Motor:Tek silindir,iki zamanlı,70 cc
Ateşleme:Elektronik CDI;Çalıştırma:Düğmeli el marşı,ayak marşı(kick starter)
Silindir çapı ve strok:48x39,1
Sıkıştırma oranı:8,6:1
Maksimum güç:2,65 kW;7250 d/d(3,55 hp)
Maksimum tork:4,32 nm;4500 d/d
Maksimum hız:75 km/h
Soğutma sistemi:Hava+fan
Yakıt tankı:3,7 lt
Yakıt sarfiyatı:45 km sabit hızda 2,2 lt/100 km
Süspansiyon:Hidrolik ön maşa,hidrolik tek arka amortisör
Frenler(ön arka aynı):104 mm tambur,asbestsiz fren balatalı alüminyum kapak
Ön lastik:2,50-16''
Arka lastik:2,75-16''
Egzost:Katalitik konvektörlü turbo egzost
Akü:12v-5A
Yağlama:Otomatik vaye manuel
Boyutlar(UxGxY)mm:715x1085+25x1895x25
Yüksüz ağırlık:75 kg
Evet bunlar makinanın katolog özellikleri ama benim gibi anlamayanlar için tüketici gözüyle bakalım(kendi motorum kullanıyorum)
++++ARTILARI++++
+Vitessiz olsun ama scooter gibi küçücük tekerlekleri olmasın,103 ve bionikler kadar da klasik olmasın büyük görünsün diyenlere birebir
+Görüntü olarak çoğu 100 cc cub motorlardan farksız yani 70lik olduğu belli olmuyor
+Yaklaşık -5,-10 derecede bir gece boyu kalmasına rağmen sorunsuz çalışabiliyor
+Çabuk ivme kazanıyor,hızlanana kadar can çıkartmıyor
----EKSİLERİ----
-Öncelikle motorsikletin tarzı belirsiz,amortisör sistemi scooter,görüntü cub,motor sistemi moped(103 bionik tarzı).
-Parça açısından ve tamir açısından tam bir fiyasko:cins bir motor,sanırım orijinal parça satılsın diye çok cins bir sistem kurulmuş(mesela ayak marşı bildiğim tüm cub motosikletlerde sağda bunda solda ve ben bu parçayı bulamadım,çoğu cub gücü zincirle aktarırken bu kayışla aktarıyor ve kayışı scooterlarla uymuyor vs.)
-Herşeyiyle Türk malı diye tanıtılmasına rağmen her tarafı çin malı kaynıyor
-Çekişi düşük(normal şartlarda tırmanıyor fakat yukarı orta eğimde kalkmak isterseniz çok zorlanıyor ve ağır kişilerde veya iki kişi kullanıldığında sardırılsa bile sorun cıkarabilir,yani tek kişilik bir motor)
BUNLARDA BENİM MOTORUMUN RESİMLERİ(biraz süslü,fabrika çıkışı böyle değil)
azıcık pis yıkama fırsatım olmadı idare edin