GSF 1200 Bandit S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Arkadaşlar motosiklette yoshimura uzun tüp egzoz ve girişinde biraz kaçırıyor.Onu yaptırmayı düşünüyorum hazır yaptırırken içinin elyafınıda degiştirmeyi düşünüyorum fakat biryandanda kararsızlık var. Bu motosikleti uzun km'ler boyunca kullanmayı düşünüyorum ve bilindigi gibi subap'lar başta olmak üzere motorun saglıgıgı için performans egzozları pek tavsiye edilmiyor. Size göre uzun tüp performans egzozu motosikletin saglıgını ne derece etkiler?
Açıkcası motorla cadde de piyasa yapmak gibi bir alışkanlıgım yok. Bu nedenle uygun fiyata orjinal egzozunu bulabilirsem orjinalini takmayı düşünüyorum.Amaç daha saglıklı bir motorla uzun km'ler yapmak. Fakat orjinal egzozun fiyatları çok uçuk.Öyleki birçok performans egzozundan daha pahalıya geliyor. 2. el temiz birşey ise hiç görmedim
http://www.bikebandit.com/2001-suzuk...6129#sch243595
burdaki fiyatı 900 $ e bi 200-300 $ da kargosu tutsa off off
Siz ne dersiniz orjinal egzozu bulup onca masrafın altına gireyim mi yoksa bu egzozu yaptırıp devam edeyim mi ?
Reklamlar
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
Hay çok yaşa bendede aynı durum var. Durdugu yerde devir saatini 4000 civarına çektigimde kafa grenajından ufak bir zırıldı geliyor. Aslında beni rahatsız eden daha dogrusu tedirgin eden buydu. Yoksa titreşimden öyle bir rahatsızlıgım yok. Bende uygun bir zamanda kafa grenajını söküp camı degiştirmeyi düşünüyorum bu arada motosiklet otobüste gelirken sol sakalın deponun oraya baglandıgı nokta baskı görmüş sakal depodan 1-2 cm kadar dışa dogru açılmış onu düzeltmeyi düşünüyordum. Senin söyledigin şu baglantı noktlarındaki yumuşak mazlemeyide uygulasam fena olmayacak. Bu arada o yumuşak malzeme hakkında biraz bilgi verirmisin tam ismi, nerden temin edebiliriz vs..
Mesajı geç gördüm kusura bakma , yapı marketlerde (koçtaş , tekzen v.b.) kolayca bulabileceğin bir bant bu 3M veya Scotch markaları kaliteli , tektarafı yapışkanlı ince keçe bant şeklinde.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Okan birde üstte mesajım var ama
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
Okan birde üstte mesajım var ama
Sevgili Gökhan 22 senedir hiçbir motoruna orijinal egsozu dışında egsoz takmamış bir adamım ben ne diyebilirimki , ayrıca Haydutun orijinal egsozu gerçekten nefistir
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
O zaman orjinal egsoz arayışına başlamak lazım. Tr'de,yurt dışında sıfır veya temiz 2. el orjinal egsoz gören duyan bilen varsa yukardaki gibi fiyatı 900$ olmadıgı sürece bilgi verirse sevinirim.
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
O zaman orjinal egsoz arayışına başlamak lazım.
Tr'de,yurt dışında sıfır veya temiz 2. el orjinal egsoz gören duyan bilen varsa yukardaki gibi fiyatı 900$ olmadıgı sürece bilgi verirse sevinirim.
Sevgili Gökhan,
www.ebay.de adresinde 150 Euro civarında ikinci elleri var Almancası olan birisini bulursan azami 250 euro ya tamamını maledebilirsin...
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
bende orjinal kullanıyordum, geçen hafta tb kısa tüp karbon egzos aldım taktım. susturucusuz gerçekten rahatsız ediyor fakat insanlar özellikle ağır vasıta araçlar farkediyor abicim... daha az tehlikeye giriyorum. hee motor sağlığı derseniz egzosla çok az ilişkisi vardır yada yoktur. egzos var diye gaza asılırsak tabiki ömrü kısalacaktır. ama düzgün kullanımda tabiki oyle kayda değer bir zararı olmaz. heleki üstüne susturucusunu takarsan hem ses hemde geri basınc yukselceği için orjinal egzoslu haline yaklasır. Biz napıyoruz, egzos takıyoruz hurra otobana canını cıkartıyoruz yağına suyuna bakmıyoruz, boşta kesiciye sokuyoruz tabiki ömrü biter. ben kitapcığında 6 binde bir yağ değiştirin diyor ben 4 binde bir bana göre en iyi yağ olan ipone ile filtreyle beraber değiştiriyorum. boşta hiçbir zaman gaz vermiyorum verenleride bu konuda motora ne kadar zararlı olduğunu anlatıyorum. tabiki bunlar sadece benim düşüncem katılırsınız katılmazsınız...
-
05 Aralık 2011, 01:42
#88
30 dk. önce az kalsın saglam bir ceza yiyordum. Radara yakalandın diye durdurdular sonra baktık bi yanlışlık olmuş daha sonrada durduran memur bu seferde motorun tek ampulü patlak diye ceza yazmaya kalktı
İki saat kısa yanıkken soldakinin uzun yanıkken her ikisinin yandıgını izah etmeye çalıştım hatta uygulamalı olarak defalarca gösterdim. Biraz mırın kırın etsede fena potkırdıgının farkına vardı. Akşam akşam iyi güldüm
-
05 Aralık 2011, 01:55
#89
Gökhan adlı üyeden alıntı
30 dk. önce az kalsın saglam bir ceza yiyordum. Radara yakalandın diye durdurdular sonra baktık bi yanlışlık olmuş daha sonrada durduran memur bu seferde motorun tek ampulü patlak diye ceza yazmaya kalktı
İki saat kısa yanıkken soldakinin uzun yanıkken her ikisinin yandıgını izah etmeye çalıştım hatta uygulamalı olarak defalarca gösterdim. Biraz mırın kırın etsede fena potkırdıgının farkına vardı. Akşam akşam iyi güldüm
Sende hiç politik değilmişsin be Gökhancım niye eziyorsunki adamcağızı , "Amirim iyi farketmişsiniz ben hemen şu petrolden bi çift devreli ampul alıp değiştiririm" diyip sıyrılacaktın
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
05 Aralık 2011, 02:02
#90
Yaa aslında uzun zamandır aklımda. İki farda nasıl olsa mercek, ikisini paralel baglayıp iki mercegede bi-xenon yapsam akü, satatör, konjektör üçlemine zarar verir mi? Normal xenon düşünmüyorum çünkü sellektör yaparken sorun oluyor bu nedenle bi xenon düşünüyorum ama paralel baglayıncada tesisatın kaldıracagını düşünmüyorum. Siz ne dersiniz elektrik tesisati ve elemanları(akü,konjektör,statör) 2 bi xenon farı aynı anda saglıklı bir şekilde beslemeye uygun mu?
-
05 Aralık 2011, 02:07
#91
Gökhan adlı üyeden alıntı
Yaa aslında uzun zamandır aklımda. İki farda nasıl olsa mercek, ikisini paralel baglayıp iki mercegede bi-xenon yapsam akü, satatör, konjektör üçlemine zarar verir mi? Normal xenon düşünmüyorum çünkü sellektör yaparken sorun oluyor bu nedenle bi xenon düşünüyorum ama paralel baglayıncada tesisatın kaldıracagını düşünmüyorum. Siz ne dersiniz elektrik tesisati ve elemanları(akü,konjektör,statör) 2 bi xenon farı aynı anda saglıklı bir şekilde beslemeye uygun mu?
Ben Haydutun orijinal farlarından çok memnundum bu nedenle hiç araştırmadım bu konuyu.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
05 Aralık 2011, 02:12
#92
Aslında bende uzunlarından çok memnunum gezilerde öndeki arkadaş için solladıgı araca sellektör yapıyorum, onun sellektöründen daha etkili oluyor ama kısalar zayıf gibi. Gerçi zayıftan öte sanırım yükseklik ayarının yapılması gerekiyor.
