Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #741
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    arkadaşlar 4 silindirde geçmekten çekindiğim için bi sonraki motorum olarak er-6 düşünüyorum ama bu gidişle kesin er-6f alıcam herhalde. nedir bu memleketteki grenajlı her makineyi race zannedip hayranlık duymak her naked motoru ise kurye zannetmek.
    sırf bu yüzden tercihimi f ten kullanıcam. gına geldi artık.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı ER6iNbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e hadi hayırlısı olsun diyelim umarım alırsın ve keyfine bakarsın motosikletin.
    çok iyi bir seçim yapıyorsun
    Eyvallah hocam Hele alayım motosikleti o zaman ağrıtırım başını merak etme
    Ama fuar sonuna kaldı. acaba nasip olmayacakmı...
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  3. #743

    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 600 S
    Fuarda ilk defa üstüne oturma fırsatım oldu.İstediğim 2 motordan birisi er-6n diğeride gsr600.Bu motor acayip keyifli duruyor sanki çocukken bindiğim bmx bisikletimi hatırlattı bana.Kaldırımlardan hoplayıp zıplayacak bir makina gibi duruyor.Gsr 600 kasa olarak biraz daha geniş geldi bana.

  4. #744
    OĞUZ KAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    KONYA-SELÇUKLU
    Motosikleti
    KAWASAKI Er6-N & Yuan 200 Cross
    merhabalar. dün, arka amortisörün sertlik ayarının nasıl yapılacağına baktım ama bulamadım, beceremedim. nasıl olacağı konusunda yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim
    [B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]

  5. #745

    Üyelik
    26 Temmuz 2006
    Şehir
    ataşehir - istanbul
    Motosikleti
    cbr125ti, ninja250r oldu
    er6f 2009 kasayı çok beğendim. mt03 veya ninja250yi kafamdan sildim. yaz başında cbr'dan terfi etmek istiyorum.

  6. #746
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    Alıntı OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar. dün, arka amortisörün sertlik ayarının nasıl yapılacağına baktım ama bulamadım, beceremedim. nasıl olacağı konusunda yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim
    hocam onun için servise gitmen lazım , bi tane anahtarı var onunla sertlik ayarı yapıyosun...

  7. #747
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar. dün, arka amortisörün sertlik ayarının nasıl yapılacağına baktım ama bulamadım, beceremedim. nasıl olacağı konusunda yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim
    Avadanlık setinin içinde bir anahtar var ucu yarım ay şeklinde
    o anahtarla amörtisörün başında tırtıklı bir somun diye tabir edeyim, koca bir somun onu aşağı veya yukarı çevirerek sertlik veya yumuşaklık ayarı yapabilirsin.

  8. #748
    OĞUZ KAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    KONYA-SELÇUKLU
    Motosikleti
    KAWASAKI Er6-N & Yuan 200 Cross
    çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için
    [B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]

  9. #749
    enginer6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6
    Alıntı Mikrop adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avadanlık setinin içinde bir anahtar var ucu yarım ay şeklinde
    o anahtarla amörtisörün başında tırtıklı bir somun diye tabir edeyim, koca bir somun onu aşağı veya yukarı çevirerek sertlik veya yumuşaklık ayarı yapabilirsin.
    aynı konuyla ilgili ben de başlık açmayı düşünüyodum. tesadüf olmuş. benim amortisörler çok sert bozuk satıhlarda neredeyse üstünden uçacak gibi oluyorum.
    servise gitmektense kendim yapmak istiyorum ama bu konularda çok yetenekli olduğum söylenemez. konuyu resimli veya biraz daha açık anlatacak bi arkadaşa çok minnettar kalırım saygılar

  10. #750

    Üyelik
    30 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Alıntı enginer6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı konuyla ilgili ben de başlık açmayı düşünüyodum. tesadüf olmuş. benim amortisörler çok sert bozuk satıhlarda neredeyse üstünden uçacak gibi oluyorum.
    servise gitmektense kendim yapmak istiyorum ama bu konularda çok yetenekli olduğum söylenemez. konuyu resimli veya biraz daha açık anlatacak bi arkadaşa çok minnettar kalırım saygılar
    Öncelikle arka şok amortisörü 7 pozisyonlu. Standart olarak 2. pozisyona ayarlanmış durumda. Yani hiç ayar yapmadıysanız 2. pozisyondadır. Bu pozisyon yaklaşık 70 kg'lık bir sürücü için. Ayarlama, üst taraftaki ayar somunun sıkılması veya gevşetilmesi ile yapılıyor.

    1. pozisyondan 7. pozisyona doğru yay sönümleme kuvveti ve yayın sertliği artıyor. Yani sürücünün ağırlığı arttıkça veya artçı alındığında, bozuk yol şartlarında ya da yüksek hız yapılıyorsa yayın sertliğini arttırmak gerekiyor.

    Resim ekleyemedim ama belki faydalı olmuştur.
    [COLOR="RoyalBlue"][B]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.[/B][/COLOR]

  11. #751
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    bugün motorun bakımını yaparken aklıma bu konu geldi ve fotografladım
    Bu anahtarın fotografı


    Anahtarı aşağıdan yada yukarıdan takabilirsiniz, benimkinin ayarı sonda olduğu için bu şekilde takılmıyor sadece göstermek amaçlı tuttum.




    Buradan da takıp aşağı doğru bastırdığınızda amortisör yumuşamaya başlar, ben iki kademe indirdip bu şekilde bir süre kullanıp arada fark görürsem yine buradan paylaşırım.

  12. #752
    masaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    merhaba arkadaslar uzun zamandir konuyu takip ediyorum 2009 kasalar ile ilgili detayli bi calismadan haberi olan varsa bildirirseniz sevinirim er-6n almamak icin tek sorunum ruzgar fazer aklima giriyor

  13. #753
    enginer6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6
    vadional ve mikrop arkadaşlarım;
    Gerçekten çok teşekkür ederim istediğimden de fazla açıklamışınız. Bu haftasonu mutlaka uygulayacağım öğrendiklerimi.

  14. #754
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    Alıntı masaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar uzun zamandir konuyu takip ediyorum 2009 kasalar ile ilgili detayli bi calismadan haberi olan varsa bildirirseniz sevinirim er-6n almamak icin tek sorunum ruzgar fazer aklima giriyor
    rüzgardan korunmak için cam takabilirsin , ben givi kullanıyorum gayet memnunum...

  15. #755
    masaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    SilentScream cam icin buyuyu bozdugunu dusunuyorum ama su an icin gsr alicam galiba egsoz sesi cok guzel

  16. #756
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    Alıntı masaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SilentScream cam icin buyuyu bozdugunu dusunuyorum ama su an icin gsr alicam galiba egsoz sesi cok guzel
    gsr nin aerodinamik korunma olarak er6n den farkı yok zaten , gsr kullanan çoğu kişide cam takıyor , yoksa uzun yol işkenceye dönüşebiliyo...

  17. #757

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    cam da eğer iyi değil ise rüzgarı direk kafaya yönlendiriyor, bu da kask içindeki ses seviyesini baya bir artırıyor arkadaşlar haberiniz olsun, camsız ses daha az ama camlı göğüse binen baskı daha az
    habe habe

  18. #758
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Motosikleti bir türlü alamadık krediyi de çektirdi bana bu seferde caydı
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  19. #759

    Üyelik
    20 Mart 2009
    Şehir
    danimarka
    Motosikleti
    er6f 2009

    er6f tavsiye edilir

    sevgili arkadaslar. uzun zamandir kawasaki motorlari hakkinda yazdiklarinizi takip ediyorum. hepiniz kendi tecrubeleriniz acisindan degerli arkadaslarsiniz.

    ben danimarkada yasayan bir gurbetci motor severim. ilk motorum er6f olarak aldim ve bu motor bende hastalik yapti. simdi tekrar sifir modelini aldim.

    turkiyeye gore cok pahali ve ortalama 18000 dolar kadar olan kawasaki motorlari avrupada nerdeyse ilk sirayi aliyor..

    yeni motorcu arkadaslarima tawsiyem ilk motorlarini kawasaki er6 serisinden almalarini siddetle tawsiye ederim

  20. #760
    sametrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    Alıntı ismail tamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    turkiyeye gore cok pahali ve ortalama 18000 dolar kadar olan kawasaki motorlari avrupada nerdeyse ilk sirayi aliyor..
    biz avrupada daha ucuz bilirdik
    İki kişinin bindiği motor değildir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler