forumda hayabusayla başlayanlar da var ama nedense ortalarda gözükmüyorlar
forumda hayabusayla başlayanlar da var ama nedense ortalarda gözükmüyorlar
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Eğitim
Şart......
[FONT="Georgia"][FONT="Verdana"][B][COLOR="Blue"][SIZE="2"]Biliyorsan konuş,ibret alsınlar.Bilmiyorsan sus, adam sansınlar..[FONT="Georgia"][/FONT][/SIZE][/COLOR][/B][/FONT][/FONT]
harbiden çok güldüm bu söze.ylmzzz adlı üyeden alıntı
Ama ER-6F ile başlayan hatırladığım kadarıylar vardı. Forumda görebilirsin, ben şanslıydım diyordu. Nerden biliyorum, bende 600 lük bir makina bakıyorum, ama ilk tecrübem olduğundan düşük cc mi yoksa direk 600 mü ikileminde olduğumdan araştırıyorum. 600F hakikaten güzel, naked olmasına rağmen grenajlı ve görüntüsüde ben motosikletim diyor.
Düşürürsem acırım o motora o yüzden ondan başlayamayacağım galiba. Benim aklımda CBF 250 yada ER-5 var. Ama bu motorla da bir sene devam ederim diyorum, çünkü tam özümsemek gerektiğini düşünüyorum, bilmem hatalımıyım...
O zaman ikinci el bir cbf gibi birşey al.
Zaten, biraz kullanınca büyütmek için sabırsızlanacaksın. Sana en çok 3 ay veririm1
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
eğitim almadan asla alma derim honda ve bmw eğitim veriyo çünkü aldığın motor 175 kg civarı ve 600 cc güçlü bir makina yinede sen bilirsin tabii...
250'lik bir aletle başlaman daha mantıklı bence...
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
Arkadaşlar başlarsınız başlamasına sorun yok kullanırsınız ama zor bir durumda kaldığınızda ne yapacağınızı bilmeniz gerekir bu açıdan tecrübe hayati derecede önem kazanıyor
Serkan Turhan
Bilişim Adamı
Başlangıç motoru kişiden kişiye, yetekneğine, ustalığına göre değişir. Bazısı vardır, araba surmeyi bilmeden motor alır. Demek istediğim bir tekerlekli makinayı sürüş tecrübesi lazım.
Mesela ben direk DR-650 ile başladım hiçbir sorunlada karşılaşmadım.Önceden sadece scooter tecrubem vardı birde lisanslı bisikletçiyim
Ama tecrübesiz olduğumu bilip ultra dikkatli ve yumuşak kullandım. (dikkatli demek yavaş anlamınada gelmiyor)
Motoru, hızını ,yol şartlarını ,çevrendekileri hepsine dikkat ederek ve bilerek sürersen bir sorun çıkmıyor.
Amerikada bir arkadaşım direk Suzuki GSX 1000 R sürüyor bir sorun yok.
ama dediğim gibi kişinin yeteneklerine göre kara vermesi lazım.
KNOW YOUR LIMITS...TO LIVE, ON THE LIMITS!!!!
benim merak ettiğim, her supersport başlığında gelen arkadaşlar bu başlığa neden rağbet etmediler acaba
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
er-6n e aşık olup araştırdığım gerçekten çok dengeli oldugunu öğrenip fuardada binerek bunu fark etmiştim .başlangıç motoru denmesi bu yüzden fakat 600 luk bi makine olduğu ve yüksek torka sahip olduğu unutulmamalı.sadece başlangıç için değil tek seferde almak isteyen ve daha uzun kullnım düşünen insanlara eğitim alarak kullanmak şartıyla tavsiye edilebilir. saygılar.
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
ilk motorum scoter dı. 1000 km yol yaptım.2saat ders aldım sımdı er6n kullanıyorum.kendıne guvenıyosan al derım.cok rahat motor.
250 alıpda sıkılma bence ,ama guvenın yoksa en az 10 saat ders alıp ole basla
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
Valla teşekkürler arkadaşlar..
Ben bu arada kaporayı yatırmış bulundum ve bir de eğitime yazıldım.
Haziran başında hayırlısı ile motorum gelmiş olacak.
Yine de görüş bildiren herkese teşekkürler
Ramon
Hayırlı olsun. Sanırım doğru olan da bu galiba. Biraz önce kawasaki nin uk sitesinde movie leri vardı, onları izledim n'de f'de her ikiside hakikaten çok güzeller. F biraz daha race tarzı, ve N ninde sürüşü daha rahatmış gibi duruyor...Ben ne yaparım bilmiyorum ama bakalım zaman göstericek.
Diyelim ki ER-5 veya ER_6 aldınız ve başladınız. İlk panik vaziyette frenlere asıldınız aynen yerdesiniz.. Sizdeki hasarı boşverin.. Motor perişan olur.. Ama 125'lik bir makina olsa hiç olmazsa üzülmezsiniz..
Acemi adam ayrıca motoru hor kullanır. Devirli kullanamaz.. Daha bir sürü komplikasyonlarla karşılaşır. Onun için gelin siz Ahmet Haşim'in sözünü dinleyin..
-- Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenleri..
-- Ve bir de bakacaksın ki. akşam olmakta.
--Benzin perde perde solmakta..
--Kız seni beklememiş gitmiş...
böyle bir şiirdi galiba.
(Motor sürerken kızı falan düşünmeyin acayıp hata yaparsınız benden söylemesi)
125 lik bedavaya mı geliyor, niye üzülmesin insan....
Bir de şundan vazgeçin artık. Herkesin alacağı motoru, kendi motorunuz gibi veya kendi sosyal imkanlarınız dahilinde düşünmeyi bırakın....
Er-6 yı devirdik diyelim , o kişinin imkanları iyi ise fazla üzülmesine gerek yok, verir servise , bastırır parayı , her ne kadar Z motor kaç ay parça bekletir bilinmez ama yaptırır gider. Ayrıca hasarı azaltmak için crash pad denen mantarımsı güvenlik çıkıntılarında alır iki yanına olur biter.
Ancak kıt kanaat Er-6 alan birisi sinyal camı çatlasa içi gider.... Onun için yorumları genel biçimde yapmayın....
Ne demişler ne kadar ekmek , o kadar köfte....
Ramon
Er -6 hayırlı olsun. İyi bir tercih yaptın...
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
Bence er6f, neden bilmiyorum ama bu grenajsız motorlar bir mühendise yani bana;) kaputsuz, tamponsuz araba gibi geliyor.
...Laan-Tisss... R-KilleR
arkadaşım hoşgeldin siteyede motor dünyasınada.. ancak siteyi bi araştırmanı gezmeni faydalı bilgiler bölümünü mutlaka okumanı istiyorum. bunlardan sonra er6n diye aratırsan çok faydalı bilgiler bulacaksın. er6n i ötvden önce bende araştırmıştım. f ile aralarında grehajın dışında ve fiyat farkının dışında fark yok. ben sana er6f yerine er6 n in ABS modelini öneririm.bu modeli kullanan bi arkadaşa göre çok fark ediyor ve daha güvenliymiş. motor grçekten çok güzel. kullanımı kolya ,başlangıç için cc si yüksek,dediğin hıalanma ve sollama olayını 250 lik bi makine ilede yaparsın. ancak bu motor çok dengeli bi motor gerekli eğitimleri ve ehliyeti aldıktan sonra kullandarak almanın sağlığın için daha faydalı olacağını düşünüyorum.dengeli olsada ağır bi motor, bizzat binerek denedim. yakıt konusu ise enjeksiyonlu olduğu için karbt lü motorlarrdan az 4,5-5 litre /100km civarı maks sarfiyat...al motoru gel benide al bi boğaz gezisi yapalım ok mi
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
er6n orjinal camı olarak kawasaki firması bu el kadar cam parçasını sunuyor.rüzgarı ne kadar engeller bilinemez ayrıca motora güzel bir hava katıcağına bence çirkinleştiriyor.
sizlerden tavsiye bekliyorum.marka ve modele göre ön cam üreten firma varmı?
yoksa kendim çizip yaptırabileceğim firma veya bildiğiniz yan sanayi firmalar varmı?
vışşşşş.bir allahın kulunun yokmu bilgisi
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
yeniden euroya dönmüş kawasaki. motor gerçekten harika. alınacaklar listesinde ilk sıra
bir zamanlar 11700 ytl ye alınan motor ötv+dövizdeki dalgalar sağolsun 16000ytl seviyesini geçmiş... aman ne güzel ne güzel
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)