Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Virago XV 535

    REKLAM ALANI
  1. #41
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Selamlar ; 535 arıyorum. Satmayı düşünen varsa yasdal@yasdal.com dan bana ulaşabilir.
    Gökhan YAŞDAL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Arkadaşlar bende 1996 model bir xv virego 535 aldım yalnız start düğmesinin altındaki rest ve on yazan sürgülü düğmenin ne işe yaradığını çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.

  3. #43

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    antalya
    Merhaba Arkadaşalar,
    Ben de 97 535 virago sahibiyim motorumu 1,5 yıldır kullanıyorum.
    motoru aldığımda aküsü zayıfken çok fazla marş ile çalıştırmaya çalışmışlar bu sebepten dolayı 535 lerin kronik problemi olan marş rublesinin bilyeleri dağılmış ilk aldığımda makina çok zor çalışıyordu neyse bir bir eksiklerini motoliz den yedek parçalarını bularak yeniledim sırası ile yaptıklarım : önce akümü bosch marka yenisi ile değiştiridim zira zayıf bir akü bana daha büyük sorunlar yaşatabilridi daha sonra karb.manifoltlarını çatlaklarındean dolayı yeniledim ardından marş rublesini(bu işlemi yapmanıza gerek varsa değiştirdikten sonra motoru viteste çalıştırmayın buda marşın bozulmasına sebep oluyor),debriyaj saçlarını ve balatalarını ,ön ve arka fren balatalarını yeniledim makinam sıfır ayarında oldu neredeyse ve bunları toplamda 3 ay gibi uzun sayılmayacak bir sürede yaptım bu işler için 1000 tl ye yakın masrafım oldu şu anda motorun performansı müthiş 5000-7000 tl arasında virago535 düşünenler varsa yukarıda değiştirdim diye yazdığım parçalara öncelikle dikkat ederek bu motoru alabilir.
    motorumun performansı harika torku size 4-5. viteslerde sonuna kadar hissettiriyor ve sizi hiç yormuyor tek sıkıntısı frenajları biraz kötü arka teker çok çobuk kilitleniyor buda kaymalara sebep verebilir onun için bu motoru kullanan arkadaşların yuksek süratlerde ön freni çok hesaplı ve tut bıraklar yaparak kullanması gerekir aksi halde yüksek motor gücü size kötü anılar yaşatabilir.bunun haricinde orjinal sele süngerleri uzun yolda kıç uyuşmalarına sebep olabiliyor bunun için yeni ve daha sert ve yüksek bir sünger ile koltuk kaplamalarını değiştirin bundan başka bu motorsiklete ekstra yapmanız gereken hiç bir şey yok yağını benzinini zamanında kontrol ettiğin sürece bu makina sizi yolda asla bırakmaz W motorun varsa durmana gerek yok heleki bu bir virago 535 ise.

    ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:18 ----------

    Benzini yedeğe geçiren anahtar olması lazım


    Alıntı yalnlzkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende 1996 model bir xv virego 535 aldım yalnız start düğmesinin altındaki rest ve on yazan sürgülü düğmenin ne işe yaradığını çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.

  4. #44

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Tşk ederim arkadaşım. Şimdilik motorumdan memmunum ufak tefek şeyler elbette olacaktır benimde manifolt lastiklerinde çatlaklar var inşl onları en kısa zamanda değiştireceğim. Gerçekten mükemmel bir yaratık . Benim motorum uzun süre garajta yatmış ufak tefek yerlerde siyahlaşmalar var bunlara bir şeyler uygulama düşüncelerim var uyguladığım zaman sizlerle paylaşacağım.

  5. #45
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Merhaba arkadaşlar görüyorum ki kullanıcıs çok olan bir motorsiklet virago modeli düşük olmasına rağmen. Elbette sorunları olucaktır onlar kabulümüz. Ben 250 MCT mi yeni sattım ve nasipse ya 535 yada 735 almayı planlıyorum yaza. Aslında hedefimdeki makina çok farklı ama özellikle 535 temiz düzgün olur birde beni memnun ederse elimin altında dursun diyebileceğim bir makina olursa ikinci motor olarakta kalsın diyorum.
    Şimdi sorularıma sıra gelsin. Sürüş deneyimleriniz nasıl? Şaftlı bir motor olması tabi kullanım olarak bakım vs lerde büyük avantaj. Uzun yolda titreşim vs var mı viraj kabiliyeti ş içi kullanımda kıvraklığı nasıl?

  6. #46

    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XVS 650 Dragstar - Custom
    Herkese merhaba acil olarak Yamaha Virago 535 karbüratör diyaframı üzerinde bulunan lastik contadan arıyorum. Türkiye'de bu parçayı temin edebileceğim yer var mı? Acil lazım şimdiden teşekkürler.
    Ürün bu: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-2PCS-C...ht_8631wt_1270

    Amerika'dan uzun sürede gelir diye Türkiye'de arıyorum.
    Austinphile

  7. #47

    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    istanbul beylikdüzü
    Motosikleti
    hyasung gv 250
    bende bir virago almayı düşünüyorum sahibinde de buldum birtane 535 cc 6000 tl diyor 28000km de virago kullanıcılarından yardım istiyorum yakıtı yedek parca fiyatı konusunda bilgilerinize sığınıyorum teşekkürler...

  8. #48

    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XVS 650 Dragstar - Custom
    Km orjinal ise fiyatı normal, o civarda gidiyor yakıtı 5,5 - 6 lt / 100 km. Fakat yedek parça konusu ortada bütün virago başlıklarına yazdım cevap veren yok. Karbüratör diyaframının üzerinde avuç içi kadar lastik yurt dışında 20$ ama göndermiyorlar. Türkiye'de ise komple alacaksın diyor çifti 600 TL. Sen anla yani 6binle bitmiyor. Kısacası paran çoksa al. Yoksa keyfini çıkararak binemezsin. Satanda o sebepten satıyordur.
    Austinphile

  9. #49

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Virago 535
    arkadaşlar merhaba, bende de 99 virago 535 var, 2 yıldır falan bende fakat lastiklerini değiştircem bulamıyorum bir türlü.. ankara da bulabileceğim bildiğiniz bi adres var mı ?
    yurtdışından getirteyim dedim onunda garantisi olmuyomuş zaten firma da ne zamana gelir kesin birşey diyemem diyo :((

  10. #50

    Üyelik
    17 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul - Avcılar & Gayrettepe
    Motosikleti
    Yamaha Virago XV535 kismetse...
    Merhabalar,
    almayi dusundugum bir adet Virago 535 var. 98 model 15.000 km'de 6500 TL.

    Motoru gormeye gittigimde neresine bakmaliyim motorun saglam oldugunu kontrol etmek icin? Bu fiyat (motorun temiz oldugunu varsayarsak) modeli ve kilometresi goz onune alindiginda nasildir sizce?

    tesekkurler...

    ---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

    Ayrica motor izmir merkezde, motoru gostermek icin sozune guvenilir bir usta biliyor musunuz?
    Aslanlar kendi yazarlarına kavuşuncaya kadar, kitaplar avcıyı övecektir.

  11. #51
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı RAHIP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    almayi dusundugum bir adet Virago 535 var. 98 model 15.000 km'de 6500 TL.

    Motoru gormeye gittigimde neresine bakmaliyim motorun saglam oldugunu kontrol etmek icin? Bu fiyat (motorun temiz oldugunu varsayarsak) modeli ve kilometresi goz onune alindiginda nasildir sizce?

    tesekkurler...

    ---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

    Ayrica motor izmir merkezde, motoru gostermek icin sozune guvenilir bir usta biliyor musunuz?
    98 model için... çok düşük değil mi km'si?
    ayrıca altınelbiseli adamın videolarını izliyorsan, orada nefis 2.el bilgileri var...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  12. #52

    Üyelik
    17 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul - Avcılar & Gayrettepe
    Motosikleti
    Yamaha Virago XV535 kismetse...
    evet km si cok dusuk. soyledigine gore onceki sahibi senelerce sadece evden pazara gitmek icin kullanmis. gorunumu de cok temiz duruyor.
    ilan budur: SON FİYAT ORJİNAL 13524 KM DE VİRAGO 535 - 29700584

    altinelbiseli adam kimdir/nedir? nerede bulurum videolarini?

    ---------- Post added at 18:09 ---------- Previous post was at 18:07 ----------

    ilan tarihi eski ama motor halen duruyormus.
    Aslanlar kendi yazarlarına kavuşuncaya kadar, kitaplar avcıyı övecektir.

  13. #53

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    bu arada motor satılmış şanslı kişi seninsin umarım, çünkü uygun fiyata temiz virago arayanlardan biride benim. amma sanırım yaz sonunu beklemek zorunda kalıcam ,üretimden kalkmış ve modeli düşük motor için fiyatlar biraz fazla uçuk, amma yinede viargo derim . altınelbiseliadam google yaz çıkıyor zaten gerçekten iyi bilgilendiriyor . iyi sürüşler

  14. #54

    Üyelik
    22 Temmuz 2012
    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi oluyor ama yakıt tüketimleriniz kafama takıldı..
    ben motorla hız yapmıyorum..en fazla 90km hayatta geçmem..daha yeni Adapazarı/Karasu'dan depoyu fulledim E-5'i kullanarak İzmit'e geldim..
    Tam İzmit merkez çıkışında geniş virajın orda bp den 101km de iken sırf meraktan ulan acaba ne kadar yakıyordu bu motor diye benzin alıp depoyu fulledim...
    3.5Lt benzin aldı..Artçı olarak nişanlım ve 20kg bagajımız vardı..80Km süratle gittik..Toplamda 7 yada 8 ışıkta dur-kalk yaptık..Bu şekilde kullanarak yedeğe düşmeden 258 Km yol yaptım bir depoyla..

    Daha yeni ilan verdim en sonda ki fotoya bakınız..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94252274/detay

  15. #55

    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    antalya
    kolay gelsin hocam umarim benden başkasina yar olmaz

  16. #56

    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Virago XV535
    Merhaba beyler. Cok uzun zamandir girmiyordum siteye. 2008'den beri '99 model Virago 535 kullaniyorum, cok binemiyorum ama bindigim zaman buyuk keyif aliyorum. Ilk motorum Regal Raptor 250 idi, iki yil onu kullanip sonra bunu aldim. Aldigimda 18,000 küsur km deydi. Yakit tuketimini gozlemek icin soyle bir tablo yapmistim zamaninda:


    Marş rölesi ile sorun yasayan baskalarini da duydum ama benim basima bir sey gelmedi. Kis boyunca apartmanin dogalgaz kazani dairesinde duruyor, yazin cikarip biniyorum. Mukayese edebilecegim baska bir motor kullanmadim ama bundan zaten cok memnunum. Performansindan baska, kivrik gidonlari ile dar yerlerden, mesela isikta bekleyen araclarin arasindan (usul usul tabii) gecmeyi mumkun kiliyor. Aslinda gozumde dragstar 650 vardi ama bu ayagima dolaninca almistim. Iyi ki de almisim, bu kivraklik cok isime yaradi.


    Aldigimda üzrinde tipsiz bir backrest vardi, hemen söktüm. Öndeki sosis çantayı da söktüm, sade kullanmayı seviyorum. Egzos filan da açtırmadım, sesi zaten kendini belli etmeye yetiyor.

  17. #57

    Üyelik
    22 Temmuz 2012
    çok güzel bir tablo paylaşmışsınız..Bir depoyla en fazla 258 gördüm..ama sizin tablonuz çok başarılı.teşekkürler

  18. #58
    delilahana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA VİRAGO 535
    TEK DEPO BENZİNLE ANKARADAN ESKİŞEHİRE GİTTİM 230 KM

  19. #59

    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    antalya
    çok mu sorunlu bir makinadir 535?

  20. #60

    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    01 Yamaha Virago XV535
    Uzun süredir foruma giremiyordum. Biraz da iyi oldu aslında. Motoru tanımış oldum bu arada. Ben viragomu 2012 Mayıs ayında aldım. Aldığımda 22000 km de idi. Şuan 30000 de. Daha önce cbf150'im ondan önce de jl-150'im vardı.

    Önce adıyla ilgili, biraz bilgi vermek istiyorum. Virago ismi, kelime kökü olarak latince "Vir"' kelimesinden türetilmiş. "Vir" latincede erkeksi demek. Virago kelimesi ise daha çok; gereken cesaret, kahramanlık, güç gibi erkeksi özellikleri gösteren kadınları tariflemek için bir sıfat olarak kullanılmakta. İngiliz donanmasında, dört gemiye isim olarak konulması önerilmiş. Ayrıca Jerome tarafından çevrilen Vulgate İncil'de de geçiyor. İşte Virago ismi buradan geliyor. Tasarımında da görebileceğiniz kadınsı ama güçlü çizgiler bu adı ne kadar hakkettiğini de kanıtlıyor bence. Bkz: http://en.wikipedia.org/wiki/Virago

    Bildiğim kadarıyla Virago, Yamaha tarafından özellikle Amerika'daki Harley Market payına ortak olmak amacıyla çıkarılmış. XV 535 ilk olarak ABD'de 1987 yılında satışa sunulmuş. 2000 yılına kadar ABD'de, 2003 yılına kadar Avrupa'da satışına devam edilmiş. Halen MCN'de (http://www.motorcyclenews.com) 5 yıldızlı nadir cruiser motosikletlerden biri. XVS650 nin başarısına bir başlangıç oluşturmuş, oluşturabilmiş. Çok yüksek satış rakamları elde etmiş. Ayrıca xv750 ve xv1100 olarak türkiyede çok az olsa da, farklı hacimleri de var.

    Model ismi olarak xv535, xv535s, xv535dx, sx535mc. xv535m gibi çok farklı isimlendirmeleri var. Bunların bazı parçaları farklı. Parça siparişi verirken dikkat edilmesi gereken bir konu. En güzel işlem http://parts.yamaha-motor.co.uk/ypec_b2c/ bu sayfadan onların VIN dedikleri, bizim ise şasi numarası dediğimiz 17 haneli sayıyı girerek parça numaralarına bakmanız olacaktır. Burada motorunuzun rengi ismi modeli falan da çıkacaktır.Renk kodunu da böylelikle öğrenebilirsiniz.

    Türkiye'de parça sıkıntısı var. Öyle ki bir debriyaj telini bile tutmuyorlar ellerinde. Ancak bu motorla değil, servislerin vurdumduymazlığıyla ilgili bir konu. Benim önerim ebay gibi ya da parça noyla sipariş verebileceğiniz uluslararası sitelerden parça siparişi vermeniz. 15 günde elinizde olur. Ayrıca ebay den alırken de satıcının profili ne kadar güvenilir olduğunu kanıtlar. Yani çekinmeyin %95 geliyor parçalar. Ben iridyum bujileri yağ hava filtrelerini falan hep ebayden aldım. Türkiyeden ucuz oluyor genelde. Örneğin iridyum bujilerin ikisine kargo dahil 22$ ödedim.

    Önce birkaç yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Özellikle çok sık söylenen karbüratör manifoltlarının yırtılmasıyla ilgili. Bu manifoltlar bakım parçalarının arasındadır. Yani Krank mili gibi değil, buji gibi bir parçadır. Servis kataloglarında konrol parçasıdır. Bu yüzden kronik sorun değildir. Çok sık değiştirilen bir şey de değildir. Kullanım kılavuzlarında da bulabilirsiniz. Yeni alacaklar korkmasın.

    İkinci konu hava soğutmasıyla ilgili, cruiser motosikletlerde efsane olan Harley Davidson yıllardır hava soğutmalı motosikletler üretmektedir. Hava soğutmalı motosikletlerin avantajı daha dayanıklı ve bakım maaliyetlerinin az olmasıdır. Harley'nin geçmeye çalışmasının nedeni bana kalırsa 60 lı yıllardaki kullanıcı kitlesinin ciddi olarak değişmesidir. Çıkardıkları modellerde de bunu görebilirsiniz. Daha az vibrasyon ve yüksek devir. Daha az his. Cruiser yerine havalı, yüksek devir motorlarına geçmeye çalışıyorlar. Çünkü kullanıcı kitlesi artık motordan anlayan, kendi bakımlarını kendi yapan hangi devir aralığında kullanacağını bilen bir kitle değil. Neyse bu ayrı bir tartışma konusu; kısacası hava soğutmalı olması cruiser karakterinin bir parçasıdır.

    Gelelim değerlendirmeye, Virago sınıfının en hafif ve en torqlu makinalarından biri 0-100 hızlanması 7 saniye. Son hızı 160km/saat. Ancak 100 km den sonra vibrasyon başlıyor. 5. viteste hangi devre tekabül eder bilemiyorum. Ancak o devir vibrasyon sınırı. cbfden sonra benzini ağır geldi bir süre ama hacmine göre çok değil aslında. Ben şehir içi kullanımda 10lt benzinle 200km yi geçiyorum. Eğer 180 km ye gelmeden yedeğe geçiyorsanız ve orta devirlerde kullanıyorsanız, senkron ayarı, hava filtresi, manifoltar kontrol edilmeli. Buji de önemli iridyum bujiler fark ettiriyor gerçekten. Viraj kabiliyeti ve yerden yüksekliği sınıfına göre bir avantaj. Tasarım olarak cruiser-modern clasic-retro arası bişiler. Bu bazen avantaj, bazen dezavantaj; mesela çanta yakıştıramıyorsunuz ya da ön cam ve sissy bar karizmasını çiziyor. Motor karakteristiği ise avantajı bana kalırsa; tasarımla uyumlu olarak max torqa 5000 devirde ulaşıyor. Cruiserlarda 3000-3500 dür bilindiği gibi. Bu devir aralığı size hem Cruiser hazzını hemde bir modern clasiğin kıvraklığını veriyor. Dragstar nasıldır bilemiyorum ama arka amartisörler bence sınıfta kalıyor. Ayarı en hafif seviyeye getirseniz bile.- Belki benim 2004 model lastiklerimdendir bilemiyorum. -

    Velasıl ben motora aşık olarak aldım hala da öyleyim. Arada aşkla aldığım ilk motorum. CBF de jinlun de mantık evlilikleriydi. Biraz da resimler:



    Bu fotoğraf ayvalığa giderken yalova feribotunda çekildi.





    Bu ikisi Marmaris koylarında şimdi ismini hatırlayamadığım bir yerlere giderken.

    Sorularınız olursa mesaj atabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. Motorun kullanıcı ve servis kılavuzları parça katalogları internette var.
    Satharian ve fz6_fazer bunu beğendiler.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler