Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5181
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı iskampavya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sabah Oğlum ile birlikte sabah İzmir'e yola çıktık, birkaç saat orada gezdik tozduk, dönüşe kulağını çınlattım biz 500km sürünce yorulduk diyoruz tommygun tek marşta 800, 1000km yol yapıyor nazarlar değmesin dedim kendi kendime.
    Ben antrenmanlıyım, siz de vakit bulsanız sürekli uzun yollar yapsanız siz de alışırsınız. Gerçi sürmekten konfor sele bile kütük gibi olmuş, toto ağrıtıyordu. Gittim yeni konfor sele aldım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

    Alıntı tecrube0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    45 Plaka ile hiç karşılaşmamış olman mümkün değil
    Bu sefer gördüğüm 45 plakalılar gerçekten güzel sürüyorlardı. Utandım onlar hakkında olumsuz yorum yapmaya.
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5182

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    tommygun bunu beğendi.

  3. #5183
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Açık konuşmak gerekirse ben, benim motorun vitesinden şikayetçiyim.

    Motoru aldığımda vites kolu siyaha boyalıydı, o boyayı söktükten sonra zamanla pas yaptı. Pası temizliyorum ama yeniden oluşuyor. Bir de vites kolunun plastiği hafiften parçalanmış gibiydi ve ayakkabının üstüne zarar veriyordu, gittim cg plastiği taktım, sorunu giderdim.

    Çok şükür 114.000 km.de boşu bulamama, vites geçmeme, sahte boş vites vs yaşamıyorum ama bunun da nedeni sanırım yağ değişim periyotlarını atlamayıp motora uygun, iyi bir yağ kullanmam.
    MrJ ve espresso bunu beğendiler.

  4. #5184

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    he konuyu görünce birde youtube'da önüme düştü diye attım kawasakide motor hiç haraket etmiyorsa ilk seferde 1'den yukarı tamda çekilse pedal direk boşa geçiyor. Diğer motorlarda biraz fazla itince 2'ye geçiyor.

    bilek nasıl oldu iyileştimi bu arada.
    tommygun bunu beğendi.

  5. #5185
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı MrJ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    he konuyu görünce birde youtube'da önüme düştü diye attım kawasakide motor hiç haraket etmiyorsa ilk seferde 1'den yukarı tamda çekilse pedal direk boşa geçiyor. Diğer motorlarda biraz fazla itince 2'ye geçiyor.

    bilek nasıl oldu iyileştimi bu arada.
    Çok şükür toparladım, bileğimde çok çok az bir sıkıntı kaldı, o da bugün yarın geçer diye umuyorum.
    MrJ ve espresso bunu beğendiler.

  6. #5186

    Üyelik
    27 Eylül 2023
    Şehir
    İstanbul
    2006 er6n için ters teleskobik maşa hangi modelden çıkma takılabilir

  7. #5187
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Sürüş anlamında ters teleskobik maşayla devasa bir fark yaşamayacaksınız, aynı kasaya sahip 2008 modelini kullanıyorum ve it gibi kullanmama rağmen sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum. Orijinal ön amortisörlerinizin yağını, keçesini değiştirdiğinizde size fayda sağlayacaktır. Amortisörleriniz kazalıysa ve orijinal bulamıyorsanız muadil olarak Mt25 ya da Mt07 ön amortisörlerini kullanabilirsiniz.

    Ön amortisörden ziyade önceliğiniz yağ seviyesi kontrolü olursa çok daha iyi olur.

  8. #5188

    Üyelik
    27 Eylül 2023
    Şehir
    İstanbul
    forumda yol tutuşunu ve fren performansını çok etkilediği yazıyordu fakat yıllardır er6 kullanıcısının yorumunu almak daha iyi geldi teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

    keçesi 2-3 ay önce değişti fakat 2 hafta önce haftasonu çıkardığımda ufaktan bi yağ sızması vardı bezle temizledim ve daha da akmadı er6n imi ömürlük kullanmak istediğim için güzel parçalar takmak istiyorum

