Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ocak 2010, 15:28
#1741
AydoganX adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Kazasız belasız nice km.lere...
Benimde düşündüğüm bir makine ER6N fakat henüz maddiyatı denkleştiremedim.
İnşallah sezona yeni bir açılış yapabilrim
Nereden aldın fiyat, km , ekstraları vs. gibi detayları paylaşabilirsen memnun olurum. Sahibindendeki tüm ilanları neredeyse exberledim de
Teşekkürler iyi dilekler için.Pek akıllı işi olmasa da artık hergün hergün ona buna bakmaktan sıkılıp gidip ta İzmir'den aldım motoru.Sahibinden'den takip ettiyseniz bilirsiniz bu motoru;2006 model 13.000 km. de gri olanından.Fazlası yok eksiği var açıkçası ki sanırım ufak bir düşmesi olmuş, ön far grenajı mevcut değil buna göre de bir fiyat kırması oldu.Başka bir problem de henüz yok ama ustaya vb. gösterme şansım olmadı günübirlik git gel yaptım.Kullandıkça paylaşayım diyorum ama malum gün itibariyle kar düştü memlekete biraz bekletecek gibi
Reklamlar
-
22 Ocak 2010, 17:27
#1742
-
23 Ocak 2010, 00:17
#1743
Countdown adlı üyeden alıntı
Teşekkürler iyi dilekler için.Pek akıllı işi olmasa da artık hergün hergün ona buna bakmaktan sıkılıp gidip ta İzmir'den aldım motoru.Sahibinden'den takip ettiyseniz bilirsiniz bu motoru;2006 model 13.000 km. de gri olanından.Fazlası yok eksiği var açıkçası ki sanırım ufak bir düşmesi olmuş, ön far grenajı mevcut değil buna göre de bir fiyat kırması oldu.Başka bir problem de henüz yok ama ustaya vb. gösterme şansım olmadı günübirlik git gel yaptım.Kullandıkça paylaşayım diyorum ama malum gün itibariyle kar düştü memlekete biraz bekletecek gibi
aha aklımdaki hadisenin tam zamanı! hep aklımdan geçerdi yeni kasa er6n farını benim motora takmak.. hazır farın kırılmışken bence yeni kasanın farından getirt ve onu takmayı dene. tabi önce araştırmak gerekiyor takılabilir mi diye. eğer uyuyorsa bence yap. yeni kasanın farı çok şık =) ve hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız inşallah.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
23 Ocak 2010, 00:34
#1744
ketchup adlı üyeden alıntı
aha aklımdaki hadisenin tam zamanı! hep aklımdan geçerdi yeni kasa er6n farını benim motora takmak.. hazır farın kırılmışken bence yeni kasanın farından getirt ve onu takmayı dene. tabi önce araştırmak gerekiyor takılabilir mi diye. eğer uyuyorsa bence yap. yeni kasanın farı çok şık =) ve hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız inşallah.
Teşekküler ketchup.Far kırık değil küçük bir düşüş olmuş ve sadece farı çevreleyen grenaj vari çerçeve kırılmış bir de far eklersek masraflı olabilir Tabi dediğin gibi olsa düşünülebilridi gerçekten yeni modelin farı daha hoş geldi bana da.
-
26 Ocak 2010, 10:22
#1745
er6n modellerinde olan kontağı açtığınızda yapılan check işlemi er6f modellerindede mevcutmu ?
-
27 Ocak 2010, 11:08
#1746
Countdown adlı üyeden alıntı
Teşekküler ketchup.Far kırık değil küçük bir düşüş olmuş ve sadece farı çevreleyen grenaj vari çerçeve kırılmış bir de far eklersek masraflı olabilir
Tabi dediğin gibi olsa düşünülebilridi gerçekten yeni modelin farı daha hoş geldi bana da.
fiyat söz konusu ise, hiç düşünme derim yeni far takmayı biraz uçuk fiyatlarda kendileri...
-
27 Ocak 2010, 17:52
#1747
frontier adlı üyeden alıntı
er6n modellerinde olan kontağı açtığınızda yapılan check işlemi er6f modellerindede mevcutmu ?
Mevcut mecut.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
28 Ocak 2010, 10:43
#1748
mogli adlı üyeden alıntı
Mevcut mecut.
Teşekkür ederim..
Sanırım alıcam bi er6f..
Balata işini hallettinizmi bilmiyorum ama
http://www.sahibinden.com/kawasaki_e...XQQdisplayitem
bu ilan gözüme çarptı bi bakın isterseniz.
-
28 Ocak 2010, 17:38
#1749
Değerli Kawasaki ER6-n kullanıcıları, uzun zamandır bu naked motora aklım gidiyor. Ama şimdilik ihtiyaçlarımı DL650 V-Strom karşıladığı için 13.000 TL ye onu aldım. 5500 km dir kullanmaktayım ve memnunum. Lakin ER6-n 600cc lik bıcır bıcır şasesi güçlü motoru iki silindir ile ekonomik yönü çok hoşuma gitmişti. Hatta bir gün Datça dan Antalya ya kadar ER6 lı bir yol arkadaşım vardı. Çok hoşuma gitmişti. Yakıt güç, denge. Ama yükleme kapasitesi tartışılırdı. Ancak çok hoşuma gieden ve kesinlikle 600 segmentinde tek geçeceğim Naked dir. Fiyat/Performans ilişkisi bence mükemmel..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
28 Ocak 2010, 19:27
#1750
Selka adlı üyeden alıntı
Değerli Kawasaki ER6-n kullanıcıları, uzun zamandır bu naked motora aklım gidiyor. Ama şimdilik ihtiyaçlarımı DL650 V-Strom karşıladığı için 13.000 TL ye onu aldım. 5500 km dir kullanmaktayım ve memnunum. Lakin ER6-n 600cc lik bıcır bıcır şasesi güçlü motoru iki silindir ile ekonomik yönü çok hoşuma gitmişti. Hatta bir gün Datça dan Antalya ya kadar ER6 lı bir yol arkadaşım vardı. Çok hoşuma gitmişti. Yakıt güç, denge. Ama yükleme kapasitesi tartışılırdı. Ancak çok hoşuma gieden ve kesinlikle 600 segmentinde tek geçeceğim Naked dir. Fiyat/Performans ilişkisi bence mükemmel..
buyrun yükleme kapasitesi tabi para harcarsanız...
-
29 Ocak 2010, 01:30
#1751
Selka arkadaşımıza katılıyorum performans güç denge ekonomi fiyat vs..mükemmel..
-
29 Ocak 2010, 13:34
#1752
Yükleme kapasiteside mükemmel olmuş. Çok zengin olsa idim şehir içinde de bıcır bıcır gezmek için kesinlikle ER6-n alırdım. Çizgileri mükemmel. Bir arkadaşıma ısrarla öneriyorum. Alınca bende kullanmak için. İnşallah üretimi devam eden makina olur...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
01 Şubat 2010, 04:15
#1753
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
07 Şubat 2010, 15:08
#1754
Selam Kawacılar Bayağıdır kimseler yazmamış.
İstanbuldaki arkadaşlarla güzel bir gezi planlıyorduk ama olmadı Havalar düzelsin yapalım bir gezi.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
08 Şubat 2010, 16:14
#1755
mrb arkadaşlar daha önce bu sorunla ilgili bir konu acıldımı bilmiyorum ama benim sorunum motorun ilk calıstırmasında fI lambası yanıyor ve daha sonra sönüyor.motor ısındıktan sonraki calıstırmalarda bu sorun olmuyor.bu konu ile ilgisi olan varmı acaba.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
-
08 Şubat 2010, 16:31
#1756
Aynı sorun bende oldu arkadaş.
Dert etme.
Ben paldır küldür servise gittim ödüm patladı. Hatta alalı bir hafta falan olmuştu.
Bana yaptıkları açıklama şu şekildeydi;
Önce sordular, Yağmurlu havalarda mı yapıyor ? diye
Ben de evet dedim. Kontrol ettiler bilmem ne soketi ıslanmış ondan yanıyor heyecan yapmana gerek yok zaten beyin ya da önemli bir arıza olsa ışık sönmez dediler. İstersen değiştirelim dediler değiştirttim. Epey bir paraya geçende yine yandı. Gittim servise. Ya yürü git işine dedi uygun bir dille adam. :D Önemli birşey değilmiş. ama sen yine de bir kontrol ettir. Belki farklı bir sorundur.
Önce kontrol et ama yağmurlu havalarda mı yapıyor sadece.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
08 Şubat 2010, 16:35
#1757
mogli adlı üyeden alıntı
50cc Honda Today yahu.. Yesek ne olur?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
08 Şubat 2010, 16:46
#1758
Selka adlı üyeden alıntı
50cc Honda Today yahu.. Yesek ne olur?
Motorunu sat motorsuz kal birkaç ay bak ondan sonra Today geçerken nasıl arkasından GTR 1400 e bakar gibi bakıyorsun.
Today candır canandır yahu. 2 kişi upuzun rampalar tırmandım ben onunla. Ha 20 km ile o ayrı :D
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
09 Şubat 2010, 00:00
#1759
teşşekkürler ilgilendiğin için... ama arkadaş lamba yanıp sönüyo sorun yok ama motor kendini ısıttıktan sonra cok dusuk devirle calışıyo yani 500 ile filan bu arada stop da ediyo ta ki biraz yol yapıp ısınana kadar sonra yeniden 900 civarı ile calışıyo.. vallahi cok muzdaribim yol gosterin lütfen...
-
09 Şubat 2010, 00:17
#1760
fuschenk adlı üyeden alıntı
teşşekkürler ilgilendiğin için... ama arkadaş lamba yanıp sönüyo sorun yok ama motor kendini ısıttıktan sonra cok dusuk devirle calışıyo yani 500 ile filan bu arada stop da ediyo ta ki biraz yol yapıp ısınana kadar sonra yeniden 900 civarı ile calışıyo.. vallahi cok muzdaribim
yol gosterin lütfen...
Devir 500 ise çok düşük, enaz 1100 veya üstü olmalı, kitaba göre normal relanti devri 1250 veya 1350 diye yazıyodu galiba, ayarlaması çok kolay motorun üstünde otururken vites boşta çalışırken sağ elini aşağıya uzatırsan rölanti ayar zamazingosu var, çok azıcık çevirip istediğin devre getir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler