selam er-6 sına kasko yaptıran var mı ? varsa ne kadar ödediniz?
(yanlışlıkla er-5 yazmışım düzelttim)
selam er-6 sına kasko yaptıran var mı ? varsa ne kadar ödediniz?
(yanlışlıkla er-5 yazmışım düzelttim)
bu motor benim de uzun süredir dikkatimi çekiyor, motorumu almamış olsaydım kesinlikle alırdım bu motoru, hem çantalı hem ABS'li koruma takozu var kask veriyo mont veriyo...yani bu fiyata ucuz değil cidden bedava bu motor.. nasıl oluyo da satılmıyo bu fiyata anlamıyorum...üstündeki koruma takozu bile 220 euro
ER6İNbay: ooo çok iyi o zaman servise sahiden gerek yok artık her usta yapar heralde bu işi.
benim motorla ilgili tek problemim: Yakıt. Çok sakin kullanmama, bakımını yaptırmama rağmen son testimde 100 km'de 6.3 litre yaktım, ve 5 - 6000 deviri de geçmiyorum. bi fikri olan var mı? neden böyle yakıyor olabilir.
giderek sayı düşüyo ben de 12 beygirlik motordan geçtim. Hiç sorun yaşamadım. yoğun trafikteki kıvraklığı benim ilk günlerde çok şaşırtmış, ilk motorum olan olan supermoto'yu hiç aratmamıştı...
Ben zaten kaskı, montu eldiveni istemiyorum dedim pek bir indirim de yapamayacağını söyledi.Sahibi de mali müşavir zaten.Öyle zevkine binmiş.Hatta ilk motoruymuş.Şöyle biraz daha düşse ya da bana bir yerlerden para gelse düşünmüyor değilim de
Ayrıca yukarıda bahsi geçen gri er6n de kaskolu.İlk sene 1400 civarına yaptırmış, ikinci sene de 850-900 gibi bir paraya.Tabi çevresi çokmuş ondan böyle uygun oldu dedi.
Bu arada satarken kaskosunu vermiyor malesef
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
bende motoru ilk aldığımda bundan şikayetçiydim ,seninki kadar yakmıyodu ama 5.5 lt civarıda ben yakıyodum. 5-6 bin devir de kullanmak yakıt tasarrufunda çok etkili olmuyor en azından şehir içinde , vites değiştirme devir aralıkları çok önemli 6-7 bin devir civarı değiştiriyorum ben , tabii trafik durumuda çok etki eder...
merhaba bu rüzgarlık özel yapım mıdır ?markasını bilen var mıdır ? ayrıca ampul olarak ne taktınız üzerindeki ampul yetersiz birde korna değiştiren oldu mu ?
İki kişinin bindiği motor değildir.
Korna olarak geçen gün baktığım er6n'nin sahibi sesi çok gür bir şey takmıştı.Cidden farkedilmemesi imkansız.Sanayiden 15-20 ytl gibi bir şeye almış sanırım
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
kardeş bu cam bende zamanında çok aramıştım bu custom bi cam ama sahipleri camın pek işe yaramadığını söylüyolardı yabancı forumlardan okuduğum kadarıyla , cam istiyosan sana er6 için olan givi öneririm , hem şık hem de çok başarılı . ampül konusunda ise haklısın yeterli değil bana görede , ben osram nightbraker taktım çok başarılı tavsiye ederim ...
o zaman givi rüzgarlık osram ampul takıyoruz bide ucuzundan korna uyduruyoruz çok teşekkürler
İki kişinin bindiği motor değildir.
evet aynen öyle, bende de osram nightbreaker var, çok başarılı,
givi cam da 100 avro ve 130 avro, iki modeli var yane minumum 200 ytl
habe habe
Er-5 değil ama er-6 için sordum 1600 ytl demişti isviçre sigorta bende yaptırmadım, motor zaten sürekli garajda yatıyor, sağa sola gideceğim zaman 100cc lik cup motorumu kullanıyorum er-6 yı sadece hobi amaçlı gezmelerde kullanıyorum, gittiğim yerlerde de garaja koyuyorum çok daha ucuza geliyor. Allah kaza bela vermediği sürece böyle devam.
Motorun ideal deviri 5-6000 rpm zaten bunun altında kullanırsan da yakıtı artıyor deneyerek öğrendim bende.
Motordan korkan bir arkadaşımı gezdirdim akşama kadar motoru hiç bağırtmadan 6,5 lt yaktı 3-4000 devirlerde.
Er-6 nın şehir içi ortalaması 5-6 lt bu kullanım tarzı ve buji, filtre gibi faktörler etkiliyor.
Arkadaşlar er6 nın egzos sesini gösteren video varmı eyvallah
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
ampulleri kendim değiştirebilr miyim diye baya araştırdım ne manuleinde ne internette resimli bir anlatım bulamadım yanlış anahtar seçimi ve daha önce hiç ampül takmadığımdan olacak 1 saatimi aldı ama 10 dk lık bir işmiş birkaç resim ve yöntemi ekliyorum ilk defa kendi değşitircek arkadaşlara yardımcı olur umarım
işlem kısca şöyle
toplamda 4 tane 8 numara vida söküyoruz fakat vidaların yeri resimlerdeden görüleceği gibi normal anahtarla sökülebilcek yerlerde değil bunun için klasik anahtar yerine tornavida şeklinde anahtarlardan kullanmak gerekiyor.gidonun üst ksımında ve ön kafadaki grenajların hemen aaltındaki bu vidaları sökünce ön far kısmı grenajla birlikte oldugu gibi yerinden çıkıyor ampullerin tam arkasındaki yuvarlak siyah plastikleri yerinden söküp ampulu sıkıştıran teli geriye çekince ampulu direk çekip çıkarabiliyorsunuz
İki kişinin bindiği motor değildir.
samet bu kadar büyük resim ekleme arkadaş
büyük ekleki faydası olsun, seçilemiyor yaptığın işlem
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)