GSF 1200 Bandit S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Sagol lucas. Daha iyileri senin olsun. Hatta daha iyileriyle şöyle bir dogu karadeniz yap Vazgeçtim iyisi kötü fark etmez bi dogu karadeniz yap sen
Dogan kadran 260 1-2 defa denemek için uygun yolda yüksek hızlara çıktım ondada 255'i gördüm(9500 devirdeydi) ve hala tırmanıyordu .Redline 11.000 devirde. İzledigim videolarda 270-280 yapıyodu. Yani rahat kadranı deviriyor.
Reklamlar
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
Sagol lucas. Daha iyileri senin olsun. Hatta daha iyileriyle şöyle bir dogu karadeniz yap
Vazgeçtim iyisi kötü fark etmez bi dogu karadeniz yap sen
Dogan kadran 260 1-2 defa denemek için uygun yolda yüksek hızlara çıktım ondada 255'i gördüm(9500 devirdeydi) ve hala tırmanıyordu .Redline 11.000 devirde. İzledigim videolarda 270-280 yapıyodu. Yani rahat kadranı deviriyor.
gayet yeterli bir sürat, bak şmdi aklımı çeldi 1200lük ) yenileri dijital gösterge net hızıda yazar Gökhan kazasız belasız ne diyeyim guzel motormuş.bir sorum daha kaldı. 1.vites redline'a girdiğinde hızı ne kadarda oluyor. çok merak ettiğim konulardandır. fazer 102 yapıyor benm motor 83 falan.
-
Dogan88 adlı üyeden alıntı
gayet yeterli bir sürat, bak şmdi aklımı çeldi 1200lük
) yenileri dijital gösterge net hızıda yazar
Gökhan kazasız belasız ne diyeyim guzel motormuş.bir sorum daha kaldı. 1.vites redline'a girdiğinde hızı ne kadarda oluyor. çok merak ettiğim konulardandır. fazer 102 yapıyor benm motor 83 falan.
1.vites redline a bakabilecek kadar hiç fırsat vermez bu makina ama 2. vites kesiciye 185 de girer onu gayet iyi biliyorum ve bu özelliğini çoook özlüyorum (benim şimdi kullandığım kamyon kırması bu sürati anca 3. viteste zar zor görüyor). )))
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Dogan 1. viteste bırak redline i hatırladıgım kadarıyla 6000 deviri dahi görmedim. düşük viteslerde motosikleti okadar zorlamıyorum ama bak şunu gördüm. 4. viteste 10.000 devirde 250 km civarı...
Düşük viteslerde redline görecek cesareti kendimde bulamıyorum.
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
Dogan 1. viteste bırak redline i hatırladıgım kadarıyla 6000 deviri dahi görmedim. düşük viteslerde motosikleti okadar zorlamıyorum
ama bak şunu gördüm. 4. viteste 10.000 devirde 250 km civarı...
Düşük viteslerde redline görecek cesareti kendimde bulamıyorum.
İlk aldığımda 2500 de vites değiştiriyordum o bile çok agresif hissettiriyordu
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
bende 1. vites zorlamıyorum fakat ilk aldığım zamanlarda 1-2 kere kaç yaptığını deniyorum o kadar. merak etmiştim.
merak ettim nasıl bir motordur bu bir gün deneme fırsatı bulursam, o heyecanımı paylaşırım burda artık
yeni kasasıyla eski mercekli kasanın görünüş dışında beygir, tork vs farkı var mı?
-
yeni kasasıyla eski mercekli kasanın görünüş dışında beygir, tork vs farkı var mı?
diye sordum yok mu bilgisi olan?
-
GSF 1200 S Bandit 2001
Overall Length: 2,070 mm (81.5 in)
Overall Width: 765 mm (30.1 in)
Overall Height: 1,220 mm (48.0 in)
Seat Height: 790 mm (31.1 in)
Wheelbase: 1,430 mm (56.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 220 kg (484 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp (72 kW)/ 8,500 rpm, 91.7 Nm/ 6,500 rpm.
GSF 1200 S Bandit 2006
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 215 kg (474 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm.
Görüldügü gibi motorların hp ve tork bakımından bir farkı yok. Dijital gösterge ve kafa grenajının farklı olmasından başka 2006 da motor enjeksiyonlanmış,2006 lar önceki versiyona göre 5 kg daha hafif, hım başka başka motosikletin boyutlarında da hafif degişiklikler olmuş. Birde 2006'larda opsiyonel ABS var.
