Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Şubat 2014, 10:55
#4581
Vitesler ER6 da biraz kemikli, yani sert geciyor, ozellikle birinci vites. Tabii bir de ilk calistirmada yagin soguklugundan kaynakli olarak daha sert olacaktir ama sonra motor isindikca vites gecisleri biraz daha yumusar.
Soyle soyleyeyim er6 dan sonra Hornetin vitesleri pamuk gibi geliyor Ama Hornette de isinana kadar ozellile ilk vitese gecis biraz sert, bu hemen hemen butun motorlar icin gecerli. Bazi yaglar ile vites gecisleri biraz daha yumusuyor dediklerine gore. Ben bir fark goremedim birkac yag markasi denememe ragmen.
Reklamlar
-
14 Şubat 2014, 19:55
#4582
motor yagini degistiricem motul 5100 alicam ama 10 40 mi almaliyim 15 50 mi acaba
-
14 Şubat 2014, 20:59
#4583
merhaba arkadaşlar er6n alırken nelere dikkkat etmeliyiz ? teşekkürler
-
14 Şubat 2014, 22:29
#4584
dün internet üzerinden yağ siparişi verdim bugün gelmiş. birkaç usta ve arkadaşın tavsiyesiyle ipone r4000rs 10w40 yağ aldım. denilenlere göre yağ eksilten motorlar için iyi bir seçenekmiş. birde bunu denemek için aldım h.sonu yağını filtrelerini bujilerini vs. değiştireceğim iyi bir sezon bakımı yapıcam çekebildiğim kadar foto çekip sizlerlede paylaşıcam. yağın performansınıda bir aya kadar paylaşırım eksilmeye viteslere vs. faydasını faydasızlığını yazarım. motul 5100 kullandım + yada _ bi yanını görmedim sıradan po,dan aldığım maximoto vb.yağlardan bi farkı yok herşey aynı. ama tabiki motul çok kaliteli güzel yağdır gönül rahatlığıyla kullanılabilir..
-
15 Şubat 2014, 11:33
#4585
çelikatlı adlı üyeden alıntı
dün internet üzerinden yağ siparişi verdim bugün gelmiş. birkaç usta ve arkadaşın tavsiyesiyle ipone r4000rs 10w40 yağ aldım. denilenlere göre yağ eksilten motorlar için iyi bir seçenekmiş. birde bunu denemek için aldım h.sonu yağını filtrelerini bujilerini vs. değiştireceğim iyi bir sezon bakımı yapıcam çekebildiğim kadar foto çekip sizlerlede paylaşıcam. yağın performansınıda bir aya kadar paylaşırım eksilmeye viteslere vs. faydasını faydasızlığını yazarım. motul 5100 kullandım + yada _ bi yanını görmedim sıradan po,dan aldığım maximoto vb.yağlardan bi farkı yok herşey aynı. ama tabiki motul çok kaliteli güzel yağdır gönül rahatlığıyla kullanılabilir..
doğru seçim tebrik ederim
-
16 Şubat 2014, 06:31
#4586
beyler 2011 F kasa için ön cam düşünüyorum. Tr'den almam mümkün mü acaba ?
-
16 Şubat 2014, 07:04
#4587
petra adlı üyeden alıntı
beyler 2011 F kasa için ön cam düşünüyorum. Tr'den almam mümkün mü acaba ?
bulamadıysan bence hiç uğraşma ebay den al
-
16 Şubat 2014, 19:43
#4588
-
18 Şubat 2014, 12:21
#4589
çelikatlı adlı üyeden alıntı
kara kıza sevgililer günü hediyem detaylı güzel bir bakım.
ama malesef bol bol resim çekemedim :(
ben temizlik ve kontrol için biraz fazla söktüm motoru normal bakım için bukadar farına kadar sökmeye gerek yok. motorun paramparça halini görüp gözünüz korkmasın.. eli anahtar tutan ve anahtarı olan herkez bakımını yapabilir..
elinize sağlık insanda heves olsun yeterki söküp takmak birşey değil gerçekten isteyince oluyor ama tabi birde müsait bir yer olması lazım herkez bu konuda sizin kadar şanslı değil yanlız arka lastik küçük göründü bana arka lastik 160 değil mi?
-
18 Şubat 2014, 22:37
#4590
evet yer önemli takım taklavat önemli ve heves en önemlisi lastik 170 ama resimde şimdi banada inceymiş gibi geldi.
-
19 Şubat 2014, 12:02
#4591
-
21 Şubat 2014, 03:55
#4592
asi_gececi adlı üyeden alıntı
hocam er6 da egzos muhabbeti tam bir muamma e malum 2 silindir olmasından ötürü patapata sesi hep veriyor 4 silindir sesi almak imkansız genelde harley tarzı sesler yada daha yüksek patapata sesi almak mümkün ayrıca videolardan tam sesi duymak ve algılamak mümkün değil canlı görmekte fayda var aynı konunun bende çok üzerine gitmiş biri olarak muzzy egzosu önerebilirim ancak bulmanız zor vesselam
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
muzzy egzosta bir örnek bu olabilir
http://www.youtube.com/watch?v=_B-3hjDcets
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
e tabi şuda varki ben şuan orjinal egzostun verdiği sesten daha tatminkar olmaktayım borunun kıvrımlarından dolayı havanın çarpmasından oluşan tıslama sesleri beni öldürüyo değiştiripte o sesi alamamaktan çok korkuyorum
Hocam buldum egzozu sonunda. PRP yani performance racing parts. 160 pound fiyatı:
http://www.youtube.com/watch?v=pohUfxQGIqc
Fakat ilginçtir başka videolarda da çok yırtık geliyor sesi, db killer takılmamış halleri sanırım:
http://www.youtube.com/watch?v=tRUo0uE6lAQ
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
Bu arada geniş bir yerde bir buluşma ayarlasak mı, oturur motorları çekiştiririz. Motorlara yakın oturabileceğimiz açık bir alan.
-
21 Şubat 2014, 12:34
#4593
Dederuhi adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Bu arada geniş bir yerde bir buluşma ayarlasak mı, oturur motorları çekiştiririz. Motorlara yakın oturabileceğimiz açık bir alan.
valla ben okeyim ayarlayalım buluşalım
-
21 Şubat 2014, 15:44
#4594
-
21 Şubat 2014, 18:25
#4595
-
22 Şubat 2014, 15:13
#4596
asi_gececi adlı üyeden alıntı
valla ben okeyim ayarlayalım buluşalım
Yarın için uygun olursa buluşalım bende gelirim
-
23 Şubat 2014, 00:36
#4597
-
24 Şubat 2014, 20:23
#4598
Fuar yaklaşıyor, orada da buluşabiliriz belki. Havalar çok can sıkıcı, oturabilecek bir yer önerisi olan var mı? Kendi grubumuzla genelde bebek cafe neroda buluşuruz, o kadar kalabalığı ancak orası alıyor. Çok kalabalık olmayız sanırım, beşiktaş iskeledeki çaycı var 4 kişi olursa, daha fazla olursa masa birleşir. ama 8 kişiden fazla olmaz orası da.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
witman adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bakımları yaptım çekebildiğim fotolar bunlar.Motor çok değişti gidiş daha kararlı ve temiz motor sesi değişti çok iyi oldu .e biraz uğraştım.daha yapamadığım kalan şeyler var . fotolar karışık çekebildiğim kadar.
1- Ön fren balatası takım olarak değişti.
2-Yağ (castrol power1 10w 40), yağ filtresi hiflo değişti.
3- Hava filtresi değişti.
4-Bujiler değişti.
5-Emme manifoldu boğazlar ve kelebekler temizlendi.( balata spreyi ile )
Daha yapacaklarım bitmedi.
Bu arada gördüğüm en temiz er6f bu sanırım. Fren yağını değiştirmeyi ihmal etme.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
Bu arada facebook grubu yoksa türkiyede er6 için kuracağım ben. buluşmalarda falan kolaylık olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------
Şöyle bir grup kurdum, https://www.facebook.com/groups/er6turkiye/
-
24 Şubat 2014, 22:40
#4599
bugün karakızla ayrıldık sattım motorum yok kendimi çırılçıplak hissediyorum
-
24 Şubat 2014, 22:42
#4600
bir arkadaşım yeni motor almadan motor satmak çok büyük eziyet demişti. motor bakmaya gitmek açısından özellikle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler