Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Temmuz 2008, 00:02
#361
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende cbr 600F düşünüyordum,
fakat yakıt sorunu nedeniyle er6-F düşünmeye başladım,
onunda kafamı karıştıran kısmı KARBÜRATÖRLÜ oluşu idi,
Fakat anladıgım kadarı ile gt 250 R dan daha ekonomik yakıt anlayışı var,
şu anda kanuni racer var,
motordan anladığımdan dolayı hiç sorun yaşamadım gibi bişiy,
er6-F 'te parça sorunu var felan deniyor sanırım,
bu sorun devam ediyormu acaba?
gerçi kasko düşünüyorum ama,
ne kadar kaskolu olsada parça bulunamadığı zaman elbette can sıkıcı olacak,
hezmeyi çok sevdiğim içinde içim parçalanacak o şekilde dolaşırken,
öğrenmek istediğim sorun çıkarmı????
kawasakinin parcası pahallıdır ama japonlarda parca sorunu sanırım olmaz temin etme bakımından duydugum kadarıyla tabi. ama pahallı. 1yan 1kuyruk 1kafa krenaj birde sol ayaklık artı vites pedalı toplam +2500ytl fiyat cıktı örnek olarak.
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
Reklamlar
-
07 Temmuz 2008, 00:05
#362
hadi yaaaa:S:S:S:S
gerçektende pahalıya patlamışşş,
dediğim gibi kasko yaptırmayı planlıyorum,
büyük ihtimallede yaptırırım,
makine imalatçısıyım bu nedenlede metallerle aram iyi sayılır,
ben güzel bir koruma kalkanı oluştururum onun etrafında:D
tabiikide yakışmalı vede görünüşle bütün olmalı kii,
abes kaçmasın,
yardımın için teşekkürler,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
07 Temmuz 2008, 01:27
#363
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
hadi yaaaa:S:S:S:S
gerçektende pahalıya patlamışşş,
dediğim gibi kasko yaptırmayı planlıyorum,
büyük ihtimallede yaptırırım,
makine imalatçısıyım bu nedenlede metallerle aram iyi sayılır,
ben güzel bir koruma kalkanı oluştururum onun etrafında:D
tabiikide yakışmalı vede görünüşle bütün olmalı kii,
abes kaçmasın,
yardımın için teşekkürler,
benim ninca ya da bi kalkan lazm cizildimi iyi ciziliyo :D takoz falan aradım ama bulamadım ne hikmetse uygun bişe...
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
-
07 Temmuz 2008, 01:45
#364
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende cbr 600F düşünüyordum,
fakat yakıt sorunu nedeniyle er6-F düşünmeye başladım,
onunda kafamı karıştıran kısmı KARBÜRATÖRLÜ oluşu idi,
Fakat anladıgım kadarı ile gt 250 R dan daha ekonomik yakıt anlayışı var,
şu anda kanuni racer var,
motordan anladığımdan dolayı hiç sorun yaşamadım gibi bişiy,
er6-F 'te parça sorunu var felan deniyor sanırım,
bu sorun devam ediyormu acaba?
gerçi kasko düşünüyorum ama,
ne kadar kaskolu olsada parça bulunamadığı zaman elbette can sıkıcı olacak,
hezmeyi çok sevdiğim içinde içim parçalanacak o şekilde dolaşırken,
öğrenmek istediğim sorun çıkarmı????
eğer karbürotörü er6f için diyosan..
er6f enjeksiyonludur...
-
07 Temmuz 2008, 13:32
#365
Forumdan Uzaklaştırıldı
ayrıca çatalları da teleskopiktir
-
07 Temmuz 2008, 14:22
#366
R3N adlı üyeden alıntı
ayrıca çatalları da teleskopiktir
sensin teleskop sattin gittin er6n ni o yuzden cok konusma bakem sen...
Selam Arkadaşlar,
Şimdi bir soru motosikletin kullanım kitapçığında yağ değşim km si 1000 12 bin ve 24 bin 36 bin diye gidiyo, yani 12 binde bir, peki neden biz 5000 de ya da 6000 de değiştiriyoruz bunu açıklayabilirmisiniz...
ve neden koskoca kawasaki kullanım kitapçığına eşşek kadar 12 binde değiştirin yazmış.
-
10 Temmuz 2008, 01:42
#367
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaşlar,
Şimdi bir soru motosikletin kullanım kitapçığında yağ değşim km si 1000 12 bin ve 24 bin 36 bin diye gidiyo, yani 12 binde bir, peki neden biz 5000 de ya da 6000 de değiştiriyoruz bunu açıklayabilirmisiniz...
ve neden koskoca kawasaki kullanım kitapçığına eşşek kadar 12 binde değiştirin yazmış.
Kitapta 12 bin mi yazyooor?
Ben de kitap yok, ama servis kayıtları var
1000km
5000km
10.000km de servise girmiş ve her serviste yağ ve yağ filtresi değiştirmiş aynı kawasaki.
Ama arabalardan bildiğim, bazı kaliteli yağların 10.000 km de bir değiştigini biliyorum.
Bu arada yazmadan geçmeyeyim emok festivaline katıldık, toplamda 500 km yol yaptık.
Yakıtı 3,9 ölçtüm
-
10 Temmuz 2008, 10:17
#368
Mikrop adlı üyeden alıntı
Kitapta 12 bin mi yazyooor?
Ben de kitap yok, ama servis kayıtları var
1000km
5000km
10.000km de servise girmiş ve her serviste yağ ve yağ filtresi değiştirmiş aynı kawasaki.
Ama arabalardan bildiğim, bazı kaliteli yağların 10.000 km de bir değiştigini biliyorum.
Bu arada yazmadan geçmeyeyim emok festivaline katıldık, toplamda 500 km yol yaptık.
Yakıtı
3,9 ölçtüm
süper işte yakıt dediğin böyle olur...aynı şekilde bende bir bolu yapmıştım benim ölçümlerde 3.8 çıkmıştı...
maşallah kokluyo...
kitapçık yoksa buyur burdan indir
http://www.filesend.net/download.php...2ee36f5226b9ff
Birde Kawasaki nin anlamini bilmeyen varsa söliim bende yeni öğrendim
Körfeze Dökülen Nehir demekmiş japoncada...
-
10 Temmuz 2008, 10:46
#369
yardımlarınız için teşekkürler,
dediğim gibi kesınlıklikle aklıma yattın,
en geç 3 ay içerisinde alıyorum,
emin olun aldıktan sonra bol bol yazışacağızz,
koruma işinide hallederim evelallah,
gerek takoz olsun gerek demir olsun gerekse KALKAN olsun ben uydurur herkese yardımcıda olurum:p:p,,,
kanuni racer var şu anda,
belki görmnüşsünüzdür,
ufacık örnek ,
EGZOST KUYRUK ALTINDA ÇİFT AMORTİSÖR VE ARKA FREN DISC:D:D:D
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
10 Temmuz 2008, 13:42
#370
Selamlar. İsmim Oğuz Kağan. Yaklaşık 2 ay önce gri ER6N alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Bu topiği yeni gördüm. Takipteyim Saygılarımla
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
10 Temmuz 2008, 14:26
#371
Mikrop adlı üyeden alıntı
Bu arada yazmadan geçmeyeyim emok festivaline katıldık, toplamda 500 km yol yaptık.
Yakıtı
3,9 ölçtüm
Fiyatı biraz daha makul olsa, valla sıfırını düşünmüyor değilim bu makinenin.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
10 Temmuz 2008, 14:44
#372
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
süper işte yakıt dediğin böyle olur...aynı şekilde bende bir bolu yapmıştım benim ölçümlerde 3.8 çıkmıştı...
maşallah kokluyo...
kitapçık yoksa buyur burdan indir
http://www.filesend.net/download.php...2ee36f5226b9ff
Birde Kawasaki nin anlamini bilmeyen varsa söliim bende yeni öğrendim
Körfeze Dökülen Nehir demekmiş japoncada...
abi nası kullanıyosunuz şu motoru , gaz kolunu çevirmeden mi gidiyosunuz nedir , ben hiç o değerlere ulaşamadım min 4.5 lt...
-
10 Temmuz 2008, 15:28
#373
şehiriçi 5.5 litrenin altına düşemedim daha. sanırım bu motosiklete az yaktırmasını bilmiyorum
[B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]
-
10 Temmuz 2008, 15:34
#374
Senin makinen kaç km'de. Eğer şuan rodajdaysan biraz fazla yakması normaldir.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
10 Temmuz 2008, 19:50
#375
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
OĞUZ KAĞAN adlı üyeden alıntı
şehiriçi 5.5 litrenin altına düşemedim daha. sanırım bu motosiklete az yaktırmasını bilmiyorum
SilentScream adlı üyeden alıntı
abi nası kullanıyosunuz şu motoru , gaz kolunu çevirmeden mi gidiyosunuz nedir , ben hiç o değerlere ulaşamadım min 4.5 lt...
Bu verdiğim 3,9 lt değeri uzun yol için, uzun yol sabit hız ve fazla basmazsan sabırlı olursan sende yakarsın.
Bizim 4 kişilik grubun içinde TVS apache vardı biz de ona ayak uydurduk 90-100 km ile geldik ortalama. Zaten 6. vites 90-110 arası geziniyordum tork fazla olduğu için 4500 -5000 devirlrde bu süratleri buluyor.
Yakıtı arttıran faktörler kalkışlar, kalkışa dikkat edin.
3 motorun da yakıt değerlerini ölçtük
Dl 650 vstrom 4,10 lt
Er6-n 3,90 lt
xtx 660 3,80
Ve motorlar yüklü
bu arada yalova motofeste gitmeyi düşünen arkadaş var mı? Bir ihtimal oraya da gidebilirim, gidecek olan er6 cılar varsa haberleşelim
Kitapçığı da arıyordum ergin teşekürler.
-
10 Temmuz 2008, 20:14
#376
-
10 Temmuz 2008, 20:22
#377
Arkadaşlar GSR600 mu ıyı özellik bakımından yada ER 6n??
-
10 Temmuz 2008, 20:30
#378
abi biri 4 silindir biri 2 silindir bence ikiside çok güzel ben ikisinide çok beğeniyorum ama hiç gsr 600 kullanmadım kullanan briinden öğrenirsen daha iyi olur sanki
-
10 Temmuz 2008, 20:36
#379
ER6iNbay adlı üyeden alıntı
abi biri 4 silindir biri 2 silindir bence ikiside çok güzel ben ikisinide çok beğeniyorum ama hiç gsr 600 kullanmadım kullanan briinden öğrenirsen daha iyi olur sanki
güç ve tork arasında kucunmeyecek kadar fark var benı biraz dış gorunuşu cezbettı gsr 600 un.gökalp motorunu satıyormuş haberın vardır ER 6n turuncusu fazla kullanılmış motor degıl temız alınca motor aslında
-
10 Temmuz 2008, 21:11
#380
arkadaşım GSR 600 sınıfının en VİBRASYONLU Motorudur,
çinliler kadar olmasada uzun yolda hissedılebılır derecede,
kesınlıkle test etmış bulunuyorumda aynı zamanda,
+ binicisinede sorabılırsınız gördüğünüz zaman...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler