Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kymco XCITING 250i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    KYMCO XCITING 250i













    XCITING 250i Teknik Özellikleri

    Ölçüler U/G/Y (mm) 2250 x 815 x 1450
    Ağırlık (kg) 185
    Motor Tipi 4 zamanlı
    Soğutma Sistemi Su
    Şanzıman CVT
    Motor Hacmi (cm³) 249,1
    Ateşleme Tipi CDI
    Yakıt Kapasitesi 12,8
    Yağ Kapasitesi 0,9
    Sele Yüksekliği 820
    Max. Güç (Hp/d/d) 22 / 8200
    Max. Tork (Nm/d/d) 20.7 / 6500
    Frenler Ön / Arka Çift Disk / Kombine Disk
    Tekerlek Ölçüsü Ön 120 / 70 - 15
    Tekerlek Ölçüsü Arka 150 / 70 - 14


    Kullanım Klavuzu - Fiyatları - Parça Fiyat Listesi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Sanıyorum KYMCO lar tek baslık altında toplanıyor Kullanıcısı fazla olmadığından da acılmıs olabilir
    Yalnız ck beğendiğim bir Maxi Scooter dır kendileri
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #3

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    Bende bugün itibari ile xciting kullanıcısıyım

  4. #4

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı aposentr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bugün itibari ile xciting kullanıcısıyım
    Hayırlı uğurlu olsun Abdurrahmancığım,tekerin düz bassın.

  5. #5
    selçuk sezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Sym hd2
    hayırlı olsun nasıl psden sonra arada çok fark varmı
    Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"

  6. #6

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    Alıntı selçuk sezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun nasıl psden sonra arada çok fark varmı
    en başta arada 50kg'lık ağırlık farkı var. Ps kadar kıvrak değil. şehiriçinde bazen sıkıntı olabiliyo. Ama uzun yolda 250 cc farkını hissettiriyo. Kullandıkça tecrübelerimi buradan paylaşacağım...
    designer79 bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    arkadaşlar sizin motorda çalışırken çinli scooterlar gibimi çalışıyor? motor sesi olarak?

  8. #8
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    bende x8 var çalışırken hoşnut olmadığım bir sesi var
    ilk zamanlar baya takılmıştım ..
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  9. #9

    Üyelik
    06 Eylül 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    hayırlı olsun..güzel scooter 250cc scooterlerin iyilerinden..scooterlerde genelde rölantide çalışırken ses benimde hoşuma gitmez devir alıdıkça kailtesi belli eder..
    ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:

  10. #10

    Üyelik
    02 Aralık 2007
    Şehir
    ankara-eryaman
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 city
    güzel motor hayırlı olsun. çok az kullanma şansım oldu ama gayet güzel bir motor hızlanması hoşuma gitmişti ama dediğin gibi çok ağır...
    Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...

  11. #11

    Üyelik
    24 Eylül 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Trafik Hayattır.....
    Hayırlı olsun Kaç kuruş.

  12. #12

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    Alıntı choconut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun..güzel scooter 250cc scooterlerin iyilerinden..scooterlerde genelde rölantide çalışırken ses benimde hoşuma gitmez devir alıdıkça kailtesi belli eder..
    Acitvanın sesi bile daha güzel) sanki böyle bazen PS'yi özlüyo gibi oluyorum ama daha pek uzun yola çıkmadım o zaman daha iyi anlarım farkını;)

    Teşekkürler erhdec

  13. #13
    frequency48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    VFR 800 V-TECH
    ps den sonraki izlenim ve görüşleriniz birçok arkadaşa yol gösterici olacaktır.
    uzun süre ben de xciting düşünmüş ama daha çok şehiriçi kullacağım için vazgeçmiştim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

    öncelikle hayırlı olsun,unuttum özür dilerim.
    allah kaza bela vermesin.
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!!

