Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4121
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    arkadaşlar ikinci el er6f almak istiyorum.

    daha önce 2007 fazer,2005 cbf600sa,2006 cbf600sa kullandım şimdi er6f e kafam takıldı.

    alırken nelere dikkat edilir kronik sorunu var mıdır? şurası şöyleyse alınmaz dediğiniz noktaları neler.

    bu iki ilan dikkatimi çekti sizce fiyatları nasıl

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26918401/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24493592/detay
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4122
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Bence 2. Linkteki motor cok temiz gözüküyor. Er 6 larin kronik sorunu biraz yag yakmasi. Oda abartilicak seviyelerde degil.

  3. #4123
    bayulken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha fz6 fazer
    BETER BÖCEK ben 1.90 boyunda 85 kg civarındayım makie pek öle ufak kalmıyor bence ama f 650 den sonra alışman biraz zord olabilir belki bi enduro gidonu ile de onu çözebilirsin .

  4. #4124
    beter-böcek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F650
    Alıntı bayulken adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BETER BÖCEK ben 1.90 boyunda 85 kg civarındayım makie pek öle ufak kalmıyor bence ama f 650 den sonra alışman biraz zord olabilir belki bi enduro gidonu ile de onu çözebilirsin .


    Hocam yakın çevremde o kadar çok motorcu arkadaşlarımız olmuş olmasına rağmen bu motordan kullanan olmadığı için boyut anlamında işimiz biraz tahminlere kalmış oldu.
    internetteki üzerine adam oturmuş er6n fotoğraflarını bulup baktığımızda ise boylarının kaç olduğunu bilmediğimiz için yinede bir fikir sahibi olamadık

    Enduro gidonundan kastınızdaki amaç sanırım direksiyon biraz daha yükselmiş olacağı için enduro tarzı oturuş pozisyonuna bir nebze yaklaşmak anlamında olsa gerek..

    Buarada sahibinden.com daki motosiklet ilanlarına bakıyorum ama her zaman genelde duyduğum şey orada yazan fiyatlar ile satılan fiyatlar arasındaki fiyat farkı oluşuydu...
    ondan dolayı gerçek satışta bu motorların 2006 2007 modelleri yada en düşük modelli abs'li olanlarının nekadardan satıldığı hakkında bilgisi olan varmı...
    Sonuçta herşey bütçe ayarlamasıyla ilgili olacağı kaçınılmaz bir gerçek

  5. #4125
    witman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    arkadaşlar er6f te yakıt göstergesinde kırmızı ışık yanınca kaç lt kalmış oluyo.

  6. #4126
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    4lt kadar kalıyor

  7. #4127
    witman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4lt kadar kalıyor
    5 lt biliyodum ama emin değilim. ışığa kadar 180 km yaptım.

  8. #4128
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    ışık yandığında tekrar fullüyordum 12lt civarında yakıt alıyordu. ama benim ışık 220 250km civarında yanıyordu. sen biraz asılıyosun galiba

  9. #4129
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Bir keresinde bende 180 km rede isigi yqkmayi basarmistim. Ama en dusuk hizim 170 idi. Ara ara 200 +.
    Sakin kullanimda ise 230 km yolu 42 tl ile gittigimi biliyorum. Tabi hizim ortalama 140. Ara ara 170 falan.

  10. #4130
    witman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ışık yandığında tekrar fullüyordum 12lt civarında yakıt alıyordu. ama benim ışık 220 250km civarında yanıyordu. sen biraz asılıyosun galiba
    aynen hergün motora binmediğim için . bindiğimde de biraz sıkıyorum haliyle.

  11. #4131
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    az önce bi arkadaşın fazer ını bindim de motor çekmiyor gibi geldi dedim bana öyle geldi herhalde sonra araştırdım ki er6 f in 0-100 fazer dan 0.3 saniye daha hızlıymış zaten

    bir de fazer ın çok daha fazla yaktığını düşünecek olursak fazera verilen para sadece sese verilen para benim gözümde,

    motoruma bir kez daha hayran oldum,

    mutluluğumu paylaşmak istedim sadece
    Bilalancer, RuzgarSA ve İmportant bunu beğendiler.

  12. #4132
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce bi arkadaşın fazer ını bindim de motor çekmiyor gibi geldi dedim bana öyle geldi herhalde sonra araştırdım ki er6 f in 0-100 fazer dan 0.3 saniye daha hızlıymış zaten

    bir de fazer ın çok daha fazla yaktığını düşünecek olursak fazera verilen para sadece sese verilen para benim gözümde,

    motoruma bir kez daha hayran oldum,

    mutluluğumu paylaşmak istedim sadece
    lan ali akşam akşam hiç güleceğim yoktu...ekstradan 2 silindiri yedek olsun diye taşıyoz zaten sen biraz devrini bi yükseltseydin 3., 4. viteste sonra gelip bu satırları yazsaydın keşke
    yakıt meselesini ise hiç açma daha komik duruma düşebilirsin...

  13. #4133
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lan ali akşam akşam hiç güleceğim yoktu...ekstradan 2 silindiri yedek olsun diye taşıyoz zaten sen biraz devrini bi yükseltseydin 3., 4. viteste sonra gelip bu satırları yazsaydın keşke
    yakıt meselesini ise hiç açma daha komik duruma düşebilirsin...
    http://www.zeroto60times.com/Motorcycle-0-60-mph-Times.html
    bakabilirsin erhan hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.zeroto60times.com/Motorcycle-0-60-mph-Times.html
    bakabilirsin erhan hocam
    ama üzülme titreşim konusunda cidden çok iyi

  14. #4134
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.zeroto60times.com/Motorcycle-0-60-mph-Times.html
    bakabilirsin erhan hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------



    ama üzülme titreşim konusunda cidden çok iyi
    0-100 konusuna bişey diyemem...tork olayından dolayı avantajı olabilir...ama dersinki abi ben motorla sadece 0-100 yapıyom o zaman fazera vereceğin para elbet boşa olur...ama diğer tüm faktörler de tartışma bile kabul etmez...bana sorsan benim kendi sürüş stilime er6 daha uygun ama fazer a fazladan verilen para sadece sese dersen önce fazer ın zaten sesi çıkmadığı için hata etmiş olursun sonra da diğer tüm faktörleri göz ardı ettiğin için....

    sen dilersen 3 ya da 4. vites 7000 devirde seyrederken bi gaz açarak dene aynı motoru..yakıt konusunda da her türlü kapışırım

    0.3 saniye yi de ayırt edebiliyosan elini öperim ayrıca

  15. #4135
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0-100 konusuna bişey diyemem...tork olayından dolayı avantajı olabilir...ama dersinki abi ben motorla sadece 0-100 yapıyom o zaman fazera vereceğin para elbet boşa olur...ama diğer tüm faktörler de tartışma bile kabul etmez...bana sorsan benim kendi sürüş stilime er6 daha uygun ama fazer a fazladan verilen para sadece sese dersen önce fazer ın zaten sesi çıkmadığı için hata etmiş olursun sonra da diğer tüm faktörleri göz ardı ettiğin için....

    sen dilersen 3 ya da 4. vites 7000 devirde seyrederken bi gaz açarak dene aynı motoru..yakıt konusunda da her türlü kapışırım

    0.3 saniye yi de ayırt edebiliyosan elini öperim ayrıca
    abi ben antakyaya giderken 3,8 yaktırttım burdan aksaraya kadar ki yolda

    onun dışında farkına varmasam tutup araştırma yapmam bana zaten tuhaf geldi hatta arkadaşa tekrar sordum 98 beygir olan mı bu diye evet dedi

    0,3 saniye olduğunu farketmedim sadece o kadar güçlü gelmedi bana ondan bakmak istedim

    böyle işte tipini de çok beğeniyorum canım o ses muhabbeti mübalağaydı sadece

  16. #4136
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi ben antakyaya giderken 3,8 yaktırttım burdan aksaraya kadar ki yolda

    onun dışında farkına varmasam tutup araştırma yapmam bana zaten tuhaf geldi hatta arkadaşa tekrar sordum 98 beygir olan mı bu diye evet dedi

    0,3 saniye olduğunu farketmedim sadece o kadar güçlü gelmedi bana ondan bakmak istedim

    böyle işte tipini de çok beğeniyorum canım o ses muhabbeti mübalağaydı sadece
    alt devirleri öyle güçsüz gelebilir..o konu herkesin söylediği...ama fazercılar rpm seven insanlar, ben hariç...hele okulda denediysen hiç konuşma

  17. #4137
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alt devirleri öyle güçsüz gelebilir..o konu herkesin söylediği...ama fazercılar rpm seven insanlar, ben hariç...hele okulda denediysen hiç konuşma
    polat duymasın da okulun düzlüklerini iyi biliyorum neyse devri de yükselttim aslında 2, viteste zorladım bayağı

    ama titreşim yok ne demekmiş onu öğrenmiş oldum diyebilirim yani er6 da hiç rahatsız olmadım ama bu cidden farklı abi

  18. #4138
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Muhabbetinize kulak misafiri oldum. (Erhan'ı gördüm de konuya daldım demiyo da ) er6f'i kullanmak nasip oldu. Çok sevdiğim bir kardeşim aldı bu yakışıklıdan. Ben de bir iki şey söyliyim. Öncelikle 0-100'de bana pek üstünmüş gibi gelmedi. Bir ikincisi Ali arkadaşın da laf arasında söz ettiği mevzu var; titreşim... Ben er6f'in böylesine titreşimli bir makine olduğunu hiç bilmiyordum.TIRRR TURRR! İlk bindiğimde resmen bi terslik var bu makinede gözüyle bakıyordum motora. Ama Anlaşıldı ki normalde varmış o titreşim. Biraz hızlandıktan sonra dikiz aynasında arka görüntüyü göremiyorsun resmen. :( Yakıştıramadım kawa'ya. Bir de makineyle ufak çaplı bir kazası oldu arkadaşın. Ve resmen "Paramla rezil oluyorum abi" diyor. Servis illallah dedirtti. Hem aldığı yüksek ücrette (Grenajlar patladı, tamir edilip boyanacak), hem ürün teslimi hem de memnuniyet konusunda büyük bir zaafı var kawa'nın. Grenajlar il il dolaşıyor boyanabilmek için, ve er6f'in turuncusunu daha tutturamadılar. Sonunda da aynı rengi tutturamayacaklarına kanaat getirip motor sahibine bunu da söylediler. Çok yazık, yine yakıştıramadım Kawa'ya...

    Ama artı yönleri de yok değil er6f'in. Öncelikle dönüşleri çok rahat. Benim Fazer'la 3 hamlede döneceğim dar alanda er6f tek hamlede dönebiliyor. Ayrıca ağırlık merkezi de yere çok yakın yapılmış Fazer'a göre, bu da çok pratik bir kullanım sağlıyor. CBF150 gibi geldi kullanımı bana hem selesi de alçak. Oh valla

  19. #4139
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhabbetinize kulak misafiri oldum. (Erhan'ı gördüm de konuya daldım demiyo da ) er6f'i kullanmak nasip oldu. Çok sevdiğim bir kardeşim aldı bu yakışıklıdan. Ben de bir iki şey söyliyim. Öncelikle 0-100'de bana pek üstünmüş gibi gelmedi. Bir ikincisi Ali arkadaşın da laf arasında söz ettiği mevzu var; titreşim... Ben er6f'in böylesine titreşimli bir makine olduğunu hiç bilmiyordum.TIRRR TURRR! İlk bindiğimde resmen bi terslik var bu makinede gözüyle bakıyordum motora. Ama Anlaşıldı ki normalde varmış o titreşim. Biraz hızlandıktan sonra dikiz aynasında arka görüntüyü göremiyorsun resmen. :( Yakıştıramadım kawa'ya. Bir de makineyle ufak çaplı bir kazası oldu arkadaşın. Ve resmen "Paramla rezil oluyorum abi" diyor. Servis illallah dedirtti. Hem aldığı yüksek ücrette (Grenajlar patladı, tamir edilip boyanacak), hem ürün teslimi hem de memnuniyet konusunda büyük bir zaafı var kawa'nın. Grenajlar il il dolaşıyor boyanabilmek için, ve er6f'in turuncusunu daha tutturamadılar. Sonunda da aynı rengi tutturamayacaklarına kanaat getirip motor sahibine bunu da söylediler. Çok yazık, yine yakıştıramadım Kawa'ya...

    Ama artı yönleri de yok değil er6f'in. Öncelikle dönüşleri çok rahat. Benim Fazer'la 3 hamlede döneceğim dar alanda er6f tek hamlede dönebiliyor. Ayrıca ağırlık merkezi de yere çok yakın yapılmış Fazer'a göre, bu da çok pratik bir kullanım sağlıyor. CBF150 gibi geldi kullanımı bana hem selesi de alçak. Oh valla
    yok 0-100 konusunda bariz bi üstünlük var demedim zaten yani fazer da sonuçta cbf 150 den hızlı titreşim konusunda haklısınız ama çok alışık değilseniz sıkıntı
    bi de motorla kaza yaptıktan sonra düşüneceğim son şey servis olur

    allah hepimizi korusun

  20. #4140
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Ortalik karışmış bakıyorumda


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler