Merhaba ER6 F imi satıyorum motor tarzım değştireceğim enduroya.Motorun İkinci sahibiyim, motorumu 1600 Kmde almıstım.5000 kM de şu anda.İlan Numarası 17234191
Merhaba ER6 F imi satıyorum motor tarzım değştireceğim enduroya.Motorun İkinci sahibiyim, motorumu 1600 Kmde almıstım.5000 kM de şu anda.İlan Numarası 17234191
arkadaşlar ben de bir kaç kelam ediyim..hep takip olmaz tabi..öncelikle er6f mi 3 hafta önce aldım..baya alıştım..500km civarı oldu aldığımdan beri(tamamı şehir içi)..kimseyi yanlış yönlendirmek istemiyorum..eğitim şart..hatta aldığım arkadaş ta mutlaka al dedi..zaman sorunum olduğundan ve asıl kendimi önümüzdeki sezon için hazırlamak istediğimden kendimce ağır ağır takılıyorum..önceki motorum 125 lik çinçin skutır dı..çok tereddüt ettim ama devamlı motor alıp satarak cc büyütme lüksüm yoktu..velhasılkelam gözümü karartıp aldım kawa mı..istanbul da çok yere gittim ama hala alışma sürecinde olduğumu hissediyorum..kendime güvenim tam..çünkü normalde çok iyi araba sürücüsüyüm..iddialıyım..sadece arabada dikkatim dörtgöz iken motorda 8 veya 16 göz olması gerektiğini biliyorum..bu kısa özgeçmişi yazmamın sebebi,birincisi herkesin başlıkta ençok sorduğu soru başlangıç motoru meselesi olduğundan..hatta ben bile hep o konuları takip etmiştim..ikincisi motor sevincimi(özellikle er6f sevinci)paylaşmayı istediğim en güzide mekanın burası olması..üçüncü sebep,tecrübeli arkadaşlar sizle her sorunu paylaşmak..ve son olarak katılabileceğim hertürlü etkinlikte sizlerle beraber olmak..ilk fırsatta kawacan ın resimlerini (becerebilirsem)eklerim..şimdiye kadar olan yönlendirmeleriniz için çok teşekkürler..
cık cık cık
ilginç
çok mu kötü yazdım acaba
neyse biraz daha bekliyim
belki birileri bişiler yazar...
zaman ile sınırlanan,ne kadar özgür olabilir ki...?
yazıda bi sorun yok birçoğumuz aynı fikirdeyiz hemen alıp satmayı düşünmeyen birisi için harika bir seçim resimlerinide bekliyoruz motorunun.
İki kişinin bindiği motor değildir.
resimler gelmeden yorum yok =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
arkadaşlar fotoyu nasıl yüklicemi de öğrensem hemen atıcam..fotolar hazır..onunla ilgili başlık var mı acaba..
zaman ile sınırlanan,ne kadar özgür olabilir ki...?
öyle bi başlık var ama arayak bulununmuyor maalesef onun yerine http://www.loadtr.com/ diye türkçe bi site var resmi yükledikten sonra forumlar için şu link diye yazar oraya yükleyip linki buraya yapışıtırsan görebilriz.
İki kişinin bindiği motor değildir.
sonunda! sonudna benim de motorum az yaktı! =)
Bugüne kadar hep aynıydı.. 150km olduğunda "şimdi yanar benzin ışığı" derdim ve gerçekten de yanardı. Bugün bi ziyaret için Şarkköy'e gittim. hem de hiç yavaş gitmedim. hızım sürekli 160-170 civarındaydı. yağmur yağdığı için çok yardırmadım ama yolun kuruduğu yağmurun durduğu noktalarda affetmedim dip gazla 210 215 gördüm.. Sürekli devirli kullanmama rağmen motor 280km'de ışık yaktı! "ooohh beee!" dedim. "al sana helal olsun benzin" dedim ağzına kadar doldurdum yine dönüş yolunda. Dönüşte çok kapandım. sürekli 180-190 civarında, sık sık 200+ görerek geldim (çok yorucu oldu. daha az ses geçiren ve yüksek hızda burnumu ezmeyecekbir kaska ihtiyacım var) 200 kilometrenin sonunda sadece evin önünde yokuş aşağı inerken benzin ışığı yokladı ki bu şekilde ışık tam yanana kadar yine bi 20km gider..
