abicim benim motoru kullandığım devir aralığı 4000 6000 dir.
bu aralıklarda vites değiştiririm..
yani 9000 10000 de değiştirdiğim oluyo tabikide,
ama hiç o kadar yaktığımı hatırlamıyorum...
servise götür bi kontrol ettir...
abicim benim motoru kullandığım devir aralığı 4000 6000 dir.
bu aralıklarda vites değiştiririm..
yani 9000 10000 de değiştirdiğim oluyo tabikide,
ama hiç o kadar yaktığımı hatırlamıyorum...
servise götür bi kontrol ettir...
enginer6 arkadaşım ölçümü yaparken (20 ytl lik benzinle yazmışsın) depoyu tam doldurmanı tavsiye ederim böylelikle daha sağlıklı bir ölçüm yapmış olursun.
Deponu full le bitir sonra gel aynı istasyon aynı pompadan öncekini ne kadar doldurduysan aynı şekilde doldur.
Güvendiğin bir istasyon olsun birde.
servise gitmeden önce biraz daha alış motora valla ergin ve diğer arkadaş 5 lt altında yakıyor ama benim şehir içi 5,5-6 lt gibi ve ben memnunum
evet motosikletim için sipariş ettiğim parçalar amerika dan geldi , işte resimler :
Competition Werkes ön ayak pegleri (kırmızı) :
Motion Pro Levers fren ve debriyaj maneti (siyah) :
Pro elcikler (siyah-kırmızı):
R & G arka plakalık seti (çamurluk iptali ) orjinal sinyaller ile kullanılabiliyor :
Elcikler çok şık olmuş güle güle kullan.
e hadi hayırlı olsun güle güle kullan, bide şu vites pedallarının siparişini verelim
güle güle kullan. plakalık iptali çok hoş olmuş özellikle.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
şundan bende mı alsam yoksa Z750'lere mı baksam kararsızım...
Z750 ile artısı eksileri nelerdir
[B][I][U]KARANLIĞA ŞİKAYET EDECEĞİNE KALKTA BİR MUM YAK [/U][/I][/B]:cat:
z750 hiç kullanmadım bilemicem, ama bizim motorlar az yakar çok kaçar, iyi yol tutar, eğlenceliktir, aralardan iyi sıyrılır, zevkle kullanılır
kawasaki yani z moto sitesinde er6n abs ve z750 gibi modellerin fiyatlarını ytl olarak yazmaya başlamış ve er6n abs li olan ile z750 nin fiyatları birbirine cok yakın
yalnız fiyatlar yakın olsada er6n ile z750 cok farklı motorlar
M/C Model Fiyat
1400 GTR 18.900 €
ZZR 1400 ABS 17.500 €
ZX-10R 26.500 YTL
ZX-6R 20.600 YTL
NINJA 250R 5.500 €
Z1000 21.950 YTL
Z1000 ABS 23.750 YTL
Z750 16.500 YTL
Z750 ABS 17.900 YTL
ER-6F 14.800 YTL
ER-6F ABS 16.250 YTL
ER-6N 14.100 YTL
ER-6N ABS 15.600 YTL
KLE650 Versys 16.400 YTL
KLE650 Versys ABS 11.000 €
VN2000 20.000 €
VN900 CL 10.500 €
VN900 Custom 11.000 €
http://www.kawasaki.com.tr/fiyatlar.html
Merhaba arkadaşlar. Başlığı ER6N&F her kafama takıldığında kurcalıyorum. Büyütme kararı aldığımda çok motor vardı kafamda. Ancak şu an sanırım sadece iki makina var. ER6-F yada V-strom DL650. Biliyorum suzuki farklı bi kulvar ama aslında o da bi touring ER6-F de... Neyse sizlerden bir ricam olacak. Bir test sürüşü yapmak istiyorum. Ama z-motoda şu sıralar sadece KLE650 test motoru var. Onu test ettim. Ama kawasaki alırsam ER6-F alırım. Bana bu konuda yardımcı olabilecek, yani ER6'sını (ER6-F tercih sebebi ) 15-20dk sürmeme izin verebilecek, istanbulda bulunan bi forumdaşım varmıdır acaba?
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Motorun teknolojisi vb nimetlerinden yana hiçbir şüphem yok SilentScream. Ancak boyum 1.90. Eşimle birlikte binince yada daha iri cüsseli bir artçıyla rahatsız oluyorum. Sele yüksekliği, peglerin pozisyonu ve arkamda eşim var iken motoru kullanıp, konforunu ve rüzgar alma olaylarını hissedip kararımı öyle vermem gerekiyor. Sonra çok pişman olacağım bir şey yapmak istemiyorum. Muhtemelen sıfır alacağım krediyle falan. Motor rehin de olacak böyle bir durumda ölme eşşeğim ölme. Motor dandik çıkar falan diye bi düşünce yok. Bana uymayan bir yanı olabilir. Bunun için sizlerden böyle birşey rica ediyorum arkadaşlar.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
eşinizde uzunsa artcı için cok rahat olmayacaktır. artcı diz mesafesi kısa. 1.90 boy içinse ufak kalabilir ama sorun olmaz diye tahmin ediyorum
Eyvallah R3N . Eşim kısa, 1.60. Gönüller bir olsun diyerek evlendik İşte bir şekilde denemekte fayda var. Endruo/cross merakım var diye denemeden etmeden başlangıç motorumu 200cc ramzey enduro aldım. Evli olduğum ve nerdeyse her zaman eşimle birlikte bir yerlere ulaşmak için kullandığım için çok pişman ve mağdur oldum. Yaklaşık bir buçuk yıldır hatamın bedelini bu sıkışma sınıtısı çekerek ödüyorum. Bundan sonra denemeden asla!
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
benim eşim de 1.80 civarlarında, onun yorumuna göre, frenlemelerde ve gaz kesmelerde öne doğru kayma problemi var bunu belirtmek isterim, ve iki kişi için uzun yolda arkadaki arkadaş biraz rahatsız olabilir, ama mesela bi başka arkadaşım artçı olduğunda ise abi ne kadar rahatmış dedi, bende arkada çanta ve bel dayama var, iki farklı yorum var yani...
Evet bence de bu mevzular göreceli, kişiye göre taban tabana zıt görüş ayrılıkları ortaya çıkabilir. Bi şekilde deneyip karar vereceğim. ER6-F de rahat edemeyip V-stroma karar versem bile denemeden almayacağım.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)