Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Temmuz 2013, 13:32
#4121
arkadaşlar ikinci el er6f almak istiyorum.
daha önce 2007 fazer,2005 cbf600sa,2006 cbf600sa kullandım şimdi er6f e kafam takıldı.
alırken nelere dikkat edilir kronik sorunu var mıdır? şurası şöyleyse alınmaz dediğiniz noktaları neler.
bu iki ilan dikkatimi çekti sizce fiyatları nasıl
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26918401/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24493592/detay
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Reklamlar
-
28 Temmuz 2013, 03:27
#4122
Bence 2. Linkteki motor cok temiz gözüküyor. Er 6 larin kronik sorunu biraz yag yakmasi. Oda abartilicak seviyelerde degil.
-
28 Temmuz 2013, 13:04
#4123
BETER BÖCEK ben 1.90 boyunda 85 kg civarındayım makie pek öle ufak kalmıyor bence ama f 650 den sonra alışman biraz zord olabilir belki bi enduro gidonu ile de onu çözebilirsin .
-
29 Temmuz 2013, 13:54
#4124
bayulken adlı üyeden alıntı
BETER BÖCEK ben 1.90 boyunda 85 kg civarındayım makie pek öle ufak kalmıyor bence ama f 650 den sonra alışman biraz zord olabilir belki bi enduro gidonu ile de onu çözebilirsin .
Hocam yakın çevremde o kadar çok motorcu arkadaşlarımız olmuş olmasına rağmen bu motordan kullanan olmadığı için boyut anlamında işimiz biraz tahminlere kalmış oldu.
internetteki üzerine adam oturmuş er6n fotoğraflarını bulup baktığımızda ise boylarının kaç olduğunu bilmediğimiz için yinede bir fikir sahibi olamadık
Enduro gidonundan kastınızdaki amaç sanırım direksiyon biraz daha yükselmiş olacağı için enduro tarzı oturuş pozisyonuna bir nebze yaklaşmak anlamında olsa gerek..
Buarada sahibinden.com daki motosiklet ilanlarına bakıyorum ama her zaman genelde duyduğum şey orada yazan fiyatlar ile satılan fiyatlar arasındaki fiyat farkı oluşuydu...
ondan dolayı gerçek satışta bu motorların 2006 2007 modelleri yada en düşük modelli abs'li olanlarının nekadardan satıldığı hakkında bilgisi olan varmı...
Sonuçta herşey bütçe ayarlamasıyla ilgili olacağı kaçınılmaz bir gerçek
-
30 Temmuz 2013, 19:35
#4125
arkadaşlar er6f te yakıt göstergesinde kırmızı ışık yanınca kaç lt kalmış oluyo.
-
30 Temmuz 2013, 20:31
#4126
-
30 Temmuz 2013, 22:32
#4127
çelikatlı adlı üyeden alıntı
4lt kadar kalıyor
5 lt biliyodum ama emin değilim. ışığa kadar 180 km yaptım.
-
30 Temmuz 2013, 22:36
#4128
ışık yandığında tekrar fullüyordum 12lt civarında yakıt alıyordu. ama benim ışık 220 250km civarında yanıyordu. sen biraz asılıyosun galiba
-
30 Temmuz 2013, 23:04
#4129
Bir keresinde bende 180 km rede isigi yqkmayi basarmistim. Ama en dusuk hizim 170 idi. Ara ara 200 +.
Sakin kullanimda ise 230 km yolu 42 tl ile gittigimi biliyorum. Tabi hizim ortalama 140. Ara ara 170 falan.
-
30 Temmuz 2013, 23:05
#4130
çelikatlı adlı üyeden alıntı
ışık yandığında tekrar fullüyordum 12lt civarında yakıt alıyordu. ama benim ışık 220 250km civarında yanıyordu. sen biraz asılıyosun galiba
aynen hergün motora binmediğim için . bindiğimde de biraz sıkıyorum haliyle.
-
31 Temmuz 2013, 19:09
#4131
az önce bi arkadaşın fazer ını bindim de motor çekmiyor gibi geldi dedim bana öyle geldi herhalde sonra araştırdım ki er6 f in 0-100 fazer dan 0.3 saniye daha hızlıymış zaten
bir de fazer ın çok daha fazla yaktığını düşünecek olursak fazera verilen para sadece sese verilen para benim gözümde,
motoruma bir kez daha hayran oldum,
mutluluğumu paylaşmak istedim sadece
-
31 Temmuz 2013, 19:40
#4132
ali taş adlı üyeden alıntı
az önce bi arkadaşın fazer ını bindim de motor çekmiyor gibi geldi dedim bana öyle geldi herhalde sonra araştırdım ki er6 f in 0-100 fazer dan 0.3 saniye daha hızlıymış zaten
bir de fazer ın çok daha fazla yaktığını düşünecek olursak fazera verilen para sadece sese verilen para benim gözümde,
motoruma bir kez daha hayran oldum,
mutluluğumu paylaşmak istedim sadece
lan ali akşam akşam hiç güleceğim yoktu...ekstradan 2 silindiri yedek olsun diye taşıyoz zaten sen biraz devrini bi yükseltseydin 3., 4. viteste sonra gelip bu satırları yazsaydın keşke
yakıt meselesini ise hiç açma daha komik duruma düşebilirsin...
-
31 Temmuz 2013, 19:49
#4133
erro adlı üyeden alıntı
lan ali akşam akşam hiç güleceğim yoktu...ekstradan 2 silindiri yedek olsun diye taşıyoz zaten
sen biraz devrini bi yükseltseydin 3., 4. viteste sonra gelip bu satırları yazsaydın keşke
yakıt meselesini ise hiç açma daha komik duruma düşebilirsin...
http://www.zeroto60times.com/Motorcycle-0-60-mph-Times.html
bakabilirsin erhan hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
ali taş adlı üyeden alıntı
http://www.zeroto60times.com/Motorcycle-0-60-mph-Times.html
bakabilirsin erhan hocam
ama üzülme titreşim konusunda cidden çok iyi
-
31 Temmuz 2013, 19:56
#4134
ali taş adlı üyeden alıntı
http://www.zeroto60times.com/Motorcycle-0-60-mph-Times.html
bakabilirsin erhan hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
ama üzülme titreşim konusunda cidden çok iyi
0-100 konusuna bişey diyemem...tork olayından dolayı avantajı olabilir...ama dersinki abi ben motorla sadece 0-100 yapıyom o zaman fazera vereceğin para elbet boşa olur...ama diğer tüm faktörler de tartışma bile kabul etmez...bana sorsan benim kendi sürüş stilime er6 daha uygun ama fazer a fazladan verilen para sadece sese dersen önce fazer ın zaten sesi çıkmadığı için hata etmiş olursun sonra da diğer tüm faktörleri göz ardı ettiğin için....
sen dilersen 3 ya da 4. vites 7000 devirde seyrederken bi gaz açarak dene aynı motoru..yakıt konusunda da her türlü kapışırım
0.3 saniye yi de ayırt edebiliyosan elini öperim ayrıca
-
31 Temmuz 2013, 19:59
#4135
erro adlı üyeden alıntı
0-100 konusuna bişey diyemem...tork olayından dolayı avantajı olabilir...ama dersinki abi ben motorla sadece 0-100 yapıyom o zaman fazera vereceğin para elbet boşa olur...ama diğer tüm faktörler de tartışma bile kabul etmez...bana sorsan benim kendi sürüş stilime er6 daha uygun ama fazer a fazladan verilen para sadece sese dersen önce fazer ın zaten sesi çıkmadığı için hata etmiş olursun sonra da diğer tüm faktörleri göz ardı ettiğin için....
sen dilersen 3 ya da 4. vites 7000 devirde seyrederken bi gaz açarak dene aynı motoru..yakıt konusunda da her türlü kapışırım
0.3 saniye yi de ayırt edebiliyosan elini öperim ayrıca
abi ben antakyaya giderken 3,8 yaktırttım burdan aksaraya kadar ki yolda
onun dışında farkına varmasam tutup araştırma yapmam bana zaten tuhaf geldi hatta arkadaşa tekrar sordum 98 beygir olan mı bu diye evet dedi
0,3 saniye olduğunu farketmedim sadece o kadar güçlü gelmedi bana ondan bakmak istedim
böyle işte tipini de çok beğeniyorum canım o ses muhabbeti mübalağaydı sadece
-
31 Temmuz 2013, 20:04
#4136
ali taş adlı üyeden alıntı
abi ben antakyaya giderken 3,8 yaktırttım burdan aksaraya kadar ki yolda
onun dışında farkına varmasam tutup araştırma yapmam bana zaten tuhaf geldi hatta arkadaşa tekrar sordum 98 beygir olan mı bu diye evet dedi
0,3 saniye olduğunu farketmedim sadece o kadar güçlü gelmedi bana ondan bakmak istedim
böyle işte
tipini de çok beğeniyorum canım o ses muhabbeti mübalağaydı sadece
alt devirleri öyle güçsüz gelebilir..o konu herkesin söylediği...ama fazercılar rpm seven insanlar, ben hariç...hele okulda denediysen hiç konuşma
-
31 Temmuz 2013, 20:07
#4137
-
31 Temmuz 2013, 20:07
#4138
-
31 Temmuz 2013, 20:11
#4139
cihan54 adlı üyeden alıntı
Muhabbetinize kulak misafiri oldum. (Erhan'ı gördüm de konuya daldım demiyo da
) er6f'i kullanmak nasip oldu. Çok sevdiğim bir kardeşim aldı bu yakışıklıdan. Ben de bir iki şey söyliyim. Öncelikle 0-100'de bana pek üstünmüş gibi gelmedi. Bir ikincisi Ali arkadaşın da laf arasında söz ettiği mevzu var; titreşim... Ben er6f'in böylesine titreşimli bir makine olduğunu hiç bilmiyordum.TIRRR TURRR! İlk bindiğimde resmen bi terslik var bu makinede gözüyle bakıyordum motora. Ama Anlaşıldı ki normalde varmış o titreşim. Biraz hızlandıktan sonra dikiz aynasında arka görüntüyü göremiyorsun resmen. :( Yakıştıramadım kawa'ya. Bir de makineyle ufak çaplı bir kazası oldu arkadaşın. Ve resmen "Paramla rezil oluyorum abi" diyor. Servis illallah dedirtti. Hem aldığı yüksek ücrette (Grenajlar patladı, tamir edilip boyanacak), hem ürün teslimi hem de memnuniyet konusunda büyük bir zaafı var kawa'nın. Grenajlar il il dolaşıyor boyanabilmek için, ve er6f'in turuncusunu daha tutturamadılar. Sonunda da aynı rengi tutturamayacaklarına kanaat getirip motor sahibine bunu da söylediler. Çok yazık, yine yakıştıramadım Kawa'ya...
Ama artı yönleri de yok değil er6f'in. Öncelikle dönüşleri çok rahat. Benim Fazer'la 3 hamlede döneceğim dar alanda er6f tek hamlede dönebiliyor. Ayrıca ağırlık merkezi de yere çok yakın yapılmış Fazer'a göre, bu da çok pratik bir kullanım sağlıyor. CBF150 gibi geldi kullanımı bana
hem selesi de alçak. Oh valla
yok 0-100 konusunda bariz bi üstünlük var demedim zaten yani fazer da sonuçta cbf 150 den hızlı titreşim konusunda haklısınız ama çok alışık değilseniz sıkıntı
bi de motorla kaza yaptıktan sonra düşüneceğim son şey servis olur
allah hepimizi korusun
-
31 Temmuz 2013, 22:45
#4140
Ortalik karışmış bakıyorumda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler