Rüzgar alıyor tabi Yerden yuksek oldugu ıcın de yan ruzgarlardan cok etkılenıyor. Tedbirli sürünce sorun olmuyor.
Çok ruzgarlı havalarda bıle kopruden gecıyroum sorun olmuyor.
Altındakı makınanın sınırlarını bıldıgın surece sıkıntı yaşamazsın.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
2004 model 40.000 km de olan KLE mi satmak zorunda kaldım.Bugünlerde yine motor bakınıyorum.Enterasan olan yine 2004 model aynı renkte olanına bakıyorum...Yan rüzgarlardan etkilenme olayına gelince yüksek hızda evet biraz hissediyorsun.Sağdan ya da soldan rüzgarı yediğinde bi şaşkınlık yaşıyorsun. Yavaşsan eğer(yani limitler içinde)pekte hissetmiyorsun.Ancak o kadar yüksek bir motorda yan rüzgarı hissediyor olmak bana gayet normal geliyor..7-8.000 liraya Alınabilecek en iyi endurodur KLE. Bakın 650 cc olanını çıkarttılar. (Versys) Resmen bir cadde motoru olmuş.(ön-arka aynı inç tekerlekler.)Ben tutmadım. KLE 500 ün havası yok Versys te. KLE500 Zebra dır bana göre nereye sürersen oraya gider. Hiç itiraz etmez...
2005 model makinamı şubat 2010 da aldım, bu güne kadar 13 bin km. yol yaptım şu anda 46 binde. Yağ, hava filtresi temizliği ve buji değişiminden başka hiç bir şey yapmadım.(yakında zinciri değiştireceğim) Bu süre zarfında herhangi bir arıza vermedi ve sorun yaratmadı. Bu makinadan sonra alınacak motor bana göre dl 650 veya dl 1000 dir. suzukiler daha konforlu olduğu için. Yakıt tüketimi 4.4- 5 litre arasında değişiyor. Mükemmel ivmelenmesi var, yüksek oluşu trafikte avantaj yolu daha iyi okuyorsunuz. Yedek parça sıkıntısı çekmedim gerek olmadı, sarf malzemeleri heryerde var. Rüzgar alma konusunda fazlaca büyütülecek bir sıkıntı yok. Fırtınalı havalarda her motor rüzgar tutar. Bana göre en büyük olumsuzluğu 2005 modellerde selede değişiklik yapmalarına rağmen dar oluşu ve artçı ile beraber yolculuk yaparken nerdeyse yapışık gitmek durumunda kalmak ve biraz sert frende artçının öne kayması diyebilirim, genel olarak hergün kullanmaktan keyif aldığım bir motor
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Bu gün (25 kasım) ön ve arka dişliyi orjinal servisinden aldım ve Regina marka zincirle beraber set olarak değitirdim motorun yürüyüşü değişti. Ön ve arka dişli 17/44 (ön dişli fiberli) 200 tl. Zincir 200 tl. Toplam 400 tl. tuttu değiştirmeyi düşünenler için bilgi olsun diye yazdım. Daha hesaplı fiyatta olanlarda vardı tabiiki, ben tercihimi bu yönde kullandım
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
Herkese selam,
bende bu hafta sonu 2004 KLE me kavuşuyorum
sizden ricam bu güzelliğe tur camı nereden alabilirim ya da nasıl yapabilirim. Bilgi veriseniz ve de elinizde turcamlı foto var ise buraya ekleyebilir misiniz?
Selâm ile...
Belki rastlamışsınızdır diğer sayfalardaki sorularıma... Rastlamayanlar için buraya da yazalım.... yaklaşık bir haftadır 500cc'ye geçme sancıları yaşıyorum. Sancı karar verme olayında... KLE500'ü epey bir inceledim. Elbette sizin yazılarınızı da takip ettim. Kafama büyük oranda yattıysa da, bazı arkadaşlar cbf500'ü öne sürüyor... Karşılaştırmalar filan yapıldı. Onlar tamam... Fakat benim size buradan özel olarak soracağım şu:
kullanan arkadaşlar iki kişi olarak, uzun yollarda sıkıntı yaşıyor mu? Öyleyse ne gibi sıkıntılardır bunlar... Selenin darlığından bahsediliyor... Bu ne kadar önemli olabilir?
Cbf 500 nere Kle 500 nere ? Cbf 500 le Er-5 kıyaslanabilir ama Kle 500 kıyaslanamaz.
Sele meselesine gelince. Bilen bilmeyen konuşuyor selesi darmış rahat değilmiş rahat olsa ne olacak misafirlerinimi ağırlayacaksın üzerinde.
1 senedir Kle 500 e biniyorum 3 kez şehirlerarası yol yaptım en uzunuda ilk aldığım gündü. 700 km durmadan kullandım ne hikmetse o sele rahatsızlığını ben hissetmedim. Uzun süre motora binmediğimde nezaman motora binsem sele rahatsız edıyor ki bu diğer motorlarımda da olmuştur. selenin genişlği ile alakalı değil makatınızın alışkanlığı ile alakalı bir durum bu.
Artçı için de söylenebilecek tek şey var bütün naked motorlardan daha rahat fakat bütün endurolardan en rahatsızı diyelim de kimse naked la enduroyu kıyaslamasın.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
buradan sele meselesinin, totosunun rahatlığını gereğinden fazla düşünenlerde zuhur eden bir kaygı olduğu sonucu çıkıyor... Demek ki bize de böyle arkadaşlar yorum yapmış daha çok...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------
enduroları rahatlıkla kullanmak için gereken en az boy kaç cm ola? Tüm enduroların boylaı standart mıdır? mesela Kle500 ile ta ların arasında fark var mıdır acaba?
Merhaba arkadaşlar,
Ben de dün 2004 mavi renkli bir kle 500 alarak aranıza katıldım.
Motoru aldıktan sonra serviste buji yağ yağ filtresi değiştirttim ve izmir den aydın eski yoldan geldim.
Eski motorumu üç ay önce sattığım için biraz hamlamışım. İlk üzerine oturduğumda izmir trafiğinde biraz tedirgin oldum ama yol aldıkça alışmaya başladım.
Motor bana biraz vibrasyonlu geldi, akşam nette bakındım biraz enduro sahara 3 vibrasyon yapıyormuş biraz. Frenleri maalesef çok zayıf ve rüzgar da biraz fazla etkiliyor.
Bunlar haricinde şimdilik genel olarak motordan memnunum. Performansı benim ihtiyaçlarımı karşılamak için fazlasıyla yeterli. Motor kaymak asfaltı pek sevmedi ama asfalt biraz bozulmaya başlayınca özellikle 90 km civarında hızlarda çok keyifli bir yolculuk yaptım.
Bugün kendimi biraz dağa taşa vurup yarın sabah istanbula dönmek üzere yola çıkacağım.
Fatih, senin motorun da hayırlı olsun.
Ben de ilk üzerine oturduğumda izmirin akşam trafiğinde biraz tedirgin olmuştum ama eminim sen de kısa zamanda motorun gücüne alışırsın. Eğer fazla devirli kullanmazsan hiç te öyle hırçın bir karakteri yok, hatta biraz uysal bir makina. Ama 6000 deviri geçtikten sonra hulk a dönüşüyor sanki
Bugün atladım motorun üzerine, önce otobana çıktım sonra da dağ yollarına vurdum. Kaymak asfaltta sıradan, hatta vasat bir karakteri var motorun. Tek avantajı devamlı devirlenmeye istekli olması.
Fakat bozuk asfalt ve dağ yollarında motor resmen kendini buldu benim de yüzümü güldürdü. Çamurlu yerlere girdim çıktım bana mısın demedi katır gibi kesinlikle izinden şaşmadı. İşte bu karakteriyle bozuk asfalttaki konforu kesinlikle kaymak asfalttaki konforundan az değil...
baya bi kle alan olmuş bu arada ihtiyacınız oldugunda kullanabileceğiniz bir bilgi vermek istiyorum. km halatını çeviren ön tekerlekteki km redüktörü yani km teline hareket veren çark kanuni 250 kros tan temin edilebilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------
buda yapmamanız gereken bir davranış
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...yapilir/detay?
bu ilanı görünce mıknatısı kırılan volantımı bu adresteki şahıslara kargo ile yolladım.parayı havale yaptım. geri gönderilmiş volantın mıknatıs kutupları ters takılmıştı ve yeterli elektrik gücünü üretmiyodu, geri aradığımda kendilerinin bişey yapamayacaklarını söyleyip kestirip attılar.
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
Benım kılometre sayacı bozuldu ondekı bahsettiğin dalgayı soktum içinden metal parçaları cıktı bakalım yarın ıyıce kontrol edecegım ınternetten cıkmasını buldum 70 tl kawasakinden sıfırına baktım 220 tl elıme aldım ınceledım sımdı bendekın ııyıce kontrol edecegım benım tekerlek tarafındakı parça da kırılmış sanırım verdıgın bılgı ıcın cok teşekkurederım.
Ayrıca volantını gonderrdıgın yer bızım mahallede adam oldukca guvenılmez, bır o kadarda tanınmıs bırı.
marşrublesı takacaktı benım motora ama takacagı parçayı gordum kaynaklı maynaklı bozuk buyuk ıhtımal. Parça dahıl 300 tl ıstedı ben parçanın sıfırını kavasakıden aldım 250 tl birde orjınal amortısor kecesı aldım 30 tl yarın taktıracagım hepsını
bugunde kısa farlara annahtar taktırdım ayrıca bır cıft sıs lambası uzunlara baglattım resım koyarım yarın.
Benım on amortısorler sureklı en yumusak halındeydı kece kacırınca bıraz hava bastım sureklı asfaltta kullanıyorum yola tutunması kafa sallaması degıstı naket gıbı oldu artık motoru daha fazla yatırabılıyorum frenlemede de one salınım dogal olrak azaldı tavsıye ederım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------
azonce baktım cros modelıne on tekerdekı o dedıgımız parça yok.
Enduro200 modelınde var ve fiyatı kawasakıdekının tam 1/10 fiyatına umarım tamıredebılırım bu parçayla.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
fatih abi ....volant tamir işini unutun ebayden veya çıkmacıdan alın volant mıknatısı yapıştırılması durumunda bırakma ihtimali var. bırakırsa motorunuzu çöpe atabilirsiniz saygılar))yağ pompasını tıkar ayrıca. hareketli bütün parçaları haşat edebilir parçası)
vlant mıknatısı ex 500 serisinde sorun yaratıyor kesinlikle tamir etmeye çalışmayın. hiç sökülmemiş motorlarda bile 30 binden sonra kendinden dökülme ihtimali mevcut. yenisi ile değiştirilmesi önerilir.kaynaklar ebay+sahibinden
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
Elimde 2004 model kle 500 için givi touring cam var.
Standart ön cam ile takas etmek isteyenler bana özelden ulaşabilirler
Şaka bir yana ben çok merak ediyorum bu motoru ama şu rüzgar alıyor yorumları meselesine çok takılıyorum :(
zaten motosiklet çeliğin rüzgarla dansıdır. rüzgar istemiyosan arabaya bin kardeş şaka bi yana gülü seven dikenine katlanır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 ----------
valla benim bi motorcu bi tanıdık arkadasım var o vaolantı bi şekilde tamir etti gayette saglam oldu. birkac gün sonra söküp kontrol ettım henuz bısey yoktu. ebay kullanamıyorum yabancı dil sorunundan dolayı. fiyatları ne kadar ebay da???
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)