Kısaca kayda deger degişiklik enjeksiyon sistemi ve opsiyonel olarak sunulan ABS var. Ki bana göre enjeksiyon sistemi öyle büyük bir + degil. Enjeksiyon sisteminde karbüratörlüde oldugu gibi gaz hassasiyeti olmuyor.Yakıt olayında ise ayarları iyi yapılmış bir 2006 öncesi bandit 1200s normal kullanımda (5. vites 120 km) yakıt tüketimi 5.5 civarı geziyor. 2006 ve sonrası ne tüketir bilmiyorum. 2006'nın en büyük avantajı opsiyonel olarak sunulan ABS. Sırf bunun için alacagımız yeni kasada ABS varsa alınır. Onun haricinde yeni kasa ile eski kasa arasında pek fark yok.
-
gökhan enjeksiyonlu olduguna eminmisin ben resimde karbüratör görüyorum ve internette gördüğün kadarıyla 2008 e kadar karbüratörlü. zaten ondan sonrasıda türkiyeye gelmedi. keske enjeksiyonlu olsa o zman almak için fikrim tamamen 1200 den yana olur
-
-
Fotoğraftaki iki motorunda motorları aynıdır arkadaşlar.İki Bandit kullandım,birisi 2005 650S ti,diğeri de 2006 1200S ti.650S i 1 sene,1200S i ise 5 sene kullandım.
Enjeksiyonlu modeller,Türkiye ye gelmedi hiç.2007 Şubat ayında çıktı enjeksiyonlu bu modeller.1250 cc olarak üretildi.Kasa ise tamamen aynıdır.Neden derseniz,ben 2006 1200S e 2007 1250 nin yan çanta ve arka çanta demirlerini takmıştım.
Tekrar hatırlatma yapim yeni Banditçi arkadaşlara,kıdemli bir Banditçi olarak;
www.bikebandit.com
www.justbandits.com
Gibi sitelerden bir çok parçasını getirebilirsiniz.Benim elimde 1200S için karburatör seti(büyük iğneli,dynojet stage1) ve debriyaj merkezi (yedek) mevcut bu arada.
Tüketimde uzun yolda yada aynı tempo ile kullanmada hiçbir fark yoktu belki belki 0.2 yada 0.3 lt/100 km kadar enjeksiyonlu az yakıodu.Hatta Bike dergisinde bunun testi de yapılmıştı.Enjeksiyonlunun iyi yanı,soğuk havadaki ilk marş,ısınana kadar daha sağlıklı bir çalışma gibi faktörler idi.
Herkes hakettiğini yaşar.
-
selam Potenza.1200S kullandıgını yazmışsın. Bunlardaki titreşim hakkında bilgin var mı?
Benim 1200S'de haffiten bir titreşim var. Bizim 1200S'ler için normal bir titreşim mi bilmiyorum ama sonuç olarak var. Senkron ayarları yeni yapıldı,servise subap ayarları soruldu gerek yok denildi.Gidon bilyaları diyecegim ama durdugu yerde de 4000 devire kadar gaz verince titreşim farkediliyor. Benim aklıma motor koruma demirleri geldi ama bilmiyorum. Daha önce Fazer ve GSR kullananların bazıları koruma demirinden dolayı titreşim sorunu yaşamıştı.Senin ve bilgisi olan diger arkadaşların konu hakkında düşüncelerini almak isterim...
-
gökhan potenzanın dediğine katılıyorum. geçen 3lü çantalı 2008 model 1200 vardı oda karbüratörlüydü. enjeksiyonlu olarak ne yeni kasa 650 bandit geldi, nede bu gelmiş. türkiye için büyük bir kayıp fakat durum böyle.
esasında bir yanım bu banditler hava soğutmalı ve karbüratörlü olarak ve sağlamlığıyla ün yapmış. böylede kalması guzel fakat keşke yeni kasalarıda seçenek olarak gelseydi.
bu arada benm bandittede 4-5 bin devirlerde titreşim oluo bana normal gelio. her motorun belli bir titreşimi ürettiği devir vardır diye biliyorum. kimisi az kimisi fazla hissettirir.
-
Dogan üstte yazmıştım zaten sanırım gözden kaçtı. 1250 ler enjeksiyonlu modeller. Ki onlarda evet ülkemize gelmedi.
Bu arada titreşim konusunda her modelin belli devirde digerlerine göre daha fazla titreşim yaptıgını biliyorum fakat bendeki biraz fazla gibi geldi bilmiyorum. Örnegin 130 km lik bir sürüş sonrası parmak uçlarında hafiften uyuşma yapabiliyor. 1200S için bu durum nekadar normal kullanıcılarında fikrini almak lazım.
Bu arada Potenza'nın linklerini ekledigi sitelerin ülkemize gönderimi var mı, bilgisi olan ?
-
Değerli arkadaşlarım,
justbandits.com dan ben bir çok parçayı getirmiştim,yalnız önce üye olmanız lazım,bir ingiliz sitesi,çünkü Banditler bu ülkede çok popüler.Parça geliyor ama bazen gecikebiliyor.Hugger dediğimiz,arka zincir muhafazasını(karbon görünümlü) getirmiştim,puig ön cam,daha bir kaç parça daha.Ama www.ebay.de nin arama motoruna GSF1200S yazarsanız çok daha fazla seçenek çıkar karşınıza.Almanyadan arka ledli stop grubu,zincir vs. getirmiştim.Yalnız şunu da söyleyeyim,ebay den alışveriş yaparken satıcının gönderi listesinde Türkiye var mı yok mu bakın.Bazı satıcılar göndermiyor,ama bir çoğu gönderiyor.
Bu arada Gökhan,bahsetmiş olduğun titreşim nasıl bir şey tarif etmen mümkün mü?Açıkçası hani tam teşhis için yakından görmek gerek,duymak gerek.
Fakat benimkisi 4200-4500 devirlerde sanki rezonans yaparcasına bir titreşime giriyordu.Sonrasında geçiyordu.Motordan gelen bir titreşim ise,eğer senkron ayarların düzgünse,bir miktar titreşim var normal.
Eğer çok rahatsız eden birşeyler varsa,ki dediğim gibi en iyi teşhis motor üzerinde yapılan teşhistir.İstersen birde ön aks bilyası ve sonrasında boyun bilyasına bir baktır.Bu arada bilemiyorum lastiklerin balansı ne durumda?
Tüm bu yazdıklarım sadece ekran başından olduğu için bir kısmı havada kalabilir,tekrar söylemekte fayda görüyorum.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Herkes hakettiğini yaşar.
-
Potenza söyledigim olay hareket halindeykende oluyor durdugu yerde de. Gidon bilyası başta olmak üzere yürüyen aksamla ilgili şüphe duyulacak çok nokta var var durdugu yerde de titreşim yapması diger seçenekleri eliyor gibi. Aslında benim sürüş gelnede 5. viteste 120-130 km aralıgında oluyor buda 4000-4500 devir aralıgı yapıyor. Senin dedigin gibi bu devir aralıgında titreşim yapıyorsa benim uzun yolculuklarda hafiften parmak uçlarının karıncalanmasının açıklıyor. Ya aslında öyle sürüşte rahatsız eden bir durum degil ama 4 silindir olması nedeniyle birazdaha titreşimsiz bekliyordum. Bilmiyorum belkide normal hali budur. Bi ara dikkat ediyim bakalım hangi devri aralıgında titreşim var.
bu arada önceki sayfalarda da bazı bandit 1200 kullanıcıları titreşimden bahsetmiş,onlarda da benzer durum olmuş. Sanırım bu motosikletin karakteri bu . Bende genelde titreşimin oldugu devir aralıgında kullandıgımdan normalden daha fazla dikkatimi çekmiş olabilir. Bu arada bandite motor koruma demiri taktıran oldumu? Açıkcası ondanda şüpheleniyorum?
-
Gökhan benim Banditte motor koruma vardı,Givi marka.Hatta bu titreşimden ötürü,koruma demirinin motora bağlandığı sağ taraftaki kulağında titreşime bağlı çatlama oldu ve koruma demirini kaynağa götürdük.Sonra 3 ay kadar sonra tekrar aynı noktadan çatladı,yenisi ile değiştirdim koruma demirini ki bu arada o motoru hiç düşürmediğimi söylemek isterim sana.Ne dururken ne de seyir esnasında.Aslında İst. da olsan sana önereceğim ve Bandit i iyi tanıyan ustalar var ama.
Herkes hakettiğini yaşar.
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp (72 kW)/ 8,500 rpm, 91.7 Nm/ 6,500 rpm.
Overall Length: 2,130 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.6 in)
Seat Height: 785-805 mm (30.9-31.7 in)
Wheelbase: 1,480 mm (58.3 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)
Dry Weight: 215 kg (474 lbs)
Engine type: Air and oil-cooled 1,157 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 98 hp
(72 kW)/ 8,500 rpm, 91,7 Nm/ 6,500 rpm.
gökhan bişey dikkatimi çekti. yukarıda verdiğin bilgilerde torku verdiği deviri 6500 olarak yazmışın fakat ilk sayfadaki arkadas aynen soyle yazmıs
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) @ 4500 RPM
şimdi hangisi doğru
-
Gökhan adlı üyeden alıntı
Potenza söyledigim olay hareket halindeykende oluyor durdugu yerde de. Gidon bilyası başta olmak üzere yürüyen aksamla ilgili şüphe duyulacak çok nokta var var durdugu yerde de titreşim yapması diger seçenekleri eliyor gibi. Aslında benim sürüş gelnede 5. viteste 120-130 km aralıgında oluyor buda 4000-4500 devir aralıgı yapıyor. Senin dedigin gibi bu devir aralıgında titreşim yapıyorsa benim uzun yolculuklarda hafiften parmak uçlarının karıncalanmasının açıklıyor. Ya aslında öyle sürüşte rahatsız eden bir durum degil ama 4 silindir olması nedeniyle birazdaha titreşimsiz bekliyordum. Bilmiyorum belkide normal hali budur. Bi ara dikkat ediyim bakalım hangi devri aralıgında titreşim var.
bu arada önceki sayfalarda da bazı bandit 1200 kullanıcıları titreşimden bahsetmiş,onlarda da benzer durum olmuş. Sanırım bu motosikletin karakteri bu . Bende genelde titreşimin oldugu devir aralıgında kullandıgımdan normalden daha fazla dikkatimi çekmiş olabilir. Bu arada bandite motor koruma demiri taktıran oldumu? Açıkcası ondanda şüpheleniyorum?
Benim Banditimde koruma demiri vardı Gökhan koruma demirinde kılcal çatlak yok ise (benim başıma gelmişti basit bir kaynak işlemi ile giderildi) ses yapmaz , aynı titreşim problemi bendede vardı hatta bu nedenle kafa grenajımı komple söküp bütün birleşim noktalarını yumuşak malzeme ile (bant şeklinde olanlardan) kaplamış ve en azından grenajlardan gelen sesi kesmiştim ama bunun ellerimdeki uyuşmaya faydası olmadı , daha sonra eğitim aldığımda motorda oturma tekniğimi değiştirdim ve ellerimdeki uyuşma problemi kendiliğinden kayboldu .
Sevgiler
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Dogan88 adlı üyeden alıntı
gökhan bişey dikkatimi çekti. yukarıda verdiğin bilgilerde torku verdiği deviri 6500 olarak yazmışın fakat ilk sayfadaki arkadas aynen soyle yazmıs
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) @ 4500 RPM
şimdi hangisi doğru
O ayrıntı benim dikkatimi haftlar önce çekti. Bende bu sayfadaki yazıdan dolayı max tork 4500 diye biliyordum ama nette birçok site 6500 demiş. Servis manuelini kurcaladım ordada göremedim. Bide sen bak istersen;
Bu arada eski kasa bandit 1200'lerin max torku 4500 devirde. Belki onla karışmıştır.
http://www.motomanga.com/index.php?topic=1650.0
oocan adlı üyeden alıntı
Benim Banditimde koruma demiri vardı Gökhan koruma demirinde kılcal çatlak yok ise (benim başıma gelmişti basit bir kaynak işlemi ile giderildi) ses yapmaz , aynı titreşim problemi bendede vardı hatta bu nedenle kafa grenajımı komple söküp bütün birleşim noktalarını yumuşak malzeme ile (bant şeklinde olanlardan) kaplamış ve en azından grenajlardan gelen sesi kesmiştim ama bunun ellerimdeki uyuşmaya faydası olmadı , daha sonra eğitim aldığımda motorda oturma tekniğimi değiştirdim ve ellerimdeki uyuşma problemi kendiliğinden kayboldu .
Sevgiler
Hay çok yaşa bendede aynı durum var. Durdugu yerde devir saatini 4000 civarına çektigimde kafa grenajından ufak bir zırıldı geliyor. Aslında beni rahatsız eden daha dogrusu tedirgin eden buydu. Yoksa titreşimden öyle bir rahatsızlıgım yok. Bende uygun bir zamanda kafa grenajını söküp camı degiştirmeyi düşünüyorum bu arada motosiklet otobüste gelirken sol sakalın deponun oraya baglandıgı nokta baskı görmüş sakal depodan 1-2 cm kadar dışa dogru açılmış onu düzeltmeyi düşünüyordum. Senin söyledigin şu baglantı noktlarındaki yumuşak mazlemeyide uygulasam fena olmayacak. Bu arada o yumuşak malzeme hakkında biraz bilgi verirmisin tam ismi, nerden temin edebiliriz vs..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler