Kalkisinin çok da seri olduğunu sanmıyorum ben en iyisi bi kontrol ettireyim kayışı, belki de değişmemiştir..
Kalkisinin çok da seri olduğunu sanmıyorum ben en iyisi bi kontrol ettireyim kayışı, belki de değişmemiştir..
Selamlar arkadaşlar.. 2011 model üstü temiz xciting arıyoruz bi arkadaş için.. ilgilenen satmayı düşünen motoruna güvenen varsa irtibatta olalım lütfen..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım benzin olarak 95 mi 97 oktan mı okuyorsunuz acaba öğrenebilir miyim?
arkadaşlar hepinize selamlar..uzun bir aradan sonra tekrar aranıza katıldım ve ilk maxi deneyimimi xciting ile yapıyorum..2010 model 250i kullanıyorum alalı 4 gün oldu.ufak tefek bakım yapmak niyetindeyim ve dr pulley varyatör ağırlıkları almak istiyorum..bu konuda fikir ve yardımcı olabilecek arkadaşlar olursa sevinirim
genelde 95 oktan kullanıyoruz ama 97 oktan koyunca ne gibi değişiklik olur bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah
varyatör ağırlıkları hakkında bi bilgim yok malesef
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
arkadaşlar selamlar,
konutu biraz hortlatmış olacağım sanırım ama güncel birkaç bilgi işimize yarar diye düşündüm.
Dün kymco xciting 250i motosiklet satın aldım. 2010 model ve 10.000 km de.uzun zamandır motosiklet kullanan biri oalrak rahatça söyleyebilirim ki kusursuz bir maxi scooter. aracın şehiriçi ivmelenmesi, yol tutuşu,rüzgarda savrulmayışı, göstergeleri, selesinin genişliği, amortisörlü bagajı, dengesi, frenleri ve malzeme kalitesi fiyatlamasına göre gayet iyi seviyede.
Motosikletin ağırlığının 190 kg olduğunu üzerine basarak söyemek lazım.Neden? Çünnkü motoru şehiriçi trafiğinde kısa boylu iseniz dur - kalk larda ayakta tutmak sizi yorabilir.Benim boyum 1.78. Bu konuda sınırda olduğumu söyleyebilirim.Sele geniş olduğundan yanlardan yere basmak kısa boylular için sıkıntı olur.
Motosikletin artçı oturuşu çok konforlu.Sürücü bel desteğini isterse ileri geri hareket ettirip kendine göre ya da artçının konforuna göre ayarlayabiliyor.
Bir-iki kez sert sollamaya çıktım.Motorda Serkan Balcı'nın gençliği gibi ciğer var. Altınızda 400 lük scooter var gibi hissettiriyor. 100 km ye nasıl çıktığını anlamıyorsunuz.Yakıt rahatsız edici seviyede değil ama bir pcx gibi de değil. Yalnız belirtmekte fayda var. Pcx bu aletin yanında bisiklettir.
Kısacası benim güzel abim alınabilir bir otosiklettir kendisi.
NOT: Yeni kararlara göre bu ve bunun gibi 250cc ve üstü olan motosikletlere yapılan kaskolarda motor açık alanda bile kilitliyken çalınsa kasko paranızı takır takır ödüyor.Sadece yedek anahtar, asıl anahtar ve ruhsatınızı motorla birlikte çaldırmayın yeter.bu 3 nesne elinizdeyken paranızı alırsınız.250cc altındaki motorlarda sadece garaj veya kapalı alanlardan çalınmalarda kasko geçerli oluyor.
İyi sürüşler...
sizce bu motora bu para iyi mi? km si çok mu fazla? http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1722579/detay/
2M is my life
Music & Motorcycle
fiyat uygun bence ama bi ustaya baktırmakta fayda var
İyi günler arkadaşlar. Motorun için internetten beranta marka balata aldım. Arka balata eksik geldiği halde önleri takmaya karar verdim. Yanlız sökünce bitti diye değiştirmek istediğim balatanin et kalınlığı yeni balatadan fazla olduğunu gördüm bunun üzerine yeni baltaları yedeğe ayırdım. Beranta markasının birinci ikinci kalitesi mi var. Brenta balata bir veya iki bin kilometrelik mi. Orijinalinin yerini tutacak ve yumuşak marka tavsiyesi vere bilirmisiniz. Ve tabiki ekonomik olacak.
Hocam Brenta markası organik diye satılıyor ama ben performansından (cbr250'de) hiç memnun kalmamıştım.
Maxiscooter'lar için EBC fren balatalarının karbon organik serileri var, ben yarın ön-arka taktıracağım. Siz de uyumlu balata ve fiyatlarına bir bakın isterseniz. Ön-arka 120 TL'ye almıştım sanırım.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
@sokullu saol.
çok agresif veya extrem bir kullanım alışkanlığım yok. organik olsun yumuşak olsun diskim uzun ömürlü olsun diye düşündüm.
henüz takmadım bahsettiğim gibi gelen yeni balataları yedek olarak kötü günler için saklayacağım. beni şaşırtan fren pabucun üstündeki balatanın inceliği etsiz butsuz bir şey oluşuydu. arazi camur sever bir makine için carbon seramik iyi bir secim ola bilir. ama carbon organik nasıldır yumuşak mı. EBC ve GOLD markaları genel olarak tavsiye ediliyor. sizinde dediğiniz EBC tercihlerimin arasında olacak. siz yarın taktırırken EBC nın balata kısmının kalınlıgına bir bakarmısınız. hatta ustanızın imkanı varsa bir ölçer misiniz.
Aşağıdaki konunun ileriki sayfalarında çok güzel ve detaylı bilgiler verdi arkadaşlar siz de bir göz atın ;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...dali-olur.html
Balata kalınlığı hakkında bilgim yok, ama resmi sitelerinde ölçüleri yazıyordu diye hatırlıyorum.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Eksik gelen arka balatasi dün elime ulaştı. On arka Brenta marka söylemiştim. Ama bu gelen brenta daha ince gelen önlere ait brenta dan farkli. oldukça etli butlu güzel ve güven veren bir balata orijinalleri ile kıyaslanınca ince bir yay parçası hariç tamamen aynı idi. Değişimini dün akşam yaptım. Kanallar bir birine alışınca kendisini belli eder. Sonrasında olumlu olumsuz görüşlerimi yazarım. Zamanında 500 luk e takmıştım sıkıntısız kullandım. İşallah pişman olmam. keşke öne sipariş ettiğim balatalarda orijinale yakın bir et kalınlığı olsaydı da taksaydim. Siparişlerini motobakkala verdim. Arka fren eksik gelince epey üzüldüm. Ama eksiklerini hemen telafi ettiler buda olumlu bir fikir verdi. Alış veriş yapacak arkadaşlara referans olması için bu hususunda paylaştı.
merhaba arkadaşlar. ara ara gelip burada kymco hakkında yazılan sorulan sorulara bakıyorum ama cevaplarında oldukça geç yada hiç gelmediğini görüyorum. motosiklet.net benim unutamadığım eski bir dostumdur resmen ama bilin ki kymco'nun bir kulübü ve facebook kulüp sayfası mevcuttur ve tabiki aktiftir. soracağınız sorulara anında yanıt bulabilirsiniz... biz oradayız yıllardır,sizleri de bekleriz. www.kymcoclubturkey.net ve facebook/kymcoclubturkey
iyi forumlar dilerim.
Senin dediğin forma bende uyeyim. Eskisi gibi aktif değiller. Sanırım önceki dispiratoru sayfala ilgileniyordu önceden çok aktifti. Son yazdigim mesaj hala cevap bekliyor kaç ay geçti üstünden kim bilir. Burasıda pek aktif değil ama orayla kıyaslanınca bir tik iyi.
Motoru almadan önce bulabildiğim tüm yazıları ve forumları okumuştum.Ne yazık ki burada xciting ile ilgili yeterince bilgi oluşmamış.Aldıktan sonra gelip burada yazacağıma dair kendimce karar almıştım, şimdi onu uyguluyorum.
Ben yamaha xcity 250 veya xmax 250 ile kıyaslıyordum bu motoru.Son zamanlarda xmax'ı eleyip xcity ile xciting arasında kalmıştım.Halbuki model olarak dengi xmax.Xcity'de artı olarak gördüğüm şeyler büyük tekerlek çapı ve düşük yakıt tüketimiydi.Ancak xcity'nin sele altına kask sığmadığını bagaj hacminin daha küçük olduğunu gördüm.Sele altına kask koyabilmek benim için önemliydi.Yakıt sarfiyatı verilerini kıyasladığımda xcity daha az yaksa da arada büyük bir fark yoktu.Normal kullanımda 100 km'de 0.3 litre gibi bir fark görünüyordu.Bu farkı göz ardı edebilirdim.Ne de olsa 30 kg civarında daha ağırdı xciting.Xciting'de arka çanta demirinin bağlantıya hazır olmaması en çok kafamı kurcalayan şeydi.Bunu çanta taşıma demirine para vermeden mevcut demiri delerek çözmeyi planlıyordum.Ve elbette fiyat olarak xciting yamaha'lardan daha hesaplıydı.
Kymco xciting 250i aldıktan sonra ilk baktığım şey yakıt sarfiyatı oldu.Motor tek kişi rüzgarsız havada kolayca 110 km sürate çıkıyordu ve bu hızda zorlanmadan yolculuk yapılabiliyordu.Uzun yolda genelde 100-110 km süratlerde yolculuk yaparak 3.2 litre yakıt tüketimi olduğunu hesapladım.Yıllarca büyükten küçüğe değişen hacimlerde vitesli motor kullanmış birisi olarak en çok hoşuma giden şey ayaklardan kaskın tepesine kadar hiç rüzgar almıyor oluşuydu.İki tekerlekli otomobil kullanıyor hissine kapılmıştım.Uzun yolda belimi arkadaki destek yerine yaslayarak zaman zaman sol elimi de dizime koyarak o güne kadar hiçbir motorumda bulamadığım bir konforla sürüş yaptım.Neden bu motor tipini daha önce hiç denemedim diye hayıflanıyordum.
Ancak bozuk yolda; toprak bile değil, bozuk asfalttan yada şehir içindeki kilit taş döşenmiş sokaklardan bahsediyorum; motorun sert ve kısa amortisörleri kötü vuruyordu.Özellike ön tekerlek sağa yada sola fırlayıp gidecekmiş gibi geliyordu.Büyük ön tekerli endurolar ve son olarak 18 inç çaplı commuter'den sonra bu rahatsız edici geldi.Halen daha da alışabilmiş değilim, virajları temkinli dönüyorum.
Bir diğer sevmediğim şey motor kayışının kavrama noktası olan devirde(3000-3500 aralığı) şehir içinde sıkışık trafikte, dur kalklarda yada tam o devirde gitmeye çalışırken çıkan sesler ve titreşim.Zaman zaman ciddi rahatsızlık veriyor.
Motosikletin boyu uzun ve gidon turu az.Dar alanlarda dönüş yapmak güç.Şehir içinde aralardan geçme pratikliği açısından bir commuter ile kıyaslandığında hantal kalıyor.Kaldırım inip çıkmayı da unutmak lazım, araba gibi altını sürtmek mümkün.Boy demişken boyum 1.83, ayak uçlarımla yere değebiliyorum.Hem sele yüksek hem de ayak koyma yerleri nedeniyle bacakları açmak gerekiyor.
Motorun sesi çok değil, çok az da değil.Modern bir motor sessizliği yok.İkisi arasında.
Ön cam çok başarılı, ayarlanamıyor oluşu eksik bence.Görüntüsü sanki ayarlanabiliyormuş gibi ama ayarlanamıyor.Cam sabit.
Selenin ön tarafında küçük bir kapaklı bölme var, kilitsiz açılıyor.Değersiz ıvır zıvırları koymak için ideal.Ön panelde de sol tarafta kontak anahtarı ile açılan bir bölme var, ancak o da küçük.
Frenler başarılı.Arka fren kolunun kombine fren özelliği var.Sadece arka fren sıkıldığında ön fren de bir miktar sıkılıyor.Galiba %30 gibi, bir yerde okumuştum tam rakamdan emin değilim.Hatta bu konu başlığında da olabilir.
Şimdilik aklıma gelen bunlar.Bu motoru almayı düşünen varsa yakıt sarfiyatını dert etmesin.Son gaz gitmeye çalışmadıkça yakıt sarfiyatı gayet hesaplı.190 kiloluk bir motor için başarılı hatta.Daha önce hiç scooter kullanmamış olanlar için de; alışması kısa sürüyor ve vitesli motora göre zırt pırt debriyajı çek vitesi değiştir külfetinin olmaması(bana artık zor geliyordu) son derece konforlu.
Merhaba arkadaşlar en az 2012 model xciting 250 düşünüyorum. Şu anda yedek parça konusunda distribütör kaynaklı herhangi bir sorun var mı? İzmir'de servis tavsiyesinde bulunabilir misiniz?
Arkadaşlar merhaba. KYMCO XCITING 250 Ri sıfır olarak almayı düşünüyorum. Acaba 190 lık bir boyla dizlerim ve direksiyon arasında bir sürtüşme yaşanır mı? Tecrübe eden varsa bilgi verirse sevinirim. Halen 2015 pulsar 200 kullanıcısıyım. İnternette şu an sıfır km. 2015 xciting ler var. Sanırım onlardan birini alıcam.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)