Çift far iiymiş =) Olmuş. Bizim egzozların lastiği ısıtmaya da etkisi var mıdır sizce? Egzozu lastiğe o kadar yakın ve çevreleyen başka motosiklet bilmiyorum.
Çift far iiymiş =) Olmuş. Bizim egzozların lastiği ısıtmaya da etkisi var mıdır sizce? Egzozu lastiğe o kadar yakın ve çevreleyen başka motosiklet bilmiyorum.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Ben bu makineyi almadan önce CB900F düşünüyodum. Bir de Acerbis Cyclops ayırtmıştım FRT Racing'ten. CB900F'i alır almaz ilk işim cyclops'u takmaktı. Aslında Er6N'de ön çatal Acerbis gibi lastik kelepçeli kafalara çok uygun ama ER6'nın farı da çok kendine has be kardeşim. İnsan onu çıkarıp Acerbis takmaya kıyamaz =) CB900'ün farı öyle değildi mesela. Diğer 1500 modeldeki farlardan bi farkı yok. Yuvarlak far işte. Sonra şahit olduğum birkaç kaza ile vazgeçtim CB900'den. Şehir trafiğinde birinci vitesini bile bitiremezsin öyle bi makinenin. Yaktığı benzin de cabası. Er6 tam allrounder.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
selam arkadaslar.
değil mi? Link olarak verdiğiniz motor Zx6 galiba.[/QUOTE]
kawasaki.dk sayfasindan butun er serisini gore bilin arkadasim. ben bir fark goremiyorum motor olarak ama kasada kucuk deyisiklikler var
ben en fazla 240 km yaptim bi depoyla. neden acaba cokta hor kullanmiyorum :(
surat felakettir:bounce:
ben genel olarak şehiriçi biniyorum. 20 tl benzin ile 110 km gidiyorum. biraz agresif olursam 100kmde bitiyor. 650cc makineye göre çok güzel değerler bence
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
selamlar, osijen sensörünüze dikkat edin biraz pahalı bi oyuncakmış, bujiden de küçük bi parça ama 165 avrocuk, bende oksijen sensörü ile ilgili sorun çıktı çünkü, özellikle soğuk havalarda...
kolay gelsin...
habe habe
lezzet gider,mesuliyet kalır...
abicim en son aldığım değer buydu, o da adanadan dönüşte, hızım genelde 110 130 arası idi, 2 3 günde şehir içi değerler bunlar, bu arada bundan daha az da yaktığım oldu, yani bu değer genel olarak sabit ve çok vites değiştirmeden ulaşılan değer.
şöyle diyim 14 lt ile 340 km yapmışlığım da var bu da 4.1 lt yapar 100 km de
habe habe
Arkadaşlar topcase ile beraber yan çanta takan var mı motoruna? Bu şekilde artçı ile seyahat eden? Uzun yol konforunu merak ediyorum. Oturuş pozisyonu pek yormaz herhalde. Bir de söz konusu uzun yol ise mutlaka "F" tercih edilmeli sanırım. Ne dersiniz?
buyur abicim daha önceki sayfalarda yazmıştım ve de eklemiştim bu resimleri bir daha ekliyorum, yabancı sitelerde okuduğum kadarı ile yolcu için hiç bir rahatsızlık vermiyor çantalar, selenin tek sorunu yolcu ileri doğru kayıyor gaz kesmelerde vede frenlemede, sele biraz daha düzeltilse o sorunda çözülür, kısa süre önce adana ankara yaptım, tek ağrıyan yerim arka taraftı
başka da bi sorun yaşamadım, yani uzun yol için rahat sayılabilecek bir motordur er6f ise daha da rahat çünkü rüzgar daha da az yiyosunuz
resimlerde bunlar...
habe habe
Teşekkür ederim ER6iNbay, tüm bu aksesuarlar ve düşük yakıt tüketimine paralel tatminkar performansı ayrıca konforuyla, uzun yol için son derece ideal bir seçim gibi görünüyor ER6F.
agresif kullandığımda 100kmde bitiyor. diğer zamanlarda 5-6 binde vites değiştiririm zorlamam motoru. ve sabit devir gitmeye çalışırım. az yaksın diye uğraştığım zamanda bile 17 kuruşun altına düşüremedim ben. hep şehiriçi bu değerlerim. galiba az yaktırmayı bilmiyorum ben
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
selam millet,
pazar günü Şile - Ağva yaptık. Toplamda 250 km yol katettik. Ortalama 110'u hiç geçmeden, ortalama hız 90 km idi. Ve hesaplarıma göre 5.5 litre yakıt tükettim. Belki daha da fazla benzinin litresi şu anda kaç lira bilmiyorum ama 30 TL'lik benzinle 185 km civarı yol gittim. Artçım vardı ama değer yine de fazla geldi bana. Ve artık motorda bir arıza olduğuna kanaat getirdim Ne dersin ER6İNbay hocam arıza oksijen sensöründe olabilir mi? Nasıl anlayacağım, servis yolu mu gözüktü bana...
gerçekten anlam veremiyorum, motorun acaba hava ayarlaında mı bir sorun var, bu hızda kesinlikle bu kadar yakmaması lazım,hatta yakamaz yani, bencede bir gösterirseniz iyi edersiniz, fi ışığı yanmıyor ise hiç bir sorun yoktur motorunuzda bilir kişilere gitmenizde fazda var,
habe habe
bence tüketim olayı kullanıma ve yol şartlarına bağlı ben bu konuyu bayadır araştıryorum hatta buji değiştim filtre temizlettim olmadı motorun eski sahibi bana satarken 200 km den önce ışık yakmadıgını soylemişti bende ise 30 km daha önce yakıyor.yol şartlarını değiştiremem ama az yakan arkadaşlar bir depoya en fazla kaç lt benzin alabildikleirni ve ortalma kullnım alışkanlıkarını soyleseler belki biraz yardımcı olabilirler bi örenke vereyim levent le sapanca ya gittigimizde dönüşte beraber benzin aldık ben 13 lt aldım levent yanlış hatırlamyorsam depoyu salayarak ve üstünü doldurarak 15 lt den fazla aldı şimdi benim ışığımın erken yanması bu durumda normal ayrıca ben erken fren yaparım ama daha agresi kullanıp daha az fren kullanan arkadaşlar sanki daha az yakıyor benim şu ana kadar ki gözlemlerim böyle .....
İki kişinin bindiği motor değildir.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)