-
05 Aralık 2011, 14:16
#93
Gökhan adlı üyeden alıntı
Yaa aslında uzun zamandır aklımda. İki farda nasıl olsa mercek, ikisini paralel baglayıp iki mercegede bi-xenon yapsam akü, satatör, konjektör üçlemine zarar verir mi? Normal xenon düşünmüyorum çünkü sellektör yaparken sorun oluyor bu nedenle bi xenon düşünüyorum ama paralel baglayıncada tesisatın kaldıracagını düşünmüyorum. Siz ne dersiniz elektrik tesisati ve elemanları(akü,konjektör,statör) 2 bi xenon farı aynı anda saglıklı bir şekilde beslemeye uygun mu?
bixenon olayı xenonla alakalı olmayıp mercekle alakalıdır. yani motorun üstündeki mercekleri söküp bixenon mercek takman lazım. içine yine istersen ds1 istersen h7 ampulu uydurup takabilirsin. tabiki bixenon'un sellektör tepkisini başka hiçbir aydınlatma veremez. uygulayabilirsen harika olcagına eminim. yinede http://www.xenonmercek.com/ sitedeki ahmet arkadasla bir görüş elin yatkın değilse sana yardımcı olacaktır.
-
05 Aralık 2011, 15:01
#94
Aynı mercegi kullanmak için söylememiştim. Mercek girişi için farın içine kesme zahmetinden kurtuldugum için demiştim ama bi xenon için aynı yuvayı kullanabilirmiyiz bilimyorum.Yukarda yazdıgım gibi önceligim 1200S 'in elektrik tesisatı ve elemanlarının iki bi xenonu aynı anda saglıklı bir şekilde besleyebilecek mi buna net bir cevap bulmak lazım. Zira bırakın iki bi xenonu aynı anda beslemeyi tek ampulü dahi beslerken könjektörde aküde sorun yaşayanlar oldu.Uygun olmayan ampul ve balans çeşitleri istenmeyen durumlara yol açabiliyor. Bu nedenle motosikletlere bi xenon montajı ve işin teknik kısmı konusunda bilgili ve tecrübeli biriyleriyle konuşmak lazım. Bu arada linkteki site arabalara yönelik sanırım ?
-
05 Aralık 2011, 17:09
#95
-
05 Aralık 2011, 18:50
#96
Sagol dogan emin ol işime yarayacak.Bu arada uzunları yaktıgımda her ikiside yanıyor evet.
Rizede olmam nedeniyle ahmet beyin ustalıgından pratikte yararlanamasamda enazından mercek balans ve ampulleri alırken onunda düşüncelerini alırım.
-
05 Aralık 2011, 23:44
#97
bnde izmirdeyim farı yollamıştım, istersen sende farı yollayabilirsin o montajını yapıp yollucaktır, Uzunu açında kısa sönmüyorsa tesisatına nokta kadar yük binmiyecektir. hatta şu andan daha rahat çalışacaktır.
-
06 Aralık 2011, 00:30
#98
Tamamdır bakımlardan sonra kendisiyle irtibata geçerim.Sagol
-
06 Aralık 2011, 01:03
#99
yalnız bixenon yaparsan ikili olarak senin selektöründen korkulur. yıldırım falan düştü sanırız :D
-
06 Aralık 2011, 01:34
#100
Evet bende onun için bi-xenon düşünüyorum zaten. Şaka bir yana bizim mercekli farları olan banditlerin aydınlatmaları gerçekten çok iyi ama caanım ülkemin sürücüleri karşısında o iki mercek dahi yetersiz kalabiliyor. Birde yagmurlu havalarda hatta yagmuru geçtim yol önceden ıslanmış olsa dahi gece görüşü ciddi boyutta kayboluyor. Kısaca olay caddede piyasa yapmaktan çok güvenlikle ilgili. Zaten bi-xenon alırsam yagmurlu havalarda görüşü arttırmak için olabildigince normal homojen ampulün o sarı ışıgına yakın birşey düşünüyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler