arkadaşlar lastik basınçları nedi kaç psi vuruyosunuz.
arkadaşlar lastik basınçları nedi kaç psi vuruyosunuz.
merhaba arkadaşlar er6n almayı düşünüyorum 2007 2009 model arasında. kronik bir problemi var mı onu öğrenmek istiyorum öncelikle yağ yakma, titreşim, vs.. birde sanırım 2009 da yeni kasaya geçilmiş ilan araştırması yaptım pek 2009 rastlayamadım motor hakkında kullanan arkadaşların bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler birde unutmadan piyasası ne kadardır tahmini olarak fiyatlar çok değişiklik göstermiş ama pek emin olamadım açıkcası temizliğine göre değişir mutlaka ama üç aşa beş yukarı fiyatları
Arkadaşlar, cool motodaki zamanlama ayarından sonra motor hiç bilmediğim bir hale geldi. süper oldu, yağ gibi akıyor. umarım şehir içi 8 litre yakması da düzelecek bu sayede. bujiler de değişti, onlar da kötü durumdaymış. egzoz patlaması geçti, sesi azaldı düzeldi. eğer böyle şikayetleriniz varsa bu ayarı yaptırmakta fayda var. kitapçıkta 30.000km de kontrol edilmesi gerektiği yazıyordu, benimki 26.000 küsürde, erken gelebiliyormuş demek ki bu.
Bilmiyorum, evet haklısınız kitapçıkta kontrol edin yazıyordu. Normal dedi usta. Açıkçası bu ülkede her şey olur. Benden önceki sahibi nasıl benzin koymak zorunda kalmış olabilir ya da düştüğünde bir şey mi oldu, ya da çalışırken teklediğinde voltaj düştüğünde mi bozdu bilemeyiz. Akü de kışın sıkıntı çıkarır dedi. Bıktım masrafından ya.
Aslında masrafsız bir makinedir ER6. 1 yıl önce 7600 km'de kazalı bir ER6 aldım ve şu an 15.000 km'ye geldi bakım masrafları dışında hiç bir masraf çıkarmadı. Zamanla siz de makineyi kusursuz hale getirirsiniz. Öncelikle mutlaka detaylı yakıt ölçümü yapın, motorun sağlıklı olup olmadığını belli eder.
ANGARAJ
Yabancı bir siteden ilgimi çeken bir er6n kullanıcısına ait siteyi paylaşmak istedim umarım sizlerinde ilgisini çeker.
http://kawasakier6.wordpress.com/201...er-ready-er6n/
Merhaba arkadaşlar bende uzun yıllardır almak istediğim Er-6n e haziranda kavuştum, ancak işlerin yoğunluğu dolayısıyla bir türlü foruma takılmak kısmet olmadı. İnşallah bundan sonra paylaşımlarda bulunuruz. Bu arada Adana ve Mersin bulunan Er-6 lılarla da tanışmak isterim. Hepimize keyifli sürüşler, tekerimiz düz bassın
Bir paylaşım da ben yapayım. N kasa sahibi dostların ilgisini çekebilir
https://plus.google.com/photos/10345...153?banner=pwa
Selam
Bende ciddi ciddi er 6f düşünmeye başladım. Fakat ilanlarda farklı tipte hız göstergeleri gördüm. Örneğin aşağıdaki ikisi gibi. Açıkçası ben analog devir saati olanı sevdim. Acaba ikisinin arasında ne fark var ?
Üstteki resim son çıkan kasanın resmi, alttaki resim de 2009-11 arası olan kasa olması lazım, ilk çıkan kasa 2006-2008 arasında da ikisi de yuvarlak analog göstergeler var. Yani farkları model yılları, model yılları arasında başka ufak tefek farklarda var tabii.
Model ve kasa terimleri bazen karisiyor, f kullanan arkadaslar daha net bilirler tabii, gerci ayni sey n modelde de gecerli. Alttaki modelin uretim yili en fazla 2011 olabilir, 2012 yilinda ustteki resim gostergelere donuldu tekrardan.
Yani eger ilanlardan falan baktiysaniz, muhtemelen 2011 uretimi ancak 2012 trafige cikisli falan oldugundan 2012 model demis olabilirler, ya da 2011 in sonlarina dogru satilmistir da oyle demislerdir. Yani kisaca full dijital gostergeli olan model, %100 emin olmamakla birlikte 2009-11 yillari arasinda uretilen kasa. Ondan once 2006-8 arasi komple analog ondan eminim, 2012-13 de ustte koydugun resim ondan da eminim.Ayrica bunun disinda 2011 model ile 12 modeller arasindaki en buyuk fark da sasidir, cift tup seklinde sasi kullanilmaya baslandi 2012 modellerde. Alttaki resimdeki motorun baska resimleri varsa sasisine bakin, cift tup seklinde degilse 2012 degildir, ben zaten olmadigindan eminim ama boyle bir saglama yontemi de kullanabilirsiniz diye belirteyim
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Zaten analog devir istiyordum 2012 olması çok iyi oldu. Ayrıca baktım hakkaten dediğiniz gibi şaside de fark var. Teşekkürler.
Arkadaşlar size bir sorum olacak. Ben daha önce uzun yol yapmadım ama bayramdaki yolculuk hadisesinden nefret ettiğim için ve de uçak biletlerinin cep yakmasından ötürü acaba İstanbuldan, Mersin-Silifke'ye motorla mı gitsem diye düşünmeye başladım.
Bende şimdi 2006 er6-f mevcut ve 48litrelik kappa topcase'im var sadece. Üstelik yeni Pirelli MT60 RS Corsa lastik olacak üzerinde umuyoruz ki. Bayram öncesinde gelmesini bekliyorum siparişin. Kışlık ekipmanlar haricinde nelere ihtiyacım olur, ya da çok mu yorucu ve eziyetli olur, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
(Şimdi düşündüm de gidiş geliş 2000Km neredeyse. 4 Kere zincir yağlamam gerekecek bu süre zarfında sanırım ve şehir içi beşiktaş taksim arası nadiren 2. viteste, hep 1. viteste kullandığım motorumun 100km'de 8 litre yaktığını düşünürsek uçaktan pahalıya da gelebilir sanırım ama bayramın bir esprisi olur hiç olmazsa.
Ne dersiniz?
er6f tam bir gezi motoru az yakması ve güzel gidişi. yüksek torku olması düşük devirde stabil hızlarda rahat seyredebilmesi.
Neden gezi yapan yok arkadaşlar haydi gelsin gezi fotolarıda gözümün gönlümüz açılsın
Fakat beni ençok etkileyen ise az yakması yüksek torku ve kawasaki kalitesi..
4 silindirden sıkılırsam eger aklımdaki ilk modellerden biri..
motora atla ve git dederuhi
130u gecmezsın az yakar sıkıntı yok
sakarya - yalova , git-gel tam 300km. çekti şehir içi dolaşmalar dahil. bu mesafede tam 1 depo benzin harcadım. adapazarına girdiğimde yedek depoya geçmişti. bu hesaba göre uzun yolda dengeli kullanım ile km başına 25kr yaktım. yani 5lt/100km. şehir içi 8lt biraz fazla gibi. uzun yolda biraz daha toparlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)