Motorumu daha rahat yol yapabilmek için takas düşündüğüm modellerden birisi de bandit 1200 dür
Motorumu daha rahat yol yapabilmek için takas düşündüğüm modellerden birisi de bandit 1200 dür
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Kardeşim 600F harika motor; ama yollar da müsait olmalı.
Karadeniz için tasarLanmıs motor modeli enduro-naked arası birşey diye düşünüyorum.
Doya Doya tadını cıkaracağım buraların; o yüzden daha rahat bir modele gececeğim... Bu yüzden özellikle takas düşünüyorum; aksi halde zaten yazımı bu motorla geçiririm
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
oocan başta olmak üzere, arkadaşların bandit 1200 S hakkında verdikleri bilgileri hayranlıkla okudum. Paylaşım için tşk.
Bu arada arkadaşlar yakıt tüketimi hakkında verilen degerler sanırım enjeksiyonlu modellere ait. Peki bunların karbüratörlü modelellerinde yakıt tüketimi nedir, bilgisi olan var mı?
Bazı yerlerde okudugum yazılarda kullanıcılar enjeksiyonlu ile karbüratörlü modellerin arasında yakıt tüketimi bakımından pek fark olmadıgını yazmışlardı?
Övgü için teşekkürler,
Benim kullandığım 2005 model 1200S Karbüratörlü versiyonun en son modellerinden biriydi , yorumlarımdaki tüketim değerleri karbüratörlü modele aittir. Enjeksyonlu model kullanmadım ama yurtdışı yorumlardan anladığım kadarı ile yakıt tüketimi bir miktar daha iyi olmakla beraber tork eğrisi yumuşamış görünüyor.
Sevgiler
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Arkadaşlar karbüratürlü 1200S'lerdeki check işleminin(şu km saati ve devir saati ibrelerinin sonuna kadar gidip gelmesi işlemi) amacı nedir. Enjeksiyonlu ve Abs'li motosikletlerde sistemin tanındıgını gösteriyor diyebiliriz fakat bu karbüratörlü 1200s banditte ne abs var nede enjeksiyon Eee bu mereti neden yapmışlar peki. Sırf şekil olsun diye mi ?
46. sn
http://www.youtube.com/watch?v=3QO2njuHgXc
o check işlemi benim hayduttada da var. 2003 600s de. benimkide karbiratörlü. bide check tamamlanmadan marşa başmanın bir sakıncası varmı.
Konuyu biraz renklendirelim
Bu motorun tek sevmediğim yeri orijinal sinyalleriydi ve sonradan Hondanınkiler ile değiştirmiştim. Bu makinanınkilerde değişmiş ve çok yakışmış güle güle kullanın.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Bende sinyallerini degiştirecegim ama sonradan takılan birçok sinyal hızlı çalışmalarına neden oluyor. Aynı ampul degerine sahip sinyaller bulmak lazım.
Merhaba arkadaşlar. Motosikletin yumuşak süspansiyonların biraz şikayetçiyim. Ön çatalın yagının degişme zamanı gelmiş sanırım bu nedenle agresif frenlemede biraz fazla dalma yapıyor . Çatalın yagını degiştirdikten sonra bu durum ne derece düzelir bilimiyorum. Bekledigim kadar bir iyileşme olursa arka süspansiyonuda biraz sertleştirip virajlarda ve frenlemelerde daha iyi sonuç almayı bekliyorum. Bu konuda sizlerinde görüşlerini almak isterim.
Bu arada km sayacında tripmetreyi reset tuşuyla sıfırlamıyormuyuz yahu. Resete basıyorum sıfırlanmıyor? Saat ayarlarınıda aynı şekilde degiştiremiyorum?
Sat sen o motoru Gökhan bozuk o ))
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Yok bozuk degil sadace reset duşuna 3 sn kadar basmak gerekiyormuş Ben 2sn. civarı basılı tutmuştum. Sonuç olarak tripmetreleri sıfırlamayı ögrendim saatide ögrendik. İkiside saglam
gökhan elde ettiğin yakıt değerlerin neler detaylı olarak yazarmısın?
normal kullanım (5. vites 120 km civarı) 5.5 lt performanslı kullanım 6.5 lt civarı. Hatta 5.5lt dedigim degerde dahi ara ara performanslı kullanım oldu.
Bu arada motosiklet buraya gelmeden önce senkron ayarları vs. yapıldı. Bundan sönce şehir içinde sıkışık trafikte 10 lt'yi gördügü oluyormuş. Kısaca alınacak bandit 1200'ün ayarlarının iyi yapıldıgından emin olmak gerekiyor. Yoksa ufaktan bir yakıt istasyonu açmak gerekebilir.
motoru değiştireceğim zaman kendime bir hedef belirlemem lazım. ona göre para biriktirip motorumu satıp alıyorum . 2007-2008 1200 mü alayım diyorum. 2008-2009 fazer S2 ABS mi alayım diyorum. gezmeyi severim belimi bükmücek bir motor ama gaza asıldıgımdada hiç hayır demicek bir motor lazım. kararsız kaldım walla
Dogan sana şukadar deyim Yol=Bandit 1200S . Öyleki evdeki kanepede uzun süre kalınca bel agrısı yapıyor ama bu motor yapmıyor
Güç konusunda ise şunları diyebilirim. Motosikleti ilk aldıgımda bi noktadan sonra motosikletin üstünde durmakta zorlanıyordum ve bunu rüzgara baglamıştım. Geçenlerde servis manueline baktım max tork 6900 devirde 91 nm. 1-2 gün önce denemek için 7000 devirin üstüne çıktım Özelliklede camın altına gizlendigim halde yine artçı koltuguna yapıştırdı. Olay rüzgar degil torkmuş ki 7000 devirin üstünde gaz açarkende agresif bir şekilde gaz açmıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Bu arada bukadar güç gerekli mi? Bana göre degil. Amacın ss'lerle kapışmak degilse bandit 600'de pekala iş görür. Ben 1200 alırken istedigim fiyatlara 600 bulabilseydim alacaktım. Hatta 600 alma niyetiyle arayışa başlamıştım.
1200 aldım ama yinede sürüşün çogu 120 km civarında. 1200 almanın tek avantajı hangi viteste olduguna bakmadan düşük devirlerde dahi gaz açabiliyorsun. Bunun haricinde benim içim pek bir avantaj saglamıyor. Zaten şase ve diger birçok aksam 600 ile aynı. Motosikletin kıvrak ve hafif olması için 600'lerle ayın şaseyi kullanmışlar.
torku görünce gerçekten ürktüm. benim motor 60 nm tork o bile ürkütüyor ki bu 91 nm tork tahmin etmek istemiyorum. ben motorda tek kişi 6. vites 30-40 kmye düşüp yine sadece gaz açarak 200lere cıkabiliyorum. durum benm motorda boyleyken bunda herhalde 5 . viteste kalkış yaparız . yuksek güç istememin nedeyi yolda akışının rahatlıgı.
merak ettiğim konu benim motorum son hızı 236 gördüm. yarsam 240 ı geçmez. senin motorda durum nedir? insan arada sırada basmakta istiyor acıkcası. gerçi sormak istediğim tonla soru var bu motorla ilgili ama abez kaçar sormayım en iyisi
Birileri de bu konudan cikmaz oldu :p
Tekerin düz bassin hep paşam, sen en iyilerine layıksın der, ter ederim bu konuyu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)