herkese merhaba ,
ER-6N mi aldığımdan beri gezdiğimden foruma bakamadım bir süre...
bir iki de resim yükleyeyim....
herkese merhaba ,
ER-6N mi aldığımdan beri gezdiğimden foruma bakamadım bir süre...
bir iki de resim yükleyeyim....
1. öncelik :Güvenli,dikkatli , henüz motor kullanmayanlara örnek sürüş
2.öncelik : eğlen,keyif al, sürekli yap
3. öncelik : asla sevdiklerini unutma !
ben de muzzys egzost var hocam. sesine gelince sabah çalıştırırken komşular rahatsız olacak diye benide rahatsız ediyor ama onun haricinde sesi mükemmel. gerek trafikteki araçlar tarafındam gerekse diğer insanlar tarafından bayağa dikkat çekiyorsunuz. bide atlamadan geçemeyeceğim sesin gazına gelip bastığınız için forumdaki diğer arkadaşlar kadar az yakıt tüketemezsiniz. ben yinede 100 km de 4.5 lt lik ortalamadan da oldukça menunum
ER-6 N uzun yolda nasıl, yani rahatlığı, yola gidişi vs.
boy 1.90-90kilo biri için nasıldır
hocam farklı tarzlar. tabiki karar senin ama ben her şeklide er6 yı tavsiye ederim
tarzı farklı ama ş.içi vn 800 veya chopper hiç sürmedim. daha çok naked tarz motorları kullandım. en son bmw r60-6 vardı.
ş. içi chopper tecrübem yok.
muzzys veya başka marka egzost satan varmı ?
BEnde eskiden marauder 800 vardı. Şehir içinde trafiğe girdiğinde diğer motorların geçtiği yerlerden geçemeyip sıkışıp kaldığım çok oldu. Uzun yolda da 140 - 160 dan sonra barfixe asılırmışçasına yorucu oluyor kollar için. Ama 100-120 süratlerde şehirdışında veya sakin trafiksiz şehir içi kullanımda gayet keyifli.
Er6n ise tam bir şehir içi faresi, uzun yolda ise sıkıcı olabiliyor.
CHOPPER "V" OLMALI
peki monster serisi uzun yolda er6 ya göre nasıl? süren açısından soruyorum.
artçı için iyi değil demişler ama süren benim gerisi mühim değil)
sahibindende monster ve er6 fiyatları birbirlerine yakın.
(yeni konu açmaktansa burdan yazalım dedim)
Servis bir arkadaşım monster alma problemli demişti. Bir iki milyar fazla verip bir iki sene daha eski ve teknolojisi daha eski bir makine almaktansa (sırf adı var diye) Er6n i tercih ederdim ben olsam. Kuru bir monster almaktansa dolu bir Er6n alabilirsin.
Örnek: http://www.sahibinden.com/hersey_dah...XQQdisplayitem
Reklam oldu biraz
CHOPPER "V" OLMALI
benim de s4 kullanalı nerdeyse 3 yıl oldu, çok güzel ve de sağlam bir kasktır, rüzgar direnci ve yüksek hızda kafayı sağa sola çevirmede hiç sorun yaşamassın, shoei kadar sessiz olmasada gene de sessiz bir kasktır, birde benim kask artık eskidiği için ses yapma olayı artmıştır, ama tavsiye ederim, ya da s4 un aynısı olup sadece arkasında rüzgarlığı olan modeli var agv stealth onu da tercih edebilirsin, kampanyada bazen uygun fiyata bulabiliyorsun.
hatta şu anda kampanyadaymış, s4 den 5 tl daha ucuz ama daha üstün bir kask
habe habe
stealth için yurtdışı sitelerinde çok fazla gürültü aldığı ve havalandırma kanallarının kullanışsızlığı hakkında yorumlar okudum. ayrıca s4 daha ucuz. yurdışından getirtmeyi planlıyorum. amazon da 191 dolar dan satılıyor s4. mat siyah çok güzel görünüyor ama kullanışlı olurmu kararsızım. shoei rf-1000 var o da 346 dolar. Türkiye ye göre ucuz ama s4 daha cazip gibi ne dersiniz?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...CX8K6&v=glance
http://www.amazon.com/Shoei-RF-1000-...489545&sr=1-23
fatihhoca muzzys egzostu nerden ne kadar aldınız headers mi tüp mü acaba birde gidişinde fark oldumu ?
simdi o dedigin iki kaskida ben yurtdisindan getirdim, ama nasil arkadas takti koluna getirdi, shoei de dikkat etmen gereken sey beden biraz daha dar amerikadakilerin, ben medium giyerim normalde burda da da denedim shoei m beden ordan gelen kafama olmadi diyebilirim, oldu ama asiri sıkıyodu, sonra degistirmek zorunda kaldim...
agv ye gelince onda bir problem yasamassin agv s4 ile shoei rf1000 i biraz karsilastirma bence shoei her turlu s4 modelinden cok ustun, zaten fiyattan da belli oluyor. ama s4 kesinlikle fiyatını hakeden bir kask, tavsiye ederim.
habe habe
arkadaşlar daha önce soruldumu bilmiyorum ama yağ seviyesini nasıl kontrol edebiliriz?
arada bir ani fren yaptığımda yağ lambası yanıyor. bende bir çubukla ilave deliğinden durumu kontrol etmek istedim ancak çubuğu nekadar derinede soksam tertemiz çıktı. sizce acilen yağ mı katmalıyım veya yağ değişimine mi gitmeliyim???
Motorun sağ tarafında 1 lira boyutunda yuvarlak cam bir pencere var görmüşsündür mutlaka.
İşte o delikten yağını konturol ediyoruz biz.
Kontrolde şu şekilde oluyor, motoru düz bir zeminde sürüş pozizyonunda gibi tutuyoruz yani dengede duruyor motor bir 30 saniye kadar bekle yağ çöksün tam olarak, sonra bak bakalım pencerenin yarısına kadar yağ geliyormu?
Geliyorsa normal, yarıdan aşağıdaysa az, hiç yoksa eyvahki eyvah
bilgi için teşekkürler mikrop, o para büyüklüğündeki bölmeyi biliyorum ancak orası da hep boş )
denge de tutp beklemem gerektiiğini bilmiyordum
teşekkürler tekrar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)