nesi rahatsız etti hemen söyleyeyim, biliyorsun ki hız tutkudur ve basmadan da olmuyo bu yüzden rüzgar kesintisi için yatıyorum ve bende aşırı bel ağrısı yapıyor
nesi rahatsız etti hemen söyleyeyim, biliyorsun ki hız tutkudur ve basmadan da olmuyo bu yüzden rüzgar kesintisi için yatıyorum ve bende aşırı bel ağrısı yapıyor
[B][I]Şeytan icadı bu motor demeyi bırakın da bir üstüne oturmayı deneyin..[/I][/B] :)
Paşa F ler pek rüzgar almıyor Grenajlar Sayesinde dahası Ön Camıda uzatıp Rüzagarı neredeyse Tamamen Kesenler var Kullanımı en rahat Motorlardan birisinde rahat edemiyorsan
Muhtemelen Çok Fazla yatıyorsun
Kaç Kmh la gidiyon ki Rüzgardan korunmak için yatıyon merak ettim Tamam Naked Bir Motor ama F Nakedden ziyade TOURİNG (Gezici) Tipi bir motor Pekde yatılacak Motor değil hani SS gibi
Ama seçim senin Cruiser Tarzında Pek haz alamassın Bununla gitttiğin gibi gidemessin Boyun Uzunsa pek rahat edemesin .
Sado
gittiğim yol güzergahında ki yola göre değişiyor ama en geneli 140 - 150 kmh üzerinde yol alıyorum, yeri geldi mi tabi ki 80e 90a da düşüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
işte bunu satıp chopper'a geçersem sürüş konforum daha da değişecektir. biliyosunuz ki trafikte motorlara saygı gösterilmiyor bu yüzden arabaların arasında sürmesi hem insanı korkutuyor hızdan dolayı. cruiser da hiç değilse bu makine gibi rahat olamam gaza o kadar çok basamam diye düşünüyorum.
[B][I]Şeytan icadı bu motor demeyi bırakın da bir üstüne oturmayı deneyin..[/I][/B] :)
Chopper da çok rahat olacak diye düşünme bence, evet daha yayvan bir şekilde oturuyorsun ama bu konuda en rahatı enduro ve touring aletler benim denediğim kadarıyla. Chopper için de hızlı kullanmayı düşünüyorsan kesinlikle ön cam kullanman gerekecek, yoksa rüzgardan dayak yersin. Eğer illa hızlı gidicem diyorsan chopper yerine touring kullanmanı öneririm, hem oturuş pozisyonu hem de rüzgar koruması anlamında daha mantıklı aletler, keyif senin tabii ki, beğenmezsen yine satarsın ama aklında olsun dedim.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
[B][I]Şeytan icadı bu motor demeyi bırakın da bir üstüne oturmayı deneyin..[/I][/B] :)
''rüzgar ve hız yüzünden satıcam motoru'' diyorsun ''cruiser tarzı alıcam'' diyorsun çok acayip bir çelişki.
1.er 6f rüzgar yönünden çok daha avntajlı bir motordur.
2.gaza asıldın mı kendi ayarındaki bi crusier den daha atikdir ve kullanımı daha rahattır.
er 6 f de yatıyorsan chopper cruiser de ne yapacan merak ediyorum doğrusu motora tamamen uzanman lazım heralde çünkü heryerinden rüzgar vurur o tarz motosikletlere
ayrıca daha doğru düzgün rodajı olmamış 1300 km bir motorada bukadar gazlama hevesi neden ve ne kadar dağru bilemiyorum. motorun ömründen yiyorsun haberin olsun
DEMİR AT'A YOLLAR DAYANMAZ
arkadaşlar bende 2008 model er6 n var arrow egsozlu michelin lastikli gayet temız 19000 km de ilgilenen olursa ilana bakabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-doktordan-hastasina-97051890/detay/
motorum garaj değil hakiki dükkan motorudur..
bazı arkadşlar 9000 10000 lira lardan bahsetmiş o paralara temız er6 varsa ben bitane daha alırım.
arkadaşlar hayırlısıyla aldım motorumu.. artık bende sizdenim... yanlız kafama takılan birşey war yardımcı olursanız sewinirim.. motoru aldığım kişi bana 2 anahtar werdi biri kırmızı anahtarı biri normal anahtarı.. normalde 3 anahtar olması gerekmezmi ??? biri kırmızı ikisi normal ? yardımcı olursanız sewinirim..
elit motogaraj
Selam,ehliyeti almak üzereyim bu aralıktada scooterla cuplarla motor deneyimi yapmaya çalışıyorum fuardan sonrada tvs kasa değiştirirse vitesli ögrenmek amaçlı apache almayı düşünüyorum.Ancak yazın ninja 300 alma niyetim vardı hız veya racing amaçlı degil hoşuma gitmişti fiyata baktıgımda er6n çok daha cazip geliyor verdiklerine baktığımızda kısa bir sürede geçmek sürüşte sıkıntı yaratırmı 1.81 boy 75 kiloyum.Ayaklarımda yaptıgım spordan dolayı yeterince kuvvetli fikriniz çok önemli olucak benim için teşekkürler.
bu forum ölmüş :D başımız sağolsun arkadaşlar.. dağılalım birer ikişer başka kullanıcılara :D
elit motogaraj
walla oğuz kardeşim açık konuşmak gerekirse bence hiçte öyle başlangıç motoru değil.. 15 yaşından beri motor üstündeyim 150 cc apachem wardı enson bu 4. motorum.. we şunu söylemek isterimki motor çok güçlü ve çok seri hızlanması inanılmaz. sürüşü çok zevkli.. ve en önemlisi motor çok dengeli .. yol tutuşu güven weriyor.. virajı gayet güzel.. yani şunu söyleyebilriim bu motor benm beklentilerimin üstünde bir motormuş ben bunu anladım. zaten çokta kullanma fırsatım olmadı şuan garajda benm canavar. benzin alıcak param bile kalmadığı için :D
saygılar kardeşim.. hakkında hayırlısı ilk motorun olacaksa ben biraz düşün derim
elit motogaraj
Yabancılar pek YBR tarzı motorlarla başlamıyorlar, çünkü adamlar bizim gibi saçma sapan bir şekilde ehliyet almıyor, motor kullanmayı, motora genel olarak hakim olmayı bilmiyorsan ehliyet sınavlarını geçemiyorsun, ayrıca bizdeki gibi baştan sağma değil kursları ya da dersleri, adam gibi eğitim verip motor kullanmayı öğretiyorlar, insanlar da eğitimli ve daha da önemlisi kültürlü olduğundan, yani motor kullanmaya başladığının ikinci günü tek teker yapmaya çalışmadığından, arka tekeri kaydırarak bisiklet gibi motorla dönmeyi denemediğinden, onlar ER-6 ile başlayabilir. Şahsi fikrim, ne kadar kendine hakim olursan ol bence yine de başlama, çünkü bu motor cidden insanı baştan çıkarıyor, ben Ankara da Eskişehir yolu gibi açık yollara çıktığımda sakin sakin ilerlerken, dur şu önümdekini geçeyim, dur şunu da geçeyim ,aman otobüsü de geçeyim, öbür araba üzerime kırabilir onu da geçeyim derken bir bakıyorum ben baya bi gidiyorum da millet sanki yavaş çekim gidiyormuş gibi geliyor Ben gayet kendine hakim bir adamdım gv250 yi kullanırken, hoş hala genel olarak hakimim ama ara ara bu makina insanı baştan çıkarıyor. Bir de dediğim gibi kullanılmaz değil kesinlikle ama total 200 kg ağırlığıyla, ilk başlarda yavaş manevralarda seni zorlayacaktır, yani daha küçük hacimli ve hafif bir motora 1 ay içinde hakim olmayı öğreniyorsan bu makinayla başladığında o 1 ay, 5-6 ay hatta 1 seneye kadar bile gidebilir, ama daha küçük bir makinada tecrübe kazandıktan sonra geçersen benim gibi, bir iki hafta içinde çok kolay uyum sağlayabiliyorsun. Tabii küçük motorda olduğun kadar rahat kullanma seviyesine gelmen için daha çok alışman gerekiyor ama en azından direk 600 lük ile başlayan adama göre çok daha rahat oluyorsun.
Kullanımın zevki büyük oranda torkunu nispeten düşükdevirlerden itibaren hissettirmesinden kaynaklanıyor, ayrıca evet belki bir gsr değil ama 72 beygir, son hızda olmasa da ilk hızlanma da ya da 0-100 km hızlanma da diyelim elinize hiçbir arabanın su dökemeyeceği anlamına geliyor ara hızlanmalarda da çok çok uçuk arabalar haricinde hiçbir araba rakibiniz olamaz. Fiyatını da düşününce bence alınması mantıklı makinaların başında geliyor ki zaten o sebepten aldım, gram pişmanlık duymuyorum. Halen gazı açınca ağzımı kulaklarıma götürmeme sebep oluyor.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Engin abi ve Bülent abi değerleri görüşleriniz için çok teşekkür ederim haklısınız.Eğitim suan bir motosiklet sürücüsünden alıyorum honda akamediyede başlayacagım ancak sözleriniz çok doğru ben uçmadan kendime gözüme hoş gelen tvs apache alıyım onunla pişiyim artık ileride kısmetse alırız ama bu başlığıda sürekli takip edicem sizlerde güzel bilgiler paylaşın bizim gibi hayranlarla Bu arada bana tavsiye etmek istediğiniz bir motor varsa onlarıda zevkle dikkate alırım tercihler arasında teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)