Değerli Kawasaki dostları enduro motorumu satıp er6n almayı planlıyorum ve bu konuda sizlere birkaç soru sormak istiyorum;
1.Er6n de transnalp konforu beklemiyorum ancak çift kişiyle uzun seyahatler gerçekleştirebilirmiyim,
Valla uzun yola cikmadim henuz artcili olarak, kendi motoruma da en fazla 5-10 km artci olmusumdur, artci acisindan cok konforlu diyemem uzun yol icin ama belki su havali yastiklardan falan kullanilabilir sorun cikarirsa, kisa mesafede zaten sorun yok.
2.Ön cam ve elcik koruma ile kullanan var mı? yani azda olsa touring bir motosiklet yapabilirmiyim
Ben aldigimda elcik koruma ve on cam uzerinde vardi, cam nakedin tipini bozar diyerekten cikarmayi dusunuyordum en azindan sehiricinde ama o kadar alistim ki biri simdi cikarmaya calissa direk doverim o derece boy olarak goguse gelen ruzgari kesiyor ancak kaska ruzgar geliyor, o da kask kotuyse ruzgar sesine sebep oluyor bende oldugu gibi, bu durumda bir adet difuzor alip da camin uzerine monte edilerek kolaylikla cozulebilir. Elcik koruma ruzgari kesecek tiplerden degil de elcikleri korumak icin olanlardan ve gercekten koruyor test ettim.
3.malum 2011 den sonra olsa gerek tayvan da yapıldığını biliyorum bu durum kaliteyi nasıl etkiledi muhakka kaliteden ödün vermeyecektir ancak bmw nin bile çinde üretilen modellerinde bariz kalite farkı mevcut...
Benimki 2006 oldugundan bu konuda hicbir fikrim yok.
4. Servis ve usta konusunu ileride konuşuruz
Yedek parca konusunda once z-motoyu arayip fiyat aliyorsunuz, sonra da ayni parcayi e-bay de falan aratiyorsunuz, arada ucuk bir fark var ise e-bayden yoksa z-motodan aliyosunuz, benim politikam bu yonde
Yardımlarınızı esirgemediğiniz için peşinen teşekkürlerimi sunuyorum...
Valla lastik yapisi, ne bileyim yanak falan daha farkli olabilir mi, o daha endurovari lastige sahip olabilir belki, ya da nc daha agir mi acaba diycem ama bizimki de kuru agirligi 175 kg falan, yani doluyken 200 kilo oluyor, NC de bundan cok agir degildir sanirim. Dedigim gibi servis kitapcigi 32-36 diyor on ve arkaya.