Kawa ile xj6 arasında, her ikisi de sakin kullanıldığında öyle ekonomi yaratacak bir fark yok, xj6 da bizimkine yakın değerlere sahip, biraz daha fazla, çok zorlamadığın sürece. Yani sadece yakıt benim için xj6dan vazgeçirecek bir kriter olmazdı, Yoğun trafikte hararet genelde 4 silindirlilerde daha çabuk olur ama bizim makinalarda çabuk ısınan ve fan açan makinalar, hararet sorunu yok ama fan çabuk açıyor yani o açıdan da çok büyük bir fark olacağını sanmıyorum, yine de xj6 sahipleri daha iyi bilir tabii ki.
Kendi adıma konuşursam, ben de 4 silindirin tadına bakmak istiyorum ama ER6 dan sonra kalkıp da xj6 almam, aralarında güç anlamında neredeyse fark yok, bizimkinin torku kağıt üstünde bir gıdım da olsa önde hatta. Yani şöyle en azından 100 beygirlik, 4 silindirin tadını çıkarabileceğim bir makina olsun isterim, Hornet iyi bir aday bu konuda, ama bunu yaparken de bakım masraflarının ve yakıt masraflarının çok artmasını da istemem, sonuçta hergün şehiriçinde motor kullanıyorum, yakıt da, bakım masrafı da önemli. Geçenlerde arkadaşın 1200 banditini çok kısa denedim mesela, gerek motor sesi, gerek çekişi çok iyiydi ama yoğun trafik için büyük ve hantal kaçıyor, yakıtı da cabası tabii. Çok büyük makina olmasının da anlamı yok, şehiriçinde bana kıvraklık sağlayamadıktan sonra isterse 500 beygir olsun anlamsız. Öyle marjinal faydanın marjinal maliyet ile kesiştiği noktayı arıyorum yani