GSF 1200 Bandit S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 02:18
#101
Gökhan adlı üyeden alıntı
Evet bende onun için bi-xenon düşünüyorum zaten.
Şaka bir yana bizim mercekli farları olan banditlerin aydınlatmaları gerçekten çok iyi ama caanım ülkemin sürücüleri karşısında o iki mercek dahi yetersiz kalabiliyor. Birde yagmurlu havalarda hatta yagmuru geçtim yol önceden ıslanmış olsa dahi gece görüşü ciddi boyutta kayboluyor. Kısaca olay caddede piyasa yapmaktan çok güvenlikle ilgili. Zaten bi-xenon alırsam yagmurlu havalarda görüşü arttırmak için olabildigince normal homojen ampulün o sarı ışıgına yakın birşey düşünüyorum.
yolu en iyi aydınlatan xenon rengi 4300 kelvindir. şuanda kullandıgımız sarı ampuller 3000 kelvin. ama genelde xenon takanlar 6000 kelvin takıyor. üstünü kesinlikle tavsiye etmiyorum. 6000 kelvin gayet yeterli oluyor. yaptırmayı dusundugunde ö.m ile ulaş bana telefonla bende arayıp konusurum fikir falan alırım. yinede sen bilirsin
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 02:23
#102
Evet bende 4300k duymuştum. Alacagım zaman tekrar görüşürüz.
Bu arada 6000k yeterli demişsin ama bazıları 6000k'nin yagmurlu havadaki performansından şikayetçiydi.Sen cbf 150 için kaç K kullanmıştın?
-
06 Aralık 2011, 16:34
#103
6000 kelvin kullanmıştım, mercek olduğu için aydınlatmadan şikayetçi değildim fakat merceksiz far olduğunda belki 4300e göre farkı olabilir. yinede öyle aman aman fark yok hatta 6000 normal yaz akşamlarında 4300 e göre daha guzel aydınlatıyordu.
-
11 Aralık 2011, 22:29
#104
Arkadaslar, Motorumu sattıktan sonra ilgilendiğim motorlardan bir tanesi de şu ilandakidir...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3194032/detay/
Yorum yapabilecek olan var mıdır bilen gören vs ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
11 Aralık 2011, 22:57
#105
cakalaz adlı üyeden alıntı
İlk bakışta motorun kafa grenajı ile ilgili garip bir soru işareti oluştu kafamda. Net birşey söylemem imkansız motorun ön kısmını mutlaka ciddi şekilde incelettirin bir bilene.
Ön sinyalleri değiştirilmiş ama arkalara dokunulmamış bu pek olağan birşey değildir değişirse hepsi değişir genelde.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
11 Aralık 2011, 23:22
#106
kilometresi enteresanmış?
-
12 Aralık 2011, 17:31
#107
Beni de orası düşündürüyor işte...
Bu KM de bandit
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
13 Aralık 2011, 11:07
#108
benimki 60000e kapak dayadı
-
13 Aralık 2011, 11:34
#109
bu banditler sağlam motor fakat fiyatları oldukça düşük.
-
13 Aralık 2011, 13:33
#110
knntpl33 adlı üyeden alıntı
benimki 60000e kapak dayadı
Benimkide pazar günü itibariyle 61.000 km'ye adım attı.
acun0 adlı üyeden alıntı
bu banditler sağlam motor fakat fiyatları oldukça düşük.
Anlamadıgım böylesine saglam motorlarlar bukadar kelepir fiyattan satılırken millet hala başka modellerin peşinde.Avrupada kendi grubunun en çok tutulan motoru olmasına ragmen bizde gerekli ilgiyi görmüyor. Buda motosikletten ne derece anladıgımız en büyük göstergesi sanırım.
-
13 Aralık 2011, 15:51
#111
bu motorlar rahat 150 200bini deviren motorlar.milletimiz 30bini geçtiyse motoru bitmişdir gözüyle bakıyorlar. bakıyom piyasaya2003 2004 model motorlar 30000nin üstünda değiller ya sen bu motora hiçmi binmedin
-
13 Aralık 2011, 16:15
#112
knntpl33 adlı üyeden alıntı
bu motorlar rahat 150 200bini deviren motorlar.milletimiz 30bini geçtiyse motoru bitmişdir gözüyle bakıyorlar. bakıyom piyasaya2003 2004 model motorlar 30000nin üstünda değiller ya sen bu motora hiçmi binmedin
Giderler önden patlak sorunlu fazerleri alırlar, yıllardır motor kalitesiyle kendini ispatlamış bir motoru almazlar. Almasınlar zaten
-
13 Aralık 2011, 19:20
#113
Aslında düşünüyorumda iyiki almamışlar. Aklısi halde 1200cc motoru 600cc fiyatı almak hayal olurdu
-
13 Aralık 2011, 21:53
#114
Öyle diyorsunuz fakat Bandit alanlar kısa sürede yüksek KM ler yapıyorlar. Bu yüzden satması kolay olsun diye KM vs oynuyorlar...
Bu durumda güvenebileceğimiz motor kalmıyor...
Uygun ve temiz bir Bandit bulursam ; kacırmadan alabilirim... Su sıralar motor arayısındayım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
13 Aralık 2011, 23:16
#115
-
13 Aralık 2011, 23:29
#116
Teessüf ederim Gökhancım o dişliler keyfe keder değiştirilir , grenajlar can sıkıntısından boyatılır , debriyaj setleri sırf gıcıklık olsun diye değiştirilir ve mutlaka motor satılmadan evvel lastikler sıfırlanıp bütün ağır bakımlar yapılır ama kesinlikle kilometre falan düşürülmez ülkemde 15000 km yi geçen motor yoktur varsada bunlar dış mihrakların bizi bölmek için uyguladığı taktiklerdir.:D :D :D
Hiçbir motorumu 65.000km den önce satmadım , satmam en fazla 3 gün sürdü çünkü hiçbiri üzerinde yazan kilometreden daha yaşlı görünmüyordu hepsi değerini buldu.
Sevgiler
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
13 Aralık 2011, 23:53
#117
99 model kawasakiler bile hep 25 bin 30 binde. vay canına
-
14 Aralık 2011, 01:32
#118
gökhan bey siz ne yaptınız şu zenon mercek olayını yaptırdınızmı.bende düşünüyorum da. bide benim sol mercek yerinden oynamış gibi aşağıya bakıyor bir parcası kırık olabilirmi. bugünlerdede binmediğim için da baktırmadım doğrusu.
-
14 Aralık 2011, 02:12
#119
Motosikletin bakım işleri var, onlar bittikten sonra düşünüyorum.
-
31 Aralık 2011, 16:44
#120
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler