Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Haziran 2009, 09:38
#1101
sersez adlı üyeden alıntı
20008 model 0 km er6-n 12.500-13.500 TL fiyat aralığında satılırken 2006 model 15.000-25.000 km deki (üzerinde fabrika çıkışı Dunlop lastiklerle hemde) motorlara 11.000-12.000 TL istenmesi sizce normal mi?
bu normal değil tabikide, biz ona birşey demedik, sıfırı 12 500 değil minumum 13.100 tl olması lazım, olan bir alete 8.500 bence düşük bir rakam, bunu söylerim, motosikletin özelliklerine bakıp ondan daha düşük daha teknolojisi eski bir alete daha fazla fiyat istemeleri garibime gidiyor sadece. umarım kendimi anlatabilmişimdir.
Reklamlar
-
05 Haziran 2009, 10:47
#1102
sersez adlı üyeden alıntı
20008 model 0 km er6-n 12.500-13.500 TL fiyat aralığında satılırken 2006 model 15.000-25.000 km deki (üzerinde fabrika çıkışı Dunlop lastiklerle hemde) motorlara 11.000-12.000 TL istenmesi sizce normal mi?
ABS'li modeli olabilir mi 11ooo istenen motorlar?
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
05 Haziran 2009, 12:56
#1103
Erdem abi bu arada senin de motorun hayırlı olsun. Resimlerine baktım çok güzel duruyor. Ümraniye'de oturan orta yaşlı muhasebeci bir abi vardı onun motoruna çok benziyor. Onu mu aldın acaba sen?
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
-
05 Haziran 2009, 18:57
#1104
-
05 Haziran 2009, 19:06
#1105
benimde anlamadığım sahibinden.com daki 2 3 tane abuk subuk ilanı neden kendinize dert ediyosunuz 1 kişi tek başına piyasa yükseltebilir mi ? ciddi satıcıyı bulursun pazarlığını yapar alırsın ciddi olmayanıda es geçersin bu kadar basit .
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
05 Haziran 2009, 19:14
#1106
er6n piyasası bana pahalı geliyor ...
Nerdeyse F lerle başabaş gidiyor
-
05 Haziran 2009, 19:35
#1107
sersez adlı üyeden alıntı
Herkesin malı kıymetli de 2006 yılında sıfırı 11.000-11.700 TL na (ABS lisi 12.000-12.800) alınan bir motorun kullanıldıktan sonra aynı fiyata satılmaya çalışılması bence abes.
Piyasayı yükselten arkadaşlar yok motora buji taktım yok şunu ekledim yok bunu taktım yok yağını koydum yok antifirizini değiştirdim yok yıkamacıya şu kadar para verdim gibi maliyetlerin tümünü de fiyata ekliyorlar anlaşılan.
İlan veren arkadaşın birine 8500 teklif ettim cevabı ;
"motorun bana maliyeti zaten 10bin tl oldu. ve metzeler m3 taktım iki gün önce. çifti 800 tl. illaki alan olacaksa 11bin tl diyorum ben. yoksa daha aşağısına neden satayım gül gibi motorumu.. 11000 yazmama rağmen 8500 demenizi komik bulduğum için alaycı yazdım biraz. kusuruma bakmayın. milleti kazıklamaya çalışığımdan yazmadım 11bin diye.. belki piyasasından yüksek ama olsun. satılmasın. binerim mis gibi "
ya tutarsa mantığı (ya da kör tuttuğunu topal yakaladığını) piyasayı bu tipler yükseltiyor. Piyasasından yüksek olduğunu da biliyor bak.Bineceksen bin o zaman niye ilan veriyorsun.
Bende katılıyorum aynen o dediklerine, benim motorun da ilanı var, benim üstüne taktıklarımı eklesem sıfır fiyata yakın oluyo, şukadar da benzin yaktım onu da eklicem o zaman sıfır r1200gs le takasa girecem kafa kafaya
er6n bence mantıklı fiyat listesi 8500 9500 arası 2006 modeller için...
neyse ben motorumu seviyom o ayrı
-
05 Haziran 2009, 19:38
#1108
sametrix adlı üyeden alıntı
benimde anlamadığım sahibinden.com daki 2 3 tane abuk subuk ilanı neden kendinize dert ediyosunuz 1 kişi tek başına piyasa yükseltebilir mi ? ciddi satıcıyı bulursun pazarlığını yapar alırsın ciddi olmayanıda es geçersin bu kadar basit .
tamam birader hadi bulalım.ben Bitlis'in ilçelerinden birindeyim internetten bulamadığımız temiz motor,ciddi satıcı vs. buralarda nereden bulacağız.
-
05 Haziran 2009, 19:40
#1109
-
05 Haziran 2009, 19:57
#1110
teşekkür ederim.baktım bakmam mı?ama sarı-siyah bana hiç çekici gelmiyor.kafayı bozdum bordo- gümüş renk temiz hesaplı bulamazsam sıfır alacağım.
-
05 Haziran 2009, 21:26
#1111
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
ergin az bile istemissin motor full aksesuar yani şu motora 10 bin desen kimse neden 10 bin diyemez.
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
05 Haziran 2009, 22:23
#1112
sametrix adlı üyeden alıntı
ergin az bile istemissin motor full aksesuar yani şu motora 10 bin desen kimse neden 10 bin diyemez.
dogru diyosun ama ederi bence budur, fazlası zarar, 2 tane potansiyel var bakalım, çantasız ve camsız istiyolar, eğer öyle verirsem burdan haber ederim size çanta ve cam için...
-
06 Haziran 2009, 01:09
#1113
selam beyler
bugün 15 bin bakımı için gulf marka 10w 40 yağ ve hiflo yağ filtresi aldım. Aslında 15w-50 motul alacaktım ama satıcı arkadaş çok gereksiz olduğunu 10w 40'la moturn daha rahat çalışacağına bi şekilde beni ikna etti. Ben de gaza gelip aldım. Aldım ama eve gelince içiime kurt düştü. sizce değiştirip önceden karar verdiğim gibi 15w 50'lik mi alayım. Bir de gulf marka yağ nasıldır marka olarak, önceden duymuştum ama hakkında pek birşey bilmiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
dogru diyosun ama ederi bence budur, fazlası zarar, 2 tane potansiyel var bakalım, çantasız ve camsız istiyolar, eğer öyle verirsem burdan haber ederim size çanta ve cam için...
satıyosun demek motoru Ergin, hayırlı olsun. demek aramızda göremeyeceğiz seni. Satınca ne düşünüyosun?
-
06 Haziran 2009, 01:22
#1114
işine gelen alır fiyat düşmeyin..milletin gönlü olcak diye ucuzamı verelim..alırken 15 ..16 lira satarken 9 lira yok öyle yağmaa...
-
06 Haziran 2009, 02:03
#1115
Merhaba Arkadaşlar,
Çok yakında bende bir er6f alacağım.Fakat almadan önce sizlerin tectübelerinden faydalanmak isterim.Bunun için birkaç soru hazırladım cevaplarsanız sevinirim.
1-) Er6F ile uzun yol yapan var mı + ne - ne ?
2-) Yedek parça sıkıntısı çekiyormusunuz.
3-) 2 silindirli olması çok fazla vibrasyona sebep oluyoru mu ?
4-) Yüksek hızlarda göstergelerin olduğu yerden ses geliyor mu çözümü var mı ?
5-) CBF 600 ile karşılaştırıldığında eksileri ve artıları nelerdır.
6-) Başlangıç motoru olarak kullanılabilinir mi ?
Cevap yazacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
-
06 Haziran 2009, 12:15
#1116
merhabalar nacizhane tecrübelerimle yardımcı olmaya çalışayım
1) hafta sonları artçımla günübirlik geziler yapıyoruz ve 500 km civarı yol yapıyoruz. uzun süre mola vermeyince biraz omuzlardan rahatsız ediyo.
2) bakımla ilgili yedek parça sıkıntısı kesinlikle yok. Şu ana kadar kaza ve arıza gibi bir durumla karşılaşmadığım için gerekli yedek parçayı bulabilir miyim bulamaz mıyım bilmiyorum ama böyle bir durumda honda da bile uzun süre bekleyenleri, sezonu kaçıranları tanıyorum. Yani sorun yalnızca kawasaki ile ilgili değil.
3) Önceden 4 silindirli bir motor kullanmadıysan vibrasyonu hissetmezsin. bu konuyla ilgli benim de artçımın da bir rahatsızlığı yok.
4) işte motorla ilgili tek sıkıntım bu. zırıltı... 5 bin civarında grenajlardan bir zırıltı geliyor, doğrudur. ama grenaja içten çekilen süngerli bantlarla bu sorun en aza indirilebiliyor, ama tamamen yok olmuyor.
5) CBF 600'ü ben de araştırmıştım bunu alırken. teknoloji bakımından er6'nın yanına yaklaşamaz. er 6'nın cbf 600'e göre daha sert ve atak bi motor olduğunu testlerden okmuştum. ayrıca cbf'e göre en büyük artısı enjeksiyonlu olması...
6) ben bu konuda biraz korkağım sanırım. sürüş dersi alınmadığı sürece başlangıç motorunun 125 cc olmsaı gerektiğini düşünüyorum.
sonuç olarak bu fiyata bu teknolojide bu hızda ve tasarrufta motor yok.
-
06 Haziran 2009, 12:44
#1117
enginer6 adlı üyeden alıntı
selam beyler
bugün 15 bin bakımı için gulf marka 10w 40 yağ ve hiflo yağ filtresi aldım. Aslında 15w-50 motul alacaktım ama satıcı arkadaş çok gereksiz olduğunu 10w 40'la moturn daha rahat çalışacağına bi şekilde beni ikna etti. Ben de gaza gelip aldım. Aldım ama eve gelince içiime kurt düştü. sizce değiştirip önceden karar verdiğim gibi 15w 50'lik mi alayım. Bir de gulf marka yağ nasıldır marka olarak, önceden duymuştum ama hakkında pek birşey bilmiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------
satıyosun demek motoru Ergin, hayırlı olsun. demek aramızda göremeyeceğiz seni. Satınca ne düşünüyosun?
10w40 motor daha rahat nasıl çalışıyormuş merak ettim doğrusu , sebebi neymiş acaba ? gulf markasını hiç duymadım bugüne kadar castrol ve mobil kullandım ben , açıkçası usta ne derse onu kullandık böle işleri ustalar daha iyi biliyorlar sonuçta...
-
06 Haziran 2009, 13:38
#1118
mhyen adlı üyeden alıntı
9-10 arası oynamasına kimsenin diyeceği olmaz da adam gibi az km'de temiz görünümlü bir motorun 11-12 gibi fiyatlarla satışa konulması garip. Gerçi internet fiyatlarının şişirme olmasının da etkisi vardır tabi
Ayrıca kimi görsem noter satışını üzerine aldıktan sonra yine aynen yasaymış gibi bir dünya para da lastiklere bayılıyor değiştirmesi mecbur olduğundan...
bu sadece er6 da geçerli değil bütün motorlarda aynı politika aynen devam
aldıktan sonra birde yasa gibi bakım da yapılıyo güvenemediğin için bakım yaptırmak istiyosun, ben şimdi motorumun bakımını yaptıralı 1000 km falan oldu, bu motoru satsam alacak olan kişi eminim bütün bakımını yaptıracak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 PM ----------
enginer6 adlı üyeden alıntı
selam beyler
bugün 15 bin bakımı için gulf marka 10w 40 yağ ve hiflo yağ filtresi aldım. Aslında 15w-50 motul alacaktım ama satıcı arkadaş çok gereksiz olduğunu 10w 40'la moturn daha rahat çalışacağına bi şekilde beni ikna etti. Ben de gaza gelip aldım. Aldım ama eve gelince içiime kurt düştü. sizce değiştirip önceden karar verdiğim gibi 15w 50'lik mi alayım. Bir de gulf marka yağ nasıldır marka olarak, önceden duymuştum ama hakkında pek birşey bilmiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------
satıyosun demek motoru Ergin, hayırlı olsun. demek aramızda göremeyeceğiz seni. Satınca ne düşünüyosun?
abi benim motor 1 yıldır ilanı durur aran soran olmaz ama yaz dönemidir nedir 1 potansiyel var bakalım, satarsam motor almayı kışa bırakıyorum, bu motora binmeyecğim demek olmuyor, çünkü arkadaş yurtdışına çıktı motoru bıraktı bize onu kullanacağız, oda r1100gs, tek tehlikesi şimdi onu kullandıktan sonra motor alamıyacaaazzz...
belli olmaz bakarsın yeni kasa er6f alırım otururum aşaa
zate istanbulda ilk defa gördüm er6n canlı canlı, çok güzel duruyodu gerçekten de
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 PM ----------
mertkilickap adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Çok yakında bende bir er6f alacağım.Fakat almadan önce sizlerin tectübelerinden faydalanmak isterim.Bunun için birkaç soru hazırladım cevaplarsanız sevinirim.
1-) Er6F ile uzun yol yapan var mı + ne - ne ?
2-) Yedek parça sıkıntısı çekiyormusunuz.
3-) 2 silindirli olması çok fazla vibrasyona sebep oluyoru mu ?
4-) Yüksek hızlarda göstergelerin olduğu yerden ses geliyor mu çözümü var mı ?
5-) CBF 600 ile karşılaştırıldığında eksileri ve artıları nelerdır.
6-) Başlangıç motoru olarak kullanılabilinir mi ?
Cevap yazacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
bu yazdığın soruların üstüne enginerin verdiği cevaplara artı olarak,
ben daha geçen hafta tam 1260 km yol yaptım, hiç rahatsızlık duymadım ve sadece benzin alırken durdum, kısaca tepesinden inmedim hiç
cbf 600 ile karşılaştırınca, hızlanma, tork, güç, yakıt ekonomisi, hepsinde er6 derim, buna frenleme de dahil.
bi yerde bi test vardı onu bulabilirsem buraya yapıştırırım, o zaman daha iyi anlarsın.
-
06 Haziran 2009, 14:24
#1119
SilentScream adlı üyeden alıntı
10w40 motor daha rahat nasıl çalışıyormuş merak ettim doğrusu , sebebi neymiş acaba ? gulf markasını hiç duymadım bugüne kadar castrol ve mobil kullandım ben , açıkçası usta ne derse onu kullandık böle işleri ustalar daha iyi biliyorlar sonuçta...
10-40 daha ince olduğu için daha rahat çalışır demişti ama yaz sıcağında o yağ heralde su gibi olur. gulf'ü araştırdım da biraz fena bi marka değil gibi geldi. Ama heralde bu mevsimde 15w 50'lik bir yağ daha iyi giderdi heralde.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 PM ----------
beyler bi de servis kitapçığında hangi kalınlıkta yağ kullanılması gerekiyor? bilen var mı?
-
06 Haziran 2009, 15:20
#1120
enginer6 adlı üyeden alıntı
10-40 daha ince olduğu için daha rahat çalışır demişti ama yaz sıcağında o yağ heralde su gibi olur. gulf'ü araştırdım da biraz fena bi marka değil gibi geldi. Ama heralde bu mevsimde 15w 50'lik bir yağ daha iyi giderdi heralde.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 PM ----------
beyler bi de servis kitapçığında hangi kalınlıkta yağ kullanılması gerekiyor? bilen var mı?
kawasakinin önerdiği ve kitapçıkta yazan
SAE 10W-40
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler