Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Şubat 2009, 23:01
#741
arkadaşlar 4 silindirde geçmekten çekindiğim için bi sonraki motorum olarak er-6 düşünüyorum ama bu gidişle kesin er-6f alıcam herhalde. nedir bu memleketteki grenajlı her makineyi race zannedip hayranlık duymak her naked motoru ise kurye zannetmek.
sırf bu yüzden tercihimi f ten kullanıcam. gına geldi artık.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
-
06 Şubat 2009, 12:18
#742
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
e hadi hayırlısı olsun diyelim umarım alırsın ve keyfine bakarsın motosikletin.
çok iyi bir seçim yapıyorsun
Eyvallah hocam Hele alayım motosikleti o zaman ağrıtırım başını merak etme
Ama fuar sonuna kaldı. acaba nasip olmayacakmı...
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
08 Şubat 2009, 14:08
#743
Fuarda ilk defa üstüne oturma fırsatım oldu.İstediğim 2 motordan birisi er-6n diğeride gsr600.Bu motor acayip keyifli duruyor sanki çocukken bindiğim bmx bisikletimi hatırlattı bana.Kaldırımlardan hoplayıp zıplayacak bir makina gibi duruyor.Gsr 600 kasa olarak biraz daha geniş geldi bana.
-
09 Şubat 2009, 15:22
#744
merhabalar. dün, arka amortisörün sertlik ayarının nasıl yapılacağına baktım ama bulamadım, beceremedim. nasıl olacağı konusunda yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
09 Şubat 2009, 15:33
#745
er6f 2009 kasayı çok beğendim. mt03 veya ninja250yi kafamdan sildim. yaz başında cbr'dan terfi etmek istiyorum.
-
09 Şubat 2009, 17:09
#746
OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı
merhabalar. dün, arka amortisörün sertlik ayarının nasıl yapılacağına baktım ama bulamadım, beceremedim. nasıl olacağı konusunda yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim
hocam onun için servise gitmen lazım , bi tane anahtarı var onunla sertlik ayarı yapıyosun...
-
09 Şubat 2009, 22:11
#747
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı
merhabalar. dün, arka amortisörün sertlik ayarının nasıl yapılacağına baktım ama bulamadım, beceremedim. nasıl olacağı konusunda yardım edebilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim
Avadanlık setinin içinde bir anahtar var ucu yarım ay şeklinde
o anahtarla amörtisörün başında tırtıklı bir somun diye tabir edeyim, koca bir somun onu aşağı veya yukarı çevirerek sertlik veya yumuşaklık ayarı yapabilirsin.
-
10 Şubat 2009, 00:58
#748
çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
19 Şubat 2009, 14:08
#749
Mikrop adlı üyeden alıntı
Avadanlık setinin içinde bir anahtar var ucu yarım ay şeklinde
o anahtarla amörtisörün başında tırtıklı bir somun diye tabir edeyim, koca bir somun onu aşağı veya yukarı çevirerek sertlik veya yumuşaklık ayarı yapabilirsin.
aynı konuyla ilgili ben de başlık açmayı düşünüyodum. tesadüf olmuş. benim amortisörler çok sert bozuk satıhlarda neredeyse üstünden uçacak gibi oluyorum.
servise gitmektense kendim yapmak istiyorum ama bu konularda çok yetenekli olduğum söylenemez. konuyu resimli veya biraz daha açık anlatacak bi arkadaşa çok minnettar kalırım saygılar
-
25 Şubat 2009, 18:24
#750
enginer6 adlı üyeden alıntı
aynı konuyla ilgili ben de başlık açmayı düşünüyodum. tesadüf olmuş. benim amortisörler çok sert bozuk satıhlarda neredeyse üstünden uçacak gibi oluyorum.
servise gitmektense kendim yapmak istiyorum ama bu konularda çok yetenekli olduğum söylenemez. konuyu resimli veya biraz daha açık anlatacak bi arkadaşa çok minnettar kalırım
saygılar
Öncelikle arka şok amortisörü 7 pozisyonlu. Standart olarak 2. pozisyona ayarlanmış durumda. Yani hiç ayar yapmadıysanız 2. pozisyondadır. Bu pozisyon yaklaşık 70 kg'lık bir sürücü için. Ayarlama, üst taraftaki ayar somunun sıkılması veya gevşetilmesi ile yapılıyor.
1. pozisyondan 7. pozisyona doğru yay sönümleme kuvveti ve yayın sertliği artıyor. Yani sürücünün ağırlığı arttıkça veya artçı alındığında, bozuk yol şartlarında ya da yüksek hız yapılıyorsa yayın sertliğini arttırmak gerekiyor.
Resim ekleyemedim ama belki faydalı olmuştur.
[COLOR="RoyalBlue"][B]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.[/B][/COLOR]
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
merhaba arkadaslar uzun zamandir konuyu takip ediyorum 2009 kasalar ile ilgili detayli bi calismadan haberi olan varsa bildirirseniz sevinirim er-6n almamak icin tek sorunum ruzgar fazer aklima giriyor
-
vadional ve mikrop arkadaşlarım;
Gerçekten çok teşekkür ederim istediğimden de fazla açıklamışınız. Bu haftasonu mutlaka uygulayacağım öğrendiklerimi.
-
masaya adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaslar uzun zamandir konuyu takip ediyorum 2009 kasalar ile ilgili detayli bi calismadan haberi olan varsa bildirirseniz sevinirim er-6n almamak icin tek sorunum ruzgar
fazer aklima giriyor
rüzgardan korunmak için cam takabilirsin , ben givi kullanıyorum gayet memnunum...
-
SilentScream cam icin buyuyu bozdugunu dusunuyorum ama su an icin gsr alicam galiba egsoz sesi cok guzel
-
masaya adlı üyeden alıntı
SilentScream cam icin buyuyu bozdugunu dusunuyorum ama su an icin gsr alicam galiba egsoz sesi cok guzel
gsr nin aerodinamik korunma olarak er6n den farkı yok zaten , gsr kullanan çoğu kişide cam takıyor , yoksa uzun yol işkenceye dönüşebiliyo...
-
cam da eğer iyi değil ise rüzgarı direk kafaya yönlendiriyor, bu da kask içindeki ses seviyesini baya bir artırıyor arkadaşlar haberiniz olsun, camsız ses daha az ama camlı göğüse binen baskı daha az
-
Motosikleti bir türlü alamadık krediyi de çektirdi bana bu seferde caydı
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
er6f tavsiye edilir
sevgili arkadaslar. uzun zamandir kawasaki motorlari hakkinda yazdiklarinizi takip ediyorum. hepiniz kendi tecrubeleriniz acisindan degerli arkadaslarsiniz.
ben danimarkada yasayan bir gurbetci motor severim. ilk motorum er6f olarak aldim ve bu motor bende hastalik yapti. simdi tekrar sifir modelini aldim.
turkiyeye gore cok pahali ve ortalama 18000 dolar kadar olan kawasaki motorlari avrupada nerdeyse ilk sirayi aliyor..
yeni motorcu arkadaslarima tawsiyem ilk motorlarini kawasaki er6 serisinden almalarini siddetle tawsiye ederim
-
ismail tamer adlı üyeden alıntı
turkiyeye gore cok pahali ve ortalama 18000 dolar kadar olan kawasaki motorlari avrupada nerdeyse ilk sirayi aliyor..
biz avrupada daha ucuz bilirdik
İki kişinin bindiği motor değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler