herkese merhaba bu motordan almayıdüşünüyorum artıları eksileri nelerdir acaba yakıtı nasıldır
herkese merhaba bu motordan almayıdüşünüyorum artıları eksileri nelerdir acaba yakıtı nasıldır
Merhaba bende bu motoru hiç düşünmeden aldım şuanda 1000 km kadar kullandım. Kullanmaya pek vaktim olmuyor ama ilk izlenimlerim gayet olumlu ilk defa adam gibi bir motora bildiğimi hissettim. Yakıt konusunda daha öyle ölçüm yapamadım. Yakın bir zamanda bir tane tanıtım videosu atmayı düşünüyorum. Kawasaki gerçekten binilmeyi hak ediyor. Türkiye'de nasıl oluyor da bu kadar az kullanıcısı var hala anlamış değilim. Eğer gerçek manada motor kullanmak istiyorsan en azından dene bi derim
Aslında haklısın servis ağı konusunda fiyat olarak 650 cc almak istiyorsan kafadan artık 25 bin çıkman lazım. Ben Kawasaki kullanan çoğu kişi ile görüştüm hepsi internet üzerinden parşasını alıp serviste ona göre bakım yaptırdıkları için pek problem oluyor dedi. İnternet üzerinde fiyatlara da bakarsan diğer marka ve modellerde aynı zaten.
Merhaba arkadaşlar motorun bakımını yaptırmak istiyorum. Motorun garantisi bitmiş fakat ben serviste yaptırmak istiyorum. Km : 16000 sizce ne kadar maliyet olur neler değişir tavsiye edebileceğiniz güzel ve uygun servis var mıdır ? şimdiden teşekkürler.
İyi Günler Kawasaki Servisi Olarak Kawasaki Kullanıcıları İle Daha Yakından Görüşmek Sıkıntıları Çözmek Tamir Parça Sorularını Daha Hızlı Yanıtlamak İçin Facebook Üzerinden Yaptıgımız Gibi Forumlarda Kendimizi Gösterecegiz Bundan Sonra Kullanıcılar Servis Servis Dolasmak Yerine İnternet Üzerinden Biz Sizin Ayagınıza Gelecegiz Herhangi Bir Sıkıntıda Parça Ve Servis Hizmetleri İçin Lütfen 0531 367 46 51 Numarasını Arayınız.
Alfa Motoral Kawasaki Yetkili Servisi
Herkese Selam, motosikletimi hayırlı bir iş için satıyorum. Tanıyanlar zaten motorumu biliyor, bilmeyenler için detaylar aşağıda. Kazasız belasız keyifli sürüşler dostlar..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kazasiz-temiz-bakimli-er6f-abs-2015-507844721/detay
Merhaba sizce kawasaki alsak yedek parça konusunda bizi üzer mi fiyat konusunda ya da rahat bulabilir miyiz
15 litre depo ile 220 250 km arası yol yapıyor. Tapagaz gidersen 200 ve üzeri 170 180 kmde biter depo. Artısı çok yol tutuş çok iyi 0-100 4 saniye civarında. 200 e kadar soluksuz hızlanıyor. Bakımları kolay filtreler yağı falan netten temin edilir ama kaza yaparsan yedek parçaları çok pahalı ve piyasada yok dikkatli olmak lazım.
Arkadaşlar Merhaba
2006 model abs li Er6n sahibiyim motorumun abs ünitesi alırken arızalı idi tamir etmek için bira uğraştım fakat tamir edilecek gibi değil sanirim eski sahibi içine su kaçırmış muhtemel basınçlı su ile yıkadılar benim şimdi yeni abs modülü bulmam gerekiyor sizden yardım bekliyorum nereden bulabilirim yaptığım araştırmalar bosch abs 8.0 gibi bir sonuç verdi. Şimdiden teşekkür ediyorum.
Motosikletimi dyno testine soktum ve sonuçlar
merhabalar bende yaza inşallah er6n almayı düşünüyorum temiz 2006-2007 alınırmı sizce herhangibi sorun çıkartırmı kronik arzası varmı parça sıkıntısı çekermiyim beni bi 5 yıl götürürmü temiz titiz bi kullanıcıyım.bilgilendirirseniz sevinirim
selam arkadaşlar
aşağıdaki motor için düşünceleriniz nedir? değermi ilgilenmeye
https://www.sahibinden.com/motosiklet-kawasaki-er-6-n?sorting=price_asc
32-34 bin civarına 2016 model km'si düşük er6n almayı düşünüyorum. Tavsiye ediyor musunuz? Yakıtı, yedek parçası ıvırı zıvır umrumda değil. mt-25 sonrası aşırı agresif olmayan bir geçiş motoru olarak bakıyorum.
