oldu. Yani haydutta yeni sayılırım.
Bu arada kafama birşey takıldı benim haydut 63.000 km de.Alırken 59.000 civarındaydı ve servise gösterdigimizde özellikle subap ayarı isteyip istemedigini soruldu. Şimdilik gerek yok denmişti. Bu km'ye ragmen hala subap ayarı gerekmemesi normal mı? Şimdi verdiginiz km degerlerine bakınca acıkcası subapların ses yapmaya başlaması gerekir gide düşünüyorum ama gerek İstanbul'daki deki servis gerek burdaki ustanın bu konuda agız birligi etmişçesine gerek yok demesi düşündürüyor.
Bir başka olay ise motosikleti aldıgımda bakıma girmişti. O zaman orjinal filtresi bulunamadıgı için başka filtre taktılar ve senkron ayarı yapıldı. Şimdi ise orjinal filtreyi buldum kısa bir süre sonra bakıma giriyor. Birde egsozda hafif hasar vardı ordan kaçırıyor. Onuda yaptırmayı planlıyorum. Yani kısaca motorun hava emişi ve egsoz gazının çıkışı konusunda degişiklikler olabilir. Hal böyleyken tekrardan senkron ayarı ister mi? İsterse bunu nasıl anlarız? Benim bildigim motor ısındıgı zaman rolantı sabitse senkron ayarına gerek yok ama bu bilgi nekadar dogru araştırmasını yapmadım.
Gökhan senin motora mutlaka subap ayarı olmuştur bu güne kadar ki zaten hem yapılması gerekir hemde yapımı çok zor değil. O servislerin gerek yok demesi subaplardan ses gelip gelmediğine göre değerlendirmesi. Subap gevşekse ses gelir bu şekilde anlaşılır fakat ya sıkıysa. bu durumda motordan subap sesi hiç gelmez yani hiçbir usta anlayamaz buda subapların acıklıgını azaltcagı için performansı düşürecektir. O yüzden düzenli olarak yapılması her zaman iyi bişeydir ve buna bakılmasının orjinalliğinin bozulmasıyla HİÇ alakası yoktur.
Aptal aptal çalışmıyorsa gaz yemesinde problem yoksa yaptırmayabilirsin. ama hava filtreni düzeltcen, egzostaki açığı kapatcan snra kullancan baktın aptallaştı o zman yaptırırsın . Bu arada senkron demek bildiğim kadarıyla sadee hava-yakıt demek değil. Karbüratör kelebeklerinin aynı anda acılıp kapanmasınıda sağlar. o yüzden yaptırılması iyidir.
arkadaslar motoru Bakimdan aldim masallah super olmus motor yag gibi akiyor eskiden ne kadar titresimli imis simdi anladim. subap ayari yapildi fabrika cikisi bujiler iridyumla degisti jet kit henuz takilmadi sadece avans ayarini degistiren aparati takdik jeti de tuple beraber takicaz
motor sanki 600 lukdu de 1200 e gecmis gibiyim. muthis oldu. en buyuk fark titresimde motor meger cok ayarsizmis tek kotu durum yakitta oldu cok fazla basmamama ragmen7,5 lt civari olctum bugun kulandigim 150 km de
I need your boots your clothes and your motocycle
Yok yahu subap ayarının yapılmasının kötü birşey oldugunu söylemiyorum. Aksine bende kontrol edilmesi taraftarıyım zaten onun için iki ustayada gösterdim. Bu arada ustalar sadece sesini dinleyerek degil binerekte bunları söylemişti. Şu ana kadar gidişinde veya rolantide çalışırken herhangi bir anormallik yok. Gaza asılınca temiz 260'ı görüyor
Bende motoru ilk aldıgımda usta senkron ayarını vs. yapmıştı . Motor gerçekten saat gibi olmuştu hatta saat olmaktan fazlası olmuştu. kadran 260 alet 270 görüyordu Tabi bunun yanında şehir için yakıt tüketimi 100 km de 10 lt şehir içi ise min 8 lt idi. Yani ocaga incir agacı dikecek cinsten Bu nedenle hava benzin oranını usta makul bir düzeye çekti. Gidişinde öyle büyük bir kayıp olmadı yakıtı ise 5. vites 120-130 km ile uzun yol giderken 100km/5.6lt gibi bir degere düştü. Zaten bizim kasalarda orjinal hava filtresi orjinal egsoz ve bakımlı bir 1200s'in normal yakıt tüketimi bu civarlarda ama benim performans egsozu oldugu için birazdaha yüksekti. Tabiki üstündeki hava filtresinin orjinal olmamasıda bir etken. Bakalım orjinal filtre ile durum ne olacak. Belki ilerde orjinal egsozunuda alırım.
Bu arada arkadaşlar uzun tüp dahi olsa bu performans egsozlarının motorun saglıgına etkisi konusunda ne söyleyebilirsiniz.
Masallah konuda igne atsan yere düşmüyor.
Merhabalar, bir konuyu danışmak istiyorum 1200 Bandit kullanıcılarına.
2008 model, ABS'li hız saati dijital olan, karbüratörlü bir GSF 1200 Bandit için pazartesi gününe el sıkıştım. Fakat motorsiklet alçaltılmış ve benim şu an en merak ettiğim nokta bunu geri yükseltebilir miyiz, yükseltiliyorsa nasıl olacak, sahibi minyon olduğu için alçakta kullanıyor, ben ise 192 cm 88 kg ölçülerindeyim, biraz yükseltmekte fayda olacağına inanıyorum fakat bu işlem nasıl yapılıyor, maliyetli midir, mümkün müdür?
Saygılarımla, teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)