Kaç model? Yeni modellerde farklı bir sistem kullanılmış diyorlar.
Kaç model? Yeni modellerde farklı bir sistem kullanılmış diyorlar.
öncelikle hayırlı olsun motorun kazasız belasız inşallah
kalkışta vibrasyon sorununu serviste baskı balata ve varyatör içindeki misketlerin temizlenip bakımları yapılınca geçer
mode tuşu mu hatırlamıyorum ama göstergenin sol tarafındaki tuşa tek tek basarsan sıfırlanır km ve mil kısımlarına geçiyor sıfırlamak içinde sol daki tuşa 3-4 sn basılı tutuyorsun
motosiklet kullanmak şeytanla kumar oynamaya benzer ,hep sen kazanırsın ama o kazandığında oyun biter
amin, çok teşekkür ederim. hepimize inş.
evet sen de kullanma kılavuzuyla aynı şeyi söylüyorsun
sanırım servise gidicem ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
2011 model ama öndeki etiketinde model year:2012 yazıyor
arkadaşlar aşağıdaki linkte uygun fiyata kayış var. alan kullanan var mı? performansı hakkında bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.
http://merkezyedekparca.com/agrup.asp?cesid=63&altid=321&p=KYMCO%20|%20XCITING %20250
Arkadaşlar merhaba;
Daha önce de belirttiğim gibi 20-25 gün önce ilk motorumu almış bulunmaktayım. Ancak varyatörden gelen ses, ilk kalkışta vibrasyon (tekleme tarzında) ve kilometre saatini sıfırlanabilir konuma alamamam gibi bir takım sorunlarım var. (ah şu sorunlar da olmasa)
Bu sorunlardan da kurtulup kafam rahat bir şekilde binmek istiyorum artık.
Sizden ricam ise işçiliğine ve dürüstlüğüne güvendiğiniz bir Kymco servisi tavsiyesi olacak. Kymco'nun internet sitesinden baktım İstanbul'da baya bir yerde var.
İstanbul / Sefaköy bölgesinde ikamet ediyorum ancak Avrupa - Anadolu farketmez. Heryere gidebilirim, yeter ki işinin ehli olsun. Herkese çok teşekkür eder, güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.
Varyatördeki ses ve titreme sorunun çözümünü kısa süre önce bulduk. arka varyatör aşırı ısındığından dolayi ve debriyaj balatalarının yayları çok sıkı olmasından dolayı oluşuyor bu problemler. arka varyatör tasınıza 3-4 tane delik açtırırsanız ses ve tıtreme sorununu büyük ölçude ortadan kaldırabilirsiniz. ayrıca debriyaş balatalarına biraz daha hassas yaylar takarak motorunuzu çok rahat bi konuma getirebilirsiniz. Denemenizi tavsiye ederim.
Ben de cuma günü yeni motoruma biniyorum ama 2012 model alabildim 2013 e param yetmedi bakalım nasıl bir 250. sym kullanmıstım ama kymco 250 nin durusu ve fren sıstemı bıraz daha ilgimi cekti
Selamlar;
Bugün motorumun kayışını ve ağırlık setini ve varyatörü sökmüşken hava filtresinide değiştirdim.yalnız hava filtresini yerinden çıkarmak için sele altı bagaj bölmesinide komple sökmek zorunda kaldım. hava filresi haznesinin motora giriş bağlantısı bagajı yerinden sökmeden ayrılmıyordu.Komple sele altını dışarıya almak daha iyide oldu. Eletrik tertibatında bulunan bir kaç soketin dış muhafazası sıcak ortamdan etkilendiğinden çürümeye yüz tutmuştu.bu dış izalasyon plastikleri komple ayıklayıp yerine araç şamriyel lastiklerinden parça kesip iyice sıkı sıkı sardım.üzerindende bir kaç plastik cırt kelepçelerle sabitledim.En azından bundan sonra yıkatırken veya sıcak ortamdan etkilenip biçimsiz bir yer ve zamanda oksitlenip yolda sıkıntı yaratmaz.
ayrıca yine motor bölümünü ortaya çıkarmışken sol ayak müşürü soketinden ayırdım.Yalnız burada buradaki sokette köprüleme yapmak gerekiyordu.Kısa süreli duruşlarda motoru stop etmeden sol ayağı açıp inmek daha pratik olur diye düşündüm. gereksiz marş yapmamış olurum en azından.
Varyatör kayışı olarak belt ve dayko marka kayışlardan tercihimi daykodan yana kullandım.üzerinde çıkan kayış orijinal ekipman olarak mıtsobıshı marka çıktı.ve 15000 kmde oldukçada iyi durumda olduğunu gördüm.ama bir daha sökme takma ile uğraşmamak için değiştirdim. çıkan kayışıda yedek olarak muhafaza ederim.
kymco xcting 250 ve 500 kullanıcılarına faydalı olması bakımından dayko ürün kodunu gösterir fotosunu ve dayko fiyat listesini ekledim. fiyatlar eurodur.
Ağırlıksetinin değişiminden sonra kalkış ve yürümesi oldukça değişti.üzerinde çıkan kayış orijinal ekipman olarak mıtsobıshı marka çıktı.ve 15000 kmde oldukçada iyi durumda olduğunu gördüm.ama bir daha sökme takma ile uğraşmamak için değiştirdim. çıkan kayışıda yedek olarak muhafaza ederim.
ağrlık seti:39 lira (orijinal)
hava filtresi:35 lira(orijinal)
kayış: 100 lira dayko (kdv siz fiyat)
Vesselam..
Hepinize merhaba bende bugün xciting 500 ile aranıza katıldım gerçekten çok güzel bir maxiscooter ama ön rüzgarlıkla alakalı çok citti bir sıkıntım var komple siyaha boyamışlar önümü göremiyorum o sıkıntıyı hallettimmi motor mükemmel
merhaba arkadaşlar KymcoXciting 250i almak istiyorum 2el tavsiye edermisiniz performansı nasıldır 2elde hızlımıdır
birde kafamda daelim s3 var ama kararsız kaldım
2. Eli bilmem ama motor sağlam ;)
herkese merhaba öncelikle bende kymco süper8 var 11000 bakımı yaptırıcamda kymco yedek parça alabileceğim istanbulda düzgün bi yer varmıdır anadolu yakası tercihimdir
Merhaba
xciting kullanıcılarına bir sorum olacak;
Dün park halinde bir xciting 250 gördüm, muhtemelen 2013 modeldi, biraz inceledim, çok da beğendim.
Ön disklerde ABS sensörü gördüm fakat Kymco'nun sitesinde ABS olduğuna dair birşey bulamadım, bu modellerde ABS var mıdır, yok mudur?
Yok,CBS var, ön-arka birlikte tutuyor. O sensör hız sensörü diyenler var, doğrusunu bilmiyorum.
kymco xciting 250
Arkadaş lar Merhaba ben bir şey danışmak istiyorum sizlere yardim ci olan arkadaşlara simdiden Teşekkürler ben kymco xciting 250 ile 300 luk olan tgb xmotion 300 efi arasinda kaldim ama tgb hakinda pek bisey bilmiyorum ama grunumu çok guzel sizce hangisi bana yardimci olup bilgilerinizi paylasirmiziniz
---------- Post added at 19:30 ---------- Previous post was at 18:18 ----------
kymco xciting 250
Arkadaş lar Merhaba ben bir şey danışmak istiyorum sizlere yardim ci olan arkadaşlara simdiden Teşekkürler ben kymco xciting 250 ile 300 luk olan tgb xmotion 300 efi arasinda kaldim ama tgb hakinda pek bisey bilmiyorum ama grunumu çok guzel sizce hangisi bana yardimci olup bilgilerinizi paylasirmiziniz
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)