Siyah beyaz çalıştım.
Siyah beyaz çalıştım.
hocam çok güzel çıkmış özellikle sonuncusu harika.eline sağlık
kawaaski bu motoru neden bu kadar çirkin yapmış? Özellkle de N modeli
siz de motosiklet=grenaj diye düşünenlerdensiniz sanırım. Motosikletlerle biraz daha haşır neşir oldukça, motorların dinamiğini kavradıkça, şasi ve motor yapısı size çekici gelmeye başladıkça siz de seversiniz naked bike'ları. amerikada bu motorun sadece grenajlı modeli satılıyor ve forumunda herkes "keşke bizde de N modeli satılsaydı" diye ağlıyor. Naked sınıfının en güzel örneklerinden bence.
Bu bir tercih meselesi işte.. Sadece grenajı var diye Honda'nın o tipsiz cbr125'ini alacağıma, tasarım ödüllü Derbi GPR 125 Nude aldım. Motosikletle çok alakası olmayanlar "aa nebçim motor bu?" dedi. Umrumda bile değil. Motordan anlayan herkes tasarımına ve performansına hayran. Aynı mantıkla Honda'nın tasarımdan yoksun, balta sapı formunda cbf600'ü yerine bu kaslı şehir çocuğunu tercih ettim. Tasarımı göz dolduruyor. Her ayrıntısına hastayım.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
daha güzel nasıl ifade edilebilirdi bilmiyorum.
motorun atası da babası da naked bike'tır bence de. er-6 n ise fiyat/maliyet oranı en iyi naked. ama ben de er-6 ya cam yakıştıramıyorum.naked seven rüzgarı göze almalı bence, cam tüm havasını alıp götürüyo sanki...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
arkadaşlar merhaba. size bi sorum olacak. bugün sabah mototrun yanına gittim. anahtarı kontağa soktum marş basar gibi oldu ama çalışmadı. bidaha denedim ama bu sefer de tıkırtılar geldi. bira uğraştıktan sonra yokuş aşağı vurdurarak çaklıştırdım.sonra direk ustama götürdüm.aküde sorun yok dedi. suyunu değiştirdi. ve sorunsuz çalıştı.sonra işim bitip motoruma tekrar döndüğümde aynı dorunu yaşadım. şimdi benim aklıma 2 neden geliyor. birincisi yağını değiştirmem lazım bu sorun olabilir mi? diğeri ise benzini yanlışlıkla 95 oktan almıştım. ya da bu mu? yada sizce neden olabilir? yardımlarınız için teşekkür ederim.
akü şarj tutmuyo olabilir mi? motora binip de ustanın yanına gidinceye kadar biraz şarj etmiştir, usta durumu farketmemiştir. Ben hep 95 alıyorum, benzinden olduğunu sanmıyorum o yüzden. Yağdan da olmaz, en azından marş basar =) akü bittiği zaman marş motorundan tıkırtılar geliyor sadece. bence sorun aküde ya da konjektörde.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Beyler selamlar,
yağ camından baktığımızda yağ seviyesinin nerde olması gerekiyor. Alt ve üst çizginin ortasında olması yeterli midir? Yoksa üst çizgide mi olması gerekiyor?
Genel olarak yazdıklarınıza katılıyorum. Ancak ben grenaj değil ama evet SS'ciyim. Bu modele gelince, özellikle ön tarafı oldukça şekilsiz ki, ben zaten performansına değil şekline göre yorum yapmıştım.
Tercihler sanırım biraz maddi durum ile alakalı. Ne kadar ekmek, o kadar köfte.
bugün iyi kondisyonda bir cbr 125 ile gpr125 nude aynı fiyatlara alıcı buluyor, cbf600 ise er6'dan pahalı. Yani önceki mesajımda verdiğim örneklerin maddi durumla çok alakası yok. Neyse, zevkler ve renkler tartışılmıyor tabi.. "e madem tartışılmıyor, niye bana laf yetiştiriyosun?" diyecek olursanız, ben de günün birinde bir başlığa girip, o motorun kullanıcılarına "bu ne iğrenç motor be kardeşim? ben hayatımda böyle çirkin şey görmedim" dersem, bana da laf yetiştirirler inşallah =)
fatihhoca81, malesef parça fiyatlarını bilmiyorum. Ben de çok fena tersoyum. Kawa'nın sağ ayak pegi durduk yerde kıt! diye kırıldı kraker gibi =) sırf o yüzden şuan Kawa'yı kullanamıyorum. Parça fiyatlarını da malesef bilemiyorum. O kadar tersoyum ki geçen gün bozuk paraları üst üste koyup 10 lira yaptım, 10 liralık benzin istedim. Benzinci bile "abi emin misin? 10 liralık benzinin bereketi olmaz bak. biraz daha para biriktir öyle gel" dedi adama kıvırdım "yok ya ben bozuklardan kurtulmak için alıyorum" diye =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
ketchup arkadaşım aküdenmiş sorun gittim değiştirdim bide yağını değiştirdim. bide benzin aldım. anlayacagın batmış durudayım. ilk defa olarakta yakıt hesapladım. 268 km de ışık yandı ve 12 lt benzin aldı yani 100km de 4.4 lt yakmışım. bugünkü tek mutlulugum bu oldu. öyle işte.umarı uzun süre başka masraf olmaz. kendine iyibak sağol
hocam selamlar, önemli bir sorun olmadığına sevindim. motorun var mı derdin var. Ben de motor aldığımdan beri kendimden çok motora harcıyorum para. Şu ana kadar hiç sorun çıkarmasa da (nazar değmesin masrafı hiç bitmiyor.
bu 4.4'lük değer şehiriçi mi, uzun yol mu? Bir de kullanım tarzın nasıldı? Biraz bilgi verebilir misin?
Kawasaki ER-6 serisini çıkardığından beri "N" modelini beğenmişimdir hep. "F" 'in tasarımı eski model SS' leri andırıyor bana; ısınamadım bir türlü.. Tabi yeni kasası için konuşmuyorum, onun tasarım gerçekten şahane olmuş ve grenajlardan kaynaklanan, belli bir süratten sonra oluşan zırıltıyı da kesmişler bildiğim kadarıyla.
Ama "N" tam bir yeni jenerasyon-modern naked bence, biraz Transformers havasında. Bu tarz sevdiğim için sanırım, GSR600' den de aynı tadı alıyorum. Z-1000' in yeriyse bambaşka
Bir önceki postunu CBF' cilerin sayfasına kopyala istersen bakalım laf yetiştirecekler mi
Bu arada, daha önce darbe flian almadıysa eğer, ayaklığın o şekilde durduk yerde kraker gibi kırılması çok enteresan geldi bana gerçekten de, hayatımda ilk defa duyuyorum böyle birşey Bana resmen üretim hatası gibi geldi, Kawasaki ile iletişime geçip bu durumu bildir bence. Ayıplı mal sınıfına girebilir belki o ayaklık.
Biraz daha biriktir diyen benzinciye kumbaramı açıp geliyorum deseydin bari.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 AM ----------
4,4 lt 650'lik bir makina için nasıl güzel bir değer yaaa, gıpta ettim resmen.
enginer6. aslında ne şehir içi ne de dışı. biraz karışık oldu heralde. ben ankarada oturuyorum. burada fazla trafik sıkışmaz. devir aralığını 5000-7000 olarak kullanıyorum. arada sıkıştırmama rağmen(motorumu yeni aldım) bu değeri elde ettim. tam uzun yol olsa dahada altına düşerim. ya arkadşlar bu motor hakkaten şahane bişey. aldığımda motorda muzzy egzos da vardı sesine de inanamazsınız. bundan önceki motoruma(cbf150) 3,5 yıl bindiğsem buna en az 10 yıl binerim gibime geliyor. aslında en cok hoşuma giden sol seritte giderken arabaların beni gördükte sonra bana yol vermeleri yani sağ şeride geçmeleri(muhtemelen egzos sesi). daha önceleri(cbf 150 varken) ben tedirgin olup sağa geçerken şimdi sıra onlarda. deyse çok konuştum heralde. kazasız sürüşler hoşçakalın.
cbr125ten sonra Türkiyede kalırsam motorum ya N yada F olacak.
yakıtı cok iyi bence, Tam ögrenci adam için
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)