Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Haziran 2013, 23:38
#3941
çelikatlı adlı üyeden alıntı
bostancı oto sanayi civarında bi firma isteğe özel şekilli vs. siperlik cam imal ediyordu. fiyat daha uyguna gelebilir ve sıtandart dışı boylarda ve şekillerde yaptırma şansınız olur. bi araştırın derim.
teşekkür araştırıyorum,
puig yeni versiyon bir cam mevcut mototaş getiriyor fiyatı 250 tl civarı, kawasakide de 2012 ve üzeri modeller için touring cam var bu da 400 tl nin üzerinde ikisi birbirinden çok farklı...
http://www.puigusa.com/descargas/PUIG13791.jpg
http://www.kawasaki.co.uk/Accessory/...A5?model=ER-6n
denemeden bilmek imkansiz ama aldıktan sonra da keşke bunu almasaydım demek istemem sizce hangisi mantıklı olur...
Bmw F650cs scarver / Scarabeo 200
Reklamlar
-
13 Haziran 2013, 23:42
#3942
çelikatlı adlı üyeden alıntı
bostancı oto sanayi civarında bi firma isteğe özel şekilli vs. siperlik cam imal ediyordu. fiyat daha uyguna gelebilir ve sıtandart dışı boylarda ve şekillerde yaptırma şansınız olur. bi araştırın derim.
kanka şu dediğin yerde bana görede bişeyler varmıdır cam yani
-
14 Haziran 2013, 00:49
#3943
Firma bilgileri mevcutmu..
-
14 Haziran 2013, 08:36
#3944
murat_71 adlı üyeden alıntı
Puig daha mantıklı duruyor. Zaten şuna emin olun ki bu takacağınız ön cam çok fark yaratmayacaktır. Naked motora ne cam takarsanız takın rüzgara çare olmuyor.
-
14 Haziran 2013, 11:15
#3945
Gerçi puig çok gelişmiş camlar üretmekte ispanyada üretiliyor, rüzgar tünellerinde vb teknolojileri kullanarak geliştiriyorlar deneyelim görelim teşekkürler.
-
14 Haziran 2013, 11:55
#3946
-
14 Haziran 2013, 13:25
#3947
oyumu puig 5997F ten yana kullanıyorum.
Bülent bey o cam sanki biraz absürt olmuş naked bir motosiklet için... ya da şöyle diyeyim, çok ucuz/kalitesiz duruyor
-
14 Haziran 2013, 14:00
#3948
Bulent78 adlı üyeden alıntı
http://imageshack.us/a/img5/4006/er6l.jpg
Ben gayet memnunum, bir endurodaki kadar olmasa da ruzgari gayet kesiyor, camsiz bindigim zaman, 120 den sonra ruzgarla savasmak zorunda kalirken, bu sekliyle 200 e bile ciktigimda ciplak haline gore cok daha rahattim.
Bir de adi ustunde bu naked. Bunu alip da ulan bu ne kadar ruzgar aliyomus demek ile tek silindir motor alip bu niye bu kadar titriyor demek ayni sey bence
Sehir icinde, en azindan benim icin cam olmazsa olmaz bir aksesuar degil, ben bu sekilde aldigimdan cikarmadim kullaniyorum. Yolunuz uzunsa ve yuksek suratlere cikmaya elverisli ise bu tarz birsey dusunebilirsiniz, ya da uzun yol icin. Ufak tefek camlardan daha iyi koruyor, tipini biraz bozuyor ama ona da katlaniyoruz iste
bana göre çok şık durmuş enduro motorlara benzemiş hatta ta kendisi olmuş gülü seven dikenine katlanır demişler ya bende şehir içinde çok umursamıyorum ama hanımla şöyle uzun turlara çıktığımızda bir miktar korusun istiyorum son kararım puig gibi görünüyor
Bmw F650cs scarver / Scarabeo 200
-
14 Haziran 2013, 15:44
#3949
murat_71 adlı üyeden alıntı
bana göre çok şık durmuş enduro motorlara benzemiş hatta ta kendisi olmuş
gülü seven dikenine katlanır demişler ya bende şehir içinde çok umursamıyorum ama hanımla şöyle uzun turlara çıktığımızda bir miktar korusun istiyorum son kararım puig gibi görünüyor
büyük camlı endurotouring/sport touring motosiklet severim ama bir naked motosiklete o cam fikrimce olmamış... tabi kendisi beğeniyorsa, kullanışlıysa, işini görüyorsa tabi ki bana laf düşmez
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
14 Haziran 2013, 15:56
#3950
-
14 Haziran 2013, 16:01
#3951
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Burda mevzu tamamen ne istediğinizle alakalı, yani beklentilerinizle. 3-4 cm lik bir cam alıp da abicim buna da para verdik ama doğru dürüst bir işe yaramadı diyecekseniz onun yerine daha büyük cam almak daha mantıklı olur
Zaten yukarda da belirttim, bence de tipini bozuyor, aynı şekilde arkadaki o 48 lik kocaman topcase de tipini bozuyor ama o kadar çok işe yarıyor ki artısı bence eksisinden daha fazla olduğundan çıkarmıyorum.
Eğer mevzu sadece tip ise topcase de bendeki büyük ön cam da tipini bozuyor, naked ruhuna zaten ters olmakla beraber
işime yaradığı için halen kullanıyorum, ha eğer aldığımda üzerinde olmasaydı özellikle cam alır mıydım, almazdım, ya da en azından şehir içinde kullanmak için almazdım, sadece uzun yollarda kullanmak için belki alabilirdim. Topcase de almazdım, onun yerine sırt çantası ya da depo üzeri çanta ile idare ederdim. Daha önceki motorumda depo üzeri çanta kullanıyordum. İşe yaramakla beraber kesinlikle büyük bir topcase in yerini tutmuyorlar onu da belirteyim.
Topcase candır birgün bunu herkez anlayacak
Siz hala bıkmadınızmı bir yere gittiğinizde elinizde kask mont dizlik vs ile dolaşmaktan
birde bence gayet güzel ön camlı niye bilmiyorum ama biz hep ön camı ile gördüğümüz için bülentin motorunu bana abes gelmiyor hiç,
hatta camsız bana daha bir kuru gelecek gibi..
ANGARAJ
-
14 Haziran 2013, 17:03
#3952
ozgurakman adlı üyeden alıntı
büyük camlı endurotouring/sport touring motosiklet severim
ama bir naked motosiklete o cam fikrimce olmamış... tabi kendisi beğeniyorsa, kullanışlıysa, işini görüyorsa tabi ki bana laf düşmez
adı üstünde naked kesinlikle haklısınız herkesin kendi tercihi ama her motorun bir karekteri var ona uygun olması lazım
Aslında er6n'i bana göre endurolara benzediği için hep sevmişimdir, belki ayaklarımı yere güvenli basmam, daha büyük motorları kullandıktan sonra bisiklet gibi gelmesi, büyük endurolarda olamayan seriliği ve sürati, özellikle yakıt konusu benim açımdan işin olumlu bir yönü... yoksa er6f, cbf 1000/600 de alabilirdim ama ben tercihimi n'den yana kullandım çok da mutluyum, şimdi de benim er6 yı enduro naked kırması yapma yolunda ilerliyorum
Önce givi e42 lt top case ve demiri ( alındı)
Ön cam (araştırması devam ediyor)
elcik acerbis çok şık duruyor gidon topuzuna montaj oluyor ( enduro market 250 tl çok pahalı ebay' bakmak lazım veya alternatif marka)
son halini en kısa zamanda paylaşacağım. selamlar
Bmw F650cs scarver / Scarabeo 200
-
14 Haziran 2013, 17:06
#3953
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Burda mevzu tamamen ne istediğinizle alakalı, yani beklentilerinizle. 3-4 cm lik bir cam alıp da abicim buna da para verdik ama doğru dürüst bir işe yaramadı diyecekseniz onun yerine daha büyük cam almak daha mantıklı olur
Zaten yukarda da belirttim, bence de tipini bozuyor, aynı şekilde arkadaki o 48 lik kocaman topcase de tipini bozuyor ama o kadar çok işe yarıyor ki artısı bence eksisinden daha fazla olduğundan çıkarmıyorum.
Eğer mevzu sadece tip ise topcase de bendeki büyük ön cam da tipini bozuyor, naked ruhuna zaten ters olmakla beraber
işime yaradığı için halen kullanıyorum, ha eğer aldığımda üzerinde olmasaydı özellikle cam alır mıydım, almazdım, ya da en azından şehir içinde kullanmak için almazdım, sadece uzun yollarda kullanmak için belki alabilirdim. Topcase de almazdım, onun yerine sırt çantası ya da depo üzeri çanta ile idare ederdim. Daha önceki motorumda depo üzeri çanta kullanıyordum. İşe yaramakla beraber kesinlikle büyük bir topcase in yerini tutmuyorlar onu da belirteyim.
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Topcase candır birgün bunu herkez anlayacak
Siz hala bıkmadınızmı bir yere gittiğinizde elinizde kask mont dizlik vs ile dolaşmaktan
birde bence gayet güzel ön camlı niye bilmiyorum ama biz hep ön camı ile gördüğümüz için bülentin motorunu bana abes gelmiyor hiç,
hatta camsız bana daha bir kuru gelecek gibi..
bıkmadık arkadaşım elimizde taşımaktan...bırak topcase i taşıma demiri bile itici duruyor ki motoru alır almaz ilk işim sökmek oldu..
çok çirkin bi görüntü açık konuşayım..topcasin gördüğü bi çok işi sırt çantası görüyor...uzun yol için ise tekstil heybe çanta depoüstü vs iş görür...taşıma demiri ile birlikte topcase fiyatı aşırı pahalı...standart kullanıcı için lüzumsuz
kask taşımak zahmetli olabilir ama onu da aşağıdaki kilit yardımıyla motora kilitleyebiliyosun, istenirse mont da ince halat konundan geçirilmek suretiyle motora kilitlenebilir
-
14 Haziran 2013, 17:10
#3954
erro adlı üyeden alıntı
bıkmadık arkadaşım elimizde taşımaktan...bırak topcase i taşıma demiri bile itici duruyor ki motoru alır almaz ilk işim sökmek oldu..
çok çirkin bi görüntü açık konuşayım..topcasin gördüğü bi çok işi sırt çantası görüyor...uzun yol için ise tekstil heybe çanta depoüstü vs iş görür...taşıma demiri ile birlikte topcase fiyatı aşırı pahalı...standart kullanıcı için lüzumsuz
kask taşımak zahmetli olabilir ama onu da aşağıdaki kilit yardımıyla motora kilitleyebiliyosun, istenirse mont da ince halat konundan geçirilmek suretiyle motora kilitlenebilir
http://www.ulusmotor.com/products/86...cc44e405b9.jpg
bu zeuvk meselesidir tartışma etmeye gerek yoktur hoca
öyle kaplumbağa gibi motor kullanmak da bana komik gelmektedir mesela
hoş bir görüntümüdür nazarımda tabikide hayır,
işlevsel midir bu saydıkların?
oda görece bence bi topcase değil o depoüstü ve sırt çantası,
gösterdiğin kilide gelince de kaskı açık bir şekilde motorun üstünde bırakmak ne kadar güvenlidir?
önce bunu bir sorman lazım kendine
ANGARAJ
-
14 Haziran 2013, 21:18
#3955
bence yukarda linkleri atılan küçük camlar işlevsellik olarak hiç bir işe yaramaz.sadece görüntü sunar. ama bülent arkadaşın camı kişiye göre kötü görünsede iş bitirici özelliği vardır. google,da aratın motosiklet siperlik cam diye firma reklamı çıkıyordu sanırım. bostancı oto sanayi civarında bu işi yapan bir firma. ben tel.numaralarını alarak aradım hyosung gt250r için cam fiyatı sordum renkli. orj boylarında olacak dedim 100tl civarı tutar diye fiyat vermişlerdi. firmaya ulaşabilirseniz maximum 250tl civarı kocaman şekilli ve iş bitirici bi camınız olur.
-
15 Haziran 2013, 20:44
#3956
arkadaşlar pazartesi günü ilandaki 2013 yeşil er6ni alıyorum ,kırmızı anahtarı varmı er6nın.birde bakımalrı kaç kmde bir yapılıyor 10-50 castrol racing yağ önerirmisiniz,şimdiden teşekkürler.
-
15 Haziran 2013, 21:53
#3957
Hangi ilan olduğunu anlamadık ama hayırlı olsun, kırmızı anahtar yok, çünkü immobilizer yok, netten kullanıcı manualini bulursanız, hatta servis manualini de bulabilirsiniz, orada genel olarak hangi km de neleri kontrol etmeniz gerektiği, neleri değiştirmeniz gerektiği yazıyor, zaten 2013 model ise kitapçığı vardır diye düşünüyorum.
Yağ genel olarak 10-40 kullanıyoruz, yazın çok sıcak geçen bir şehirdeyseniz, yaz için daha ince 10-50 gibi bir yağ kullanabilirsiniz, 10-40 bildiğim kadarıyla 40 derece sıcağa kadar kullanılabilir yazıyordu manualde.
-
15 Haziran 2013, 23:33
#3958
asi_kelebek adlı üyeden alıntı
arkadaşlar pazartesi günü ilandaki 2013 yeşil er6ni alıyorum ,kırmızı anahtarı varmı er6nın.birde bakımalrı kaç kmde bir yapılıyor 10-50 castrol racing yağ önerirmisiniz,şimdiden teşekkürler.
hayırlı olsun diyelim ozaman, bende 2012 si var, yedek anahtarı kırmızı değil diğerinin aynısı gibi bir de hondalarda ki gibi seri numarasını gösterir küçük bir metal plaka var. Kullanım kitapcığı yok belki sizinkinde vardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Hangi ilan olduğunu anlamadık ama
hayırlı olsun, kırmızı anahtar yok, çünkü immobilizer yok, netten kullanıcı manualini bulursanız, hatta servis manualini de bulabilirsiniz, orada genel olarak hangi km de neleri kontrol etmeniz gerektiği, neleri değiştirmeniz gerektiği yazıyor, zaten 2013 model ise kitapçığı vardır diye düşünüyorum.
Yağ genel olarak 10-40 kullanıyoruz, yazın çok sıcak geçen bir şehirdeyseniz, yaz için daha ince 10-50 gibi bir yağ kullanabilirsiniz, 10-40 bildiğim kadarıyla 40 derece sıcağa kadar kullanılabilir yazıyordu manualde.
http://www.puig.tv/tuning-bikes/kawasaki-er6n-2012/windscreen-rafale/c171en/f1-r279-m3149/
http://www.puig.tv/tuning-bikes/kawasaki-er6n-2012/windscreen-naked-new-generation/c171en/f1-r121-m3149/
ikisinden birine karar vermek zorundayım...
Birisi gidona monte ediliyor, yen generation olan ise orjinal yerine monte ediliyor siparis verip 20 güne kadar elimizde olacak. Gidona bağlanan vibrasyona neden olabilir mi bilginiz var mı acaba.
Bmw F650cs scarver / Scarabeo 200
-
15 Haziran 2013, 23:45
#3959
BEnim ki gidona bağlı ve vibrasyon oluyor, camın altındaki boşluğa sünger gibi bir destek yaparak sorun çözülebiliyor. Tabii sizinkinde daha az titreşim olabilir yeni model olduğu için.
-
16 Haziran 2013, 12:18
#3960
deneylim görelim ozaman. selamlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler