10. ayda 2008 modelini 12.500 e buldum, alacak param olduğu halde galeriden olduğu için güvenemedim. ama o döenmlerde 600f düşündüğüm için araştırmalaımda youtube sitesinde "600f" yazıp aratırsan er6f, 600f ve gsxf600 üçünü karşılaştıran bir video var ve ben orada bir kez daha hayran kaldım. oruruş pozisyonu bir naked, yani direksiyonu " M " değil. her şeyi güzel, yani yan ve kafa grebajları sayesinde hem sportif bir görünüş hem de ön camı sayesinde pek de aksesuara gerek bıkmayan, cam masrafından kurtaran, sadece koruma takozları ile güvenli hale gelebilecek ve rüzgardan sakındıracak bir makine iken
1- yandan çıkan klasik egsozu
2- galeriden oluşu
3- grenaj ( karenaj) masrafı
4- çabuk değer kaybetmesi
5- bir nakedçı olmanın avantajlarını biliyor olmam
sonucuda
Z750 2007 model çok sıkışmış birinden 9500tl ye de almadım yakıt meselesini ve vergiyi göz önüne alarak
gittim fazer ve gsr600 arasına daldım
fazer:
düşük viteste yüksek devirde vites yükseltmeyip gazı kısınca arka teker kitliyordu ve bunu ( sende kullanıyorsun) 2005 teknolojisindeki GS500 yapardı ki bir sefer düşmeme sebep oldu, suzukinin eski teknolojisi bile bence fazer ABS2009 la aynıymış hissini verdi.... aksi halde yakıt ve parça sıkıntısı çekmeyen fazer piyasada daha çok tutulan bir makina idi
gsr600:
ısrarla bir başka arkadaşıma da aldırdım.
enginer6( eski motoru er6f) hemen hemen her telefon konuşmamızda hem dua ediyor, hem de her seferinde yeniden aşık olunacak bir şey çıkartıyor motor diyor...
özcancım, gel dinle şu zavallı kardeşini, ya z 750 ya da gsr600 al ama Z motorun kucağına oturma be kardeşim...
ama 2 silidnirli bir şey istersen hyosung gt650 comete güzel bir kafa grenajı ile sahip olabilirsin