Yani demem o ki.. hani hep diyoruz ya "çok basarsan çok yakar" diye.. çok basınca da çok yakmıyor. Benim bugüne kadar hep 150km'de ışık yakma sebebim, 150 kilometrenin tümünü kalkışla yapıyor oluşum, çok nadir 2. vitese çıkacak hıza erişebilmem ve iş-ev arası çok çok kısa olduğundan yolun yarısını jigle ile gitmemmiş.. yoksa yardırsak da kokluyor motor. Gidiş yolunda bastığım halde 4.7lt/100km yakmışım. bi de ekonomi yapacam diye kassaydım sanırım 4.0 4.1 falan yakardım. oh be.. bu arada zinciri yağlamam lazım.. şu arka çatala takılan (tamircilerde falan bulunan) sehpaların fiyatlarını biliyor musunuz? onunla çok kolay olur bu işlem. park ettiğim yerde de dik durmuş olur motor.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
çok yakanlar kulubundekileri yavaş yavaş az yakanlar kulubüne transfer ediyoruz bu arada 90 km sabit hızda 4 lt nin altına düşmek garanti izmir aydın otobanında bizzat denedim.
İki kişinin bindiği motor değildir.
sametrix bilgi için teşekkürler..aynen dediğin şekilde yükleme yaptım..
bunlar ilk aldığımda çektiğim resimler..deneme olarak yükledim..daha sonra,çektiğim yeni resimleri de atıcam..
bu arada hep şehiriçi kullandığım için ben de 5 litrenin altına inemedim henüz yakıtta..
biraz açılıyım uzun yolda denemeler yaparken yeni ölçümler daha düşük çıkıcaktır heralde..
zaman ile sınırlanan,ne kadar özgür olabilir ki...?
hayırlı olsun. yakıt işini de zamanla alışaçağın için pek sorun olmaz. ben ortalama 4.4lt yalıyorum.
HAyırlı olsun. artçı koltuğu şık olmuş yanlış görmediysem =) er6f çok yerinde bir tercih. kafamda sports tourer sınıfına oturtuyorum onu hep. güle güle kullan. aldıktan sonra yağını, yağ filtresini değiştirip, hava filtresini temizleyip, zinciri yağlamanı öneriyorum. Genelde insanlar motoru satmadan önce "nasıl olsa satıyorum" diyerek bakımsız bırakıyor.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
teşekkürler ketchup..artçı koltuğunda sanırım yanlış gördüğün bişiler var..çünkü yaptığım bi modifiye yok..(şimdilik tabii ki )..motoru aldığımdan beri sadece yağını ve suyunu kontrol ediyorum..filtrelerle ve zincirle ilgili birşey yapmadım henüz..buralarda iyi bir usta araştırıyorum(avrupa yakası)..zaten ben almadan önce 2 ay kadar yatmış makine..haklısın tüm bakımlarını bi de kendi gözüm görerek yapmam lazım..içim rahat olsun..
zaman ile sınırlanan,ne kadar özgür olabilir ki...?
arkadaşlar bir arkadaşım elindeki er6n çanta bağlantı aparatını kendisi adına satmam için bana bıraktı. orjinal Givi markadır. çok temiz kullanılmış. isteyenlere fotoğrafda gönderebilirim. piyasa fiyatlarına daha bakmadım ama sıfır ayarında temizlikte olan bu ürünü piyasa fiyatlarından çok daha uygun bir fiyata( tabiki öldürmeyecek) satmak istiyoruz. umarım bizim siteden birilerinin işine yarar. isteyen olursa Er-5 çanta aparatıylada takas yapabilirim
er6 ya bayağı niyetlenmiştim bir ara, kısmet işte şu an cbf500 var ondanda memnunum
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
motorumu almadan önce hepsini çok sıkı inceledim..pratik olarak birşey bilmesemde teorik olarak baya bilgi sahibi oldum..motorların hepsi birbirinden güzel..karar vermem zor oldu..aklıma bu yattı ama honda olsun suzuki olsun yamaha olsun(yoğunlaştığım modeller bunlardı)hepsinde aklım biraz kaldı..neticede memnun olman doğal cbf de harika bi motor..kazasız,güle güle bin
zaman ile sınırlanan,ne kadar özgür olabilir ki...?
Merhaba er 6 severler iki günde bütün sayfaları tek tek okudum ve yazmaya hak kazandım umarım yaza doğru ikinci motorum olarak bir tane er 6 F almayı düsünüyorum hep beraber temiz bir motor bulalım bakalım
selam mert senin motor güzel duruyor aslında enduro gibide doldurmussun motoru cok yakışmış çantalar felan ama dağ bayır seviyosan senin için enduro daha uygun tabi inşallah benimde sattıgın gibi bir motorum olur yaza dogru düsünüyorum arastırmaktayım
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)