Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Kasım 2012, 05:37
#3501
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Son kasaların agırlığını bilmiyorum ama 30 kilo agırlık artışı olması bu sınıfta mümkün değil. Zaten verdiğiniz farkta bir motorun dolu depo ve sıvılarla agırlığıyla kuru agırlığı arasındaki fark kadar. Yani bir kilo artışı yok %99. Biri dry biri wet değerler
bu topiğin ilk sayfasında teknik özelliklerde 178.5 kilo kuru ağırlığı varmış ama bu f içinmiş ben n için sormuştum, onuda araştırdım N'de 174 kiolymuş kuru ağırlığı, şimdi eğer kawasaki.com.tr adresinden N in ağırlığına bakarsanız kuru ağırlık 204- absli 206 yazıo bu da tam 30 kilo fark yapıo. bende merak ettim ne olmuşta 30 kilo ağırlaşmış bu makina?
Reklamlar
-
22 Kasım 2012, 11:48
#3502
Orda bir karisiklik olmus sanirim, yeni modellerin deposuna 16 litre diyorlar, bu 204 kg full depo ile agirligiymis baktigim bir iki siteye gore. Guc anlaminda da bir fark yok, bazi siteler max. torku 64 nm yaziyor, bazilari 66nm, 2006 modeller 66 nm torku 7000 devirde veriyor, 72 beygir gucu de 8500 devirde, bu degerler 2012 kasada da ayni gozukuyor, sadece alt devirlerde, daha genis bir devir bandinda daha fazla tork verdigine dair birkac grafik gormustum 2006 modele gore. Bu 2. makyaj ve modernize calismasi, insan guc anlaminda da bir artisa giderler belki biraz diye bekliyor ama sanirim euro emisyon hikayesinden dolayi ve de ayni motor blogunu kullanmalarindan dolayi bu konuda belirgin bir gelisme olmadi. Kimbilir, z750-->z800 oldu, bizim er6n ler de ilerde er7n olabilir
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
22 Kasım 2012, 12:34
#3503
-
22 Kasım 2012, 12:40
#3504
Amerikali arkadaslar er6 f e ninja 650r diyorlar, ama o beklenen ninja bu degil, bildigim kadariyla zx6r, daha dogrusu zx 636r.
Fiyat konusu sifirda boyleyken, yurtdisi ikinci ellere hic bakmak bile istemiyor insan, arada daglar kadar fark var.
Versys icinde en fazla DL kadar enduro demek dogru olur bence, adamlarin hic oyle kumda camurda oynadigini gormedim
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
22 Kasım 2012, 12:54
#3505
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Amerikali arkadaslar er6 f e ninja 650r diyorlar, ama o beklenen ninja bu degil, bildigim kadariyla zx6r, daha dogrusu zx 636r.
Fiyat konusu sifirda boyleyken, yurtdisi ikinci ellere hic bakmak bile istemiyor insan, arada daglar kadar fark var.
Versys icinde en fazla DL kadar enduro demek dogru olur bence, adamlarin hic oyle kumda camurda oynadigini gormedim
Yok ya, geçen bir kaç yıl içinde konu açılmıştı, iyi hatırlıyorum, ZX serisi değil de bir ninja650 muhabbeti vardı. Yok sport touring olacakmışdı da bilmem ne...
Yanlız Versys için yeni nesil enduro dedim zaten. Ancak bana kalırsa arazi kapasitesi olarak T.A. dan çok da bir farkı yok, yada F650 den. Çünkü cüsse yine var yine var, kısıtlı bir arazi kapasitesi. T.A. da çamura gelmez zaten. Versys'in tek - noktası tel jant kullanmaması... Onun dışında eski endurolardan neredeyse hiç bir farkı yok. Ha olsa bile "sport" kategorisinde, ninja300'ün, yada Z1000'nin yanında yer alması komedi şimdi Dual-Purpose diyorlar artık yeni dilde...
-
27 Kasım 2012, 02:30
#3506
2012 kasasını alan varmı forumda veya kullanan? önceki modellere göre neler değişmiş, ne gibi iyileştirmeler yapılmış?
-
27 Kasım 2012, 17:21
#3507
sinan08 adlı üyeden alıntı
2012 kasasını alan varmı forumda veya kullanan? önceki modellere göre neler değişmiş, ne gibi iyileştirmeler yapılmış?
er 6 n modelinin en yeni kasası ve 2008 model ABS li er 6 ile gözlemlediğim. bazı ayrıntılardan bahsedeyim.
fotolarda da görüldüğü gibi şaşe tamamen değişmiş. çift koltuk olmuş.arka koltuk ve ön koltuk ikiside civata bağlantısı olmadan ayrılıyor. motorun 2008 modelleri ile eski kasa 2012 modelleri arasında bir iki granj dahilinde bir farkı olmazken yeni kasa granaj depo ve km saatide farklı
km saatinde eskilere göre benzin göstergeside eklenmiş. orta sehba üzerine kaldırıp iki motoruda boşta gazladık. eski 2008 model 240 görürken yenisi 220 de kesiciye girdi.
yenilerde motor sanki daha küçük bir motor görünümüne bürünmüş. çalıştırma kontak anahtarı depoya gelmiş km saatide eskiye göre depoya yaklaşmış. ana yola çıkıp gaza asılınca üzerine yatan bir sürücü km saatini görmekte zorlanabilir. benim yaşadığım gibi.
beni şaşırtan en büyük özelliği ise virajlarda motor eskisine göre daha kontrol edilebilir bir hale gelmiş. kıvraklık mükemmel şehir içi çok daha kıvrak bir motor olmuş. acemi bir sürücü dahi hiç zorluk çekmeden kullanabilir.
stop lambaları ve arka kuyruk çok güzel bir görünüm vermiş.
motorrun ayak basamakları ve şaseye bağlantı yerleri vibrasyonu iyi ce kesebilmek için yalıtım malzemeleri ile donatılmış.
firenler gayet güzel ve güven verici. hatta abs liden daha güvenli bir duruş sağlıyor. bunu anlayamadım.
ön çamurluk eskilerine göre biraz daha uzatılmış böylece radyatöre taş atıp delmesi önlenmiş. eskisinde delmiştik tecrube ile ilk burası ilgimi çekti.
motor kısmı aynı. fakat bu yeni kasa sanki daha hafif ve kontrolu kolay geldi. ikisine de aynı anda binip bu görüşlerimi aktardım.
-
27 Kasım 2012, 17:40
#3508
acun0 adlı üyeden alıntı
er 6 n modelinin en yeni kasası ve 2008 model ABS li er 6 ile gözlemlediğim. bazı ayrıntılardan bahsedeyim.
fotolarda da görüldüğü gibi şaşe tamamen değişmiş. çift koltuk olmuş.arka koltuk ve ön koltuk ikiside civata bağlantısı olmadan ayrılıyor. motorun 2008 modelleri ile eski kasa 2012 modelleri arasında bir iki granj dahilinde bir farkı olmazken yeni kasa granaj depo ve km saatide farklı
km saatinde eskilere göre benzin göstergeside eklenmiş. orta sehba üzerine kaldırıp iki motoruda boşta gazladık. eski 2008 model 240 görürken yenisi 220 de kesiciye girdi.
yenilerde motor sanki daha küçük bir motor görünümüne bürünmüş. çalıştırma kontak anahtarı depoya gelmiş km saatide eskiye göre depoya yaklaşmış. ana yola çıkıp gaza asılınca üzerine yatan bir sürücü km saatini görmekte zorlanabilir. benim yaşadığım gibi.
beni şaşırtan en büyük özelliği ise virajlarda motor eskisine göre daha kontrol edilebilir bir hale gelmiş. kıvraklık mükemmel şehir içi çok daha kıvrak bir motor olmuş. acemi bir sürücü dahi hiç zorluk çekmeden kullanabilir.
stop lambaları ve arka kuyruk çok güzel bir görünüm vermiş.
motorrun ayak basamakları ve şaseye bağlantı yerleri vibrasyonu iyi ce kesebilmek için yalıtım malzemeleri ile donatılmış.
firenler gayet güzel ve güven verici. hatta abs liden daha güvenli bir duruş sağlıyor. bunu anlayamadım.
ön çamurluk eskilerine göre biraz daha uzatılmış böylece radyatöre taş atıp delmesi önlenmiş. eskisinde delmiştik tecrube ile ilk burası ilgimi çekti.
motor kısmı aynı. fakat bu yeni kasa sanki daha hafif ve kontrolu kolay geldi. ikisine de aynı anda binip bu görüşlerimi aktardım.
2008 kasa dediğin 2006 ile aynı mı yoksa 2006 ların makyajlı hali mi?
-
27 Kasım 2012, 17:44
#3509
2006- 2008 aynı iken 2009-2012 makyajlı ve en yeni kasa 2012 olan modellerdir.
ben 2006 kasa 2008 7000 km olan bir motor ile 5000 km ye gelen yeni kasa 2012 modeli ile olan bir kıyaslamadır.
-
28 Kasım 2012, 01:37
#3510
acun0 adlı üyeden alıntı
er 6 n modelinin en yeni kasası ve 2008 model ABS li er 6 ile gözlemlediğim. bazı ayrıntılardan bahsedeyim.
fotolarda da görüldüğü gibi şaşe tamamen değişmiş. çift koltuk olmuş.arka koltuk ve ön koltuk ikiside civata bağlantısı olmadan ayrılıyor. motorun 2008 modelleri ile eski kasa 2012 modelleri arasında bir iki granj dahilinde bir farkı olmazken yeni kasa granaj depo ve km saatide farklı
km saatinde eskilere göre benzin göstergeside eklenmiş. orta sehba üzerine kaldırıp iki motoruda boşta gazladık. eski 2008 model 240 görürken yenisi 220 de kesiciye girdi.
yenilerde motor sanki daha küçük bir motor görünümüne bürünmüş. çalıştırma kontak anahtarı depoya gelmiş km saatide eskiye göre depoya yaklaşmış. ana yola çıkıp gaza asılınca üzerine yatan bir sürücü km saatini görmekte zorlanabilir. benim yaşadığım gibi.
beni şaşırtan en büyük özelliği ise virajlarda motor eskisine göre daha kontrol edilebilir bir hale gelmiş. kıvraklık mükemmel şehir içi çok daha kıvrak bir motor olmuş. acemi bir sürücü dahi hiç zorluk çekmeden kullanabilir.
stop lambaları ve arka kuyruk çok güzel bir görünüm vermiş.
motorrun ayak basamakları ve şaseye bağlantı yerleri vibrasyonu iyi ce kesebilmek için yalıtım malzemeleri ile donatılmış.
firenler gayet güzel ve güven verici. hatta abs liden daha güvenli bir duruş sağlıyor. bunu anlayamadım.
ön çamurluk eskilerine göre biraz daha uzatılmış böylece radyatöre taş atıp delmesi önlenmiş. eskisinde delmiştik tecrube ile ilk burası ilgimi çekti.
motor kısmı aynı. fakat bu yeni kasa sanki daha hafif ve kontrolu kolay geldi. ikisine de aynı anda binip bu görüşlerimi aktardım.
cevap için teşekkürler.Demekki bu 2012 yeni kasada baya sağlam değişiklikler olmuş. zaten sınıfında lider olan bu makina dahada güzelleştirilmiş anladığım kadarıyla.
-
28 Kasım 2012, 23:56
#3511
Arkadaşlar motorumu sattığım dan dolayı elimde ER6 2009 ve 2011 modellere uyumlu givi marka arka çanta demirleri , yan çanta demirleri ve kappa k33 yan çanta lar mevcuttur.. ilgilenen arkadaşlar burdan msj ile veya 0536 602 32 38 nolu telefon dan bana ulaşa bilirler...
-
29 Kasım 2012, 16:24
#3512
birde radyatör büyümüş zırt pırt fan açmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
-
30 Kasım 2012, 06:15
#3513
İzmir İl Temsilcisi
motorun 2nci el piyasası düşermi sizce arkadaşlar 11-12 temizleri... ( F ) arıyorum. aklımdaki rakam 9-10 ama sanırım bu fiyat aralıgında bulamam
-
30 Kasım 2012, 14:18
#3514
-
01 Aralık 2012, 01:38
#3515
İzmir İl Temsilcisi
resimler çok güzel arkadaşlar. yokmu er6 ile gezi yapanda fotolarını paylaşşsın bizimle . mest olalım biraz bu aylarda
-
01 Aralık 2012, 01:55
#3516
CEM. adlı üyeden alıntı
motorun 2nci el piyasası düşermi sizce arkadaşlar 11-12 temizleri... ( F ) arıyorum. aklımdaki rakam 9-10 ama sanırım bu fiyat aralıgında bulamam
hocam naptin sen ya kusura bakma da o paraya 2006 temizini bulursan dua etmelisin.
-
01 Aralık 2012, 02:10
#3517
10 bence mantıklı bir fiyat kış sezonunda, Ankara da bir tane vardı gri f abs li 16-17000 km civarlarında, bir tarafına düşmüş, ufak çizikler var diyordu grenajda, fiyat da 11 idi, şu mevsimde 10500 hatta 10000 e alınabilir belki ama da işte ilan tarihi geçtiğinden kalkmış. 9000 e de var, 10000 e de var. Bence 10000 iyi bir fiyat, çok fazla değil, 12000 olması için çook temiz olması ve az km olması lazım benim o parayı vermem için, ayrıca o paraya çıkınca fazer da işin içine giriyor ki genelde onu tercih ediyorlar, o yüzden 11-12ye fazer satılırken, sizin 12 ye er6 satabilmeniz için çook temiz ve az km de olması gerekir diye düşünüyorum 2007-2008 modeller için, 2009-2011 olursa biraz daha fazla olabilir tabii.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
01 Aralık 2012, 02:14
#3518
CEM. adlı üyeden alıntı
motorun 2nci el piyasası düşermi sizce arkadaşlar 11-12 temizleri... ( F ) arıyorum. aklımdaki rakam 9-10 ama sanırım bu fiyat aralıgında bulamam
2006 yada 2007 bulabilrsin bu fiyata üstü biraz zor Sahbindende 10binin altında ilan çok var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06552051/detay
Ama tabi 15 e kadar çıkartırsan bütçeni her baktığımda beni benden ala şu F yi bile alabilirsin 11 model
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01792111/detay
-
01 Aralık 2012, 02:27
#3519
eren özer adlı üyeden alıntı
eren özer affetmedin mi babanı daha...affet de şu "motosikleti:" mesajını sil artık..babaya küsülmez..
-
01 Aralık 2012, 02:35
#3520
erro adlı üyeden alıntı
eren özer affetmedin mi babanı daha...affet de şu "motosikleti:" mesajını sil artık..babaya küsülmez..
Abi Bu ikidir Böyle Yapıyor daha Öncede daha rodajını tamamlayamadığım Motorumu sattırdı
2.sindede Son güne kadar ses etmedi alacam dedim Kapora verdik adama acil para lazımdı ucuza satıyodu başkasıda talip oldu ben aldım
Babam son gün Nayır Nolamaz deyince Şartel attı benim Adama söyledğim son gün de geçince Bayağı İstemeye yüzüm olmadı Geri Çünkü Kaporyı yatırıken Öyle konuştuk
Hala evde onun kavgasını yapıyoz arada
Araba alcam diyo Ne zaman ki alırsa Arabamı Affedecem Peder beyi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler