Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Ağustos 2009, 15:23
#1481
ertschan adlı üyeden alıntı
bilgi için teşekkürler mikrop, o para büyüklüğündeki bölmeyi biliyorum ancak orası da hep boş
)
denge de tutp beklemem gerektiiğini bilmiyordum
teşekkürler tekrar
hocam aracı dik tuttuğunda yağ hiç görünmüyorsa tehlikeli. Ben yağın sürekli üst çizgide bulunmasına dikkat ediyorum.
Reklamlar
-
31 Ağustos 2009, 12:14
#1482
ertschan adlı üyeden alıntı
bilgi için teşekkürler mikrop, o para büyüklüğündeki bölmeyi biliyorum ancak orası da hep boş
)
denge de tutp beklemem gerektiiğini bilmiyordum
teşekkürler tekrar
eğer lamba yanıyorsa, çok fazla eksilmiş olma ihtimali yüksektir, ani frenajda yanıyor ise, bence en kısa sürede yağ değişimi yapmalısın. kolay gelsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------
lanmagel adlı üyeden alıntı
teşekkürler cevabın için peki mat siyah konusunda ne düşünüyorsun? yoksa siyah-gri renkli olandan mı tercih etsem? son olarak agv için de shoei de olduğu gibi beden problemi olur mu? acaba amerkalıların kafası bizden daha mı küçük?
bende mat siyah ortası gri şeritli idi, ve de beden konusunda sorun çıkmaz burda ne ise orda da aynısıdır, agv için konuşuyorum.
-
31 Ağustos 2009, 17:39
#1483
merhaba arkadaşlar 75 sayfayıda okudum günler boyunca ve karar verdim sayenizde bende artık bir kawasaki er6 f hayranıyım. Epey uzun süren araştırmalarım sonucunda böyle bir yakıt - performans - güç - fiyat kombinasyonuna rastlamadım fakat aklıma takılan bir soru var , yardımlarınızı bekliyorum.
F ile N modeli arasında farklılık sadece Kafa grenajından mı ibaret ? Yada bildiginiz farklılıklar nelerdir ?
-
31 Ağustos 2009, 18:20
#1484
ofc adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar 75 sayfayıda okudum günler boyunca ve karar verdim sayenizde bende artık bir kawasaki er6 f hayranıyım. Epey uzun süren araştırmalarım sonucunda böyle bir yakıt - performans - güç - fiyat kombinasyonuna rastlamadım
fakat aklıma takılan bir soru var , yardımlarınızı bekliyorum.
F ile N modeli arasında farklılık sadece Kafa grenajından mı ibaret ? Yada bildiginiz farklılıklar nelerdir ?
doğru karar şimdiden hayırlı olsun N F hangisinin tipi hoşuna gidiyorsa onu al grenaj ve görüntü dışında hiç bir farkı yok birde N in KM saati dijital F analog.
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
01 Eylül 2009, 00:05
#1485
merhaba ofc, tamamen tarz ve sevk meselesi. sametrix in de dediği gibi granaj ve kadran dışında hiç bir farkları yok. şimdiden hayırlı olsun...
-
01 Eylül 2009, 00:19
#1486
lanmagel adlı üyeden alıntı
Pandermos kullandığın AGV kaskla ilgili yorumunu alabilirmiyim? Bende S4 almayı düşünüyorum. ..
Merhaba,
Bundan önce chopper kullandığım için yarım kask kullanıyordum, akabinde de kısa bir süre LS2 cartoon kullandım, yarım saat kadarda shoei xr 1000. LS2 den sonra çok rahat gelmişti, xr 1000 den sonra ise nazi kaskı gibi geldi Ses konusunda çok başarılı değil yüksek süratlerde, airodinamiğide yine 120 ye kadar güzel sonra alttan rüzgar almaya başlıyor. PArasının hakkını veren bir kask ama iki katı para verip iki katı keyif alacağın seçeneklerde çok.
-
02 Eylül 2009, 17:54
#1487
sametrix adlı üyeden alıntı
doğru karar şimdiden hayırlı olsun N F hangisinin tipi hoşuna gidiyorsa onu al grenaj ve görüntü dışında hiç bir farkı yok birde N in KM saati dijital F analog.
ertschan adlı üyeden alıntı
merhaba ofc, tamamen tarz ve sevk meselesi. sametrix in de dediği gibi granaj ve kadran dışında hiç bir farkları yok. şimdiden hayırlı olsun...
Teşekkürler arkadaşlar beni tedirgin eden açıkçası 2.el fazla geniş bir yelpaze yok . bir de patinaj problemi varmış sanırım
-
02 Eylül 2009, 23:59
#1488
ofc adlı üyeden alıntı
Teşekkürler arkadaşlar beni tedirgin eden açıkçası 2.el fazla geniş bir yelpaze yok . bir de patinaj problemi varmış sanırım
patinaj problemi nerdeyse bütün motorlarda var, fakat bir süre kullanmaya başladıktan sonra patinajı dahi çok seveceğinden eminim. ben şahsen yol uygun olduğunda motora patinaj yaptırmaya bayılıyorum lastikler için olumlu değil elbette. patinaj bence düşünmemen gereken kadar küçük bir sorun olsa gerek. düzgün kalkış yaptıktan sonra patinajla da karşılaşmazsın... ;)
-
03 Eylül 2009, 10:41
#1489
ertschan adlı üyeden alıntı
patinaj problemi nerdeyse bütün motorlarda var, fakat bir süre kullanmaya başladıktan sonra patinajı dahi çok seveceğinden eminim. ben şahsen yol uygun olduğunda motora patinaj yaptırmaya bayılıyorum
lastikler için olumlu değil elbette. patinaj bence düşünmemen gereken kadar küçük bir sorun olsa gerek. düzgün kalkış yaptıktan sonra patinajla da karşılaşmazsın... ;)
haklısın aslında birazcık patinajın kimseye zararı olmaz
-
03 Eylül 2009, 11:07
#1490
ertschan adlı üyeden alıntı
patinaj problemi nerdeyse bütün motorlarda var, fakat bir süre kullanmaya başladıktan sonra patinajı dahi çok seveceğinden eminim. ben şahsen yol uygun olduğunda motora patinaj yaptırmaya bayılıyorum
lastikler için olumlu değil elbette. patinaj bence düşünmemen gereken kadar küçük bir sorun olsa gerek. düzgün kalkış yaptıktan sonra patinajla da karşılaşmazsın... ;)
o patinaj da genelde lastikten kaynaklanıyo, üzerindeki orjinal lastikler çok sık patinaja kalıyodu, değiştirince daha az olur patinaj, tabi yüklenirsen deli gibi kalabilir gene
-
03 Eylül 2009, 11:09
#1491
ofc adlı üyeden alıntı
Teşekkürler arkadaşlar beni tedirgin eden açıkçası 2.el fazla geniş bir yelpaze yok . bir de patinaj problemi varmış sanırım
şu ana kadar bir kere bile patinaja düşmedim. Ani kalkışlar yaptığım oldu arka lastiğimin de değişime ihtiyacı var hem de
-
04 Eylül 2009, 11:26
#1492
enginer6 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam;
motor 18 bin 500'e yaklaştı. detaylı bir bakım yaptırıyım diyorum. hava filtresi temizlenecek, yağ ve yağ filtresi değişecek. Bunun yanında radyatör suyunu, fren hidroliklerini de değiştirmek istiyorum. (fren hidroliği olarak ne kullanıyoruz?)
Başka neler yaptırmam gerekli. Önceden yaptıranlar varsa bi aydınlatıverin beni
enginer motoru bakıma soktun mu ? benimde 20 bine geldi yağ dışına değişmesi gereken birşeyler var mıdır acaba bende kapsamlı bakım düşünüyorum ama ne kadar maliyet çıkar merak içindeyim.
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
04 Eylül 2009, 21:16
#1493
arkaadaşlar hiç istanbulda er-6n toplantıları veya buna benzer organizasyonlar oluyormu hiç? oluyorsa bende katılmak ister muhabetinize maydonoz olmak isterim...
-
05 Eylül 2009, 00:23
#1494
PANDERMOS adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Bundan önce chopper kullandığım için yarım kask kullanıyordum, akabinde de kısa bir süre LS2 cartoon kullandım, yarım saat kadarda shoei xr 1000. LS2 den sonra çok rahat gelmişti, xr 1000 den sonra ise nazi kaskı gibi geldi
Ses konusunda çok başarılı değil yüksek süratlerde, airodinamiğide yine 120 ye kadar güzel sonra alttan rüzgar almaya başlıyor. PArasının hakkını veren bir kask ama iki katı para verip iki katı keyif alacağın seçeneklerde çok.
Merhaba,
AGV S4 Shoei XR1000 kadar iyi olmasa da LS2 den daha iyi olacağını düşünüyorum. (Yanılıyorsam lütfen düzeltin) Bu yüzden sanırım tercihim AGV den yana olacak.
-
05 Eylül 2009, 01:58
#1495
sametrix adlı üyeden alıntı
enginer motoru bakıma soktun mu ? benimde 20 bine geldi yağ dışına değişmesi gereken birşeyler var mıdır acaba bende kapsamlı bakım düşünüyorum ama ne kadar maliyet çıkar merak içindeyim.
samet valla iyi bi ustam var. O yüzden servise gitmiyorum. Ben bi liste yapmıştım. 20 bin bakımı için. radyatör suyu değişecek, fren hidrolikleri değişeceki, buji değişecek, hava filtresi değişecek, avans senkron ayarı yapılacak diye... Hiç birini yaptıramadım o kadar ısrar etmeme rağmen. bujiler baktı iyi dedi, hava filtresine baktı iyi dedi. radyör suyu ve fren hidrolikleri değişmez, eksilirse eklersin dedi. Enjeksiyonlu ve yeni teknoloji motorlarda avans senkron ayarı da neymiş, nerden duyuyosun bunları dedi.
sadece yağımı değiştirdi yolladı, hayal kırıklığı içinde ayrıldım
-
07 Eylül 2009, 13:46
#1496
enginer6 adlı üyeden alıntı
samet valla iyi bi ustam var. O yüzden servise gitmiyorum. Ben bi liste yapmıştım. 20 bin bakımı için. radyatör suyu değişecek, fren hidrolikleri değişeceki, buji değişecek, hava filtresi değişecek, avans senkron ayarı yapılacak diye... Hiç birini yaptıramadım o kadar ısrar etmeme rağmen. bujiler baktı iyi dedi, hava filtresine baktı iyi dedi. radyör suyu ve fren hidrolikleri değişmez, eksilirse eklersin dedi. Enjeksiyonlu ve yeni teknoloji motorlarda avans senkron ayarı da neymiş, nerden duyuyosun bunları dedi.
sadece yağımı değiştirdi yolladı, hayal kırıklığı içinde ayrıldım
ben değiştirdim abicim radyatör ve fren hidroliklerini, hatta radyatör suyunun derecesi çok düşük olduğu için değiştirmende fayda olur, motor daha az ısınır diye söyledi benim usta mesela...
lanmagel ls2 yerine tabikide agv s4 cok daha iyidir...
-
07 Eylül 2009, 21:42
#1497
enginer6 adlı üyeden alıntı
samet valla iyi bi ustam var. O yüzden servise gitmiyorum. Ben bi liste yapmıştım. 20 bin bakımı için. radyatör suyu değişecek, fren hidrolikleri değişeceki, buji değişecek, hava filtresi değişecek, avans senkron ayarı yapılacak diye... Hiç birini yaptıramadım o kadar ısrar etmeme rağmen. bujiler baktı iyi dedi, hava filtresine baktı iyi dedi. radyör suyu ve fren hidrolikleri değişmez, eksilirse eklersin dedi. Enjeksiyonlu ve yeni teknoloji motorlarda avans senkron ayarı da neymiş, nerden duyuyosun bunları dedi.
sadece yağımı değiştirdi yolladı, hayal kırıklığı içinde ayrıldım
enginer valla bu devirde boyle masraf çıkarmayan ustayı iyi bulmuşun bana ustanın bilgilerini özelden yollayabilr misin birde ben deneyim ben kime gitsem öpmeye çalışyolar valla bıktıum bu ustaların triplerinden
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
11 Eylül 2009, 11:26
#1498
sametrix adlı üyeden alıntı
enginer valla bu devirde boyle masraf çıkarmayan ustayı iyi bulmuşun bana ustanın bilgilerini özelden yollayabilr misin birde ben deneyim ben kime gitsem öpmeye çalışyolar valla bıktıum bu ustaların triplerinden
valla samet asıl işi pert motorları toplamak. Bir kaç arkadaşım da sormuştu ama vakti olmadığı için uğraşamıyo. Zaten ben de arıyorum anca müsait oldu zaman çağırıyo. zaten ben de birkaç kez daha gidicem sonra bakımları kendim yapıcam. Sahiden kolay bi iş büyütecek bişey yok. Herşeyin yeri belli zaten. Eli bu işlere biraz yatkın olan herkes yapabilir.
-
11 Eylül 2009, 11:28
#1499
enginer6 verme samete ustanın adresini vs bırak sürünsün o
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
-
11 Eylül 2009, 12:17
#1500
enginer6 adlı üyeden alıntı
valla samet asıl işi pert motorları toplamak. Bir kaç arkadaşım da sormuştu ama vakti olmadığı için uğraşamıyo. Zaten ben de arıyorum anca müsait oldu zaman çağırıyo. zaten ben de birkaç kez daha gidicem sonra bakımları kendim yapıcam. Sahiden kolay bi iş büyütecek bişey yok. Herşeyin yeri belli zaten. Eli bu işlere biraz yatkın olan herkes yapabilir.
evet bi benzin istasyonunda halledicem yağ işini hem daha ekonomik olur eyvallah.
kuyucadısı adlı üyeden alıntı
enginer6 verme samete ustanın adresini vs bırak sürünsün o
:D ne sürüncem be bizim motorlar zeytinyağı ile bile çalışır .
İki kişinin bindiği motor değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler