kle 500 kullanıcıları/bilgi paylaşım
Reklamlar
-
26 Nisan 2012, 12:47
#221
arkadaşlar merhabalar, aranıza kle 500 le yeni katıldım, mersin bölgesindeyim, çözmeye başladığım bazı sıkıntılarım var, fikir verirseniz sevinirim
öncelikle motorum marş kaçırmaya başladı, bu sorunu yaşayan arkadaşlar, sizde kaç km de başladı bu sorun?, nasıl çözdünüz z moto parçaya 320 tl dedi fiyat bana bayağı bi yüksek geldi, bide motora 15-50 yağ koydum sanki marş kaçırma arttı gibi yağdan kaynaklanırmı bu sorun, cevaplayan arkadaşlara teşekkürler...
Reklamlar
-
26 Nisan 2012, 12:59
#222
Yakıt sarfiyatı
Güzergah= Bursa-Karacabey-Bandırma-Biga-Çan
Gidiş=
225 km. buyunca 6. vites, 9-10bin devir, ortalama 160 km/h sürat,karşıdan sert esen rüzgar. Toplam 60 TL
Dönüş=
225 km. boyunca 6.vites, 4bin devir 110 km/h sürat sağdan hafif esen rüzgar. Toplam 25 TL
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
26 Nisan 2012, 15:28
#223
arkadaşlar merhabalar bende kle 500 le mersinden aranıza katılmış bulunmaktayım, ufak bi kaç sıkıntım var fikrinizi almak isterim, motor marş kaçırmaya başladı, 15-50 yağ koyduktan sonra bu sıkıntının arttığını düşünmekteyim, yağın etkisi olurmu bu duruma acaba?, marş kaçırma sorunu kullanımla alakalıdır ancak genel olarak kaç km de başlar, aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşların motorları kaç km de marş kaçırmaya başladı, bu konuda nasıl parça temin ettiler, z moto 320 tl istiyor parçaya, çıkmaya da aynı parayı istiyorlar internetten, nerden daha ucuza bulabilirim bu parçayı bilen varsa ve yanıtlarsa sevinirim, bi de yağı 10-40 mı koymam lazım mersinde?
-
26 Nisan 2012, 17:31
#224
synapse333 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhabalar bende kle 500 le mersinden aranıza katılmış bulunmaktayım, ufak bi kaç sıkıntım var fikrinizi almak isterim, motor marş kaçırmaya başladı, 15-50 yağ koyduktan sonra bu sıkıntının arttığını düşünmekteyim, yağın etkisi olurmu bu duruma acaba?, marş kaçırma sorunu kullanımla alakalıdır ancak genel olarak kaç km de başlar, aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşların motorları kaç km de marş kaçırmaya başladı, bu konuda nasıl parça temin ettiler, z moto 320 tl istiyor parçaya, çıkmaya da aynı parayı istiyorlar internetten, nerden daha ucuza bulabilirim bu parçayı bilen varsa ve yanıtlarsa sevinirim, bi de yağı 10-40 mı koymam lazım mersinde?
Motorun kaç model?kaç km.de? 10-40 yağ kullan. Marş rublesinin max. 60.000 km.de değişmesi gerekiyormuş.Ben motoru 59.000 km.de aldım.Marş rublesi değiştirilmiş olarak.60.000 km.de marş motorunun da ömrü bitti,yeniledim. Alabilirsen e-bay sitesinden almaya çalış.Tabii yeteri derecede ingilizce bilen birisi şart.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
30 Nisan 2012, 19:20
#225
merhaba herkese...
93 model bir KLE500 var motoru 96 ile kople değiştirilmiş.. herşeyi orjinal sadece gaz elciği yan sanayi ve radyatör müşürünün tırnağı kırık olduğu için anahtar ile açılan bir fan koymuşlar radyatör indirildiğinde oda yapılabilirmiş.. fiyat olarak
4.500 tl vadeli olarak alacağım 63.000 de motor değişmiş şuan 68.000 de yürürü güzel kaporta full boyanmış sorunu yok deniyor... sizce binilirmi alınırmı ? ilerde bana sorun yaşatırmı.. parçaları çok pahalımıdır..
-
30 Nisan 2012, 19:45
#226
özcan1980 adlı üyeden alıntı
Amortisör havaları asfaltta 35,arazide 28 psi olmali.Buna dikkat edilmeli.
Amortisör havalarını bu şekilde yaparsan kesin keçelerden yağ kaçırmaya başlar.
Standardı 5-10 psi dir, araziye girersen en fazla 15 psi. Tabiki doğru dürüst ölçen bir sayaç ile yapmalısın.
Sen eğer öyle kullanıyorsan o amortisörler esnemiyordur bile, 2005 modelini 15 bin km. kadar kullandım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
KLE 500 93 yılından beri üretiliyor, en son kasalar,2005-2006- galiba az da olsa 2007 modeller var.
Atkı zincir, marş rublesi gibi sorunlar bu modellerde yok.
2005 ve üzeri için söylüyorum, ekzantrig zincir en az 60-70 bin km. sorun yaratmaz, boş yere motoru elletmeyin,
MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..
-
30 Nisan 2012, 22:53
#227
erol 62 adlı üyeden alıntı
Amortisör havalarını bu şekilde yaparsan kesin keçelerden yağ kaçırmaya başlar.
Standardı 5-10 psi dir, araziye girersen en fazla 15 psi. Tabiki doğru dürüst ölçen bir sayaç ile yapmalısın.
Sen eğer öyle kullanıyorsan o amortisörler esnemiyordur bile, 2005 modelini 15 bin km. kadar kullandım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
KLE 500 93 yılından beri üretiliyor, en son kasalar,2005-2006- galiba az da olsa 2007 modeller var.
Atkı zincir, marş rublesi gibi sorunlar bu modellerde yok.
2005 ve üzeri için söylüyorum, ekzantrig zincir en az 60-70 bin km. sorun yaratmaz, boş yere motoru elletmeyin,
Çok özür diliyorum, düzeltme yapmayı unutmuşum.Lastikçinin söylediğini ben yanlış anlamışım.( Allahtan kendim hava basmaya kalkmadım)
Arazi için 8 psi, Asfalt için 15 psi olması gerekliymiş.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
01 Mayıs 2012, 01:02
#228
Yokum bir bilgi verebilecek tecrübeli birileri
-
16 Mayıs 2012, 13:51
#229
kle 500
Elimde KLE500 ün bütün parçaları var parçacılar gibi yüksek rakamlarda istemiyorum kendi motorumu parçaya bozdum orjinal parça isteyenler 05386694326 arasınlar.
-
08 Haziran 2012, 16:52
#230
-
11 Haziran 2012, 23:17
#231
arkadaşlar bu motorun radyatör suyu nereden eklenır???
resımlı olarak veya anlaşılabılır bır bıcımde anlatırsanız sevınırım...
-
12 Haziran 2012, 01:43
#232
sol yan kapağın arkasına bak göreceksin.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
14 Temmuz 2012, 23:48
#233
Arkadaslar merhaba.. Dun itibari ile 2005 model 21.000 km de bir KLE ile araniza katildim. Motoru il disindan aldigim icin ilk deneyimim yaklasik 750 km. Lik uzun yolda oldu.özetle, motora * hayran kaldigimi soylemek istiyorum. Arkadaslardan biri yanilmiyorsam cadillac konforu diye tanimlamisti motoru. Evet hakikaten oyleymis. O kasislerden, o cukurlardan bir kugu edasiyla suzulup gitti. Formlarda okudugum kadari ile tuketim konusunda cok farkli gorusler vardi. Kimi 3 kusur litrelerden kimi 8 litrelerden bahsetmis. Gelirken tam uc kez ayni seyi yaptim. Depoyu agzina kadar doldurdum motor teklemeye basladiginda rezervi actim ve en yakin benzinciden benzin aldim. Her seferinde 11 kusur lt. Yakit aldim ve 250-260 km yol gittim. Yani 4.2-4,4 lt/100 km. Tuketim olmus. Ortalama hizim 100-120 km idi bu arada. Bence tuketim gayet iyi. Simdi bu hafta sehir ici tuketimini olcecegim. Onu da yazarim.*
Yalniz motorun artci kisminin rahatsiz oldugunu soyluyor esim. Artcinin ayak koyma demirleri biraz geride. Oturan kisi dizlerini bukmek zorunda kaliyor. Ayrica artcinin tutunabilecegi yerde cok geride ve rahat degil. Hee tabi birde arkadaki canta nedeni ile yer epey daralmis durumda. Bu bir kac probleme cozum bulabilirsen hic bir sıkıntım kalmayacak. Benim aklima cin motorlarinin parcalarini *kullanarak iyi ergonomik tutunma yerleri ve ayak koyma demirleri yapabilirim gibi geliyor. Siz ne dersiniz. Nasil cozum bulmaliyim. Yada esimi motora bindirmeyecegim, bu da bir cozum tabi
-
12 Eylül 2012, 01:43
#234
srknbdm adlı üyeden alıntı
ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. motorumun herşeyinden cok memnunum ama biraz çok yakıyor. en son ölçümde uzun yolda 1 litre ile 20,80 km yol yaptı
Bendede KLE 500 2000 model
800km tura ciktim, esimle beraber yan cantalar ve bagaj yani toplam 200 kilo civarinda yükle
ortalama süratim 90-110 gitmemle 100 km de 4.3 litre yakti
ve bu cok iyi demektir, bir KLE 500 icin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
Sen karbürator ayari yaptir istersen.
-
Merhaba herkese!
KLE 500 zincir muhafaza siyah plastik parca lazim. Nerede bulabilecegimi soyleyecek yardim edecek arkadasa Adanaya geldiginde kebap ve bici bici ismarlayacagim.
Lutfen motorunuzu her zaman dikkatli surun!
-
s.a kle ciler
bende aranıza katılmaya karar verdim fakat elimde şu anda motor var sattığım zman ilk işim kle almak
bu arada gürcistan gezisinde artvinli bi abi kle nin gürcüce ne demek olduğunu söylediğinde baya bir şaşırdık.
sonra şehir bir kızın gülerek kle süren bir abimizin motoruna yaklaşarak baya bir bakmıştı
-
hooort... yaz geliyo uyanın
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
-
225 km 25 tl ? petrolü arabistandanmı aldın
özcan1980 adlı üyeden alıntı
Yakıt sarfiyatı
Güzergah= Bursa-Karacabey-Bandırma-Biga-Çan
Gidiş=
225 km. buyunca 6. vites, 9-10bin devir, ortalama 160 km/h sürat,karşıdan sert esen rüzgar. Toplam 60 TL
Dönüş=
225 km. boyunca 6.vites, 4bin devir 110 km/h sürat sağdan hafif esen rüzgar. Toplam 25 TL
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
-
zalim17 adlı üyeden alıntı
225 km 25 tl ? petrolü arabistandanmı aldın
mesaj tarihine dikkat etmediniz galiba
26-04-2012 11:59
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
http://ekonomi.haberturk.com/makro-ekonomi/haber/735784-benzinde-indirim nisan 2012 benzin fiyatları 30 krş fark var hepi topu
---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:53 ----------
o fiyata 5,5 litre benzin olur, bu da dünya çapında bi çok kullanıcının tüketim değerlerini girdiği bir site, ortalaması 4,5-5 litreden aşşağı olan da yok,
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/kle500
5,5 litre benzinle 225 km yolu honda cupla bi ihtimal gidersin, dengeli atın
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler