her tür olumlu veya olumsuz görüş rica ediyorum.yakıt,performans,ikinci elde durumu bunun gibi her şey olabilir..
her tür olumlu veya olumsuz görüş rica ediyorum.yakıt,performans,ikinci elde durumu bunun gibi her şey olabilir..
abi aslında coğu olumlu bi makine yakıtı bence okadar kötü değil diğer race lerle orantılı olarak hız ve performans cok cok öte bi durumda fakat debriajları cabuk kemiriyo diyenler var ben kendim görmedim en yakım kanki yıllarca ninja kullandı bu yaz yenisi alıcak nasipse cok memnun en artı özelliği kadro kusursuz sağlamlıkta yani motorun volvo su gibi dusun
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
sevgili abzah er6 f kullanıcı olarak bilmek istediklerini bana sorabilirsin...
hocam genel olarak acıklasana nasıl 1 makine
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
arkadaşlar genel olarak kawasaki er6 f:
spor görünümlü touring hoş bir makine.. azami hızı 215 gördüm.. yakıt tüketimi ( burada kurşunsuz 95 oktan benzin kullanıyorum. 2.75 ytl/litre: spor kullanım 175 YKR/km... normal kullanım 140-150 ykr/km de..
ben daha önce twister kullanıyordum. ortalama 130-140 ykr/km de yakıyordu.(genel de 110-120 km hızlarda) 250 cc motora göre kıyaslarsan 650 cc olan kawa er6f yakıtta gerçekten çok cimri.
Ağırlık merkezi önde olduğu için profesyonel olmayan motor kullanıcılarının hatalarını kolaylıkla tolere edebiliyor.isteğin dışı bu motora kafa kaldırtamazsın. arka hafif olduğu için pati çekiyor.
Ben ce kusurları da şunlar: Öncelikle z-moto dan tüm kawa kullanıcıları şikayetçi..( siteden araştırdığım kadarıyla) benim motor 2006 model siyah 11 bin km de. rutin bakımları dışında başka bir problemim olmadı.
motorun arka tekerleği üzerine küçük bir çamurluk olsa iyi olur diye düşünüyorum( fazerlerde olduğu gibi.. hatta yaptırmayı düşünüyorum) Grenajlar da zamanla zırıltı benzeri sesler geliyor.. ben grenaj kenarlarına bağlantı kenarları üzerine çift taraflı bantlar çektim olay halloldu.
aklıma gelenler bunlar..merak ettiklerini buradan yazabilirim.diğer er6f kullanıcıları da yazarlarsa iyi olur.
Benim de istediğim modeller arasında olan bir motosiklet.Gerek şekli şemali,gerek sınıfına göre sunduğu gücü,gerekse de rahat oturma pozisyonu ve kullanımıyla tercih edilebilecek bir model.Tek endişe ettiğim kawasakinin servis ağının iyi olmadığı ve parça sıkıntısı yaşatabileceği üzerine yapılan yorumlar.Acaba gerçekten bu konuyla ilgili büyük bir sıkıntı var mı?Yoksa büyütülecek bir problem değil mi?Şayet bu motoru kullananlar ve servisleriyle parça açısından bizzat muhattap olanlar biraz bilgi veirilerse,bu konu da tam olarak açıklık kazanır.
Benim de istediğim modeller arasında olan bir motosiklet.Gerek şekli şemali,gerek sınıfına göre sunduğu gücü,gerekse de rahat oturma pozisyonu ve kullanımıyla tercih edilebilecek bir model.Tek endişe ettiğim z-moto ve servis ağının iyi olmadığı,parça sıkıntısı yaşatabileceği üzerine yapılan yorumlar.Acaba gerçekten bu konuyla ilgili büyük bir sıkıntı var mı?Yoksa büyütülecek bir problem değil mi?Şayet bu motoru kullananlar ve servisleriyle parça açısından bizzat muhattap olanlar biraz bilgi verirlerse,bu konu da tam olarak açıklık kazanır.
ER6n ile ilgili soru olan bana sorabilir.kullanıcısı olarak tüm sorulara açığım
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
merabalar
yaklaşık 1 yıldır forumu takip ediyorum ama ilk mesajımı yazmak bu güne nasipmiş . bir çok motor düşündükten sonra er6 f te karar kılmaya başladım.birçok arkadaş motorla ilgili bilgi ve tecrübelerini aktarmış ancak ardçı konusunda bi görüş göremedim. yeterince rahat edilirmi acaba kullanan rakadaşlar yardımcı olursa çok mutlu olucam
yanlız kullanmam pek mümkün değil de
İlk motor olmayacak kadar agresif bir motordur kendileri
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
bugun kullanma fırsatı buldum
cok kısa bı sure
cbra gore cok rahat ve dık pozısyonu
cok cabuk ıvmelenıo aynı sekılde cok cabuk yavaslıo
mukemmeldi..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
dostum ardcının oturduğu kısım racingler gibi çok yüksek değil ayrıca sele tek bölümden oluştuğu için oturanlar hiç şikayet etmedi.zaten selenin kendisi kullanılan maddeden dolayı çok rahat.ardcıı isterse yanlardaki tutacaklardan,isterse benzin deposundan rahatlıkla destek alabiliyor.
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
Bugün ben de burdizo arkadaşımın motosikletini kullanma şerefine eriştim (er6-f)
Motosiklet selesi gayet rahat, oturuş ve sürüş pozisyonuna alışmam sedece 30 saniye sürdü. sürüş karakteri ve amortisörleri tatlı sert denebilir. İş ivmelenme konusuna gelince kendisinden beklenmeyecek karar atik asfaltın da soğuk olması nedeniyle 2. viteste gazı tam açmamama rağmen patinaja düştüğü oldu. Hız konusunda hiç zorlanmadan göstergede yazan 220 kmye ulaştı. üstelik daha 5. viteste ve devir saati kırmızıya girmeden. Tabi biz de emanet mal diyerekten dahasına asılmadık ama güzel bir havada 240 ı da görürse şaşırmam.
Olumsuz yönüne gelince belki de kendi motorumdan alıştığımdandır hızını hiç belli etmeyen bir motosiklet. İnsan o motordan o sürati ummadığı ve motosiklet te hızını pek belli etmediğinden frene dokununca ne kadar hızlı gittiğini anlıyor, bu yüzden alınacaksa abs li modeli alınmalı derim.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Kawasaki Er-6f / Ninja 650R
Resimler
Teknik Özellikler
Fiyatı: ER-6f > 8.600 Euro / ER-6f ABS > 9.500 Euro (Yurt dışında 9.399$)
Yeni konu açıyordum. Bu başlığı yeni fark ettim. Ben de buraya ekledim
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
bende onu sorcaktım
kadran 220? benım gordugum ve kullandıgımdada oyleydı
not hem f hemde n kullandım
:D
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Bu yazıdan nasıl göstergede 240 yazdığı gibi bir izlenime ulaştınız anlamadım 240 yapma meselesine gelince ben farazi konuştum. göstergede 240 yazmaması o hıza ulaşamayacağı anlamına da gelmez zaten (gösterge hatası konusu başlıbaşına ayrı bir mesele tabi). Daha önce de yazdığım gibi 220 deyken devir saati daha kırmızı bölgeye bile girmemişti ve henüz 5. vitesteydim.Hız konusunda hiç zorlanmadan göstergede yazan 220 kmye ulaştı. üstelik daha 5. viteste ve devir saati kırmızıya girmeden
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
ama güzel bir havada 240 ı da görürse şaşırmam.
yazından dolayı yazmıstım ben
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)