@ Naci63 bey, söze ilk roadsterınıza iyi bakın demekle başlayacağım. Çünkü gerçekten çok özel bir motor (benim gözümde). Eski bi Roadster kullanıcısı olarak sattığıma pişmanım. Dediğiniz gibi yüksek hızlarda rüzgar geriye doğru itsede motorun karızması bu özrünü kapatıyor bence. Çüssesine göre çok az tüketimi ise kullanıcının yüzünü güldüren diğer tarafı.
Rockster dan farklı yünü rocksterların silindir başına çift buji olması sebebiyle daha pürüzsüz çalışmakta. Fakat 2004 ve sonrası Roadster larda çift bujili.
Rocksterlar tahminimce gidon açıklığının daha fazla olması sebebiyle kullanımı daha rahat fakat tipten tamamen kaybediyor. Bi handikapı da BMW motorda (rockster) boya yerine mat bi kaplama kullanmış ve en ufak bi çizik hem göze çok batıyor hemde telafisi neredeyse mümkün değil.
Roadster'ımdan sonra GS kullanmayı denemek istediğim için ve BMW den kopamadığım için 1150GS sahibi oldum. Konfor, oturuş pozisyonu rahatlığı, benzin ve yağ göstergesinin oluşu ve büyük ön camı sayesinde çok rahat ettiğimi söylemek isterim. Fakat aynı motor ve aynı güçte olmalarına rağmen şanzuman farklılığından dolayı R serisinin seriliğini çok arıyorum. Fazladan 2lt yakıt tüketimide işin cabası
ilerleyen dönemde GS i satıp tekrardan bi 2004 ve üstü öncelikli tercihim olarak Roadster en olmadı bi Rockster almayı düşünüyorum. Ben araziye fazla çıkan bi kullanıcı değilim bu sebeple GS bana gereksiz bi motor
Kazasız ve keyifli sürüşler... Haaa R serisinin frenleri de daha iyi idi
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:32 ----------
R 1200 R da bu işin son noktası benim için :D