  14. #14

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    Arkadaşlar xciting uzun yolda beni çok mutlu etti gerek virajlara girmesi olsun gerek rampalardaki performansı olsun gerçekten çok güzel

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kymco xciting250i
    Selam arkadaşlar.Bugün itibariyle bende xciting250i sahibi oldum.Akşama doğru teslim aldım ve yağmurlu havada 10 km kadar gezebildim.Motor çok cüsseli ve iri bişey.Lastikleri 500 cc motorunki kadar büyük.Ön fren çift disk arka fren tek disk , frenlemesi çok güzel.Ancak sıfır motorların disklerinde koruyucu bir yağ tabakası olduğundan , o tabaka aşınana kadar biraz geç frenleme yapıyo.Birde motor aksamı etrafında bulunan yağ tabakası motor ısındıkça erimeye başladı.Motor duman dumana gidiyo ve birazda koku yapıyo.Ancak ilk sıfır motorum olmadığından alışığım.Galiba bu motorlar gemiyle geldiğinden rutubete karşı tedbir olarak metal aksamları böyle bir tabakayla kaplıyolar.

    Herkes ilk vitesli motorum der ancak ben tam tersi ilk otomatik vitesli motorumu kullanıyorum.Biraz alışmam gerekecek.İlk kalkışta motor hafiften anlık bir vibrasyonla gıdıklıyo , ondan sonrasında titreşimden eser yok.Rolantide de titreşim yok.Çekişi çok kuvvetli.Torklu bir motor olduğunu belli ediyo.Çevre yolunda hafif gaz açayım dedim.Anında 100 km hızı gördü.Rodajda olduğumdan son hızını test etmek istemiyorum.Hatta ilk 2-3 bin km dip gaz yapmamaya gayret edicem.Ancak 22 beygir motorun yapacağı hız belli.düz yolda 125-130'u görsün yeter.Ben motorumun gücünü biliyorum ve bilerek aldım.Hayalperest olmaya hiç gerek yok.Amortisörler hafif sert.Aynı naked motor gibi.Oturuş pozisyonu gayet rahat.Saatlerce kullansam yormayacak bir motor.Boyum 1.75 ve ayaklarım yere anca değiyo.Biraz daha kısa olsaydım durduğumda sıkıntı olurdu.

    Kontak anahtarının yanında başka bir anahtar var.Bu anahtar bakımlarda kullanılıyomuş.Kaybetmemek lazım.Bu anahtarın siyah tarafından kontağın altından taktığınızda anahtar deliği kapanıyo.Diğer taraftan takınca anahtar deliği açılıyo.Kontak anahtarını sola çevirdiğinizde bagaj açılıyo.Bastırarak sola çevirdiğinizde direksiyon kilitleniyo.Sağa çevirince elektrik geliyo ve çalışmaya hazır hale geliyo.Daha da sağa çevirince benzin kapağını açıyo.İmmobilizer yok ama acayip bir kontak sistemi yapmışlar.Alışana kadar motoru çalıştıracağınıza benzin kapağını ya da bagajı açabilirsiniz.

    Almak isteyen herkese tavsiye ederim.Sonuçta çok hızlı bir motor olmasa da uzun yolda kamyonların eksozunu yutmadan rahatça her aracı sollamaya gücü yetebilecek bir motor.Rahatlığı ve konforu ise paha biçilemez.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------

    Alıntı aposentr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acitvanın sesi bile daha güzel) sanki böyle bazen PS'yi özlüyo gibi oluyorum ama daha pek uzun yola çıkmadım o zaman daha iyi anlarım farkını;)

    Teşekkürler erhdec
    Arkadaşım senin motorda bi sorun olmasın.Benimkinde hiç ses yok.Bi ara motoru eve çekerken kasksız kullandım da sesini ancak o zaman duyabildim.Servisin sağlam mı?Sana motoru teslim ederken gerekli bakımlarını yaptılar mı?Bu motor enjeksiyonlu.Diğer motorlara benzemez.Belki kymco servisindekiler ilk defa enjeksiyonlu ve elektronik beyinli bir motor görüyolar.Sallama iş yapmasınlar.Motorun servis kitapçığını iyice okuyup talimatlara harfiyen uysunlar.Ben sesine hasta oldum.Hele gaz kestiğimde gelen o hafif ciyuuuuuuv sesi sanki uzay filmlerinden çıkmış bir motor kullanıyomuş gibi hissettirdi.

  16. #16

    Üyelik
    21 Nisan 2010

    xciting 250 için sissy bar???

    arkadaşlar herkese merhabalar. ben aranıza yeni katıldım. kymco xciting 250i kullanıyorum. çok memnunum. yanlız uygun sissy bar bulamadım. sizlerinde görüşlerini almak istedim. sym sissy bar uyar dediler? bilgisi olan var mı?

  17. #17

    Üyelik
    18 Kasım 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda PS150i
    wtelli sissy bar arayacağına bi topcase alsan daha güzel olur bence;)

    Bu arada motorumu gittikçe seviyorum. Şehiriçnde de alıştıktan sonra sıkıntı olmuyor.

    Yakıt tüketimine gelince;

    Ş.içinde 14-15 kuruş civarında yakıyor.

    Geçtiğimiz haftalarda Beypazarı tarafına bir gezimiz oldu. Biraz virajlı yollarda çok gazlamadan 80-90 ortalama hız ile 186 km de 20,70TL benzin harcamış. (3.74 TL/Lt) yani 11kuruş. Uzun yoldaki yakıt tüketimi gerçekten çok memnun etti.

    Şu an 18bin km'de motorum...

  18. #18

    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco xciting 250i
    ben de 250i ile iki tekere yükseldim bugün.
    haydi hayırlısı...
    designer79 bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Güzel motora benziyor. Alana hayırlı olsun.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  20. #20
    AS150T19A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul\Beykoz
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Arkadaşlar bende 3 aydır Xciting 250i kullanıyorum motorumu 10000de almıştım şimdi nasil olduğunu anlamadan 13000i geçmiş çin mallarını saymazsak sym gts 250 den sonra 2. adam gibi motorumdur kendileri. şimdi bir çok kişi SYM gts ile Xciting arasına kalıyor bende almadan önce ikisi arasında kalmıştım geçen sezon SYM de karar kıldım bu sezon Xcitingde.. bu iki motor arasında kalan arkadaşlara yol göstermek adına ikisini kıyaslıyacak olursam Xcitingin daha fazla artısı olduğunu söyleyebilirim ama iki motorda gözü kapalı alınıcak kalitede ve güzellikte bunu baştan belirtiyim. xcitingin artılarına gelecek olusak başta benim için enjekisyonlu motoru geliyor bu motor symye göre daha hızlı ve yakıt tüketimi daha düşük (şehir içi 13-14 kuruş şehir dışı 11 kuruş) performans olarak arada fark war kymco daha seri bir motor ve son hızı olan 130km ye (devre kesici yüzünden benim motorum 130kmde kalıyor) düz yolu geçtim neredeyse hafif rampada bile ulaşabiliyor. viraj kabiiliyeti dengesi ve yan rüzgar alımı symden daha başarılı. ama symden daha sert bir motor sym kesinlikle daha komforlu. kymco detaylarda daha özenli ve biraz daha kaliteli sanki (çift disk ön fren, enjeksiyonlu motor, ayarlı ön cam,ayarlı fren kolları,kontaktan açılan sele ve benzin kapağı,ayarlı koltuk sırtlığı gibi symde olmayan özelliklere sahip) bagaj hacmi olarak benim kaskım symye ancak iç halısını sökünce zar zor sığıyordu (hatta kaskın üst plastiğini kırmıştım )ama kymconun bagajına daha rahat sığdı ama görünüşte symnin bagajı daha büyük gibi geliyor insana nedense. aklıma gelen noktalar şimdilik bunlar.. başka sorusu olan varsa seve seve cevaplarım. ayrıca saydığım bu farklar nedeniyle sakın sym kötü bir motor gibi aklınıza gelmesin yani arada çok az fark var yazıya başlamadan dediğim gibi iki motorda gözü kapalı alınıcak kalitede ve sorunsuz.
    umarım bu iki motoru bilmeyen ve begenen insanlar için aydınlatıcı bilgiler vermişimdir. sonuçta motor konusunda ilgili ve bu motorları çok iyi bildiğimden yorum yapacak gerekli altyapıya sahip olduğumu düşündüğüm için bunları yazdım.
    Aerials in the sky..


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler