Go pro tarzi kameram yeni geldi, ilk denemeyi yaptim fakat titresim fena. Sanirim baska yere baglamam gerekiyor. Gidon disinda nereye baglayabilirim hem yolun hem motorun titresiminden etkilenmeyecek? Titresimi ben hissetmiyorum ama nasil oluyosa kamerada baya titresim oluyor. Kaska baglamak da istemiyorum.
işe yarar mı bilmiyorum ama benim motorda depo üstünde kamera bağlama aparatı var resmi de linkte var depoda daha az titreşim oluyordur belki emin değilim ama dediğim gibi deneme fırsatım olmadı
https://www.google.com.tr/search?q=depo+%C3%BCst%C3%BC+kamera+aparat%C4%B1&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0I17UZHeFMel4ATPxIDIBw &ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#imgrc=TFIoIt0KAJ i44M%3A%3B-mNF2CB4px453M%3Bhttp%253A%252F%252Fimg507.imagesha ck.us%252Fimg507%252F151%252F511hw6.jpg%3Bhttp%253 A%252F%252Fwww.motordelisi.com%252Fforum%252Fmotor delisi-genel%252F39983-depo-ustu-kamera-3.html%3B400%3B300
evet go proya 500TL vermek icime sinmedi biraz ucuza kactim, vakumlu aparati da var ama hyosunglar gibi genis duz depo lazim onun icin. Yarin da kaska baglayim bakalim ruzgar etkileyecek mi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-er6n-abs-li-model-123482442/detay
bu motosiklet hakkında bilgisi olan var mı ?
en sağlıklısı tramerden hasar sorgusu yapmak sms ile de öğreniliyor. ben motorumu 1600 km de aldım. tramerden baktım hasar kaydı yok.. motorda baktığımızda değişen yok. tramerde 2006 model ilk vizesi 2009 gözüküyor. sadece 900 km de iken yapılmış. 2012 de de 1600 dü şimdi 5000 disklerdeki fren izlerinden tutun bunu anlamak için çok yöntem var.. üzeriinde orjinal balataları vardı kumpas ile ölçtük sıfır balata kutusundaki balata ile aynı derecede.. gibi gibi...
bazı arkadaşlar fazer ile karşılaştırmış.. o fiyatlara fazer lar var er6 1,90litre yağ alır.. 650 cc dir. er-5 500 cc dir 3,8 litre yağ alır.. burdan yola çıkın.. çok anlatmaya gerek yok ha bu arada 35000km de adam 14 derse kim almak isterse 13 e 5000 km de abs li dün ebc bütün balatalarını değiştirdim takoz ön cam puig.. metzeller z8 lastik.laser iridyum buji felan 1 mayısda takıldı .. üzerinden çıkan brembo balatalarda duruyor )))
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Cok severek bindigim motosikletimi uzun sure yurtdisina cikacagim icin satiliga cikardim. 10 haziranda yolculuk, son gunlerde teslim edecegim ya da gidince vekaletle satarim. son gunlere kadar binmeye devam
merhabalar aranıza yeni katıldım. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-8.500-de-er-6n-124906873/detay ilandaki er6n i almayı düşünüyorum. ilandaki motor hakkında bilgisi olan varmı? kmsi ve fiyatı uygun geldi bana bide ustaya göstericem yarın. sizlerinde yorumlarını almak istedim. şimdiden teşekkurler
Kilometresi düşürülmüş olabilir. 2006 model bir motosikletin 8.500'de olması zor bir ihtimal. Ama belli olmaz bende kendi motosikletimi 7600 kilometre civarı geçen sene almıştım ve kilometresinin orjinal olduğu en ufak ayrıntısına kadar belliydi.
İlandaki motosiklet bana genel görünüş itibariyle o kilometrede değil gibi geldi. Zincir kısmına dikkat edersen gerilmiş. Hemde birden fazla gerilmiş. Kendi motosikletim daha 12.000 km'de ve hiç zinciri hiç gerilmedi, fabrikadan çıktığı gibi duruyor. Ama 8.500 km'de bir motosikletin bu denli zincir germe ihtiyacı duymasından senin yerinde olsam kıllanırdım. Ya kilometre orjinal değil, ya da arkadaş motoru fazlasıyla zorlayarak kullanıyor. İki türlüsü de ileride karşına kötü sürprizler çıkarabilecek nitelikte. Ben bu ayrıntıya dikkat ettim sadece. Çünkü diğer ayrıntılar fotoğraflarda belli olmuyor.
Bundan bir sayfa öncesinde Bülent78 100.000 km'yi geçmiş ER6-F'i nasıl 18.000 km diye sattıklarını anlatmış. Bunun gibi olaylar sıkça yaşanır öyle tek tük istisna değillerdir. O yüzden mümkün olduğunca dikkat et. Birden fazla ustaya göstermeni tavsiye ederim. Belkide satıcı tamamiyle dürüsttür. Şans işi.
ANGARAJ
Bu ER-6 ların 2010 ve sonrası modelleri sahibindende neredeyse hiç yok. Super satmış sa demek ki
Durum gerçekten içler acısı Kawasaki açısından....
Ben 2013 modellerine hasta oldum diyebilirim, özellikle 6f çok şık
Herkes xj6 ve xj600 diversion tercih ediyor galiba 4 silindirli diye.
Yakıt ve bakım masrafları olmasa kimse kolay kolay 2 silindirli motor tercih etmez.
XJ6 Diversion 76 hp 10000 rpm, 59 Nm 6100 rpm
ER-6f 72 hp 8500 rpm, 66 Nm 7000 rpm
Şu iki motor arasında 4 silindir bir motosikletin eziyetini çekmeye değer bir fark göremiyorum performansa ve ekonomik olmasına önem veren biri olarak.
Bir motordan tek beklentisi ses ve görüntü olan biri kolay kolay iki silindir tercih etmez ama çoğunlukla şehir içinde gezecek ve motordan başka beklentileri olan biri kolay kolay iki silindir tercih eder.
ANGARAJ
Çoğu kişi motosiklete başkaları için bindiğinden 4 silindir ve ses öncelikli konumda. Şahsım adına konuşursam 250cc bile olsa racing karakterindeki motorla gezmek tam bir işkence. 3-4 saat süren yolculuklarda artık hem yorgunluk hemde performans yetersizliği tatminsizlik yaratıyor. Ancak yakıt nedeni ile çok fazla seçenekte yok. Er6 yı tercih etme nedenim 1- oturma pozisyonu 2- yakıt. Bir de şehir içi sık kullandığım için ufak ve pratik olmasıda etken. Ancak yakıt sorun olmasa er6 değil fazer alırdım kesinlikle.
Arkadaşlar yuvacik gezisine kimler gelecek ? Ben kesin katilicam geziye orda görüşmek dileğiyle
Aynen bende böyle düşünüyorum
Yakıt ve bakım masrafları düşük, şekil şemalde on numara oldu, daha ne olsun
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)