  9. #5189
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı birhatacet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forumda yol tutuşunu ve fren performansını çok etkilediği yazıyordu fakat yıllardır er6 kullanıcısının yorumunu almak daha iyi geldi teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

    keçesi 2-3 ay önce değişti fakat 2 hafta önce haftasonu çıkardığımda ufaktan bi yağ sızması vardı bezle temizledim ve daha da akmadı er6n imi ömürlük kullanmak istediğim için güzel parçalar takmak istiyorum
    Hayırlısı olsun, amortisörde kıl kadar eğrilik, çizik bile olsa ya da sıkıntılı bir tümsekten çok sert geçtiğinizde bile yağ kaçırması olası. Tabi ki karar sizin ama bugün motorunuza ters maşa sıfır sistem uygulamanız en az 30.000 TL. 18 senelik motor için bu yatırımı yapmaya değer mi bu sorunun cevabını siz daha iyi değerlendirirsiniz. Bizim orijinal amortisörlerimiz bakımlı olduğu sürece, iyi de bir lastik kullanıyorsanız emin olun sizi yarı yolda bırakmayacaktır.
    espresso bunu beğendi.

  10. #5190
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bu sabah Amasra'ya gidip dönmek için sabah 5'e alarm kurup kalktım. Havanın yağmurlu olduğunu görünce ettiğim gün yüzü görmemiş küfürlerin haddi hesabı yoktu. Dedim "neyse bunda da bir hayır vardır" kaldım evde ama içim içimi yiyor, 10:30 gibi iyice darlandım ve yağmuru sallamayıp çıktım dışarı. Büyükçekmece'den tam Avcılar Denizköşkler'e gelirken baktım motorda bir gundilik var, sabit gazda itme çekme yapıyor, motor hızlanmıyor ve aşırı derecede ısınıyor, dedim "herhalde ya buji pipoları gevredi ya bujilere su kaçtı birşey oldu" çünkü motor tek silindir gibi çalışmaya başladı ve titreşim inanılmaz arttı. Florya sapağı öncesi Opet'e kendimi zor attım, bir 20 dk mola verdim, sonrasında motoru çalıştırdım ve sorun devam ediyordu, dedim "Bayram öncesi Pazar Pazar motoru elime aldım" Ustamı aradım ne yapabiliriz diye, bana motoru boşa almamı ve imansızca devir yükseltip gaz vermemi söyledi. Bir 5 dk ara ara uyguladım, sonra dönüş için yola koyuldum, sıkıntım geçti, düzeldi ama yarın garanti olsun içim rahat etsin diye yine de ustama gidip pipoları ve bujileri kontrol ettireceğim.
    espresso bunu beğendi.

  11. #5191

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sabah Amasra'ya gidip dönmek için sabah 5'e alarm kurup kalktım. Havanın yağmurlu olduğunu görünce ettiğim gün yüzü görmemiş küfürlerin haddi hesabı yoktu. Dedim "neyse bunda da bir hayır vardır" kaldım evde ama içim içimi yiyor, 10:30 gibi iyice darlandım ve yağmuru sallamayıp çıktım dışarı. Büyükçekmece'den tam Avcılar Denizköşkler'e gelirken baktım motorda bir gundilik var, sabit gazda itme çekme yapıyor, motor hızlanmıyor ve aşırı derecede ısınıyor, dedim "herhalde ya buji pipoları gevredi ya bujilere su kaçtı birşey oldu" çünkü motor tek silindir gibi çalışmaya başladı ve titreşim inanılmaz arttı. Florya sapağı öncesi Opet'e kendimi zor attım, bir 20 dk mola verdim, sonrasında motoru çalıştırdım ve sorun devam ediyordu, dedim "Bayram öncesi Pazar Pazar motoru elime aldım" Ustamı aradım ne yapabiliriz diye, bana motoru boşa almamı ve imansızca devir yükseltip gaz vermemi söyledi. Bir 5 dk ara ara uyguladım, sonra dönüş için yola koyuldum, sıkıntım geçti, düzeldi ama yarın garanti olsun içim rahat etsin diye yine de ustama gidip pipoları ve bujileri kontrol ettireceğim.
    Geçmiş olsun, umarım tahmin ettiğin gibi basit bir sorundur.

  12. #5192
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, umarım tahmin ettiğin gibi basit bir sorundur.
    Dönüşte sorun düzeldiği için bence basit gibi ama yine de pipolar ve bujileri yenilesem çok sağlıklı olacak.
    espresso bunu beğendi.

  13. #5193

    Üyelik
    24 Ekim 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cf Moto 250 Nk
    hocam kawasaki er6f alacağım da.exper için istanbul içi anadolu yakası usta önerisi alabilir miyim?(avrupa yakası da olur)
    Liberté, Egalité, Fraternité

  14. #5194
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı byns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam kawasaki er6f alacağım da.exper için istanbul içi anadolu yakası usta önerisi alabilir miyim?(avrupa yakası da olur)
    Şimdiden hayırlı olsun. Youtube'da bolca videoları olan bir arkadaş var, Analiz moto eksper diye, bu arkadaşın videoları bana güven verdi. Yeri Ümraniye'de https://g.co/kgs/wjJdZt7

    Benim kendi ustama da gidebilirsin, yıllardır sök tak iyice hakim Er6F'e. Daha önce de ekspertiz için şehir dışından gelen bir arkadaşı yönlendirmiştim, o da memnun kaldı. Merdivenköy'de Medical Park Hastanesi arkasında Yakup Motor, ustamın adı Yakup Çiçek, buraya gidersen de selamımı söyle https://g.co/kgs/9YrFxe3
    espresso ve byns bunu beğendiler.

  15. #5195
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    18 Temmuz'da motorumla Aydın'da yolda kalmamdan dolayı 1,5 aydır neredeyse motorsuzdum. Yaz sezonunu 1,5 ay motor sürmeyerek geçirdim. Motorumun sıkıntısı normal marş alması ama debriyajı çektiğimde devir düşüp stop etmesi, bir şekil motoru yürütsem bile 50 metre sonra yeniden stop etmeseydi. Aydın'da motoru emanet ettiğim usta 2 haftanın sonunda buji, buji piposu ve yakıt pompa motorunun değişmesi gerektiğini söyledi. Ben de 2 hafta sonunda Aydın'da motoru teslim alıp İzmir'e getirdim. Buji ve pompa motorunu ülke içinden bulup sipariş ettim, buji piposu Türkiye'de yoktu ve Amazon üzerinden yurtdışından getirttim (yan sanayi) , sonrasında hazır el değmişken hava filtresi ve soğutma sıvısını da yenileyeyim dedim ve tüm malzemelerle birlikte İzmir'de tecrübe ve işçiliğine güvendiğim ama çok yoğun olan bir ustaya teslim ettim. O da anca 2 haftada bu değişimleri yapabildi ve bugün motorumu teslim aldım. Velhasıl Buji pipoları (990 TL) , Bujiler (1146,88 TL) , Hava filtresi (494,40 TL) , benzin pompası motoru (1156,09 TL) , Soğutma sıvısı (405 TL) değişti. ustaya 2500 TL işçilik ödeyerek 9.192 TL'ye şimdilik sorunumu çözdüm. Yarın İzmir'den İstanbul'a motorla gidiyorum, uzun yolda anlayacağım düzelmiş mi yoksa sıkıntı başka yerde mi diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    18 Temmuz'da motorumla Aydın'da yolda kalmamdan dolayı 1,5 aydır neredeyse motorsuzdum. Yaz sezonunu 1,5 ay motor sürmeyerek geçirdim. Motorumun sıkıntısı normal marş alması ama debriyajı çektiğimde devir düşüp stop etmesi, bir şekil motoru yürütsem bile 50 metre sonra yeniden stop etmeseydi. Aydın'da motoru emanet ettiğim usta 2 haftanın sonunda buji, buji piposu ve yakıt pompa motorunun değişmesi gerektiğini söyledi. Ben de 2 hafta sonunda Aydın'da motoru teslim alıp İzmir'e getirdim. Buji ve pompa motorunu ülke içinden bulup sipariş ettim, buji piposu Türkiye'de yoktu ve Amazon üzerinden yurtdışından getirttim (yan sanayi) , sonrasında hazır el değmişken hava filtresi ve soğutma sıvısını da yenileyeyim dedim ve tüm malzemelerle birlikte İzmir'de tecrübe ve işçiliğine güvendiğim ama çok yoğun olan bir ustaya teslim ettim. O da anca 2 haftada bu değişimleri yapabildi ve bugün motorumu teslim aldım. Velhasıl Buji pipoları (990 TL) , Bujiler (1146,88 TL) , Hava filtresi (494,40 TL) , benzin pompası motoru (1156,09 TL) , Soğutma sıvısı (405 TL) değişti. ustaya 2500 TL işçilik ödeyerek 9.192 TL'ye şimdilik sorunumu çözdüm. Yarın İzmir'den İstanbul'a motorla gidiyorum, uzun yolda anlayacağım düzelmiş mi yoksa sıkıntı başka yerde mi diye.
    Yanlış hesaplamışım, işçilik dahil 6.692 TL harcamışım
    Motoseverrr, Cyan, Osm@n ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #5196

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    18 Temmuz'da motorumla Aydın'da yolda kalmamdan dolayı 1,5 aydır neredeyse motorsuzdum. Yaz sezonunu 1,5 ay motor sürmeyerek geçirdim. Motorumun sıkıntısı normal marş alması ama debriyajı çektiğimde devir düşüp stop etmesi, bir şekil motoru yürütsem bile 50 metre sonra yeniden stop etmeseydi. Aydın'da motoru emanet ettiğim usta 2 haftanın sonunda buji, buji piposu ve yakıt pompa motorunun değişmesi gerektiğini söyledi. Ben de 2 hafta sonunda Aydın'da motoru teslim alıp İzmir'e getirdim. Buji ve pompa motorunu ülke içinden bulup sipariş ettim, buji piposu Türkiye'de yoktu ve Amazon üzerinden yurtdışından getirttim (yan sanayi) , sonrasında hazır el değmişken hava filtresi ve soğutma sıvısını da yenileyeyim dedim ve tüm malzemelerle birlikte İzmir'de tecrübe ve işçiliğine güvendiğim ama çok yoğun olan bir ustaya teslim ettim. O da anca 2 haftada bu değişimleri yapabildi ve bugün motorumu teslim aldım. Velhasıl Buji pipoları (990 TL) , Bujiler (1146,88 TL) , Hava filtresi (494,40 TL) , benzin pompası motoru (1156,09 TL) , Soğutma sıvısı (405 TL) değişti. ustaya 2500 TL işçilik ödeyerek 9.192 TL'ye şimdilik sorunumu çözdüm. Yarın İzmir'den İstanbul'a motorla gidiyorum, uzun yolda anlayacağım düzelmiş mi yoksa sıkıntı başka yerde mi diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------



    Yanlış hesaplamışım, işçilik dahil 6.692 TL harcamışım
    Hadi gözün aydın abi, Rabbim daha can sıkıcı şeyler vermesin.
    tommygun bunu beğendi.

  17. #5197
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi gözün aydın abi, Rabbim daha can sıkıcı şeyler vermesin.
    Deplasmandayım, şu başıma gelen İstanbul'da başıma gelse yurt dışı siparişiyle beraber 1 hafta 10 günlük işti ama Ege'yi tanımaya çalışıyorum, buralar benim oralardan farklı.
    espresso bunu beğendi.

  18. #5198

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Geçmiş olsun @tommygun. Sorunsuz varırsın İstanbul'a inşallah.
    tommygun bunu beğendi.

  19. #5199

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deplasmandayım, şu başıma gelen İstanbul'da başıma gelse yurt dışı siparişiyle beraber 1 hafta 10 günlük işti ama Ege'yi tanımaya çalışıyorum, buralar benim oralardan farklı.
    Gayet normal abi ya, insanın alışık olmadığı yerler olunca yapamıyor kimi şeyleri. Oradaki ustalardan memnun kalabildin mi abi?

  20. #5200
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun @tommygun. Sorunsuz varırsın İstanbul'a inşallah.
    Varamazsam da motorun ırzına geçeceğim, doggy style yapacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet normal abi ya, insanın alışık olmadığı yerler olunca yapamıyor kimi şeyleri. Oradaki ustalardan memnun kalabildin mi abi?
    Ustaların esnaflığı ve kabiliyeti iyi ama çok yoğunlar. Malzemeler zaten benden, bu işlem en fazla 1-2 gün sürmeliydi.
    Cyan, Motoseverrr ve espresso bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler