Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3821
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun tekirdaga gittik. ilk defa hassas olcum yaptim, gidista genellikle yuksek surat 130 - 180 km hizla 4.6 lt/100 km yaktim. donuste 100 - 135 km hizla 3.9-4lt/100 km yaktim.

    donuste tekrar depoyu ayni yere kadar doldurmak icin pompayi ben aldim benzinimi ben doldurdum, hassas olcum demek istedigim budur, ha bire benzin alinca motor cok yakiyo saniyodum olcmeyince :D
    Çok güzel değerleri. 100-140 arası sürüşte ben 250 cc motorla 3,7 lt fln yakıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3822
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul


    Go pro tarzi kameram yeni geldi, ilk denemeyi yaptim fakat titresim fena. Sanirim baska yere baglamam gerekiyor. Gidon disinda nereye baglayabilirim hem yolun hem motorun titresiminden etkilenmeyecek? Titresimi ben hissetmiyorum ama nasil oluyosa kamerada baya titresim oluyor. Kaska baglamak da istemiyorum.

  3. #3823
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Go pro tarzi kameram yeni geldi, ilk denemeyi yaptim fakat titresim fena. Sanirim baska yere baglamam gerekiyor. Gidon disinda nereye baglayabilirim hem yolun hem motorun titresiminden etkilenmeyecek? Titresimi ben hissetmiyorum ama nasil oluyosa kamerada baya titresim oluyor. Kaska baglamak da istemiyorum.
    Go pro tarzı dediğine göre kameran go pro değil. Kullandığın kamera titreşimleri engellemiyor sanırsam. Tek çaren kask gibi duruyor.
    ANGARAJ

  4. #3824
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı bugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img716.imageshack.us/img716/7986/1442v.jpg

    Go pro tarzi kameram yeni geldi, ilk denemeyi yaptim fakat titresim fena. Sanirim baska yere baglamam gerekiyor. Gidon disinda nereye baglayabilirim hem yolun hem motorun titresiminden etkilenmeyecek? Titresimi ben hissetmiyorum ama nasil oluyosa kamerada baya titresim oluyor. Kaska baglamak da istemiyorum.
    işe yarar mı bilmiyorum ama benim motorda depo üstünde kamera bağlama aparatı var resmi de linkte var depoda daha az titreşim oluyordur belki emin değilim ama dediğim gibi deneme fırsatım olmadı


    https://www.google.com.tr/search?q=depo+%C3%BCst%C3%BC+kamera+aparat%C4%B1&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0I17UZHeFMel4ATPxIDIBw &ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#imgrc=TFIoIt0KAJ i44M%3A%3B-mNF2CB4px453M%3Bhttp%253A%252F%252Fimg507.imagesha ck.us%252Fimg507%252F151%252F511hw6.jpg%3Bhttp%253 A%252F%252Fwww.motordelisi.com%252Fforum%252Fmotor delisi-genel%252F39983-depo-ustu-kamera-3.html%3B400%3B300

  5. #3825
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    evet go proya 500TL vermek icime sinmedi biraz ucuza kactim, vakumlu aparati da var ama hyosunglar gibi genis duz depo lazim onun icin. Yarin da kaska baglayim bakalim ruzgar etkileyecek mi

  6. #3826

    Üyelik
    07 Ocak 2013
    bulent abi soykan67 isimli arkadaşı tanıyorsunuz sanırım..motorunu da biliyormuşsunuz sanırım..bilgi verebilecek misiniz??
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de nacizane sahibinden incelemelerimden çıkardığım şeyleri söyleyeyim.

    Öncelikle fiyatı genel fiyat ortalamasının altında ise mutlaka kıllanacaksınız, düşük bir ihtimal de olsa acil paraya ihtiyacı olanlar da satıyor tabii ama bunun dışında çoğunluk dalavere peşinde.

    Ortalaması 11,5-12bin iken 10,5 a bir er6 ilanı vardı, şu anki motorumun aynı rengiydi, ekstra olarak egzoz ve koruma takozu falan vardı, çok düşeş gibi duruyordu ilanda, arayıp konuştuğumda da eleman güven verdi, arkadaşı yurtdışına çıkacağı için satıyormuş, fazla binememiş, 2006 model 15bin de demişti. kaza sorgulaması yaptığımda iki kazası olduğunu ve ilandan bir sene önce muayeneye girdiğinde km.nin 105bin olduğunu öğrenmiştim.

    Eğer ilanda motora dair hiçbişey yazmadıysa, ciğeri sağlam, yağmur değmedi, üzerinde küfür dahi edilmedi tarzı anlamsız tasvirlere girdiyse o motordan uzak durun, değişen parçalar nedir, kaza yapmış mı, km. orjinal mi gibi şeylerden bahsetmeyip de çok temiz istediğiniz yere göster temiz çıkmazsa kendimi köprüden atarım tarzı yazılar varsa uzak durun.

    Dolayısıyla yukardaki 3. ilandaki arkadaşın motoru resimlerde temiz duruyor olabilir ama belki de boyalıdır, ya da resimlerde öyle duruyor ama belki yakından hiç temiz değil, km. orjinal mi kazası var mı, bunları görmeden anlamak mümkün değil ama en azından kaza sorgulaması yapılabilir, plaka değişmiş olma ihtimaline karşı aracın şasi nosunu alıp da onunla sorgulama yaparsanız daha düzgün sonuca ulaşırsınız.

    Ulusanda ki motoru gördüm, çok kötü durmuyor açıkcası, aynaları orjinal değil, kafa grenajı tam sağ yapınca yan grenaja değiyor ki normalde bunun olmaması lazım, düştüğü bence kesin ama zaten 7 yaşında aletten de hiç düşmemesini beklemek abes olur, mühim olan motor sağlam mı, motorun gidişi kararlı mı, sağa sola çekme var mı gibi şeyler, yoksa orasına taş gelmiş, burasının boyası çizilmiş hiç önemli değil, kozmetik bakacağınız en son şey olsun. Koruma takozu var ki bu yan grenajları korumak adına iyi birşey. Bana sorarsanız max. 10 lira verilmeli o motora, hatta 9.5 falan daha mantıklı bir fiyat.

    Fazer var 14-15 e doğru ama genelde şehiriçi kullanan birisi için, ya da şöyle diyelim, 120-140 ın üzerine çok çıkmayan biri için er6 daha uygun bir makina, fazer ile en büyük farkları, daha fazla titreşime sahip olması ve son hızının daha düşük olmasıdır. Ancak bu farkları bence alt devirlerdeki torku ile telafi eder. Ben şimdiden arada kendimi, acaba satsam ne alırım diye düşünürken buluyorum ama şu şartlarda yerine koyacak çok da mantıklı bir motor bulamıyorum, BMW F800 S, ST modeli dışında. O kadar alışmışım ki motora, daha küçüğü güçsüz geliyor, daha büyüğü gereksiz ağır ve hantal geliyor, tam kıvamında diyerekten ağzımda kocaman bir gülümseme kullanmaya devam ediyorum şimdilik

  7. #3827
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı mthtkara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bulent abi soykan67 isimli arkadaşı tanıyorsunuz sanırım..motorunu da biliyormuşsunuz sanırım..bilgi verebilecek misiniz??
    motorun sahibi arkadaşı ben de tanırım motorunuda tanırım ne gibi merak ettiğiniz şeyler var acaba?
    Kısa ve öz olarak motora anahtar değmemiş sadece grenaj takıldığında fiyatı emsallerinden yüksek olabilecek temizlikte bir cihaz..
    ANGARAJ

  8. #3828
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-er6n-abs-li-model-123482442/detay

    bu motosiklet hakkında bilgisi olan var mı ?

  9. #3829
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de nacizane sahibinden incelemelerimden çıkardığım şeyleri söyleyeyim.

    Öncelikle fiyatı genel fiyat ortalamasının altında ise mutlaka kıllanacaksınız, düşük bir ihtimal de olsa acil paraya ihtiyacı olanlar da satıyor tabii ama bunun dışında çoğunluk dalavere peşinde.

    Ortalaması 11,5-12bin iken 10,5 a bir er6 ilanı vardı, şu anki motorumun aynı rengiydi, ekstra olarak egzoz ve koruma takozu falan vardı, çok düşeş gibi duruyordu ilanda, arayıp konuştuğumda da eleman güven verdi, arkadaşı yurtdışına çıkacağı için satıyormuş, fazla binememiş, 2006 model 15bin de demişti. kaza sorgulaması yaptığımda iki kazası olduğunu ve ilandan bir sene önce muayeneye girdiğinde km.nin 105bin olduğunu öğrenmiştim.

    Eğer ilanda motora dair hiçbişey yazmadıysa, ciğeri sağlam, yağmur değmedi, üzerinde küfür dahi edilmedi tarzı anlamsız tasvirlere girdiyse o motordan uzak durun, değişen parçalar nedir, kaza yapmış mı, km. orjinal mi gibi şeylerden bahsetmeyip de çok temiz istediğiniz yere göster temiz çıkmazsa kendimi köprüden atarım tarzı yazılar varsa uzak durun.

    Dolayısıyla yukardaki 3. ilandaki arkadaşın motoru resimlerde temiz duruyor olabilir ama belki de boyalıdır, ya da resimlerde öyle duruyor ama belki yakından hiç temiz değil, km. orjinal mi kazası var mı, bunları görmeden anlamak mümkün değil ama en azından kaza sorgulaması yapılabilir, plaka değişmiş olma ihtimaline karşı aracın şasi nosunu alıp da onunla sorgulama yaparsanız daha düzgün sonuca ulaşırsınız.

    Ulusanda ki motoru gördüm, çok kötü durmuyor açıkcası, aynaları orjinal değil, kafa grenajı tam sağ yapınca yan grenaja değiyor ki normalde bunun olmaması lazım, düştüğü bence kesin ama zaten 7 yaşında aletten de hiç düşmemesini beklemek abes olur, mühim olan motor sağlam mı, motorun gidişi kararlı mı, sağa sola çekme var mı gibi şeyler, yoksa orasına taş gelmiş, burasının boyası çizilmiş hiç önemli değil, kozmetik bakacağınız en son şey olsun. Koruma takozu var ki bu yan grenajları korumak adına iyi birşey. Bana sorarsanız max. 10 lira verilmeli o motora, hatta 9.5 falan daha mantıklı bir fiyat.

    Fazer var 14-15 e doğru ama genelde şehiriçi kullanan birisi için, ya da şöyle diyelim, 120-140 ın üzerine çok çıkmayan biri için er6 daha uygun bir makina, fazer ile en büyük farkları, daha fazla titreşime sahip olması ve son hızının daha düşük olmasıdır. Ancak bu farkları bence alt devirlerdeki torku ile telafi eder. Ben şimdiden arada kendimi, acaba satsam ne alırım diye düşünürken buluyorum ama şu şartlarda yerine koyacak çok da mantıklı bir motor bulamıyorum, BMW F800 S, ST modeli dışında. O kadar alışmışım ki motora, daha küçüğü güçsüz geliyor, daha büyüğü gereksiz ağır ve hantal geliyor, tam kıvamında diyerekten ağzımda kocaman bir gülümseme kullanmaya devam ediyorum şimdilik
    en sağlıklısı tramerden hasar sorgusu yapmak sms ile de öğreniliyor. ben motorumu 1600 km de aldım. tramerden baktım hasar kaydı yok.. motorda baktığımızda değişen yok. tramerde 2006 model ilk vizesi 2009 gözüküyor. sadece 900 km de iken yapılmış. 2012 de de 1600 dü şimdi 5000 disklerdeki fren izlerinden tutun bunu anlamak için çok yöntem var.. üzeriinde orjinal balataları vardı kumpas ile ölçtük sıfır balata kutusundaki balata ile aynı derecede.. gibi gibi...
    bazı arkadaşlar fazer ile karşılaştırmış.. o fiyatlara fazer lar var er6 1,90litre yağ alır.. 650 cc dir. er-5 500 cc dir 3,8 litre yağ alır.. burdan yola çıkın.. çok anlatmaya gerek yok ha bu arada 35000km de adam 14 derse kim almak isterse 13 e 5000 km de abs li dün ebc bütün balatalarını değiştirdim takoz ön cam puig.. metzeller z8 lastik.laser iridyum buji felan 1 mayısda takıldı .. üzerinden çıkan brembo balatalarda duruyor )))
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  10. #3830
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Cok severek bindigim motosikletimi uzun sure yurtdisina cikacagim icin satiliga cikardim. 10 haziranda yolculuk, son gunlerde teslim edecegim ya da gidince vekaletle satarim. son gunlere kadar binmeye devam

  11. #3831

    Üyelik
    14 Mayıs 2013
    merhabalar aranıza yeni katıldım. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-8.500-de-er-6n-124906873/detay ilandaki er6n i almayı düşünüyorum. ilandaki motor hakkında bilgisi olan varmı? kmsi ve fiyatı uygun geldi bana bide ustaya göstericem yarın. sizlerinde yorumlarını almak istedim. şimdiden teşekkurler

  12. #3832
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı 1990 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar aranıza yeni katıldım. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-8.500-de-er-6n-124906873/detay ilandaki er6n i almayı düşünüyorum. ilandaki motor hakkında bilgisi olan varmı? kmsi ve fiyatı uygun geldi bana bide ustaya göstericem yarın. sizlerinde yorumlarını almak istedim. şimdiden teşekkurler
    Kilometresi düşürülmüş olabilir. 2006 model bir motosikletin 8.500'de olması zor bir ihtimal. Ama belli olmaz bende kendi motosikletimi 7600 kilometre civarı geçen sene almıştım ve kilometresinin orjinal olduğu en ufak ayrıntısına kadar belliydi.
    İlandaki motosiklet bana genel görünüş itibariyle o kilometrede değil gibi geldi. Zincir kısmına dikkat edersen gerilmiş. Hemde birden fazla gerilmiş. Kendi motosikletim daha 12.000 km'de ve hiç zinciri hiç gerilmedi, fabrikadan çıktığı gibi duruyor. Ama 8.500 km'de bir motosikletin bu denli zincir germe ihtiyacı duymasından senin yerinde olsam kıllanırdım. Ya kilometre orjinal değil, ya da arkadaş motoru fazlasıyla zorlayarak kullanıyor. İki türlüsü de ileride karşına kötü sürprizler çıkarabilecek nitelikte. Ben bu ayrıntıya dikkat ettim sadece. Çünkü diğer ayrıntılar fotoğraflarda belli olmuyor.
    Bundan bir sayfa öncesinde Bülent78 100.000 km'yi geçmiş ER6-F'i nasıl 18.000 km diye sattıklarını anlatmış. Bunun gibi olaylar sıkça yaşanır öyle tek tük istisna değillerdir. O yüzden mümkün olduğunca dikkat et. Birden fazla ustaya göstermeni tavsiye ederim. Belkide satıcı tamamiyle dürüsttür. Şans işi.
    ANGARAJ

  13. #3833

    Üyelik
    14 Mayıs 2013
    Alıntı Soykan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kilometresi düşürülmüş olabilir. 2006 model bir motosikletin 8.500'de olması zor bir ihtimal. Ama belli olmaz bende kendi motosikletimi 7600 kilometre civarı geçen sene almıştım ve kilometresinin orjinal olduğu en ufak ayrıntısına kadar belliydi.
    İlandaki motosiklet bana genel görünüş itibariyle o kilometrede değil gibi geldi. Zincir kısmına dikkat edersen gerilmiş. Hemde birden fazla gerilmiş. Kendi motosikletim daha 12.000 km'de ve hiç zinciri hiç gerilmedi, fabrikadan çıktığı gibi duruyor. Ama 8.500 km'de bir motosikletin bu denli zincir germe ihtiyacı duymasından senin yerinde olsam kıllanırdım. Ya kilometre orjinal değil, ya da arkadaş motoru fazlasıyla zorlayarak kullanıyor. İki türlüsü de ileride karşına kötü sürprizler çıkarabilecek nitelikte. Ben bu ayrıntıya dikkat ettim sadece. Çünkü diğer ayrıntılar fotoğraflarda belli olmuyor.
    Bundan bir sayfa öncesinde Bülent78 100.000 km'yi geçmiş ER6-F'i nasıl 18.000 km diye sattıklarını anlatmış. Bunun gibi olaylar sıkça yaşanır öyle tek tük istisna değillerdir. O yüzden mümkün olduğunca dikkat et. Birden fazla ustaya göstermeni tavsiye ederim. Belkide satıcı tamamiyle dürüsttür. Şans işi.
    teşekkurler yarın motora bakıcam dediklerini dikkate alıcam. başka yorumu olucak olan, motoru bilen , bakmaya giden vs varsa bilgi verirse sevinirim

  14. #3834
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bu ER-6 ların 2010 ve sonrası modelleri sahibindende neredeyse hiç yok. Super satmış sa demek ki

    Durum gerçekten içler acısı Kawasaki açısından....
    Sepetçioğlu bunu beğendi.

  15. #3835
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Ben 2013 modellerine hasta oldum diyebilirim, özellikle 6f çok şık
    Herkes xj6 ve xj600 diversion tercih ediyor galiba 4 silindirli diye.

  16. #3836
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Yakıt ve bakım masrafları olmasa kimse kolay kolay 2 silindirli motor tercih etmez.

  17. #3837
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt ve bakım masrafları olmasa kimse kolay kolay 2 silindirli motor tercih etmez.
    XJ6 Diversion 76 hp 10000 rpm, 59 Nm 6100 rpm
    ER-6f 72 hp 8500 rpm, 66 Nm 7000 rpm

    Şu iki motor arasında 4 silindir bir motosikletin eziyetini çekmeye değer bir fark göremiyorum performansa ve ekonomik olmasına önem veren biri olarak.
    Bir motordan tek beklentisi ses ve görüntü olan biri kolay kolay iki silindir tercih etmez ama çoğunlukla şehir içinde gezecek ve motordan başka beklentileri olan biri kolay kolay iki silindir tercih eder.
    tamerbasak bunu beğendi.
    ANGARAJ

  18. #3838
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Çoğu kişi motosiklete başkaları için bindiğinden 4 silindir ve ses öncelikli konumda. Şahsım adına konuşursam 250cc bile olsa racing karakterindeki motorla gezmek tam bir işkence. 3-4 saat süren yolculuklarda artık hem yorgunluk hemde performans yetersizliği tatminsizlik yaratıyor. Ancak yakıt nedeni ile çok fazla seçenekte yok. Er6 yı tercih etme nedenim 1- oturma pozisyonu 2- yakıt. Bir de şehir içi sık kullandığım için ufak ve pratik olmasıda etken. Ancak yakıt sorun olmasa er6 değil fazer alırdım kesinlikle.

  19. #3839
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Arkadaşlar yuvacik gezisine kimler gelecek ? Ben kesin katilicam geziye orda görüşmek dileğiyle

  20. #3840
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Aynen bende böyle düşünüyorum
    Yakıt ve bakım masrafları düşük, şekil şemalde on numara oldu, daha ne olsun


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler