Merhaba arkadaşlar,
konuyu hortlatmış olacağım ama yaklaşık 1 yıldır er6-f kullanıcısı olarak okuduklarıma çok şaşırdım.
Bütçeniz varsa elbette eski kawa almayın, ama bütçesi olamyan ve küçük motordan zevk alamayan arkadaşların çaresi yok malesef.
ben 2016 R25 alacağıma 2006 er6-f almayı tercih ettim.
motorumu yaklaşık 47.500 km de aldım şuanda ise 51 bin civarında, şu ana kadar sadece akü sorunu yaşadım, oda bütün kış yatmaktan ve 4-5 senelik olmasından kurtarılamadı.
zincir dişli yağ filtre vs standart masraflar her motorda aynı, bunun dışında bana şahsına münhasır bir masraf çıkarmadı.
üstelik 650 lik iki silindir 72 hp bir makine için 4.3-4.7 lt/100km ortalama ile yakıt konusunda gayet memnunum. yerine göre basıp 200-220 km ye çıkabilen yerine göre sakin kullanıp ekonomi yapabilen. hatta x-max lerine geçemedi dar alanlardan kaçabilen 650 lik makine.
Aldığımda lastikleri bitik idi, rosso2 vardı ancak sertleşmiş ve bu nedenle yolda dans ediyordu, ilk iş lastik sipariş ettim tabiki,
Mitas sport force kullanıyorum. tabiki rosso2 değil, ama fiyatına göre iyi bir lastik olduğunu düşünüyorum.
Bütün km si yüksek kawa lar gibi yağ yakma var. Ancak size söyle söyleyeyim, iki yağ değişimi arasında bir kez yan camdan kontrol ettiğimde neredeyse hiç eksilmediğini gördüm. yağ motul 5100 kullanıyorum. haftada 1-2 kez binebiliyorum motoruma bu nedenle yıpranmıyor olması normal tabiki.
Tek eksik gördüğü nokta eşimin daha önceki motorlarımda ya sisy bar ya arka çanta sayesinde rahat oturabilmesi durumu bu motorda yok, çanta çok biçimsiz oluyor sisy bar nı söylemeye gerek bile yok sanırım. sadece artçı için küçük bir destek seridi olsa arkada harika olurmuş. Sonuçta sport-touring motor. Touring olmak kolay değil
Bence en önemlisi doğru ustayı bulmak eğer iyi bir ustanız varsa, onun onay verdiği motordan başınız ağrımaz. ben bu güne kadar 4-5 defa değişimlerimde aynı ustanın onayı ile aldım ve sorun yaşamadım. Hatta alırken beni uyardı er6 lar yağ yakıyor diye