bırak topiğ unutmasını.siteyi unuttu Mert abi zaten titanda almadı
bırak topiğ unutmasını.siteyi unuttu Mert abi zaten titanda almadı
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
çok var teo kardeş. Ama motorlarda no problem ne yazsınlarki? Burası şenlense bende şenlencem
:D Dur bakalım yazaduralım belki canlanır... Ya Adem, şimdi 150'lik piston, silindir ve silindir yuvası alsam, subapları da değişecek miyim? Sübap kapağı filan? Senin motorda nasıl oldu? krank kolu filan değişti mi onlar?
arkadaslar bende cin mali bir motor ama ama motor blogu cg 150 dedikleri motorlarinkinden balansorsuz tek egzostlu olan ben simdi bunu 250 cc ye cikartmak istiyorum fakat istanbulda guvenip de yaptirtacagim kinseyi bulamadim sonrada basligi gorunce bir sorayim dedim varmi bildiginiz gercekten saglam bir usta komple 250 ye cevirecek biri
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
150'den 250 cc olmaz bence, kranktır şudur budur kaldırmaz galiba, ama 200 cc denenebilir. Ha ben komple motoru değiştireceğim diyorsan linklere bii gözat derim...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78082093/detay
http://denizmotortr.com/kategori.asp?id=112
http://www.motostar.com.tr/ZONGSHEN-...SI&motostar&32 (bu linkde 350 cc ye kadar komple motor var ama fiyat bilinmiyor ve Antepte...)
ya teo kardeş. Nedense yazdıklarını hep sonra görüyorum. cevap vereyim hemen. Benim motorda orjinal silindir gömleği komple çıkartılıp daha geniş bi gömlek çakıldı. 155 cc falan. Piston numarasını bilmiyorum. Krank, krank kolu, krank rulmanları hala orjinal. Hafif bi karburatörle oynandı. Sübaplar ve horozlar bide sübap yayları değişti. Üst kapak, alt kapağa göre taşlandı,
Elektirik üreten statatörler değişti. Daha güçlü bobin takıldı. Serçe parmağım kalınlığında daha iletken buji kablosunu 40 tl ye aldım.daha iletken olanından. Güçlü akımlar için buji piposu, iridyum buji, devir kesici iptali vs vs vs fazla devir çevirdiği için, fazla devire uygun olmadığı için uzun yolda yağı buhar edip karteldeki yağ taşıntı hortumundan atıyor. Yani uzun yol yapıldığında biraz yağ ilavesi gerekiyo. Başka bi sıkıntısı yok. Bu arada motorum 80 binde. Tork mükemmel. İvleme ve hızlanma mükemmel. 10 litre ile 350 km falan yapıyo. Oda dötünü çıkartarak sürersem.
vay vay vay bizim yumurtacı ademe bak birde bana yarışalım ben seni geçerim diyor motor da ne var ne yok değişmiş
allahına kadar apache style olmuş hemde 155 cc bızıklanmayan bi yeri kalmamış
eğer orj cg beni geçsin ybr yi yakarım
adem bir daha bana ahkam kesip ben yolda br lerin alayına basıyorum tokadı dersin benim motora da bunları yapsak bende 150cc alayına duman attırırım
uzun ola çıkarken yanına yağ almayı unutma adem yatak sarmasın sonra
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Ah ulen yakalandık şimdi cevap vereyım motorum % de 100 orjinalken bile gayet güzel tokatlıyodum ybrleri. sadece 2004 model 12.5 beygir olanların arkasında kalıyodum 2004 model hariç tozunu attırıyodum. Benim motorun orjinal gücü 11 hp 9.8 tork. 2002 modelden sonra gelen cg 125 lerde aynı güce sahip. Sadece brezılyadan gelen deposunda kocamaan titan yazan cg ler 12.5 hp torkuda 10 kusur. Yani anlıcan titan güç olarak ybr yi her türlü döver.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
evet uzun yola çıkarken yanıma yağ alıyorum. Yalan söylemem. Bide motor için bu modifikasyonları ybr kaldırmaz. Özellikle 150 cc olayı. Çünkü krank zayıf. Ya kitliyor yada kol çıkartıyor. Onun için ybr bana gelmez.
adem sana bütün samimiyetim söylüyorum o titan dediğin motor tek silindir glardoni pejo bile geçemiyordu ki bırak ybr yi
demek senin motorun oynanmamış yeri yok ulen 31 yaşında adamsın benden bile büyüksün senin ne işin var silinidir değişimi ile bırak bin orj ne güzel işte ama demek senin ruhunda da apachelik var bende ybr ile arada gazlıyorum 110 120 arası gidiyor ama benim motor orj bi değişiklik yok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ybr yi geçsin yeter bu yaştan sonra çoluk çocuğa rezil olmak istemem bu arada 32 yaşındayım. Apaçilik derken bende sadece motor modifikasyonu var. Böyle diğer apaçiler gibi aynasız, alçak amartisör, açık eksoz, rengarenk, hertarafı aydınlatmalı adamlardanda değilim. Bu arada torku ve son hızı cbf, ybr ye göre çok iyi. Motor zaten kuş gibi 105 kg. İbreyide 140 lardan aşağı doğru çok düşürdüm.
adem bi daha bana yarışalım demessin umarım her yeri oynanmış motorla yarışamam zaten..
hem arkadaş yarışırız dediğimiz zaman neden anlatmadın modifiyeleri
zaten geçeceğin belli yoksa ybr leri geçmek için mi silindiri büyüttün
sen varya durmuş u bile geçtin apachelikte haberin olsun
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
adem sana diyorum kı düz yolda rampada trafikte dağda çayırda bayırda alayında şu altımdakı ybr ile sana egzos gazını koklatmazsam bu motoru pelùşe hediye ederim..istersen 13buçuk beygir olsun senin titan istersen öne 19 arkaya 49 dişli motora 200luk piston silindir at yine de gececem benim motor full orijinal..hiçbirsey yok üzerinde motorun yalnızca ben varım üçkağıtci yumurta seni
param olsa benim titan düzde 160 yapar. Maddi imkansızlıklardan dolayı bu kadar oldu işte sonra tek rakibim cbr 250 olur 70 binde rektefeye sokayım dedim oldu olacak 150 lik olsun dedim. Birazda ben modifiye ettim. Tam oldu. Ekmekarasınada selamlar. Bu yaz sonu 195 cc ye çıkartma planlarım var. Hedef düzde rahat 145 km ile gitmek
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
ülen ekmek arası sen 45 kilosun ben 85. Oldumu şimdi bu?
oo adem faka bastın dostum bak durmuş u da çağırdım yanıma adem kurnazı oynanmış motorla bize hava yapıyormuş dedim
sen sen ol o 93 model titanla bize hava yapma
kanka yolda giderken sağı solu dükülmüyor mu?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
len adem bırak bu işleri japon du demek istedin heralde baksana sen onu türk malı yapmışsın her yerini bızıklayarak orj olsa tamam ama senin motor orj değil ki japon diyelim
sen bi ara benim motor 93 mü demiştin 92 mi demiştin benim aklımda öyle kalmış sanki
sen hiç 100000 km den önce dökülen rektefe olan ybr gördün mü de konuşuyon adem o titan değil 60000 km 155 cc yapılsın o katır gibi sağlam nerde üretildiğinin bi önemi yok ybr ybr dir
ne yaparsan yap yağını değiştirdiğin sürece 100000 önce motor ömrü bitmez
evet apache durmuşu ben getirdim gaza verdim ona ayarı
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ben o ybr ile cbf 500 kovaladım bugün trafikte at hiçbirseydir yumurta jokey hersey
benim bindiğim motorlar benzinle çalışıyorlar da ben gazla çalışıyorum pelùş çok çabuk gaza geliyorum moruk geçen gün bi hayabusa trafikte emniyet şeridinde takılı kalmış dayandım kuyruguna bekle bekle gitmiyor uyuz oldum peşinden başladım motorcuuu motorcuuu sisst lan kuryeeee yol ver de gidek la dedim busacı salak oldu bastım gaza bide teker yaptım mal oldu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)