Merhaba 2 gün evvel 2010 model 19750 km de Er6F aldım ve aranıza katıldım,lastikler bitik ürke ürke kullanıp garaja anca geldim.
Lastik tavsiyesi olan varsa fikrini paylaşabilir mi?
https://www.google.com.tr/url?sa=t&s...XPp15XyVs6knWO
Araştırın tavsiye ederim.
Bende 2006 modeli var yalnız bu motor hiç de öyle az agresif değil , önce bir deneme sürüsü yapmanı tavsiye ederim onun dışında kesinlikle tavsiye ederim
arkadaşlar bu motorların fiyatları makul oldu diye çok cezbediyor özellikle maddi imkanları kısıtlı insanları ama unutmayın bu motorların ucuz olmasının bir sebebi var.. bu motorların artık hepsinin yaşı geldi km si geldi büyük bakım istiyor.. parça sağlam olsun olmasın bir motorun büyük bakımında pek çok parçası sıfırlanır..
Allah düşmanıma vermesin tank slapper falan olursanız sonra kurtuluşunuz olmaz.. sonra dersiniz ya bu nasıl oldu bütün ön takımı ustaya gösterdim gayet iyi sağlamdı..
o yüzden bu motorların büyük bakım vakitleri geldi ve motorun parçaları çok pahalı hatta motoru inceden bir revize etmeye kalksanız motorun yarı fiyatı tutuyor ... birde yaşı geldi bu motorlarda avrupada belli periyodlarda abs beyni değişir değişmesse arıza vermeye başlar yani aldığınız motorda saatli bomba gibi beklersiniz bozulmasını değiştirmesseniz.. abs yoksada ön disk , ön rulmanlar ,lastikler ,motor üst contası bunlar değişim ister yaşından km sinden ötürü..
bunlarında fiyatları kawada çok pahalı yani şu yukarda yazdıklarımın bırakın hepsini yarısını değiştirseniz 5-6 bin tl paranız gider.. sadece parça olarak düşünmeyin işin içinde işçiliğide var.. tabii birde bunlar çoğu yan sanayi..
ben kimseye eski motor alma demem tam aksine bilakis çin malı motorlarla her hafta orası burası arızalanıp uğraşıcağınıza bu tip motor alın uğraşın uğraşdığınıza değsin ama bu tür motor alırsanız motoru bir revize parası koyun bir köşeye ..
Bu motorun yan sanayi ebc marka ön diski 1000 TL (Bin tl) dir ... bakın orjinal bile değil yan sanayi diyorum.. ebc de kötü marka değildir o ayrı ama neticede orjinal tedarik parçasıda değil. Sade üstcontası 250 tl dir..
şu anda piyasada satılan 2006-2007 er6n yada f lerin çoğunun arka amortisör sönümlemesi bitikdir sürücüler farkında değil ustalarda bir şey yok sağlam deyip yolluyorlar.. halbuki amortisör stress testine makinaya bağlansa %20-%30 verimlilik ile çalışdığı ortaya çıkıcak.. arabada bile 60-70 bin km ortalama ömür veriliyor sürüşüne bağlı tabiki..
biz 2 sene önce arkadaşın 2007 er6f ine ebay dan almışdık kargosu dahil 400 dolara gelmişdi.. makinanın kaderi gidişi değişdi usta üstündeki eski amortisöre tertemiz kaya gibi bir şeyi yok falan demişdi gerçekden amortisör dışardan tertemiz duruyordu giriş çıkışında sorun yokdu ama her parça işte kendini öyle belli etmez..
bazı parçalar km si yada yaşı geldimi ne kadar sağlam olursa olsun verimliliğini yitirir ve sıfırlanması gerekir..
özellikle japon grubunda kawa ve suzuki bukonularda hassas makinalar üretiyor.. iyi bakımı yapılmassa bir zaman sonra sahiplerini çok üzebilirler..
o yüzdendirki bu er6, er6f lerin fiyatları makul rakamlara satılıyor.. er6f lerde birde grenaj mevzusu varki hiç girmiyorum evlat gibi bakın o grenajlara bir hasar görürse er6f verdiğiniz rakam kadar ona yakın bir şeyler ön grenaj takımına komple verirsiniz.. çünkü türkiyede bildiğim stoklarda kalmadı özel sipariş üzerine getirtiliyor burda yeni kur üstünden yani dolar şu anda 4.85 .. 4.85 üstünden türkiyeye girmesi demek...
Logaritma eski motor alınır ama herkes den alınmaz ,
Çok el degiştirmemiş olcak atıyorum 2006 model ama son sahibinde 2010 dan beri duruyor olmalı gibi .
İki tamirci tayfasından alınmaz
Az da bakımlı olursa dadından yenmez hem ucuz olur hem iyi mal olur .
Bu şartlar yok ise eski araç yeni araçtan pahalıya gelir .
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)