Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Haziran 2012, 13:02
#201
Reklamlar
-
03 Haziran 2012, 06:08
#202
Çok güzel bir ganimet bulmuşsun hayırlı olsun... Zincirde gazyağını deneyebilirsin, bir iki gün gazyağında bekletirsen gayet temiz olacaktır. Ama bir sorun açacak gibiyse değişmek en iyisi... Ben aklıma gelenleri yazayım, zaten bilinen şeylerdir; Akü zaten ölmüştür değişecek. Depo içinde pas kir olmadığından emin ol bence, benzini görünce delinmeye kadar götürür. Karbüratör mutlaka temizlenecek. Hava filtresi temizlenecek, hortumun sağlamlığını kontrol et, ufak çatlaklar kolay kolay bulunmuyor, iyi incelemek lazım. Elektrik bağlantılıları muhtemelen oksitlenmiştir, söküp temizlenip tekrar bağlanacak, ama yerleri bir karışırsa ayvayı yersin. Ön amortisör yağı, buji kontrol edilecek. Disk frense, kendin uğraşma tamircide yaptır bence. Yağ filitresini temizlemeden önce yarım lt yağ koyardım ben olsam, motor çalıştıktan sonra 5 dk çalıştırıp o yağı dök gitsin. Sonra yağ filitresini temizleyip temiz yağ ile kullan derim ben... Son olarak lastikler inik olarak uzun süre kalmış bence, altta kalan yerler mutlaka deforme olmuştur, en güzeli iç dış değiştirmek. Fren, debriyaj tellerinde kasılma varsa değişecek ve ya yağlanacak. Aklıma gelenler bunlar. Çok bilmiş bilmiş yazdım da inş faydası olur...
-
03 Haziran 2012, 06:39
#203
tesisatta bişey olacağını sanmam. Teo ya bikaç bişey ekleyeyim. Bujiyi sökünce içine çok az bi miktar temiz yağ dök. İçi belki karıncalanmıştır. Aşağıdaki yağ oraya ulaşıncaya kadar segman gömlek çizilmesin. Ve ilk çalıştırmayı ayak marşıyla deneyin. İçine katacağın yağ çok az olsun. Mesela iğne şırıngasının yarısı kadar. Fazla konulursa ilk olarak aşırı komprosör olur ve marşa basılırsa dinamoyu yakar.onun için ayak marşı. Kolay gelsin.
-
04 Haziran 2012, 08:46
#204
bundan sonra tek takılacağım modeller kısmı burası. Dostlara duyrulur. Başka bi model alana kadar burdayım. 2005 e taktığım 2 devir saati patlamıştı yanmıştı. Devir saatine 3 kablo geliyo. Sarı,mavı,siyah. Sarı ve mavide elektrik yok, siyahta var. Ölçtüm rolantıde 11.8 volt yarım gaza yakın 12.8 volt. Aküyüde ölçtüm aşa yukarı aynı değerler çıkıyor. Devir saati niye yanıyor.? Amperimi fazla geliyor acaba?
-
04 Haziran 2012, 12:54
#205
Teo23 adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir ganimet bulmuşsun hayırlı olsun... Zincirde gazyağını deneyebilirsin, bir iki gün gazyağında bekletirsen gayet temiz olacaktır. Ama bir sorun açacak gibiyse değişmek en iyisi...
Ben aklıma gelenleri yazayım, zaten bilinen şeylerdir; Akü zaten ölmüştür değişecek. Depo içinde pas kir olmadığından emin ol bence, benzini görünce delinmeye kadar götürür. Karbüratör mutlaka temizlenecek. Hava filtresi temizlenecek, hortumun sağlamlığını kontrol et, ufak çatlaklar kolay kolay bulunmuyor, iyi incelemek lazım. Elektrik bağlantılıları muhtemelen oksitlenmiştir, söküp temizlenip tekrar bağlanacak, ama yerleri bir karışırsa ayvayı yersin. Ön amortisör yağı, buji kontrol edilecek. Disk frense, kendin uğraşma tamircide yaptır bence. Yağ filitresini temizlemeden önce yarım lt yağ koyardım ben olsam, motor çalıştıktan sonra 5 dk çalıştırıp o yağı dök gitsin. Sonra yağ filitresini temizleyip temiz yağ ile kullan derim ben... Son olarak lastikler inik olarak uzun süre kalmış bence, altta kalan yerler mutlaka deforme olmuştur, en güzeli iç dış değiştirmek. Fren, debriyaj tellerinde kasılma varsa değişecek ve ya yağlanacak. Aklıma gelenler bunlar. Çok bilmiş bilmiş yazdım da inş faydası olur...
Teşekkürler bilgilerin için evet ganimet gerçekten mükemmel motoru çalıştırdık heman hemen seninde söylediğin şeyleride yaptık akü değiştirdim,castrol magnetik 10/40 yag aldım çalıştırmadan önce değiştirdim, hortumları kabloları kontrol ettik herşey daha iyi gibi görünüyordu, zinciri sökmek için 1 saat uğraştık ama sökmeyi beceremedik amortisörün sökülmesi gerekiyordu onada hiç girmedik zinciri wd 40 pas sökücü kullanıp iyice fırcaladım ve yağladım motoru eve getirdim ayrıntılı bakımları bizzat kendim yapmak istedim (Ade arkadaşımızın dediği ayak marşı benim motorda yok!) evde daha ayrıntılı bir bakım yaptım lastiklerden orta dişliden ön tekerden koltuktan tutup becere bildiğim herşeyi kontrol edip yağlanması gerek yerleri yağladım...birazdan resim yüklemeyi becerebilirsem yükleyecem...
-
04 Haziran 2012, 19:09
#206
mehmet arkadaşım 2005,2006 modellerde ayak marşı var. 2007 de yok demişsin. Orjinalindemi yok yoksa sökülmüşte ondanmı yok,?? 2006 dan sonra honda titan satılmadı biliyom ben. 2007 model nerden alınmış acaba?
-
05 Haziran 2012, 11:38
#207
-
05 Haziran 2012, 22:09
#208
tamam gördüm. Bendeki 2005 titanın aynısı kadro olarak. Maşaallah çok temiz. Bu kadar temiz bulmak mucize gibi bişey. Bendeki 2005 tekinden farkları şunlar:ayak marşı, cg 125 ler standart 11 hp dir. 2003 - 2007 modeller arası. Depoda kocaman titan yazanların,yani cg lerin titan modellerinin gücü 12.5 hp dir. Gene 2003-2007 modeller arası. Cg 125 ile honda titan arasındaki fark budur. Honda titanlarda cg serisidir. Ama ne hikmetse cg ile titan arasında 1.5 hp oynar.
-
05 Haziran 2012, 22:18
#209
hay yavrum titana bak sanki sıfır honda eskiden güzel motor yaparmış baksana üzerindeki lastikler orj pirelli
bende böyle bi titan alacaktım 2006 model daha 8000km de ama ben motoru satana kadar adam motoru satmış
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
05 Haziran 2012, 22:31
#210
fatih o titan değil cg 125. Titandan tek farkı 11 hp olması. Oda ybr de yok
-
05 Haziran 2012, 22:34
#211
adem ybr onlar kadar güçlü olmayabilir ama unutma onlar da ybr kadar konforlu değil
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
05 Haziran 2012, 22:38
#212
fatih ben konforundan memnunsam sorun yoktur
-
05 Haziran 2012, 22:42
#213
-
05 Haziran 2012, 22:46
#214
eski modeller açcık kıpraşır. Ona ok. Ama yeni 2004,2005, 2006 lara bindinmi hiç? Onlar pek kıpraşmaz.
-
05 Haziran 2012, 22:52
#215
ademcim ne kadar kıpraşmıyor desende gene de çok sesli çalıştığı için bence konforsuz..
zaten 125 cc motora binyorum en azından o bari iyi sağlam konforlu olsun dedim ybr aldım ustam apache alalım dedi bende biraz araştırdım ybr den titreşimli olduğu için almadım
benim için konfor en ön sırada geliyor malum artçı lı geziyorum her daim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
05 Haziran 2012, 22:58
#216
benim artcısız motora binmeme oranım %90 dır. 96 nın eksoz sesini hiç bir 125,150 cc ye değişmem. Yeni modellerin orjinal sesi , ybr nin orjinal sesinden azdır. Hatta hiç yoktur. Kask taktınmı duymazsın bile.
-
07 Haziran 2012, 13:28
#217
-
07 Haziran 2012, 17:23
#218
yağlar pahalı be hacıı. 15 w 40 castrol alıyorum koyuyorum motor uçak gibi oluyo 16 tl
-
08 Haziran 2012, 10:45
#219
-
08 Haziran 2012, 15:09
#220
kardeş motorun çok güzel. Satılıkmı? Titan koleksiyonuma 4cü lazım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler